Dr. İskender Sayek Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Genel Cerrahi Anabilim Dalı TTB Eğitim Kolu Xlll. Tıpa Uzmanlık Eğitimi Kurultayı 2.12.2007 İstanbul.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bilgi Okuryazarlığı Becerilerinin Önemi ve Eğitim Sistemindeki Yeri
Advertisements

Türk Cerrahi Yeterlik Kurulu 2000 Genel cerrahi eğitiminin Ulusal cerrahi yeterliği Kurumları standartlarını belirlemek belgelendirmek eşyetkilendirmek.
TTB-UDEK STE/SMG ÇALIŞMA GRUBU EYLEM PLANI. Tıp Uzmanlık Dernekleri ve STE  İlgili uzmanlık alanında çalışan hekimlerin bilgi, beceri, mesleki yetenekleri.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ Kurumsal Arşivi Açık Erişim Kaynakları
ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ERZURUM
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ’NDE
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ YAYIN ve ARAŞTIRMA TEŞVİK PROJELERİ
Hayatboyu Öğrenme Programı Leonardo da Vinci Mesleki Eğitim Programı Leonardo da Vinci Genel Tanıtım.

KONGRE VE FUAR ORGANİZASYONU
TÜRK TORAKS DERNEĞİ 1.
Probleme Dayalı Öğrenme -İki Yıllık Deneyim-
AHEK KURULTAYININ ARDINDAN (9 haziran 2008). TTB-AHEK (Asistan Hekimler Eşgüdüm Kurulu) tarafından 09/06/2008 tarihinde AÜTF (Ankara Üniversitesi Tıp.
HAYAT BOYU ÖĞRENME (LLP) Leonardo da Vinci Mesleki Eğitim Programı
AİLE HEKİMLİĞİNİN TANIMINDAKİ TEMEL İLKELER
Ankara Üniversitesi Açık Arşiv Uygulaması
Tıpta Uzmanlık Eğitimi Yönetmeliği Taslağı Dr.İskender Sayek TTB Merkez Konseyi Üyesi TUEK 2008 Ankara.
TTB-UDEK Çalışma Grupları Dr. Raşit Tükel TTB-Uzmanlık Dernekleri Eşgüdüm Kurulu 30 Kasım 2007 / İstanbul.
TÜRK GÖĞÜS HASTALIKLARI YETERLİK KURULU RESERTİFİKASYON ESASLARI
BİRİNCİ BASAMAKTA MESLEKİ EĞİTİM VE MESLEKİ YETERLİK GP/AH ve diğer uzmanlık alanlarında mesleki yeterliklerin sınanması ile ilgili deneyimler.
Uzmanlık Öğrencisi Eğitimi “Strateji” M. Erdal GÜZELDEMİR
AKADEMİK GENEL KURUL TOPLANTISI
ADLİ TIP ANABİLİM DALI’na
TTB-UDEK BİLİMSEL ARAŞTIRMA ÇALIŞMA GRUBU RAPORU.
TIPTA UZMANLIK EĞİTİMİ ve YETERLİK KURULLARI
YAŞAM BOYU ÖĞRENME Bilgi,beceri ve yeterliliklerin kişisel sosyal ve mesleki açıdan geliştirilmesi amacıyla,yaşam boyunca yapılan tüm faaliyetlerdir..
İLAÇLA AKILCI TEDAVİ EĞİTİMİNDE TFD’nin ROLÜ
SAĞLIK HİZMETLERİNİN İYİLEŞTİRİLMESİ GRUBU ÇALIŞTAY RAPORU Prof. Dr
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ARAŞTIRMA VE YAYIN DESTEK BİRİMİ.
ERCİYES ÜNİ. TIP FAKÜLTESİ TIP EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
Aile Hekimliğinin Tarihçesi
TTB-UDEK STE-SMG Çalışma Grubu Toplantısı TTB-UDEK Çalışma Grupları Genel Kurulu 04 Aralık 2009, İzmir.
TTB-UDEK ÇALIŞMALARI Kasım 2010, Ankara
UYEK 5. Dönem Yönetim Kurulu Faaliyet Sunumu.
Yetişkin Öğrenimi İçin Avrupa Uygulamaları YETİŞKİN ÖĞRENME GÜNDEMİ-2
Türk Tıp Fakültesi yayınlarında kurallar ve dergiler Sağlık Bilimlerinde Süreli Yayıncılık Ulusal Sempozyumu Kasım 2008, Ankara Öğr. Gör.
Dünyada ve Türkiye’de Aile Hekimliği
TTB-UDEK ÇALIŞMALARI 9 Ekim 2010, Ankara
TTB-UDEK Sürekli Tıp Eğitimi Çalışma Grubu Raporu 1. Aralık
Uzm. Fatma BAŞAR Cahit Arf Bilgi Merkezi Eğitim ve Tanıtım Sorumlusu 22 Eylül 2010 T.C. Sağlık Bakanlığı Eğitim Toplantısı TÜBİTAK.
UZMANLIK EĞİTİMİ “TTB-UDEK DEĞERLENDİRMELERİ” Dr
Bologna Eşgüdüm Komisyonu Başkanları Toplantısı Turgut Özal Üniversitesi 20 Mayıs Mayıs 2011 A. Bülent Özgüler Bilkent Üniversitesi Mezunları ile.
Koordinatörler Toplantısı - 14 Mayıs 2009 Hayatboyu Öğrenme Programı-Erasmus Desteklenen Faaliyetler: Yoğun Programlar (IP) ve Diğer Proje Faaliyetleri.
TÜRK TABİPLERİ BİRLİĞİ KADIN HEKİMLİK ve KADIN SAĞLIĞI KOLU II. KADIN SAĞLIĞI KONGRESİ 2010.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ARAŞTIRMA VE YAYIN DESTEK BİRİMİ.
Koordinatörler Toplantısı - 29 Kasım 2007 Hayatboyu Öğrenme Programı-Erasmus Yoğun Programlar Intensive Programmes (IP) Doç.Dr. Sevinç Gülseçen Erasmus.
TTB-UDEK Müfredat Komisyonları Temsilciler Toplantısı Dr. İskender SAYEK Ankara
BİDEB Fonlarının genel tanıtımı
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
Akademik Danışmanı Yrd.Doç.Dr. Aslan KAPLAN Topluluk Başkanı
BİLİMSEL ARAŞTIRMA Ç.G. RAPORU-1 Ulusal yayıncılık özendirilmelidir - Uzmanlık derneklerinin bilimsel yayın organı olmalı –Akademik yükseltmelerde ulusal.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ STRATEJİK ARAŞTIRMALAR MERKEZİ SENATO SUNUMU
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi. Hacettepe Üniversitesi – Eğitim Fakültesi STRATEJİK AMAÇLARIMIZ Vizyon ve misyonumuza dayalı olarak oluşturulan.
PERFORMANS DEĞERLENDİRMESİ
23 Nisan töreni, 1932 (Prof. Dr. Mümtaz MAZICIOĞLU’na fotoğraf için teşekkürler)
İÇERİK Akademik Birimler Bazında Stratejik Plan’da Yer Alan Amaçlara Yönelik Eylemler Devlet Konservatuvarı Fakülteler Meslek Yüksekokulları Enstitüler.
BİRİNCİ BÖLÜM Sağlıkta Kalite Akreditasyon Daire Başkanlığı
HEMŞİRELİK EĞİTİMİNDE DÜN,BUGÜN,YARIN
BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ
TIBBİ CİHAZ REKLAM VE TANITIM FAALİYETLERİ
T.C. ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ FİZYOLOJİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLANI.
I. TEMD Üyesi olmak II. 38 yaşından gün almamış olmak (11 Mayıs 2016'da 38 yaşından gün almamış olmak) III. Başvuru formunu doldurmak BAŞVURU DOSYASINDA.
KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ MEZUNLAR DERNEĞİ Gözde ÇELİK YÖRÜKOĞLU.
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI HAYAT BOYU ÖĞRENME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
BAŞVURU ESASLARI I. TEMD Üyesi olmak II. 38 yaşından gün almamış olmak
ANADOLU ÜNİVERSİTESİ YAYIN ve ARAŞTIRMA TEŞVİK PROJELERİ
AKADEMİK GENEL KURUL TOPLANTISI
BAŞVURU ESASLARI I. TEMD Üyesi olmak II. ≤ 40 yaş olmak
MİSYON Histoloji ve Embriyoloji alanında mezuniyet öncesi ve mezuniyet sonrası düzeyinde eğitim ve öğretim kapsamında bilimsel düzeyde eğitim vermek, Araştırma.
2019 AKADEMİK TEŞVİK ÖDENEĞİ BİRİM KOMİSYONLARI BİLGİLENDİRME VE EŞGÜDÜM TOPLANTISI 25 Aralık 2018.
Sunum transkripti:

Dr. İskender Sayek Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Genel Cerrahi Anabilim Dalı TTB Eğitim Kolu Xlll. Tıpa Uzmanlık Eğitimi Kurultayı İstanbul

TIP EĞİMİ TIP FAKÜLTESİNE GİRİŞLE BAŞLAYAN VE YAŞAM BOYU SÜREN BİR EĞİTİMDİR.

Tıp Eğitimi Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi : Temel Tıp Eğitimi Mezuniyet Sonrası Tıp Eğitimi : Tıpta Uzmanlık Eğitimi Sürekli Tıp Eğitimi/ Sürekli Mesleki Gelişim “Trioloji”

STE / SMG VERİLEN SAĞLIK HİZMETİNİN KALİTESİNİ ARTTIRAN DİNAMİK BİR SÜREÇTİR.

SÜREKLİ MESLEKİ GELİŞİM Mesleğin kendisinin önemli bir sorumluluğudur. BİLGİ BECERİ TUTUM SÜREKLİLİK GÜNCELLEŞTİRME GELİŞTİRME

SÜREKLİ MESLEKİ GELİŞİM Sürekli tıp eğitiminden daha geniş bir kavram Profesyoneleşmenin daha geniş kapsayıcısı Etik,Tıbbi, İdari (iş organizasyonu, yönetimsel yaklaşım), Sosyal ve kişisel konuları kapsamalı Toplumsal ve kişisel gereksinimler bilim ve sağlık hizmetlerindeki değişimi karşılamalı Kendi kendine öğrenmeyi sağlamalı Kapsamı sağlık hizmetleri ile ilgili konuları içermeli

SÜREKLİ MESLEKİ GELİŞİM: SUNUCULAR Tıp Fakülteleri / Üniversiteler Meslek Odaları / Birlikleri Dernekler Hastaneler Endüstri ( İlaç / Alet) Bilişim teknolojisi kurumları Ticari Sürekli Mesleki Gelişim Kurumları

Eğitim etkinliklerinin niteliğini artırmak Eğitim etkinliklerine katılımı teşvik etmek Eğitim etkinliklerine katılımı belgelendirmek KREDİLENDİRME NİTELİKLİ SAĞLIK HİZMETİ

STE/SMG Kredilendirmesi bireysel ve kurumsal eşyetkilendirme sürecidir.

STE/SMG Kredilendirmesi Kullanımı Eğitimin Belgelendirilmesi Yeniden Belgelendirme “Lisans’ın” Yenilenmesi Çoğu ülkede gönüllü olarak yapılmaktadır. Ancak bazı ülkelerde belli kredilerin alınması zorunludur.

Türkiye’de STE/SMG Kredilendirmesi 19 Ocak 1991 TTB Sürekli Tıp Eğitimi Çalıştayı Kredilendirme ile ilgili çalışmaların başlaması 1994 TTB-STE Kredilendirme Yönergesi ve Kurulun çalışmaya başlaması 1994 Sonbaharı TTB-STE Kredilendirme işlemlerinin başlaması 2006 TTB-STE kredilendirme yönergesinin güncellenmesi 2006 EACCME ile protokol yapılması

TTB-STE KREDİLENDİRME KURULU BİLİMSEL ÇALIŞMALARI ETKİNLİKLERİN BİLİMSEL AÇIDAN YETERLİ OLMASINI DENETLENMESİ TABİP ODALARININ SÜREKLİ TIP EĞİTİMİ ETKİNLİKLERİ ARTTIRMA HEKİMLERİN BİLİMSEL ETKİNLİKLERE KATILIMININ ÖZENDİRİLMESİ KREDİLENDİRİLMİŞ BİLİMSEL ETKİNLİKLERE KATILIMIN ÖZLÜK HAKLARINA YANSIMASI

TTB-STE KREDİLENDİRME KURULU BİLİMSEL ÇALIŞMALARI TIP ALANINDA BİLİMSEL ETKİNLİKLER İÇİN TANIMLARIN OLUŞTURULMASI ÖNCELİKLİ GRUPLAR İÇİN EĞİTİM KURUMLARININ YÖNLENDİRİLMESİ ETİK KURALLARIN UYGULANMASI KALİTE KONTROLU

KREDİLENDİRME İLE İLGİLİ İLKELER

TÜRK TABİPLERİ BİRLİĞİ SÜREKLİ TIP EĞİTİMİ KREDİLENDİRME YÖNERGESİ

Madde 1- Sürekli Tıp Eğitimi (STE) / Sürekli Mesleki Gelişim (SMG) Kredilendirme Sisteminin amacı, ülkede yürütülen STE/SMG etkinliklerinin nitelik ve nicelik olarak gelişmesini ve bu etkinliklerin uygun standartlarda yürütülmesini sağlamak, denetlemek, hekimlerin bu etkinliklere katılmasını özendirmek ve desteklemektir.

Madde 2- STE/SMG Kredilendirme Sistemi örgütlenmesini oluşturmak, sürdürmek, denetlemek, kurumlar arası eşgüdüm ve işbirliğini sağlamak Türk Tabipleri Birliği'nin (TTB) görevidir. Madde 3- TTB, bu görevini Sağlık Bakanlığı, tıp fakülteleri, ilgili diğer kamu kuruluşları, uzmanlık dernekleri ve yeterlik kurulları ile işbirliği yaparak yerine getirir.

TTB-STE/SMG Kredi Puanı: Kredilendirme için kullanılan değerlendirme birimidir. İki tür kredi puanı vardır: I ve II. Gruptaki süreli etkinliklerde kredi puanı, her saat başına bir (1) kredi birimidir. Diğer etkinliklerin puanları ise başvuruda kredilendirme kurulunca değerlendirilerek belirlenir.

I. GRUP 1. Devama dayalı eğitsel etkinlikler: konferans, sempozyum, ‘workshop', seminer, yuvarlak masa toplantısı, vb. 2. Eğitim Kursları: Yeni girişimlerle ilgili ya da mesleki yeteneği geliştirmeye yönelik kurslar vb. 3. Kredilendirilmiş dergilerle yapılan STE/SMG etkinlikler: 4. Görsel-işitsel kayıta dayalı materyaller ile yapılan eğitsel etkinlikler:

5. Yukarda belirtilenler dışında kalan ve kredi almak isteyen hekimin STE/SMG Kredilendirme Kurulu'na başvurması gereken diğer etkinlikler: i. Kredilendirilmiş ulusal dergilerde ve uluslararası indekslere kayıtlı dergilerde yapılmış olan yayınlar ii. Kitap ya da kitap bölümü yazarlığı iii. Grup I'deki etkinliklerde konuşmacı/eğiticiliği iv. Yeterlik sertifikası almak v. Master ya da doktora derecesi almak vi. Ulusal/uluslararası akreditasyon kurumları tarafından akredite edilmiş kurumlarda eğiten ya da eğitilen olmak vii. Uluslararası kredilendirilmiş toplantılara katılım Bireysel Kredi Alınması

II. GRUP 1. Eğiticilerin kendi alanlarında tanımlanan görevleri dışında katıldıkları ya da yönlendirdikleri ve I. Grup'ta yer almayan eğitim etkinlikleri (makale saatleri,”audit" ve mortalite toplantıları vb.) 2. Uzaktan eğitim yöntemleri ile verilen (on-line, internet vb.) eğitim etkinlikleri 3. Grup I'de tanımlanmayan STE/SMG etkinlikleri

KREDİLENDİRME İLE İLGİLİ İLKELER 1- I ve II. gruptaki süreli etkinliklerde her 40 dakikalık eğitime 1 (bir) saat / TTB-STE/SMG kredisi verilir. (Serbest Bildiri oturumları da 1 saatten az olmamak kaydıyla 1 TTB-STE/SMG kredi puanı ile kredilendirilir). 2- Kredi alınabilmesi için eğitim fonksiyonu süresince eğitimin verildiği mekanda bulunma zorunluluğu gerekir. 3- Devama dayalı etkinliklerde kredilendirme formları tercihen toplantı sonunda ilgili oturum salonunda ya da ilgili gün sonunda Kongre Sekreterliği'nce toplanmalıdır (yirmi) dakikadan daha kısa süreli, tek konuşmacılı oturum veya konferanslar kredilendirilmez.

Bir Eğitim Etkinliğinin Kredilendirilmesi İçin Ön Koşullar 1- Etkinliğin Bilimsel Kurulu olmalı ve kredilendirme başvurusu bu kurulca yapılmalıdır. 2- Etkinlikle ile ilgili kısa bir genel bilgi vermelidirler. 3- Düzenleme amacı belirtilmelidir. 4- Etkinliğin hedef kitlesi tanımlanmalıdır. 5- Konuşmacıların listesi verilmelidir. 6- Etkinlikte yer alacak konuların ve konuşmacıların listesi, veriliş şekilleri ve süreleri sunulmalıdır. 7- Etkinliğin yapılacağı yer, zaman ve kullanılacak eğitim yöntemi belirtilmelidir. 8- STE etkinliklerinde uyulması gereken ilke ve etik kurallara uyulmalıdır.

Bilimsel Toplantılara Aktif Katılım Kongrelerde bildiri ya da poster sunma : 1/2 TTB-STE/SMG kredisi Konferans verme : 1 TTB-STE/SMG kredisi Sempozyuma konuşmacı olarak katılım : Süresi kadar TTB-STE/SMG kredisi Panele konuşmacı olarak katılım : Süresi kadar TTB-STE/SMG kredisi Seminere konuşmacı olarak katılım : Süresi kadar TTB-STE/SMG kredisi Workshop (çalıştay) konuşmacısı :Süresi kadar TTB-STE/SMG kredisi Sempozyum, seminer, panel yöneticiliği : Süresi kadar TTB-STE/SMG kredisi

Yazılı Aktiviteler Kitap ya da Bölüm yazarlığı : Her bir bölüm için 1 TTB-STE/SMG kredisi, tüm kitap için en fazla 20 TTB-STE/SMG kredisi verilir. Kitap Editörlüğü : Yazdığı her bir bölüm için 1 TTB-STE/SMG kredisi + geriye kalan bölümlerin 1/3'ü kadar olmak üzere en fazla 20 TTB-STE/SMG kredisi. Çeviri kitaplarda her bölüm için ½ TTB-STE/SMG kredisi ve tüm kitap için en fazla 10 TTB-STE/SMG kredisi verilir. Çeviri kitap editörü çevirdiği her bölüm için ½ puan + geriye kalan bölümlerin 1/3'ü kadar olmak üzere en fazla 10 TTB-STE/SMG kredi puanı alır. Makale : 1 TTB-STE/SMG kredisi Olgu sunumu, editöre mektup, kısa not : ½ TTB-STE/SMG kredisi

SÜREKLİ TIP EĞİTİMİ / SÜREKLİ MESLEKİ GELİŞİM ETKİNLİKLERİNDE UYULMASI GEREKEN İLKE VE ETİK KURALLAR 1. Endüstri-hekim ilişkilerinde saydamlık, kurumsal ilişki ve eğitim etkinliğinin amacı dışında bir destekte bulunulmaması ilkeleri geçerli olmalıdır. 2. Bilimsel toplantıları gerçekleştiren düzenleme kurulları, her etkinlik sonrasında bütçe gelir ve giderlerini kendi yayın organında yayınlar ya da dernek genel kurulu toplantısında açıklar. 3. Bu bütçe içerisinde Düzenleme Kurulu'na yapılan kurumsal destekler, katılımcılara verilen burslar, katılımcıların ve refakatçilerinin ne kadarının endüstriden bireysel destekle katıldıkları açıkça belirtilir.

4. Düzenleme Kurulu, etkinliğin uygun yer, biçim ve düzeyde olmasını sağlar. Sosyal program toplantıya ilgiyi yoğunlaştırma amacıyla çekiliş, lüks eğlence ya da abartılı dinlenceye yönelik düzenlemeleri içeremez. 5. Bilimsel toplantıların yapıldığı salon ve mekanlarda endüstri tanıtımına yönelik herhangi bir araç ya da işaret bulunamaz. 6. Etkinliklerde endüstri desteğinin "koşulsuz eğitim" amacıyla toplantı genel bütçesine aktarılması uygundur. 7. Endüstri tarafından düzenlenen satellit toplantılar kredilendirilmez. 8. Doğrudan endüstri desteği alan konuşmacıların bu durumu sunumlarında açıkça belirtmeleri gerekir.

Türkiye’de STE/SMG Kredilendirmesi Toplam EtkinlikSayısı: 7, 560 CME/CPD Accreditation in Turkey: Total no of accredited act ivities : 7,560

Türkiye’de STE/SMG Kredilendirmesi Verilen Kredi : 81,088 Total CME/CPD Credits awarded : 81,088

T Türkiye’de STE/SMG Kredilendirmesi: Etkinlik Türleri Types of CME/CPD activities accredited in Turkey

STE/SMG Sunucuları CME/CPD Providers in Turkey :

STE/SMG Sunucuları CME/CPD Providers in Turkey :

STE/SMG Sunucuları Toplam Kredi Dağılım Oranı Profes. societies Universities Medical Pharma Hospital Others Chamber Industry Rate of credits awarded in relation to CME/CPD Providers

Kredilendirilen etkinliklerin alanlara dağılımı Surgical Medical Basic Primary Sciences Siences Sciences Care

Tükiye’de STE/SMG Kredilendirmesi Ulusal 7410 National Uluslararası 120 International 2007 yılında EACCME Kredilendirmesi 27 Joint Accreditation with EACCME (2007) 27

Türkiye’de STE/SMG Kredilendirmesi : İllere göre dağılım Toplam 74 ilde STE etkinlikleri yapılmış Ençok etkinlik yapılan iller: – İstanbul160018,098 – Ankara ,186 – İzmir8138,727 – Antalya62710,672 – Bursa2912,675 – Adana2432,425 – Tekirdağ – Eskişehir – Aydın1341,313 – Samsun1331,065

KREDİLENDİRİLEN TOPLAM ETKİNLİK SAYISI 2000: : 7560 KREDİ VERİLEN HEKİM SAYISI 2000: : No of activities awarded No of physicians awarded with credits

STE/SMG Kredilendirmesinde Hedefler YAYGINLAŞTIRILMASI KATILIMIN ÖZENDİRİLMESİ HEKİMİN STE’NİN ÖNEMİNİN BİLİNCİNDE OLMASI –MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ –MEZUNİYET SONRASI TIP EĞİTİMİ

NELER YAPILMALI? : 2000 ÖZLÜK HAKLARINA YANSIMASI SAĞLIK BAKANLIĞI VE YÖK İLE YAPTIRIMIN SAĞLANMASI UEMS İLE AKREDİTASYON DEĞİŞİMİ “YETERLİLİK (BOARD) ÇALIŞMALARI İLE İLİŞKİLENDİRİLMESİ BÜTÜN ÜLKEYE YAYILMASI KOLAY ULAŞILIR OLMASI

NELER YAPILMALI? : 2007 ÖZLÜK HAKLARINA YANSIMASI SAĞLIK BAKANLIĞI VE YÖK İLE YAPTIRIMIN SAĞLANMASI UEMS İLE AKREDİTASYON DEĞİŞİMİ “YETERLİLİK (BOARD) ÇALIŞMALARI İLE İLİŞKİLENDİRİLMESİ BÜTÜN ÜLKEYE YAYILMASI KOLAY ULAŞILIR OLMASI

Hedefler Yeni başvuru formlarını kullanma “Ağ” tabanlı başvuru olanağı sağlama Akıllı kart uygulamasına geçme Belirli bir sürede en az kredi alınmasını sağlamak

HER HEKİMİN YAŞAM BOYU ÖĞRENME SORUMLULUĞU OLMALIDIR.

SÜREKLİ TIP EĞİTİMİ / SÜREKLİ MESLEKİ GELİŞİM AKTİF PRATİSYEN HEKİMDEN AKADEMİSYENE KADAR HEKİMLİK YAPAN TÜM HEKİMLERİ HEDEFLEMELİDİR.

Teşekkür ederim.