ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KAMU İDARELERİNDE STRATEJİK PLANLAMAYA İLİŞKİN USUL VE ESASLAR HAKKINDA YÖNETMELİK Kamu idarelerinde stratejik planlamaya ilişkin usul ve esaslar hakkında.
Advertisements

YASAL TEMELLER BİTLİS AR-GE BİRİMİ STRATEJİK PLANLAMA EKİBİ.
T.C. Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı 14 Aralık 2010
YENİ MALİ YÖNETİM VE KONTROL SİSTEMİNDE İÇ KONTROL
Karar Tarihi : Karar No : 5189/1
1 Ahmet DEMİRCAN Daire Başkanı 22 MAYIS ANTALYA PERFORMANS BÜTÇE VE RAPORLAMA DAİRE BAŞKANLIĞI.
KAMU MALİ YÖNETİMİ VE KONTROL KANUNU (Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Kuruluş, Görev ve Yetkileri) Kanun No : 5018 Kabul Tarihi : 10/12/2003 Değişiklik.
YIL SONU YAPILMASI GEREKEN İŞLEMLER ve HATIRLATMALAR
STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI
KAMU İÇ KONTROL SİSTEMİ STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
KAMU MALİ YÖNETİMİ VE KONTROL KANUNU (Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Kuruluş, Görev ve Yetkileri) Kanun No : 5018 Kabul Tarihi : 10/12/2003 Değişiklik.
KAMU MALİ YÖNETİMİ VE KONTROL KANUNU (Gider süreci)
Ahmet Emre Öz Maliye Uzmanı 21 kasım 2013
Strateji Geliştirme Başkanlığı
Strateji Geliştirme Başkanlığı
MALİYE SGB.NET SİSTEMİ DEVİR PROTOKOLÜ İMZA TÖRENİ
HARCAMA YETKİLİSİ-GERÇEKLEŞTİRME GÖREVLİLERİ
AMASYA ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ
KAMUDA İÇ KONTROL SİSTEMLERİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞININ GÖREVLERİ, YETKİLERİ VE SORUMLUKLARI Cem ŞİRİN Mali Hizmetler Uzmanı 2013
ERZURUM BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ İÇ DENETİM BİRİMİ
İÇ KONTROL SİSTEMİ ve KAMU İÇ KONTROL STANDARTLARI
KBS MALİ İSTATİSTİK UYGULAMASI
Strateji Geliştirme Başkanlığı SGB.net Sistemi Genel Tanıtımı
Mali İstatistik Kullanım Alanları
MALİYE BAKANLIĞI TÜRKİYE’DE ÇOK YILLI BÜTÇELEME SÜRECİ
ANALİTİK BÜTÇE SINIFLANDIRMASI
MUHASEBE EĞİTİMİ.
DEFTERDARLAR ÇALIŞMA TOPLANTISI
STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI İÇ KONTROL DAİRE BAŞKANLIĞI.
Plan Program Dairesi Başkanlığı Görev Tanımları Genel Müdürlüğümüzün yıllık bütçesini, yatırım programlarını hazırlamak ve uygulanmasını sağlamak, Genel.
KAMUDA İÇ DENETİM (5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu)
İL DÜZEYİNDE KAMU KURUM VE KURULUŞLARININ YÜRÜTTÜKLERİ FAALİYETLERİN STRATEJİK PLAN VE PERFORMANS PROGRAMLARINA UYGUNLUĞUNA İLİŞKİN DEĞERLENDİRME RAPORU.
NAKİT TALEP AKTARIM SİSTEMİ (NTAS)
KESİN HESAP.
T.C. Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı 14 Aralık Aralık 2010.
2012PARASAL SINIRLAR (1) 5018 Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu (35 inci madde) Parasal Sınırlar ve Oranlar Genel Tebliği a) Yapım işleri.
Harcama Yetkilileri.
Yeni Mali Yönetim ve Kontrol Sisteminde İç Kontrol ve Ön Mali Kontrol
5018 Kapsamında Stratejik Planlama Tuğba DİNÇER 25 Nisan 2011
BÜTÇE KESİN HESAP FAALİYET RAPORLARI.
KAMU MALİ YÖNETİMİ VE KONTROL KANUNU (Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Kuruluş, Görev ve Yetkileri) Kanun No : 5018 Kabul Tarihi : 10/12/2003 Değişiklik.
TAŞINIR GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİNİN
TAŞINIR GİRİŞ VE ÇIKIŞ İŞLEMLERİNİN
Harcama Süreci VE ÖN MALİ KONTROL
Merkezî yönetim bütçesinin hazırlanması
DOĞRUDAN TEMİN 22 (d).
DOĞRUDAN TEMİN 22 (abc).
Taşınır Mal Yönetmeliği ve TAŞINIR KAYIT VE YÖNETİM SİSTEMİ Semineri Bayram KESER Mali Hizmetler Uzmanı 1 T.C MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME.
FAALİYET RAPORLARI ve HAZIRLAMA ESASLARI
Bakanlığımız yönetiminde ve kullanımında bulunan taşınmazlar ;
HARCAMA.
1 BÜTÇE Hazırlık Uygulama ve Sonuçları Bayram KESER Mali Hizmetler Uzmanı Bütçe ve Kesin Hesap Daire Başkanı V. Yalova, 02 Haziran 2008.
2  Genel Müdürlük personelinin izin, terfi, atama, emeklilik, sağlık hizmetleri, maaş, geçici görev yollukları ve diğer özlük hakları ile ilgili işlemleri.
İDARİ ve MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI 2011 MALİ YILI BÜTÇE HAREKETLERİ.
İDARİ ve MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI 2009 BÜTÇE HAREKETLERİ.
İDARİ ve MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI 2010 BÜTÇE HAREKETLERİ.
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞININ GÖREVLERİ, YETKİLERİ VE SORUMLUKLARI ADAY MEMUR EĞİTİMİ
DÜZCE ÜNİVERSİTESİ STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI.
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI MİSYONUMUZ :  Üniversitemiz mali hizmetlerinin sunulmasında kaynakların, etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde.
ÖDENEK GÖNDERME BELGESİ
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI TAŞINIR İŞLEMLER SERVİSİ GENEL HATLARIYLA TAŞINIR MAL YÖNETMELİĞİ.
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
MERSİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE MECLİSİ
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
5018 sayılı“Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu”nda TAŞINIRLAR KAMU KAYNAĞI OLARAK TANIMLANMIŞTIR.
MERSİN ÜNİVERSİTESİ STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI
Bütçenin Uygulanması.
Sunum transkripti:

ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI BİRİM FAALİYET RAPORU (30 TEMMUZ 2012)

SUNUŞ: Faaliyet Raporu Üst yöneticiler ve bütçeyle kendilerine ödenek tahsis edilen harcama yetkilileri tarafından mali saydamlık ve hesap verme sorumluluğu çerçevesinde her yıl düzenli olarak hazırlanan ve kamuya duyurulan rapordur. Dayanağı, 5018 Sayılı Kanunun 41 inci maddesi ile Kamu İdarelerince Hazırlanacak Faaliyet Raporları Hakkında Yönetmeliktir.

5018 sayılı Kanun ile; Kamu kaynaklarının kullanımında mali saydamlığın sağlanması, Hesap verme mekanizmasının kurulması ve işlerlik kazandırılması, Bütçe uygulamalarına ilişkin bilgilerin zamanında verilmesi suretiyle Kamuoyu denetiminin sağlanması, Harcama sürecinde yetki-sorumluluk dengesinin kurulması, Uluslararası standartlara uygun bir kontrol sisteminin oluşturulması, Kamu hesaplarının tutulmasında uluslararası standartlara uygun bir muhasebe düzenine geçilmesi amaçlanmıştır.

GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLAR 5018 Sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanununun 60. maddesi 5436 sayılı Kanunun 15. maddesi Strateji Geliştirme Birimlerinin Çalışma Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik

Daire Başkanlığımızın Görevleri: Ulusal kalkınma strateji ve politikaları, yıllık program ve hükümet programı çerçevesinde idarenin orta ve uzun vadeli strateji ve politikalarını belirlemek, amaçlarını oluşturmak üzere gerekli çalışmaları yapmak, İdarenin görev alanına giren konularda performans ve kalite ölçütleri geliştirmek ve bu kapsamda verilecek diğer görevleri yapmak, İdarenin yönetimi ile hizmetlerin geliştirilmesi ve performansla ilgili bilgi ve verileri toplamak, analiz etmek ve yorumlamak, İdarenin görev alanına giren konularda, hizmetleri etkileyecek dış faktörleri incelemek, kurum içi kapasite araştırması yapmak, Yönetim bilgi sistemlerine ilişkin hizmetleri yerine getirmek, İdarenin stratejik plan ve performans programının hazırlanmasını koordine etmek ve sonuçlarının konsolide edilmesi çalışmalarını yürütmek,

İdarenin izleyen iki yılın bütçe tahminlerini de içeren idare bütçesini, stratejik plan ve yıllık performans programına uygun olarak hazırlamak ve idare faaliyetlerinin bunlara uygunluğunu izlemek ve değerlendirmek, İdarenin mevzuatı uyarınca belirlenecek bütçe ilke ve esasları çerçevesinde, ayrıntılı harcama programı hazırlamak ve hizmet gereksinimleri dikkate alınarak ödeneğin ilgili birimlere gönderilmesini sağlamak, İdarenin bütçe kayıtlarını tutmak, bütçe uygulama sonuçlarına ilişkin verileri toplamak, değerlendirmek ve bütçe kesin hesabı ile malî istatistikleri hazırlamak, İlgili mevzuatı çerçevesinde idarenin gelirlerini tahakkuk ettirmek, gelir ve alacaklarının takip ve tahsil işlemlerini yürütmek, Harcama birimleri tarafından hazırlanan birim faaliyet raporlarını da esas alarak idarenin faaliyet raporunu hazırlamak, İdarenin mülkiyetinde veya kullanımında bulunan taşınır ve taşınmazlara ilişkin icmal cetvellerini düzenlemek,

İdarenin yatırım programının hazırlanmasını koordine etmek, uygulama sonuçlarını izlemek ve yıllık yatırım değerlendirme raporunu hazırlamak, İdarenin, diğer idareler nezdinde takibi gereken malî iş ve işlemlerini yürütmek ve sonuçlandırmak, Malî kanunlarla ilgili diğer mevzuatın uygulanması konusunda üst yöneticiye ve harcama yetkililerine gerekli bilgileri sağlamak ve danışmanlık yapmak, Ön malî kontrol faaliyetini yürütmek, İç kontrol sisteminin kurulması, standartlarının uygulanması ve geliştirilmesi konularında çalışmalar yapmak; üst yönetimin iç denetime yönelik işlevinin etkililiğini ve verimliliğini artırmak için gerekli hazırlıkları yapmak, İdarede kurulmuşsa strateji geliştirme kurulunun sekretarya hizmetini yürütmek, Genel bütçe kapsamı dışında kalan idarelerde muhasebe hizmetlerini yürütmek, Üst yönetim tarafından verilecek diğer görevleri yapmak.

S.G.D.B.’nca Sunulan Hizmetler- 1 Personel Maaş, ücret, ek ders, sosyal haklar vb. ödemelerinin yapılması Diğer ödemelerin yapılması (Mal, Hizmet, Yapım İşleri vb.) Birim bütçesinin hazırlanması ve Üniversite bütçesinin konsolide edilmesi Birim faaliyet raporunun hazırlanması ve Üniversite faaliyet raporunun konsolidesinin yapılması Üniversite Performans Programının konsolide edilmesi Kurumsal Mali Durum ve Beklentiler Raporunun hazırlanması Kişi borçlarının takibi Gelirlerin tahakkuku ve takibi Şartlı bağış ve yardımların bütçeleştirilmesi Bütçe ek ödenek işlemleri, ödenek aktarma , ödenek iptal ve devir işlemlerinin yapılması

S.G.D.B.’nca Sunulan Hizmetler-2 Ödenek Gönderme ve Tenkis Belgelerinin düzenlenmesi Ayrıntılı Finansman Programının Hazırlanması Ödeme emri belgeleri üzerinden yapılan yasal kesintilerin ilgili kurumlara aktarılması (İcra, Nafaka,Vergi,SGK, Sendika aidatları, kefalet aidatı vb.) Taşınır kayıt ve devir işlemlerinin yapılması Teminatların kayıt altına alınması ve iade işlemleri

S.G.D.B.’nca Sunulan Hizmetler-3 Banka giriş-çıkış işlemlerinin kayıt altına alınması ve izlenmesi Personelin banka maaş promosyon ödemeleri Ödeme Evrakları, sözleşme tasarıları vb. üzerinde İç Kontrol ve Ön Mali Kontrolünü gerçekleştirmek Kurumsal düzeyde onaylanan bütçenin birimlere dağılımının yapılması

İdari Yapı DAİRE BAŞKANI Bütçe ve Performans Programı Birimi Bütçe Stratejik Yönetim ve Planlama Birimi Stratejik Plan İç Kontrol ve Ön Mali Kontrol Birimi Ön Mali Kontrol Muhasebe Kesin Hesap ve Raporlama Birimi Emanet Taşınır-Kesin Hesap Yazı İşleri Raporlama İdari Yapı

Bütçe ve Performans Programı Birimi Görev ve Sorumlulukları Bütçeyi hazırlamak. Ayrıntılı harcama ve finansman programlarını hazırlamak. Bütçe işlemlerini gerçekleştirmek ve kayıtlarını tutmak. Ödenek gönderme belgesi düzenlemek. Gelirlerin tahakkuku ile gelir ve alacakların takip işlemlerini yürütmek. Yatırım programı hazırlıklarının koordinasyonunu sağlamak, uygulama sonuçlarını izlemek ve yıllık yatırım değerlendirme raporunu hazırlamak. Bütçe uygulama sonuçlarını raporlamak Mali konularda mevzuat ve amirler tarafından verilen diğer görevleri yapmak.

Stratejik Yönetim ve Planlama Biriminin Görev ve Sorumlulukları İdarenin stratejik planının hazırlanmasını koordine etmek ve sonuçlarının konsolide edilmesi çalışmalarını yürütmek Stratejik planlamaya ilişkin her türlü çalışmaları yürütmek. İdare faaliyetlerinin stratejik plan, performans programı ve bütçeye uygunluğunu izlemek ve değerlendirmek. Performans programı hazırlıklarının koordinasyonunu sağlamak. Mali konularda mevzuat ve amirler tarafından verilen diğer görevleri yapmak.

İç Kontrol ve Ön Mali Kontrol Biriminin Görev ve Sorumlulukları İç kontrol sisteminin kurulması, standartlarının uygulanması ve geliştirilmesi konularında çalışmalar yapmak. İdarenin görev alanına ilişkin konularda standartlar hazırlamak. Ön mali kontrol görevini yürütmek. İdarenin mali iş ve işlemlerini diğer idareler nezdinde yürütmek ve sonuçlandırmak. Mali kanunlarla ilgili diğer mevzuatın uygulanması konusunda üst yöneticiye ve harcama yetkililerine gerekli bilgileri sağlamak ve danışmanlık yapmak. Mali konularda mevzuat ve amirler tarafından verilen diğer görevleri yapmak.

Muhasebe Kesin Hesap ve Raporlama Biriminin Görev ve Sorumlulukları Üniversitemizin muhasebe hizmetlerini yürütmek. Gelir ve alacakların takip ve tahsil işlemlerini yürütmek. Bütçe kesin hesabını hazırlamak. Mal yönetim dönemine ilişkin icmal cetvellerini hazırlamak. Mali istatistikleri hazırlamak. Mali kanunlarla ilgili diğer mevzuatın uygulanması konusunda üst yöneticiye ve harcama yetkililerine gerekli bilgileri sağlamak ve danışmanlık yapmak. Mali konularda mevzuat ve amirler tarafından verilen diğer görevleri yapmak.

Personel Durumu (Ocak 2012) Personel Durumu (Temmuz 2012) - Daire BAŞKANI 1-Mustafa DOĞAN - Bütçe ve Performans Programı Birimi 2- Ahmet BOZDOĞAN – Memur – Birim Sorumlusu 3- Ahmet UNKUN– Memur 4- Nalan TANRIVERDİ– Memur - Muhasebe Kesin Hesap ve Raporlama Birimi 5- Ahmet ARSLAN - Şef - Muhasebe Yetkilisi 6- Veysel BAYSAL – Memur 7- Naciye DÜZGÜN – Memur 8- Ayfer AVSEREN – Memur 9- Volkan BOĞA – Memur -Stratejik Planlama ve İç Kontrol- Ön Mali Kontrol Birimi 10- Mehmet Ali TERZİ-Memur -Birim Sorumlusu 11- Şakir DAŞDEMİR - Mali Hizmetler Uzman Yrd. 12- Gönül ÇALIŞ – Memur 13- Erhan VURAL – Memur 14- Hakan ALTUNBAŞ – Memur 15- Ali KOYUNCU- Hizmet Alımı Personeli Olmak üzere 15 Personel ile hizmet vermektedir. Personel Durumu (Temmuz 2012) - Daire BAŞKANI 1-Mustafa DOĞAN - Bütçe ve Performans Programı Müdürlüğü 2- Ahmet BOZDOĞAN – Şb.Md.V. 3- Önder ÖZÇELİK – Memur - Muhasebe Kesin Hesap ve Raporlama Müdürlüğü 4- Mustafa ÖZAYDIN– Şb. Müdürü – Muhasebe Yetkilisi 5- Veysel BAYSAL – Şef V. 6-Ahmet UNKUN – Şef V. 7-Ayfer AVSEREN – Memur 8- Naciye DÜZGÜN – Memur 9- Orhan ÇAĞLAYAN – Memur 10-Erhan VURAL – Memur 11- Nalan TANRIVERDİ– Memur - Stratejik Planlama ve İç Kontrol - Ön Mali Kontrol Müdürlüğü 12- Mehmet Ali TERZİ – Şb.Md.V. 13- Şakir DAŞDEMİR – Mali Hizm. Uzm. Yrd. 14-Gönül ÇALIŞ – Memur – 15-Ali KOYUNCU-Hizmet Alımı Personeli Olmak üzere 15 Personel ile hizmet vermektedir.

Eğitim Durumu

Birim Personelinin Hizmet Yılı

Yaş Durumu

Çalışma Ortamımız (Fiziksel Durum) Daire Başkanlığımız Üniversitemiz Rektörlük Binasının 1. katında faaliyet göstermekte olup, 7 ofiste hizmet vermektedir.

Başkanlığımızca Düzenlenen Eğitimler Eğitimin Konusu Katılımcılar Tarihi Analitik Bütçe Harcama Yetk.,Ger Gör.,Tah. Elm. Haziran 2012 2013 Hazırlık Bütçesi KBS- Harcama Yönetim Sistemi Harcama Yetk.,Ger Gör. Mayıs 2012

Başkanlığımızca Düzenlenecek Eğitimler Eğitimin Konusu Katılımcılar Tarihi Harcama Belgeleri Yön. Harcama Yetk.,Ger Gör.,Tah. Elm. Eylül 2012 Taşınır Mal Yönetmeliği Ekim 2012 Taşınır Kayıt Yönetim Sistemi Kullanımı Harcama Yetk.,Ger Gör.

Daire Başkanlığımız 2012 yılı Bütçe Durumu Açıklama Başlangıç Ödeneği Harcama Kalan Harcama Oranı % 01- Personel Giderleri 352.000,00 232.875,72 119.124,28 66 02- Sosyal Güvenlik Giderleri 55.000,00 36.028,83 18.971,17 03- Mal ve Hizmet Alımları 68.000,00 16.479,54 51.520,46 24 Genel Toplam 475.000,00 285.384,09 189.615,91 60

Daire Başkanlığımız 2012 yılı Bütçe Durumu

Daire Başkanlığımız 2012 yılı Ödenek-Harcama Grafiği

Üniversitemizin 2012 Başlangıç Ödeneği Bütçe Tertibi 2012 Başlangıç Ödeneği 01-Personel Giderleri 27.757.000,00 02-SGK Devlet Primi Giderleri 3.814.000,00 03-Mal ve Hizmet Alım Giderleri 9.462.000,00 05-Cari Transferler 1.012.000,00 06-Sermaye Giderleri 35.430.000,00 07-Sermaye Transferleri 0,00 Toplam 77.475.000,00

2012 Yılı Ödenek Gelişimi ve Harcama (Temmuz) KODU ÖDENEK TÜRÜ 2012 KBÖ EKLEME/AKTARMA TOPLAM ÖDENEK TEMMUZ HARCAMA Gerç Oranı 01 PERSONEL GİDERLERİ 27.757.000 187.501 27.944.501 17.585.401 63 02 SOSYAL GÜVENLİK KURUMLARINA DEVLET PRİMİ GİDERLERİ 3.814.000 23.000 3.837.000 2.501.339 65 03 MAL VE HİZMET ALIM GİDERLERİ 9.462.000 1.790.848 11.252.848 5.127.903 46 05 CARİ TRANSFERLER 1.012.000   687.075 68 06 SERMAYE GİDERLERİ 35.430.000 7.210.500 42.640.500 20.434.240 48 GENEL TOPLAM 77.475.000 9.211.849 86.686.849 46.335.957 53

Ödenek Harcama Grafiği

Üniversitemiz Bütçe Gelirleri HESAP KODU HESAP ADI BÜTÇE TAHMİNİ TEMMUZ 2012 GERÇEKLEŞME GERÇ.ORANI (%) 3 Teşebbüs ve Mülkiyet Gelirleri 3.648.000,00 3.458.149,21 94   4 Alınan Bağış ve Yardımlar İle Özel Gel. 73.758.500,00 35.889.808,80 47 5 Diğer Gelirler 68.500,00 782.091,11 1141 BÜTÇE GELİRLERİ TOPLAMI 77.475.000,00 40.130.049,12 52

2012 Yılı Bütçe Gelirleri Gerçekleşme Grafiği

ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ 2012 YILI ŞARTLI BAĞIŞ VE YARDIMLAR   TOPLAM ÖDENEK HARCAMA KALAN ÖYP 228.337,61 123.696,77 104.640,84 İPEK YOLU KALKINMA AJANSI 162.500,00 59.663,00 102.837,00 GENEL TOPLAM 390.837,61 183.359,77 207.477,84

Yürütülen Projeler   TOPLAM ÖDENEK HARCAMA KALAN BAP 3.521.111,94 168.272,01 3.352.839,93 TL TUBİTAK / GAP 104.418,19 40.238,85 64.179,34TL FARABİ 42.226,00 22.425,00 19.801,00 TL TOPLAM 3.436.820,27TL ERASMUS 2009-2010 903,85 903,85 € ERASMUS 2010-2011 22.354,00  18.741 3.613,00 € ERASMUS 2011-2012 67.867,00  10.046 57.821,00 € LEONARDO 19.200,00  1.340 17.860,00 € 80.197,85 €

İşleme Alınan Tahakkuk Evrak Sayıları  AÇIKLAMA 2011 2012 (Temmuz) Gerçekleşme % SAY2000İ KABUL SAYISI 7.287 6.200 85 SAY2000İ ONAY SAYISI 6.993 5.950 HATALI EVRAK TESPİT TUTANAĞI SAYISI 814 133 16

Personel Maaş Promosyonları BAŞLAMA-BİTİŞ TARİHİ ÖDEME YAPILAN KİŞİ SAYISI ÖDENEN 01.08.2010 – 01.08.2013 851 1.062.963,00

2012 Yılında Birimlerden Gelen Ödenek Talep Sayısı ÖDENEK TALEP SAYISI KARŞILANAN ÖDENEK TALEP SAYISI Karş. Oranı % 44 35 80

2012 Yılında Bütçe Kodları Arasında Yapılan Aktarmalar AÇIKLAMA İŞLEM SAYISI KARŞILANAN ÖDENEK MİKTARI BÜTÇE İÇİ AKTARMA 22 4.225.000 TL

2012 Yılında Eklenen Ödenek Durumu AÇIKLAMA İŞLEM SAYISI EKLENEN MİKTAR LİKİT EKLENEN DİĞER EKLENEN ÖDENEK EKLEME 28 9.211.849 TL 8.912.500 TL 299.349 TL

2012 Yılında Bütçe Ödenek Gönderme Belge Sayısı AÇIKLAMA SAYISI MİKTARI ÖDENEK GÖNDERME BELGESİ 174 68.411.078,91 TL TENKİS BELGE SAYISI 12 1.334.730,00 TL

2012 Yılı Ek Ödenek Durumu AÇIKLAMA MİKTARI EK ÖDENEK (Maliye Bakanlığında Eklenecek) 5.500.000,00 TL LİKİT KARŞILIĞI EKLEME 8.912.500,00 TL TOPLAM 14.412.500,00 TL

Üstünlükler Öğrenmeye açık, özgüvenli, idealist personelin varlığı. Kurumun finansman iş ve işlemlerini yürütüyor olmak. Birim içinde idari ve mali konularda karar alabiliyor olması. Birim içi ve diğer birimlerle güçlü iletişimin varlığı. Güçlü bir teknolojik altyapının varlığı.

Fırsatlar Bilgi işlem ve iletişim teknolojisindeki gelişmeler. Bütçe ve muhasebe kayıtlarının e-bütçe ve say2000i projelerinde tutulması Teknoloji sayesinde bilgi kaynaklarına (Mevzuat, Kanun, Yönetmelik vs.) ulaşabilme olanağının artması.

Zayıflıklar Paydaş birimlerde nitelikli personel sayısının yetersizliği ve temin zorluğu. Tayin, terfi, izin gibi nedenlerle personel yer değişikliğinin sık olması. Personelin mesleki eğitimine (Hizmet içi) ağırlık verilmemesi. Çalışma ofislerinin yetersizliği. Mevzuatın sık sık revize edilmesi. Harcama Yetkilisi, Taşınır Kontrol Yetkilisi, İhale Komisyon Üyelerinin mevzuattaki bilgilerinin yetersizliği ve ilgisizliği.

Arz Ederim.