Hazırlayanlar; Mehmet KÖK Ümit YAMAN

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EDEBİYAT ÇINARI PROJESİ
Advertisements

VELİ GURUR MEKTUBU PROJESİ
NESİLLER BULUŞUYOR PROJESİ
MÜZİKLİ TENEFFÜSLER PROJESİ
BİR TATLI TEBESSÜM PROJESİ
Proje koordinatörü;EMİN ÖZDEMİR
ŞEKER İLKÖĞRETİM OKULU
NEDEN KAREKTER EĞİTİMİ?
Hazırlayan; M. Doğan ERYILMAZ Okul Rehber Öğretmeni
OKULUMA GÜVENLİ GİDİYORUM PROJESİ
ATIK KAĞIT DEĞERLENDİRME PROJESİ
GÖNÜL KÖPRÜSÜ PROJESİ.
KARŞIYAKA ORTAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
PROENİN ORTAYA ÇIKIŞ GEREKÇESİ PROJENİN UYGULAMA AŞAMALARI
ÇORLU DEVLET HASTANESİ SOSYAL FAALİYETLER
OKULUMUZU RENKLENDİRELİMOKULUMUZU RENKLENDİRELİM PROJESİ PROJESİ
“AYIN ÖĞRENCİSİ” PROJESİ
KARE, DİKDÖRTGEN VE ÜÇGENİN ÖZELLİKLERİ
DAHA ETKİN BİR ÖĞRETME-ÖĞRENME VE DAHA GÜZEL DAVRANIŞ KAZANIMI
“Farkında Olmak Farkındalık Yaratmak” İSTANBUL KURULUŞLARARASI MASA TENİSİ SPOR DERNEĞİ.
AİLE.
“YAZARLAR OKULLARDA’’ PROJESİ
TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI DERSİ PROJELERİ
Çevremiz, bize emanet edilmiştir ve koruma sorumluluğumuz vardır. Yaratılıştaki binlerce hikmeti anlamadan, hayvanlara, bitkilere, toprağa, taşa, madenlere.
GEÇMİŞTEN GELECEĞE KÜLTÜR KORİDORLARI PROJESİ
OYNUYORUM, EĞLENİYORUM ÖĞRENİYORUM PROJESİ
ZEKERİYA GÜÇER İLKOKULU
T.C. ARNAVUTKÖY KAYMAKAMLIĞI
OKULUN ADI : TEPECİK İLKÖĞRETİM OKULU KURUM MÜDÜRÜ : Özcan HÜNER
AİLE bilgidagi.com.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DEĞERLER EĞİTİMİ YILLIK ÇALIŞMA PLANI
YARIN SİZDEYİZ.
MERİÇ ŞEHİT ÖĞRETMEN AYDIN YILMAZ İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI
DİN KÜLTÜRÜ VE AHLAK BİLGİSİ DERSİ
Yunus emre ortaokulu İlim ilim bilmektir, ilim kendin bilmektir, sen kendini bilmezsen, bu nice okumaktır. Yunus Emre.
KARŞIYAKA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ DEĞERLER EĞİTİMİ PROJESİ
ŞEHİT BAHADIR TAYFUR İLKOKULU DEĞERLER EĞİTİMİ PROJESİ
YARDIMLAŞMA VE PAYLAŞMA
DEVAM EDEN PROJELERİMİZ
KAYSERİ İLE OKUMAK PROJESİ
KARE.
MEB TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
DEĞERLER ŞEHRİ KASTAMONU
OKUL BAŞARISINDA AİLENİN ROLÜ
Okulumuzda rehberlik “Her zaman yapabileceğimiz bir şeyler olduğu inancından yolu çıkıyoruz”
Değeri Olmayan İnsan Yoktur; Kötü Değerlerle Donanmış İnsan Olabilir…
DEĞERLER ŞEHRİ KAYSERİ PROJESİ
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi. Hacettepe Üniversitesi – Eğitim Fakültesi STRATEJİK AMAÇLARIMIZ Vizyon ve misyonumuza dayalı olarak oluşturulan.
GELİŞİM İÇİN DEĞİŞİM PROJESİ”
GEZEN YAZILAR DEĞERLER EĞİTİMİ PROJESİ
KELİME KUMBARAM.
SAMSUN DEĞERLERİYLE BULUŞUYOR
9.SINIFLAR AİDİYET DUYGUSU GELİŞTİRME PROJESİ
T.C. MURATLI KAYMAKAMLIĞI HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ YAYGIN EĞİTİMİ GELİŞTİRME PROJESİ
NİÇİN DEĞERLER EĞİTİMİ ?
KONUNUN ADI. Amaç ve Yöntem Etik alandaki bireysel gelişmişliğin toplumsal gelişmişliği de etkilediği düşünüldü.
MAVİKENT RAMAZAN ABACI İLKÖĞRETİM OKULU
DEĞERLER ŞEHRİ KAYSERİ PROJESİ
Aile Atölyeleri Projesi
 PANSİYON BÖLÜMÜMÜZDE ACİL BİR DURUMDA YOLDA KALAN VATANDAŞLARIMIZIN HİZMETİNE SUNULMAK ÜZERE MİSAFİR YATAKODALARI HİZMET VERMEYE DEVAM ETMİŞTİR.
HAYDİ DURMA ,BELİRLENEN KRİTERLERE UY. SINIFINDA AYIN ÖĞRENCİSİ OL
HOŞGÖRÜ VE SAYGI.
İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
İSKENDERUN SAHİL MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ.
GÜNGÖRMEZ İLKOKULU SU KAŞİFİ PROJESİ
ÖZEL ALTIN PUSULA ANAOKULU MİNİK KALPLER BÜYÜK İŞLER PROJESİ
OKULUMUZDA UYGULANMAKTA OLAN DEĞERLER EĞİTİMİ KAPSAMINDA AYIN DEĞERİ OLAN İYİLİK VE YARDIMLAŞMA İLE İLGİLİ HAZIRLADIĞIMIZ SUNUMU SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTEDİK.
YARINLAR İÇİN YARIN SİZDEYİZ
YUNUS EMRE ÇAY. YUNUS SERİSİ YAZARI YUNUS EMRE ÇAY’IN YAZDIĞI BU KİTAPLAR ŞEHİRLER HAKKINDA BİLGİ ALMAMIZI VE ÇOCUKLARI EĞLENDİRMEK AMACIYLA HAZIRLANAN.
Kitap Okuma Projesi “KİTAP OKU[YORUM]”
Sunum transkripti:

Hazırlayanlar; Mehmet KÖK Ümit YAMAN YUNUS EMRE İLKÖĞRETİM OKULU İYİLİK KUTUSU PROJESİ Hazırlayanlar; Mehmet KÖK Ümit YAMAN

PROJE ADI: İYİLİK KUTUSU PROJE KONUSU: Okulumuzda İyilik Köşesi oluşturmak

PROJE GEREKÇESİ: Günümüzde tüm dünyada ve ülkemizde şiddet olayları artarken, yardımseverlik, iyilik yapma ve dayanışma duyguları azalmaktadır.İnsanlar gittikçe yalnızlaşmaktadır.Güzel davranışlar insana daha küçük yaşlarda aşılanmalıdır ki bu davranışlar ömür boyu devam edebilsin. Bizim de çocuklarımıza iyilik yapma davranışını ilköğretim çağında yerleştirmemiz gerekmektedir.

SORUMLU BİRİM: Mehmet KÖK Ümit YAMAN

İŞBİRLİĞİ YAPILACAK BİRİM: Okul İdaresi Okul Aile Birliği

PROJENİN AMACI: Öğrencilerimizde iyilik yapma hazzını geliştirmek Toplumsal yardımlaşma ve dayanışmaya katkı sağlamak Güzel davranışların kazanılmasını sağlamak Çocuklarımıza şefkat duygusunu kazandırmak Yapılan güzel davranışların ve iyiliklerin anlatılarak, diğer öğrencilere de örnek teşkil etmesi ve iyiliğe yöneltilmesi amaçlanmaktadır.

PROJENİN HEDEF KİTLESİ: Yunus Emre İ.Ö. Okulu öğrencileri

UYGULAMA: Okulumuzda uygun bir kısımda İYİLİK KÖŞESİ oluşturulacak İyilik Köşesinde pano kısmına öğrencilerin iyilik konulu resim,şiir ve yazıları asılacak. İyilik Kutusu oluşturulacak ve öğrenciler yaptığı iyiliği bir kağıda yazıp kutuya atacak. Her 15 günde yapılan iyilikler içinde en etkileyici olanı sorumlu birim tarafından seçilecek Seçilen iyiliği yapan öğrenci ödüllendirilecek.

PROJENİN SÜRDÜRÜLEBİLİRLİĞİ: 2009-2010 Eğitim-Öğretim yılı boyunca uygulanacaktır. PROJENİN SINIRLILIKLARI: Yapılan iyilikler gerektiğinde saklı tutulacaktır. Projede özellikle velilerin desteği gerekmektedir. Projenin toplumsal sonuçları uzun vadede ortaya çıkacaktır.

PROJENİN SLOGANLARI: Herkesin bir gün İyiliğe ihtiyacı olur En değerli iyilik karşılıksız olandır Hepimiz iyilik ağacının birer dallarıyız Bir iyilik bin hayat kurtarır