ReklamMatik Projesi Hit Teknoloji Haziran 2008. Televizyon Reklamlarının Avantajları; Duyguları kolayca harekete geçiren formata sahiptir. İmaj hedef.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TÜRKİYE’NİN İLK LİSANSLI YEMEK KÜLTÜRÜ DERGİSİ…
Advertisements

• Voyager, gezi dergileri* içinde AB okur oranı en yüksek dergidir. (%90) • Voyager okurlarının tamamı ABC1 SES grubunda yer alır • Voyager, okurlarının.
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
Web 2.0 Nedir Eğitimde Nasıl Kullanılır?
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.
İzinli Veritabanı & Hedefli Lokasyon
KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ DİĞER KONULAR
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
Sosyal Medya.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
Bölüm 6: Müşteriler Çekmek ve Süreklilik Oluşturmak Topluluk ortak bir ilgi ya da amacı paylaşan bir gurup insanın etkileşimini gerektirir. Bir topluluk.
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIKTA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
Uzaktan Eğitimde Yayın Yolu ile Öğrenme Ortamları
PAZARLAMA YÖNETİMİ: ÜNİTE 3
Nobody’s Unpredictable what do we see? STF004 Yerel TV Paneli
İşletmelerde Eğitim İhtiyacının Belirlenmesi
ARAŞTIRMAÖNERİLERİRESEARCHLAYOUT DbaseCATI. 2 MODEL YAPISI CATI (Computer Aided Telephone Interview), Bilgisayar destekli telefonla anket sistemidir.
Enformasyon İlim ve teknolojinin gelişmesi ile birlikte bir kaynaktan çıkan bilgi başkaları tarafından zaman kaybedilmeden kullanılmak istenmesi, haberleşme.
Güncel Pazarlama Yaklaşımları -6
1 “Selas-KALITATIF” GRUP GÖRÜŞMELERİ MODELİ. Selas-KALITATIF Modeli “Paket Çözüm” “Selas-KALITATIF” Soyut kavramların, somut bilimsel temellere oturtulması.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
Mobil Öğrenme m-öğrenme
KİTLE İLETİŞİMİ VE KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI
HAFTA I.
HAFTA III KISIM 4. Raketler 118x115 boyutlarında Işıklı ve cam çerçeveli.
GİRİŞİMCİ YAVUZ SELİM MURATOĞLU.
Neden açıkhava?. Televizyondan sonra en hızlı ulaşan mecra! %88 %56 %48 %42 %30 %14 %6 Kaynak: TGI 2013r1 İlkbahar (Mart 12- Şubat 13) (TV, açıkhava,
DÜŞÜNCELERİMİZİ NASIL KORUYALIM? ETKİNLİĞİ
Sponsorluk 1.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Öğretimde Teknoloji Kullanımı
F1 YARIŞLARI VE TOYOTA Ahmet Murat DEMİR Salih Onur KASAP
ÇAĞDAŞ EĞİTİMDE YENİ TEKNOLOJİLER
TÜBİTAK ‘’ Bilim Fuarları ‘’ öğrencilere kendi ilgileri doğrultusunda belirledikleri bir konu üzerine bilimsel araştırma projeleri yaparak sonuçlarını.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
E- Ticaret Altyapısı.
Adı Soyadı : Serkan YILDIZ No : Bölüm : Türkçe Öğretmenliği 2. Sınıf Örgün Eğitim.
Sosyal Medya Stratejisi Geliştirme ve Sosyal Medya İletişimi 9-10 Kasım 2013 AISEC - Adana Zeynep Atay STGM Proje Asistanı Özgür Mehmet Kütküt STGM İletişim.
DÜNYA’NIN MARKA BİLİNİRLİĞİ EN YÜKSEK DEKORASYON DERGİSİ…
Doç. Dr. Özlem ATALIK Arş. Gör. Bahri Baran KOÇAK
ÖĞR. GÖR. MEHMET AKİF BARIŞ
REKLAM.
SPORDA KULLANILAN İLETİŞİM ARAÇLARI
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Pazarlama İlkeleri.
İZİNLİ PAZARLAMA.
G ÖNÜLLÜLÜK “İsteyerek, bilerek, severek ona buna zıplama, atlamak.” “Yaşamaya devam etme sebeplerini çoğaltma ve varlığını toplumsal olarak gerçekleme.
Reklam ve Halkla İlişkiler
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Proje Önerileri ’ nin rakiplerinden ayrılması, ve güçlü bir imaj yaratılması için, kullanıcıların internet üzerinde ki arama işlemleri ile 11850’yi.
KIZ KARDEŞİM MOMMO.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
KULLANIM ADIMLARI Adım 1: Okulunuzu Kaydedin Adım 2: Okul Ayarlarını Keşfedin (ThinkQuest Projects) Adım 3: Hesaplar Oluşturun (ThinkQuest Projects) Step.
ÜRÜN YERLEŞTİRME NEDİR?
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Temel Bilgi Teknolojileri
Sorumlu Mahalleler Projesi İş Planı Eğitimi Bu proje T. C
Ünite Portfolyo Sunumu Penny Archer
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
İletişim teknolojilerinde ki hızlı gelişim küreselleşmeyi hızlandırmaktadır. Özelikle mobil iletişim sistemlerinin yaygınlaşması ile dolaşımda olan bireylerin.
Medya Planlaması ve Stratejisi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
GAS 208 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ ve HİZMET PAZARLAMASI
Sunum transkripti:

ReklamMatik Projesi Hit Teknoloji Haziran 2008

Televizyon Reklamlarının Avantajları; Duyguları kolayca harekete geçiren formata sahiptir. İmaj hedef kitleye rahat bir şekilde aktarılabilir. Hareketlidir, dinamiktir; kolayca ilgi çeker. Renklidir, görseldir; Kulağa ve göze hitap eder. Kısa sürede en yüksek etkiyi yapan reklam mecrasıdır. En geniş kitle iletişim aracıdır. Popüler ve İtibarlı bir araçtır. Televizyon mecrasında yayınlanan markaya veya ürüne güven duyulur. Sonuç olarak; En etkili ve en güçlü reklam mecrasıdır.

Televizyon reklamlarında ki problem; Interaktif değildir; tek yönde çalışır, geri bildirim yoktur. Kolay Ölçümlenemez; Gerçek İzlenme Sayısına Ulaşmak Zordur. Bireysel değildir; Tam bir selektiflik sağlayamaz. Hedef kitlenin profilini seçme şansı çok azdır. Temas süre çok kısa olduğu için sürekli tekrarlanmazsa mesajın izleri çabuk kaybolur. TV reklamları farkındalık yaratır ama hedef kitleyi harekete geçirmesi zordur. Programların arasına giren reklamlar izleyicide olumsuz etki yaratır. İzleyici çoğunlukla gönüllü değildir. Çok pahalı bir mecradır, çok fazla kurum bu mecrayı kullanamamaktadır.

Problemin çözümü; İnternet * Interaktiftir; çift yönlü çalışır ve geri bildirim vardır. Doğrudan iletişim sağlar ve tepki gözlemlenebilir. * Ö l çü mlenebilir; Reklamın ka ç kişi tarafından g ö r ü ld ü ğ ü – ka ç kere izlendiği kolayca raporlanabilir. * Bireyseldir; Tam bir selektiflik sağlar. Hedef kitlenin profilini seçme şansı yüksektir. * Temas süresi farklı internet fonksiyonları ile istenildiği kadar uzatılabilir. Reklamın etkisi kalıcı izlere dönüştürülebilir. * Reklamlar tamamen istenilen gün ve zamanda izlenebildiği için izleyici için esnektir ve itici değildir. * İzleyici kendi istek ve iradesiyle reklam izlediği için izinli bir reklamcılık mecrası söz konusudur.

İş Modelinin Kurulması; Reklam verenler için iş modelinin kurulması Reklam Veren Neden ReklamMatik mecrasını Kullansın? Üyeler için iş modelinin kurulması Üyeler Neden Gönüllü Reklamları İzlesinler? ReklamMatik

Gerçek Üyeler Hedef kitlesini belirleme şansı Reklam Filminin kesin izlenmesi teknolojisi Yardımcı internet teknolojilerini kullanabilme; 1. Yorumlama, 2. Puanlama 3. Anket 4. Banner 5. Reklam Bilgisi Kolay raporlama ve istatistiki bilgi alımı Televizyona göre ucuz bir mecra Sonuç; Paranın boşa harcanmaması Reklam Verenler için iş modelinin kurulması; (Reklam veren neden ReklamMatik mecrasını kullansın?)

Üyeler (Reklam izleyicileri) için iş modelinin kurulması; (Üyeler Neden Gönüllü Reklamları İzlesinler?) Yaptığımız araştırmalarda bu sorunun iki ana çözümü olduğunu gözlemedik; 1- Kullanıcıların gelir elde etmelerini sağlamak; ReklamMatik, gelirin bir bölümünü üyeleri (kullanıcıları) ile paylaşmaktadır. Bu amaçla iş modelimizi, elde edilen karın %50 si kullanıcılara dağıtılacak şekilde tasarladık. Böyleci üye bu platformda gönüllü reklam izleyerek gelir ve kazanç elde edecek. 2- Değer yaratan bir topluluk oluşturmak; Reklam filmlerini seven, reklam filmlerinden hoşlanan ve reklam filmlerini izlemekten keyif alan internet kullanıcılarının bir araya gelerek oluşturacakları bir topluluk oluşturmak. Kullanıcı bu topluluğa katılarak, reklamlar hakkında bilgilerini paylaşacak, düşüncelerini ve yorumlarını anlatacak, düzeyli bir biçimde diğer kullanıcılar ile tartışacak ve aklında ki sorulara cevap bulabilecek.

Sonuç; ReklamMatik projesi içerdiği iş fikri, iş planı ile çok hızlı büyüme potansiyeline sahip, yeni bir projedir. Bu projenin en büyük özellikleri; “yenilikçi” (İnovativ) olması ve Türkiye’nin ilk ve benzersiz reklam mecrası olmasıdır.