Newton’un Hareket Kanunları

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Program Geliştirme “uzmanlık eğitimi”
Advertisements

Mutluköy İlköğretim Okulu
MAİ VE SİYAH.
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
ÜNİTE PLANI ÖZETİ Öğrencilerin, Denizli ve çevresindeki tarihi yerleri, coğrafi özelliklerini ve bugünkü durumlarını öğrenerek; tarihi ve doğal çevrelere.
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
KARMAŞIK SAYILAR.
ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
Herkes Gibi Benim de Yuvam Var Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN.
Öğrenci Merkezli Eğitim
DÜNYAYI ŞEKİLLENDİREN GÜÇ
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
Eğitim Öğretimde Planlama
Newton'un Hareket YasalarI
Ergül CELEP,Nursun KARAGÜL,Emel USLU, Nilüfer BEYAZIT
EN İYİ MESLEKLER YARIŞI
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HALİL TAŞEL GÖKHAN ÖZENÇ YASİN KAYIŞ TURAN ACAR
Newton'un Hareket YasalarI
İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
Elektrik Akımı Hazırlayan: Mustafa Arbay.
TOPLUMSAL YAPI VE TOPLUMSAL İLİŞKİLER
ANLATIM TÜRLERİ DENİZLİ LİSESİ (ANADOLU STATÜSÜ)
Erkan Evrensel, Seval Ergün, Tuğba Günay, Çisem Aytin
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
WILL FUTURE TENSE ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI ZEYNEP BEKTAŞ.
21. Yüzyıl becerileri.
ANADOLU MEDENİYETLERİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
Tömük Yeşilyurt İlköğretim Okulu 6.Sınıf Leyla YILMAZ
Ünite Planı Özeti: Bu ünitede temel soru ile çevremizdeki cisimlerin disiplinler arası bağlantı kurularak öğrencilerin aklına gelebilecek her şekilde.
NEWTON'UN HAREKET KANUNLARI.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
MİLLİ EDEBİYAT HAZIRLAYANLAR  Gülcan Diribaş  Elif Er  Aylin Köseler.
İSLAMDA YORUM FARKLILIKLARI
Newton'un Hareket Yasaları
Ünite Portfolyo Sunumu
Öğrenme Öğretim sürecinde kullanılan stratejiler genel olarak üç grupta toplanabilir: Pasif öğretim (öğretmen merkezli) Etkileşimli öğretim Aktif öğrenme.
1.DÜNYA SAVAŞI. Ünite Özeti  Bir çok dünya devletinin biraraya gelerek yaptığı 1.dünya savaşının nedenleri,savaşın ortaya çıkardığı sonuçlar incelenecek.
Ünite Portfolyö Sunumu
17-21 ŞUBAT 3.Ünite kuvvet ve hareket Sürtünme kuvveti
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
Programs of the Intel Education Initiative are funded by the Intel Foundation and Intel Corporation. Copyright © 2007 Intel Corporation. All rights reserved.
HAZIRLAYAN: DİLEK BEZGAL
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
HAVA DURUMU VE MEVSİMLER
DERS: Sosyal Bilgiler ÜNTE: Uzaktaki Arkadaşlarım SINIF: 4/A
Ünite Portfolyo Sunumu Serap Karaman
24-28 ŞUBAT 3.Ünite kuvvet ve hareket Sürtünme kuvveti
2.grup Abdullah KARABULUT Selahattin BİLGİN Kemal DENİZ Bayram ARSLAN.
DÜN BUGÜN YARIN Ünite Portfolyo Sunumu Fatma KIYMAZ Asuman İŞLER.
ÜNİTE PORTFOLYO SUNUMU HAYRİYE UTKU
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
ÇEVRE DOSTU POŞET TASARLAYALIM
EKONOMİK MUCİZENİN ÜLKESİ JAPONYA
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HAZIRLAYAN SEDEN HACISÜLEYMAN.
TEKNO FARKLILAŞTIRMA Ideal 2015 Amasya Üniversitesi Kasım 2015.
Newton, cisimlerin devinimleriyle ilgili olarak aşağıdaki durumları ortaya koymuştur.
KIZ KARDEŞİM MOMMO.
YENİLENEN ÖĞRETİM PROGRAMLARI
Ders Plânının Hazırlanması ve Uygulanması
Mutluköy İlköğretim Okulu
Yapılandırmacılık (Oluşturmacılık / Constructivism)
Ünite Portfolyo Sunumu Penny Archer
Sunum transkripti:

Newton’un Hareket Kanunları Hazırlayanlar: Abdullah KARABULUT Selahattin BİLGİN Kemal DENİZ Bayram ARSLAN 2.grup

Ünite Planı Özeti: 9. Sınıf öğrencilerinin cisimlerin hareketini, konumunu, ivmesini daha iyi anlayıp kavramaları için hareketin nedeni olan kuvveti Newtonun hareket Kanunları içerisinde anlatıp, araştırıp projelendirerek öğretmek. Bunun için öğrencilere veli ikna sunumu, ünite planı ve broşür hazırlatmak.

Temel Soru Kanunlar Niçin Vardır?

Ünite Soruları İçerik Soruları Bilimsel kanunlar Niçin vardır? Hareketi açıklayan kanunlar hangi yüzyılda bulunmuştur? İçerik Soruları Dinamiğin kanunlarını kim bulmuştur? Cisim üzerine etkiyen kuvvet, cismin hangi özelliklerini nasıl değiştirir? Elimizle bir yere vurduğumuzda elimiz neden acır?

Ünitemde Proje Yaklaşımı, Sürekli Ölçme ve ÖTPS’leri Kullanmanın Faydaları Proje üzerinde çalışırken yazma ve düşünme becerilerini öğrenirler. Proje boyunca çalışmaları hakkında geribildirim verir ve alırlar. Grup çalışması ile 21.yüzyıl becerilerinden iletişim ve işbirliği yeteneği ile girişimcilik ve öz-yönelimcilik kazanırlar.

Proje Yaklaşımı, Sürekli Ölçme ve ÖTPS’leri Kullanarak Öğrencilerim: Gerçek ve hızlı bilgi kaynaklarına ulaşmak ve kullanmak amacıyla teknolojiyi etkin olarak kullanacaklar Tüm yıl boyunca kullanabilecekleri öz değerlendirme ve öz yönelim becerilerini kazanacaklar

Öğrenci Gereksinimlerini Ölçme Temel Sorular ve Ünite Sorularını aşağıdaki amaçlarla kullanacağım: Üst düzey düşünme becerileri ve 21. yüzyıl becerilerine yönelik bilgi toplama: İyi yazarların nasıl yazdıklarına ilişkin bir yazıyla, öğrenciler kendi yazma stratejilerine ilişkin metabilişsel farkındalıklarını sergileyecekler Öğrenciler birbirlerinin farklı bakış açılarını ve ihtiyaçları öğrenerek, merak ederk, Newton’un Hareket kanunlarıhakkında neleri bilmek istediklerini tahmin edecekler

Öğrenci Gereksinimlerini Ölçme Ölçme sonucunda ne öğreneceğim? Öğrencilerimin Hareket ve Kuvvet ünitesinde Newtonun Hareket kanunları hakında neler öğrenmek istediklerini ve neler öğretmem gerektiğini öğreneceğim Öğrencilerimin kullandığı yazma sürecini Öğrencilerim ölçme sonucunda ne elde edecek? Cisimlerin hareket etmeleri için kuvvete ihtiyaç olduğunu, kuvvet ile ivme arasında doğru bir orantı olduğunu Sürtünme kuvvetinin etkilerini öğrenecekler.

Hedeflerim Öğrencilerimi güdüleyecek farklı teknolojiler hakkında bilgi sahibi olma Öğrencilerimin daha fazla üst düzey düşünme becerisi kullanmalarını sağlayacak yollar bulma Öğrencilerimin projeleri gerçekleştirebilmelerine yardım edebilmem için diğer öğretmenlerden çeşitli stratejiler öğrenme

Hayat her zaman beklentilerden ibaret değildir Gerçekci ol! Hayat her zaman beklentilerden ibaret değildir