İşgücü Piyasası ve Eğitim Bilgi Dağıtım Sistemi III. Grup Görüşleri
Yöntem: Örnek bilgi dağıtım sistemi incelendi MEB Orta Öğretim Projesi kapsamında mesleki bilgi dağıtım sistemine yönelik sunu yapıldı İŞKUR çalışmaları aktarıldı Diğer tarafların görüşü alındı
TÜİK Resmi İstatistik Programı ADNKS Çalışması Hanehalkı İşgücü Anketi İşyeri bazlı anket çalışmaları Diğer Araştırmalar
İŞKUR İşsizlik Sigortası’ndan yararlananların sayısı Açık işler Başvurular Kayıtlı işsiz sayısı Bölge düzeyinde niteliksel veriler
Mesleki Yeterlilik Kurumu Mevcut ve hazırlanacak olan meslek standartları
TOBB ve TESK Sanayi veritabanı İşletmelere ilişkin bilgiler Esnaf veritabanı Eğitim Olanakları
MEB MEGEP kapsamında geliştirilen eğitim modülleri ve meslek standartları MEGEP kapsamında geliştirilen işgücü piyasası analizleri Orta Öğretim Projesi kapsamında mesleki rehberlik ve danışmanlık bileşeni Mesleki Eğitim Merkezlerinde eğitimi verilen meslek dalları İstatistiksel Veriler (öğrenci sayısı, okul sayısı, okullara ilişkin bilgiler)
MEB (Devam) Açılan kurs sayıları ve türleri (Özel Kurslar) Halk Eğitim Merkezlerinde verilen kurslar E-mezun projesi
Yüksek Öğretim Kurumları Her alandaki bölüm, öğrenci, mezun sayıları İK ve Kariyer Merkezleri Sertifika Programları (SEM)
SHÇEK ve ÖİD Dezavantajlı (çocuk, genç, özürlü, yaşlı, kadın) gruplara ilişkin istatistikler 500.000 özürlüye ait gerçek veriler Ayni ve nakdi yardım ile destek sağlanan ailelerin verileri Aile danışma ve toplum merkezlerine müracaat edenlerin verileri
Sosyal Taraflar Üye kayıtları Meslek kursları verileri TİSK İşgücü maliyetleri çalışmaları Türk-iş Yaşam endeksi verileri Yol-İş ve İNTES Mesleki eğitimler ve eğiticilerin istihdamı
Verilerin Entegrasyonu Sisteme entegre edilecek verilerin belirlenmesi Mevcut verilerin paylaşılması ve entegrasyonu için MEB ve İŞKUR (MEDAK) olarak çalışma yapılması Hangi verilerin hangi birim tarafından dağıtılacağının belirlenmesi OÖP kapsamında sosyal taraflar ile yapılacak olan meslek bilgileri dağıtım sistemi çalıştayında buradaki çıktıların değerlendirilmesi