‘Eğiticilerin Eğitimi’ Sunum 2. gün 2. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02
TR 07- FI- 022 İletişim hatalarından nasıl kaçınırısınız? Kendinizi dinleyicilerin yerine koyarak Düşüncelerinizi yapılandırarak Örnekler kullanarak
TR 07- FI- 023 Materyallerinizi düzenlemede kullanacağınız ne gibi teknikler vardır? Yatay planlayıcıZihin haritaları Kilit soru 1Kilit soru 2Kilit soru 3Kilit soru 4Kilit soru 5
TR 07- FI- 024 Soru: En iyi hatip kimdir? Şu konuda iki dakikalık bir konuşma yapın : En çok kimin konuşmalarını (ünlü kişi) beğeniyorsunuz; ve Neden
TR 07- FI- 025 Bilgiyi nasıl hatırlanabilir kılarsınız? Üçlü listeler Ses tekrarı (Aliterasyon) Yineleme
TR 07- FI- 026 Yeni bilgi içeriklerini nasıl sunmalısınız? Net Öz Etkili
TR 07- FI- 027 Alıştırma: Oturumun ana gövdesinin hazırlanması Girişini yazdığınız oturumun bilgi içeriğini hazırlayın Oturuma eşlik edecek eğitim materyallerini tasarlayın Eğitim notlarınızı hazırlayın Konuşma hazırlama tekniklerini unutmayın
TR 07- FI- 028 ABCDE sol sol sağ sol ikisi de FGHIJ sol ikisi de sol sol sağ KLMNO sağ sağ sol ikisi de sol PQRST ikisi de sol sağ sağ ikisi de U V W X Y Z ikisi de ikisi de sağ sol ikisi de sol
TR 07- FI- 029 Pratik oturumlarınızdan nasıl ders çıkartırsınız? Ne? Yani? Peki Şimdi?
TR 07- FI Dürüst öz değerlendirmeyi nasıl teşvik edersiniz? Soru sorun ve dinleyin Sonuçlar çıkartın Tecrübeleriniz paylaşın
TR 07- FI Değerlendirme Girişini yazdığınız oturumun bilgi içeriğini hazırlayın Konuşma hazırlama tekniklerini unutmayın İki bölümü birleştirin ve bir meslektaşınıza sunun Oturum konusunda değerlendirme isteyin