Parker üretkenliği ve verimliliği artırmak için müşterileriyle iş birliği yapar.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Presentation title Novo Nordisk Way.
Advertisements

SEAHORSE HAKKINDA Sea Horse Petrokimya 1996 yılında Ali Şafak Akmil tarafından kurulmuştur.
9 Kasım 2007 Fuat Öksüz H.Ö. Sabancı Holding A.Ş. Denetim Daire Başkanı Küresel Birikimlerle Ulusal Değerler Yaratmak “Küreselden Ulusala, Ulusaldan Küresele”
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
KAHRAMANMARAŞ METAL MUTFAK EŞYASI SEKTÖR STRATEJİSİ 27 Eylül 2012 KMTSO.
TARİHÇEMİZ 1976 yılında İstanbul'da kurulan Polin, bugün su kaydırakları ve su parklarının tasarım, üretim ve montajında her kıtada gerçekleştirdiği 2000.
Farklı Kültürlerde Liderlik Yapmak Prof. Dr. Yeşim Toduk Akiş
Kurumlar toplumu önemser
Liderlik ve Örgütsel Adalet
Doğrudan Dış Yatırım Bir firma yabancı bir ülkede bir ürünü üretmek ve/veya pazarlamak için tesislere yatırım yapıyorsa, buna doğrudan yatırım denir.
RENKLİ VE EĞLENCELİ BİR YOLCULUĞA ÇIKMAYA HAZIR MISINIZ ?
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
NESTLE KURUMSAL İŞ İLKELERİ
ROYAL KERCKHAERT KRALİYET NİŞANI ( ROYAL WARRANT) ANA HATLARIYLA GÜNÜMÜZDE KERCKHAERT DÜNYA ÇAPINDAKİ DAĞITIMIMIZ NEDEN KERCKHAERT? DEĞERLERİMİZ ROYAL.
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
LİDERLİK.
ISTE.
Support to Local Administration Reform 1 Yerel Yönetimler için Ulusal Eğitim Stratejisi.
KALİTE YÖNETİMİ (EĞİTİMDE).
TARİHÇESİ Arzum Elektrikli Ev Aletleri Sanayi ve Ticaret AŞ’nin temelleri, küçük elektrikli ev aletleri, radyo, bisiklet ve televizyon gibi geniş bir ürün.
DÜZCE ÜNİVERSİTESİ İŞLETME ANA BİLİM DALI REKABET STRATEJİLERİ HASAN GÜLER.
KOÇ GRUBU STRATEJİK YÖNETİMİ. Koç Topluluğu Stratejik Planı Sürdürülebilir:  Büyüme  Karlılık  Rekabetçi Avantaj için Sürdürülebilir:  Büyüme  Karlılık.
MESLEK YAŞAMI VE ETİK Kazanım: İş ve meslek yaşamında etik değerlerin önemini fark eder. 12. Sınıf 110 nolu kazanım etkinliği.
BOSCH ‘’ Yaşam İçin Teknoloji ‘’. Dünyanın üçüncü büyük beyaz eşya üreticisi ve Avrupa’da beyaz eşya pazarı lideri olan BSH Grubu, 700 milyon Euro yatırımla.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
MEHMET TAŞ KIRIKKALE MEM SPE. İlkeler-Değerler Vizyon Yol gösterici olarak çalışanları; kurumun düzeni, güvenliği ve gelişimine uygun davranışlara teşvik.
Yetkinlikler Yetkinlikler belirli bir görevi başarıyla yerine getirebilmek için beklenen ortak kurumsal davranış ve tutumları tanımlanmaktadırlar.
Teknoloji ve İnovasyon için Gelişim ve İletişim Platformları Selen Kocabaş.
Nurşen Varır Workcube - İnsan Kaynakları Yönetimi.
İşbirliğinde Kurumsal İtibar SİNERJİTURK’10 27 Şubat 2010, Antalya.
Kalite Kültürüne Dönüşüm Stratejileri
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
BİLGİ BAZLI YENİLİKÇİ GELİŞME STRATEJİSİ BAĞLAMINDA TÜRKİYE’NİN KURUMSAL DÖNÜŞÜM İHTİYACI Prof. Dr. Hüsnü ERKAN DEÜ İİBF İktisat Bölümü Yrd. Doç. Dr. Canan.
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
Liderlik tarzları ve Yenilik
İNOVASYON.
AHMET SOLAK CANSU ARSLAN SEVCAN EVYAPAN YÜKSEL ERDEM GRUP:İŞİMİZ VAR
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI
1.1 © 2003 by Prentice Hall BÖLÜM 1 BİLİŞİMLE İLGİLİ GENEL KAVRAMLAR VE İŞ DÜNYASINDA BİLİŞİMİN ÖNEMİ.
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
Bölümün Amacı Bu bölüm, örgütlerin nasıl değiştiğini ve yöneticilerin yenilik ve değişim sürecini nasıl yönettiklerini keşfetmektedir.
IV: İç (Mikro) Çevre: Firmanın Üstünlük ve Zayıflıkları
Prof. Dr. Erman COŞKUN İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri Hafta 1 – Genel Kavramlar ve İşletmeler için YBS’nin Önemi.
WTO GATT GATS TRIPS Doç. Dr. A. Can BAKKALCI. WTO KURALLARI ve AVRUPA BİRLİĞİ’NDE ORTAK TARIM POLİTİKASI ORTAK TİCARET POLİTİKASI.
İŞLETMELERDE İLETİŞİM
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
Garanti’de İnovasyon 1. Garanti’nin inovasyon anlayışı ve yaklaşımı
Toplam Kalite Yönetimi
2 Pazarlama Strateji ve Planlarının Geliştirilmesi
İŞ VE İŞLETME AHLAKI.
Dr. Adil AKINCI Bankacılık ve Finans Bölümü
GİRİŞİMCİNİN ÖZELLİKLERİ NELERDİR?
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
Tedarik ziNCİRLERİ yÖNETİmi
ALİBABA GROUP Hazırlayan : Mehmet özdemirler
Başarılı Uluslararası İnsan Kaynakları Yöneticisi Kimdir?
TEKSTİL MÜHENDİSLİĞİ HAKKINDA……
TATA MOTORS Limited Tata motors limited, Hindistan'ın en büyük otomotiv şirketidir. Ticari araçlarda her segmentte lider olup, pikap ve binek araçlarda.
ISLD 318 TEKNOLOJİ VE YENİLİK YÖNETİMİ
Şirket Adı İş planı sunusu.
Başarılı Uluslararası İnsan Kaynakları Yöneticisi Kimdir?
Stratejik İKY ve Örgüt Performansı İlişkisi
YEMİNLİ MALİ MÜŞAVİRLİK MESLEĞİNİN VİZYONU
SWOT ANALİZİ TÜRKER DURAN YATIRIM TEŞVİK DANIŞMANI.
GRUP İLETİŞİMİ.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
21. YY BECERİLERİ.
“Tek PPG” olarak yolumuza devam ediyoruz
Sunum transkripti:

Parker üretkenliği ve verimliliği artırmak için müşterileriyle iş birliği yapar.

Dünyanın En Büyük Mühendislik Sorunlarını Çözme Dünyanın en büyük mühendislik sorunlarını çözmeye odaklanmamız, yenilikçilik tutkumuzu ateşlemekte ve gelecekteki büyümemizi garanti etmektedir. Gıda Su Enerji Taşıma Savunma Çevre Altyapı Fen Bilimleri

Parker Hannifin Corporation Parker’ı hareket eden her şeyin üstünde ve çevresinde bulabilirsiniz. Müşterilerimizin üretkenliğini ve kazancını arttırmak üzere, geniş bir global pazar yelpazesi için sıvı ve gazların hareketini ve kontrollü akışını kolaylaştıran üstün mühendislik ürünü bileşenler ve sistemler üretiyoruz. Havacılık ve uzay İklimlendirme Elektromekanik Filtreleme Sıvı ve Gaz Kullanımı Hidrolik Pnömatik Süreç Denetimi Sızdırmazlık ve Koruma

Strateji Parker’ın Kazanma Stratejisi, 2001 yılından bu yana şirketin değişimine ve dünya çapındaki operasyonlarının geliştirilmesine katkıda bulunan disiplinli ve tutarlı bir işletme stratejisidir. Stratejimizin temelini ve başarımızın özünü teşvik edilen çalışanlar oluşturur.

Tarihçe Büyük şirketimizin geçmişi, yaklaşık 100 yıl süren ilginç bir teknoloji dönüşümünün hikayesidir. 1918 yılında kurulan Parker Appliance Company’nin, Parker Hannifin Corporation'a dönüşmesi bir yenilikçilik mirasını temsil eder. Gelecekteki büyümemizin, Parker’ın mükemmellik ve adil ticaret geleneğine sıkı sıkıya bağlı kalınmasıyla sağlanacağına inanıyoruz.

Kültür Temel değerlerimiz: Kazanma Kültürü, Tutkulu İnsanlar, Değer Verilen Müşteriler ve Yakın Liderlik, Parker’ın çalışanlarını dürüstlük ve doğruluk ilkelerine göre davranmaya teşvik etme kültürünü yansıtmaktadır. Yenilikçi düşünmeyi ve sorun çözmeyi desteklemek üzere çalışanlarımızın farklı alışkanlıklarının, bakış açılarının ve yeteneklerinin kullanıldığı kapsamlı bir kültürü desteklemeye kendimizi adadık.

Yenilik Ürünlerimizdeki mühendislik dışarıdan görünmeyebilir, ancak çalışmalarımızın sonuçlarını günlük hayatınızın her anında hareket eden hemen her şey üzerinde görürsünüz. Winovation olarak adlandırdığımız süreç ile, Parker, kolektif çabalarımızı, müşterilerimize daha fazla değer sunmamıza yardımcı olan “dünyada ilk ya da pazarda ilk” fırsatları temsil eden ürün ve sistemlerin geliştirilmesine odaklıyor.

Sürdürülebilirlik Parker’ın teknolojiye ilişkin uzmanlığı ve süreklilik kapasitesiyle ilgili stratejik düşünceleri hepimiz için daha sürdürülebilir bir gelecek oluştururken; çalışanlarımızın iyi niyeti ve kendilerini kaynakları korumaya adamaları, dünyanın her yerinde evimiz olarak gördüğümüz her toplulukta şirketin pozitif etkisini güçlendirir.

Distribütörlerle yapılan işbirliği sayesinde, Parker, 104 ülkede müşterilere hizmet sunar.

Global Erişim Parker’ın operasyonları, yaklaşık 140 bölümü ve 300 üretim lokasyonunu destekleyen 60.000 çalışanla birlikte 48 ülkeye uzanmaktadır. Parker’ın global ayak izi, dünya çapında yaklaşık 13.000 lokasyona uzanan benzersiz bir endüstriyel dağıtım ağıyla da desteklenmektedir. Parker’ın global ayak izi, dünya çapında yaklaşık 13.000 lokasyona uzanan benzersiz bir endüstriyel dağıtım ağıyla da desteklenmektedir. Bu kapsamlı yerel ve bağımsız işletme ağı sayesinde, Parker ürünlerini ve hizmetlerini 104 ülkedeki müşterilerine sunmaktadır. Bu dünya çapında şu anda 3000’den fazla hizmet noktasına sahip ParkerStore® markası altındaki endüstriyel perakende mağazalarının sürekli yaygınlaştırılmasını da kapsamaktadır.

İş Etiği ve Dürüstlük Parker’ın itibarı ve başarısı, tüm ilişkilerimizde Parker değerlerini öne çıkaran çalışanlarının her birinin kişisel bağlılığına dayanır. Parker’ın faaliyetlerine; dürüstlük, doğruluk, saygı ve ahlaki davranışlardan ödün verilmemesi ilkeleri yön verir. Parker’ın itibarı ve başarısı, tüm iş ilişkilerinde Parker değerlerini öne çıkaran çalışanlarının kişisel bağlılığına dayanır. Standart yasal gerekliliklerin ötesine uzanan bir prensip olarak, kendimizi iyi olmaya adadık. Parker’ın faaliyetlerine; dürüstlük, doğruluk, saygı ve ahlaki davranışlardan ödün verilmemesi ilkeleri yön verir. Güvenlerini boşa çıkarmadan, yaptıkları yatırımı koruma altına alarak şirket ortaklarımıza sağladığımız değeri büyütmek öncelikli hedefimizdir.

Parker’da Çalışmak Parker, başarımız için kritik olan kişisel gelişimi ve kariyer tatminine önem verir. Teşvik edilen ve sonuç odaklı bir organizasyonun, farklı altyapı ve bakış açısına sahip yetenekli insanlarıyla başarılı olacağına inanıyoruz. Parker’ın itibarı ve başarısı, tüm iş ilişkilerinde Parker değerlerini öne çıkaran çalışanlarının kişisel bağlılığına dayanır. Standart yasal gerekliliklerin ötesine uzanan bir prensip olarak, kendimizi iyi olmaya adadık. Parker’ın faaliyetlerine; dürüstlük, doğruluk, saygı ve ahlaki davranışlardan ödün verilmemesi ilkeleri yön verir. Güvenlerini boşa çıkarmadan, yaptıkları yatırımı koruma altına alarak şirket ortaklarımıza sağladığımız değeri büyütmek öncelikli hedefimizdir.

Hep birlikte, yenilikçi teknolojinin sınırlarını zorlamaya devam edebiliriz.

Sürdürülebilir Gelişim Geriye dönüp baktığımızda, tarihimizin hiçbir döneminde bugün olduğu kadar, sürdürülebilir büyümeyi geleceğe aktarmak üzere global ekonomideki iniş ve çıkışlara uyum sağlamış durumda değildik. Parker stratejik şirket satın almaları, yenilikçi ürünler, sistem çözümleri, global genişleme ve sürekli genişleyen global dağıtım ağı ile karlı büyümeyi geleceğe aktarmayı sürdürecektir. Geleceğe yaptığımız yolculukta, geçmişimizle duyduğumuz gurur ve geleceğimiz hakkındaki iyimserliğimiz bize eşlik ediyor. Net Satış Milyon Dolar

Parker Hannifin EMEA Genel Merkezi Etoy, İsviçre Parker Hannifin Asya Pasifik Genel Merkezi Kowloon, Hong Kong Parker Hannifin Global Genel Merkez Cleveland, Ohio, Amerika Birleşik Devletleri Parker Hannifin Latin Amerika Genel Merkezi Sao Jose dos Campos, Brezilya www.parker.com, Hisse Senedi ve Yatırımcı Bilgileri: New York Borsası’nda Kote, kotasyon simgesi: PH, İnternet adresi: www.phstock.com, Açık pozisyonlar ve çevrimiçi başvuru için adres: www.parker.com/careers Global Genel Merkez: Parker Hannifin Corporation, 6035 Parkland Boulevard, Cleveland, Ohio 44124-4141, 216-896-3000

Parker’s Marka Sözü Parker, hareket ve kontrol teknolojilerinde küresel bir liderdir ve üretkenliği ve verimliliği artırmak için müşterileriyle iş birliği yapar.