Stok YönetimiMüşteri YönetimiBütçe hazırlama Ödeme takibiMasraf girişTalep Yönetimi Proje yönetimiRaporlamaOtomatik Bilgilendirme
Stok kart oluşturma Aktivite için malzeme talebi ve stoktan malzeme çıkışı Aktivite sonrası kalan malzemenin depoya teslimi Depodaki malzemenin yapılacak bir aktiviteye rezervasyonu Firma ve marka bazında stok durum takibi
Potansiyel müşteri ve müşterileri tek bir ekranda görüntüleme Firma yetkililerinin takibi Firma ile ilgili işlerin ve aktivitelerin takibi Firma ile ilgili her türlü belgenin arşivlenmesi
Bütçelerin detaylı bir şekilde sistem üzerinde hazırlanması Ajans hizmet payının otomatik hesaplanması ve bütçeye eklenmesi Bütçe revizyonlarının takibi Bütçenin teklif formatında gönderimi Ödeme plan girişi Bütçe kopyalama
Vadesi gelen faturaların takibi Vadesi gelen maaş ödemelerinin takibi Vadesi gelen onaylı iş avansları takibi Ödemelerin havale evrağına bağlanarak akıbet transfer ile bankaya txt formatında gönderimi
Proje bazlı ve genel masraf girişi Proje masraflarında bütçe kontrolü Bütçeye bağlı tanımsız masraf uyarısı ve görünmeyen harcama bütçesi Kullanıcıların sadece yetkili olduğu projenin masraflarına giriş yetkisi
Proje masraf ve satın almaları için talep girişi – Masraf girişindeki tüm kontroller burada da geçerli Teklif toplama ve onaylamaSözleşmeli giderlerin takibi
Proje kartı oluşturma Proje kartı üzerinde masraf ve satın alma takibi Proje ile ilgili işlerin takibiDoküman yönetimi Proje bazlı maliyet ve ödeme takibi
Evrak onay bilgilendirme Her aşamada yönetici onayından geçmesi
Daha önceki yapımızda teklif bütçelerimizi, onaylı bütçelerimizi, nakit ödeme planlarımızı ve proje masraflarını Excel dosyalarında takip ediyorduk. Haliyle bir onay sistemimiz yoktu ve Excel’de değişiklikleri göremiyorduk. Bu da ciddi bir güvenlik zafiyeti yaratıyordu. Kendi içimizde oluşturduğumuz ERP ekibimiz ile PRODA birlikte çalışmaya başladı. Birlikte harcadığımız yoğun mesailerden sonra CPM Master ERP’yi sektöre uygun hale getirdik. Test aşamalarının da başarı ile sonuçlanmasının ardından toplamda 4 ay gibi kısa bir sürede sistemi devreye aldık. Artık arkadaşlarımız aktivite bütçe tekliflerini sistem üzerinden hazırlıyor. Ajans Payı ve teklif karlılığı otomatik olarak hesaplanıyor. Hazırlanan aktivite bütçe teklifleri, önce proje yöneticilerinin sonrasında benim onayından geçiyor. Onaylanan aktivite bütçe teklifleri müşteriye sistem üzerinden mail yoluyla gönderiliyor. Müşterilerimizin teklifte istediği her revizyon sonrası onay süreci tekrar çalışıyor. Teklif müşteri tarafından onaylandıktan sonra proje kodu oluşuyor. Bu andan itibaren gelen her fatura, yapılan her masraf ve her satın alma talebi proje ile ilişkilendiriliyor. Sistem yapılan masrafın veya satın alma talebinin bütçede olup olmadığını varsa yeterli bütçesinin olup olmadığını kontrol ediyor. Nakit ödeme planları bütçeye bağlı olarak yapılıyor. Oluşturulan nakit ödeme planları banka gönderilen havaleye bağlanıyor. Oluşturulan havale evrakını CPM Master Akıbet Transfer modülü ile bankaya otomatik aktarıyoruz. Yapılan raporlar ile bir projeye hangi masraf kaleminden ne kadar bütçe ayrılmış ne kadarı kullanılmış anında görebiliyorum. Proje net karlılığını sistem üzerinden tek tuşla alabiliyorum. Ahmet Uçar, Yönetim Kurulu Başkan
TEŞEKKÜR EDERİZ