KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNDE TEMEL FAKTÖRLER
Advertisements

TS EN ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Faydaları ve Uygulama Koşulları
AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
Strateji Geliştirme Başkanlığı
T.C. BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
CPM MASTER ERP Kalite Yönetimi
KAYSERİ SANAYİ ODASI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. İSO VE EN * ISO NEDİR? * 1947 yılında kurulan ve yaptığı standardizasyon çalışmaları sonucu sanayiye, ticarete.
ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
SAÜ' de KYS Çalışmaları
SÜREÇ YÖNETİMİ Dr. Selami ERARSLAN İstanbul 2011.
KALİTE Hizmetin sunum standartlarının belirlenmesi, ve hizmete insanlar tarafından duyulan inanç, güven ve memnuniyetinartırılmasıdır.
HASTA ODAKLI KALİTE YÖNETİM STANDARTLARI VE HİZMET KALİTE STANDARTLARI İLİŞKİSİ Yrd. Doç. Dr. Ufuk Cebeci İTÜ Sağlık İşletmeleri Sertifika Program Koordinatörü.
ISO 9001:2008 Değişiklikleri Mart Madde No ve Değişiklikler Madde 1.2 “ürünün veya kuruluşun yapısı gereği bu standardın bir veya birkaç maddesinin.
SÜREÇ YÖNETİMİ İLE HIZLI BÜYÜMEYİ YÖNETMEK
Prof. Dr. M. Erdal GÜZELDEMİR
7.1 GENEL Kuruluş, güvenli ürünler gerçekleştirmek için ihtiyaç duyulan süreçleri planlamalı ve geliştirmelidir.
Biz Kimiz? DELFİN, her türlü doküman tabanlı teknolojileri araştırmak, geliştirmek, kurum ve şirketlere fiziksel arşiv ve elektronik arşivleme hizmetlerinde.
KALİTE YÖNETİMİ (EĞİTİMDE).
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ VATAN YAZILIMEVİ
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ KURUM İÇİ BİLGİLENDİRME EĞİTİMİ
İç Kontrol Nedir? İdarenin amaçlarına, belirlenmiş politikalara ve mevzuata uygun olarak faaliyetlerin; - etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde yürütülmesini,
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
ISO 9000:2000 REVİZYONU – GETİRDİKLERİ ve GETİREMEDİKLERİ Dr. TÜRKAY DERELİ GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ ENDÜSTRİ MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ GAZİANTEP TEL: ++
T.C. OKAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SAĞLIK YÖNETİMİ YÜKSEKLİSANS 1.PROGRAM SAĞLIK HUKUKU ÖDEVİ-II HAZIRLAYAN Dr Beytullah ŞAHİN AKADEMİK DANIŞMAN.
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM İÇ DENETİM VE İÇ KONTROL SİSTEMİ
ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ & İÇ TETKİKÇİ EĞİTİMİ
1 T.C. HİTİT ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ GIDA MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ KALİTE YÖNETİM PRENSİPLERİ Yrd. Doç. Dr. FATİH ÖZBEY 2007.
GIDA GÜVENLİĞİ YÖNETİM SİSTEMİ
ISO- 9001:2008 Standardı - 8. Maddenin Tanıtımı ve Yorumlanması, Kalite İyileştirme Araçlarına Bakış 7. Hafta.
KALİTE POLİTİKASI Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, kendi sahamızda kaliteden ödün vermeksizin eğitilmiş personelimizle birlikte yükümlülüğümüz.
TS-EN ISO 9000:2000 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ BİLGİLENDİRME EĞİTİMİ
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
İŞ KALİTESİ ve MALİYET İLİŞKİLERİ
Kalite Yönetim Prensipleri (Devam)
ISO 9001 standardı maddelerinin tanıtımı ve yorumlanması
Performans ölçme ve değerlendirme güz
Kalite Yönetim Sistemlerinin Tarihsel Gelişimi, ISO 9000 Standartlar Ailesi, Kalite Yönetim Prensipleri 2. Hafta.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ KURUM İÇİ BİLGİLENDİRME EĞİTİMİ
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ NEDİR?
ISO/TS 16949:2009 (Hafta 8) ISO 9001:2008’E GÖRE FARKLAR.
İş Sağlığı ve Güvenliği
AYDIN ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ
Süreç Yönetimi.
ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ŞARTLAR
Kalite Yönetimi Genel Tanımlar.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ NEDİR?
YENİKENT AHMET ÇİÇEK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 2010 ANKARA Nihat BÜLBÜL.
Kalite nedir? Kalite nedir? Kalite “ bir mal veya hizmetin müşteri beklenti ve gereksinimlerini karşılayabilme yeteneğidir” diye de tarif edilebilir. Tüketicilerin.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
 Kalite en basit tanımıyla, müşteri isteklerine cevap verebilmektir.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
ISO 9001:2015 standardı – Maddelerinin Tanıtımı
Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi Ölçme Analiz ve İyileştirme
5. YÖNETİM KALİTESİ ve STANDARTLARI
ISO 9000 Standartlar Ailesi, Kalite Yönetim Prensipleri
YÖNETİMİ GÖZDEN GEÇİRME TOPLANTISI
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
ISO 9001:2015 standardı – Maddelerinin Tanıtımı
Kalite Yönetim Prensipleri (Devam)
ISO9001:2015 STANDARD REVİZYONU
ISO9001:2015 STANDARD REVİZYONU
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ TS EN ISO 9001:2008 Şartları.
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK VE BAĞLI BİRİMLERİN KALİTE YOLCULUĞU
Focus Performans ve Proje Yönetim Sistemi
KALİTE GÜVENCESİ VE STANDARTLARI
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Yrd.Doç.Dr. Reha KILIÇHAN Erciyes Üniversitesi Turizm Fakültesi 2018
Sunum transkripti:

KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ TS.EN.ISO 9001:2008 02.03.2011

KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ NEDİR? Bir kuruluştaki tüm faaliyetlerin sürekli olarak iyileştirilmesi ve organizasyondaki tüm çalışanların kesin aktif katılımıyla çalışanlar , müşteriler, patron ve toplum memnun edilerek karlılığa ulaşılmasıdır. 02.03.2011

ETKİN KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ UYGULAMANIN YARARLARI Maliyet ve zamandan tasarruf Azalmış iadeler Daha az müşteri şikayeti Daha az servis – bakım giderleri Kaynakların optimum kullanımı Pazar payının artması Yönetim kolaylığı Sağlıklı bilgi akışı Müşteri memnuniyetinde artış Etkinlik ve verimlilik Sürekli iyileştirme 02.03.2011

TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNİN TEMEL İLKELERİ 1. Müşteri Odaklılık 2. Liderlik 3. Çalışanların Katılımı 4. Süreç Yaklaşımı 5. Yönetimde Sistem Yaklaşımı 6. Sürekli Gelişme 7. Gerçeklere Dayalı Karar Verme 8. Tedarikçilerle Ortak Hareket Etme 02.03.2011

PUKÖ DÖNGÜSÜ SÜREKLİ İYİLEŞTİRME PLANLA UYGULA KONTROL ET ÖNLEM AL 02.03.2011

KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ İÇİN BİZ NE YAPACAĞIZ? NASIL BİR YOL İZLEYECEĞİZ? Kalite politikamızı belirleyeceğiz. Bundan sonraki faaliyetlerimizi, politikamızda belirtilen amaçlara ve prensiplere uygun olarak gerçekleştireceğiz. Tüm departmanların faaliyetleriyle ilgili dokümanları hazırlayacağız. Tutulması gereken kayıtlar ve bu kayıtların ne kadar süreyle saklanması gerektiğini belirleyeceğiz. 02.03.2011

Tüm departmanların yaptığı faaliyetleri süreç ( bir girdiyi çıktıya dönüştüren faaliyetler zinciri ) mantığına uygun olarak tasarlayacağız ve departman bazında hedefler belirleyip , belirli sürelerde bu hedeflere ulaşma durumuzu izleyeceğiz. Eğer hedeflerimize ulaşamadıysak departman olarak gereken iyileştirici önlemleri alacağız. 02.03.2011

Misafir memnuniyetini, çalışanların memnuniyetini, acente ve tedarikçilerimizin memnuniyetini aylık veya sezonluk olarak anketlerle izleyeceğiz. 02.03.2011

Sistemimizin tüm departmanlarımızda işleyişini kontrol altında tutmak amacıyla iç denetimler yapacağız. Bu denetimlerde iç denetçi eğitimi almış her personel görev alabilecek. Hepimizin , kendi departmanımız veya başka bir departmanda farkına vardığımız tüm iyileştirme ihtiyaçları için Düzeltme / Düzeltici ve Önleyici Faaliyet ( DÖF ) başlatma hakkımız olacak. Bunun için DÖF Formu doldurarak Kalite Yönetim Temsilcisine vermemiz yeterli. 02.03.2011

Departmanlar bazında yıllık eğitim planları yapacak ve uygulayacağız. Belirlemiş olduğumuz kalite standartlarına uygun olmayan ürün ve hizmetlerimiz için kayıt tutacağız. Tekrarlanmaması için önlemler alacağız. Departmanlar bazında yıllık eğitim planları yapacak ve uygulayacağız. Sistemimizi sürekli izleyip, belirli periyotlarda analiz edeceğiz. Yönetim gözden geçirmelerde analizleri değerlendirip, gerekli noktalarda düzenlemeler yaparak SÜREKLİ İYİLEŞTİRMEYİ sağlayacağız. 02.03.2011

ÖLÇÜN, KAYDEDİN, ANALİZ EDİN VE İYİLEŞTİRİN KAYIT ETMEYECEKSENİZ, ÖLÇÜM YAPMAYIN. ANALİZ ETMEYECEKSENİZ, KAYIT ETMEYİN. İYİLEŞTİRMEYECEKSENİZ, ANALİZ ETMEYİN. 02.03.2011

Yönetim Sistemleri, Gıda Hijyen Ve Eğitim Hizmetleri TEŞEKKÜRLER STERİL DANIŞMANLIK Yönetim Sistemleri, Gıda Hijyen Ve Eğitim Hizmetleri www.sterildanismanlik.com E-posta: hoksuz@sterildanismanlik.com mciddioksuz@sterildanismanlik.com Tel : 7464067 Cep : 0 535 423 50 37 02.03.2011