26 ŞUBAT 2014 ÇANKIRI
1- GENEL KONULARDA BİLGİ VERİLMESİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI GÜZ DÖNEMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ BAHAR YARIYILININ HEDEF VE İLKLERİNİN BELİRLENMESİ DİLEK VE TEMENNİLER
GENEL KONULAR 1. YÖKSİS Sistemindeki Özgeçmişlerin kontrolü, 2. Uzaktan Eğitim Alanında Yapılan Çalışmalar, 3. Bologna'daki derslerin kontrolü, 4. Staj ile ilgili işlemlerin UBİS ten yapılması ve takip edilmesi, Öğrencinin altına düşen seçmeli derslerin kapatılması, 6. Kayıt Yaptırmayan öğrencilerin Kayıt işlemleri 7. Büro Yönetimi ve Yönetici Sekreterliği Programına döneminde öğrenci alınması. 8. Yeni Göreve Başlayan Akademik Personelin Tanıtımı,
GÜZ DÖNEMİ DEĞERLENDİRİLMESİ Eğitim-öğretim Yılı hem akademik hem de idari yönden genel olarak başarılı şekilde tamamlanmıştır. Aşağıdaki konularda sorunlarımız devam ediyor: Öğrenci danışmanlık hizmetlerinde beklenilen seviyeye henüz ulaşamadık. Öğrencilerin değerlendirilmesinde esnek ve çeşitli modellerin oluşturulmasında beklenilen seviyeye gelemedik (Bolonya sistemi bunu öngörüyor) Devamlar ve izinlerde sorunlar kısmen de olsa devam ediyor. Eğitim-öğretim hizmetlerini merkeze alma ve öncelik verme anlayışını yeni yapılanmada etkinleştiremedik.
Bahar Dönemi Hedeflerimiz Bölümlerde takım ruhunu oluşturmak ve bu ruhu etkin hale getirmek Öğrencilere yapılan danışmanlık hizmetlerinde öğrencilerle (sıkıntılı, sorunlu) birebir ilgilenmek İş Dünyası ile daha fazla işbirliği (onları ziyaret ve seminerler için okula davet vb) Eğitim-öğretimin kalitesini artıracak şekilde kendimizi geliştirmek( özellikle atölye ve Laboratuvar uygulamalarında) Her öğrenciye mezuniyet öncesi mutlaka bir proje ve alanıyla ilgili araştırma yaptırmak
Bahar Dönemi Hedeflerimiz-2 Hem örgün eğitimdeki dersler hem de uzaktan eğitime uygun olacak şekilde ders notları, pp sunumlar ve dersle ilgili resim/video görüntüleri hazırlamak ve web sitemde veya uzaktan eğitim portalında yayınlamak Eğitim-öğretim faaliyetlerini merkeze alacak şekilde yaşamımızı düzenlemek veya tekrardan gözden geçirmek Hem Yüksekokul içi hem de Yüksekokul dışı ilişkilerde nezaketi ve saygıyı merkeze almak. Kırıcı, aşağılayıcı, ayrıştırıcı ve incitici ifade ve davranışlardan sakınmak, Öğretim elemanlarımız : ders anlatımı, derse hakimiyeti nezaketi, konuşması, giyim-kuşamları ile öğrencilerimizin örnek aldığı en önemli kişilerin başında gelir.
Dilek -Temenniler ve Teşekkür Katılımlarınızdan ve sabırla dinlemenizden dolayı teşekkür ederim Prof. Dr. Rıza GÜRBÜZ Meslek Yüksekokul Müdürü 26 Şubat 2014