Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013."— Sunum transkripti:

1 Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013

2 En geniş premium yayıncı ağı 11 yıllık sektör deneyimi ile pazar yönetimine hakim uzman kadro Markalar ve medya ajansları ile güçlü iletişim Video ve intext pazarlarının kurucusu Teknoloji üreticisi Tecrübeli yaratıcı ekip Ödüllü proje takımı Biz Kimiz ?

3 Reklamz Grup Şirketleri Büyümesi 2005: 10 Kişi 2006: 15 Kişi 2007: 20 Kişi 2008: 28 Kişi 1097 Kampanya 325 Marka 2009: 37 Kişi 1335 Kampanya 392 Marka 2010: 32 Kişi 1792 Kampanya 495 Marka 2011: 37 Kişi 2684 Kampanya 523 Marka 2007: 4 Kişi 10 Marka 2008: 8 Kişi 30 Marka 2009: 10 Kişi 60 Marka 2010: 16 Kişi 100 Marka 2011: 18 Kişi 120 Marka 2012: 25 Kişi 200 Marka 2010: 60 Yayıncı 50 Milyon Video Gösterimi 2011: 90 Yayıncı 200 Milyon Video Gösterimi 2012: 55 Premium Yayıncı 120 Milyon Video Gösterimi 2007: 4 Kişi 25 Kampanya 2008: 8 Kişi 580 Kampanya 2009: 9 Kişi 650 Kampanya 2010: 7 Kişi 900 Kampanya 2011: 9 Kişi 1100 Kampanya 2012: 8 Kişi 1200 Kampanya

4 Reklamz 2012 80’in üzerinde premium yayıncı Aylık toplam 2.500.000.000 sayfa görüntülenme * 18.000.000 üzerinde tekil ziyaretçi * 5.000’in üzerinde kampanya yönetimi Türkiye’nin ilk 700 reklam vereni ile çalışma 43 Profesyonel Çalışan Ballroom International Holding ile birleşme Kaynak: Gemius http://www.ballroom-international.com/

5 Network Hayatındır! 4,500,000 Aylık tekil kullanıcısıyla Türkiye’nin 1 numaralı müzik sitesi Türkiye’nin 5. Büyük Haber Sitesi Aylık 220.000.000 Sayfa görüntülenme ile lider spor sitesi Türkiye’nin en büyük on demand film portalı Benzersiz içeriği ve sitede kalış süresi ile Lider Finans portalı Türkiye’nin en geniş yaratıcı kullanıcı içeriği bulunan platformu Aylık 120.000.000 üzerinde video izlenme kapasitesi ile Türkiye’nin önde gelen vedeo streaming sitesi Anne –Bebek kategorisinde 4.000.000 aylık sayfa görüntülenmesi ile 2. sırada Aylık 100.000.000 üzerinde sayfa görüntülenmesi ile 2. e-ticaret sitesi Kaynak: Gemius-Comscore

6 Başarı Hikayelerimiz...

7 Erken Rezervasyon TURA Turizm Yunan Adaları, Avrupa Köyleri ve Akdeniz Turları Display ve Facebook Kampanyası Reklam url adresi : www.turaturizm.com.trwww.turaturizm.com.tr Görsel Format : Banner + Text ve Jpeg Pazarlama Hedefi : Tura Turizm’in e-ticaret sitesine trafik sağlamak Kullanılan premium sitelerde ve Facebook’ta ki kullanıcılara satış yaptırmak. Kampanyanın Amacı : Erken Rezervasyon döneminde e-ticaret sitelerinden satış yaptırmak Hedef Kitle : Facebook ta ki hedefli kitle ve Premium siteleri ziyaret eden kullanıcılar Uygulama : CPC banner ve Advertorial yayınları yapıldı. Bu yayınlar yapılırken Retargeting kullanıldı. Facebook’ta +30 yaş üzeri Erkek ve Kadın hedef kitleye Domain Ads, Remarketing ve Custom Audiences yaparak satış yapmak. Sonuç : Display reklamı için kullandığımız reklam bütçesinin %150’si kadar ciro elde ettik. Facebook reklamları için kullanılan cironun %270’i kadar ciro elde ettik.

8 Gündoğdu Mobilya Display Kampanyası Reklam url adresi : www.gundogdumobilya.comwww.gundogdumobilya.com Görsel Format : Banner Pazarlama Hedefi : Gündoğdu Mobilya’nın web sitesine ziyaretçi sağlamak. Kampanyanın Amacı : Kullanılan premium sitelerden, maksimum düzeyde ki ilgili kullanıcıları mağazalarına yönlendirmek. Hedef Kitle : Premium siteleri ziyaret eden kullanıcılar. Uygulama : CPC ve CPC banner ve Advertorial çalışmaları yapıldı. Bu yayınlar yapılırken ağırlık olarak Kadın, Life Style, Haber ve Emlak siteleri kullanıldı. Sonuç : Kampanya yapılmadan önceki son 3 ayda yapmış olduğu cironun, yapılan bu kampanya sayesinde %150’si kadar ciro elde ettik. ( Kampanyamız 3 ay sürdü )

9 Mimart Yapı’nın Kelebekler Vadisi ve Armada City Projeleri için Display Kampanyası Reklam url adresi : www.kelebeklervadisi.com.tr ve www.armadacity.comwww.kelebeklervadisi.com.trwww.armadacity.com Görsel Format : Banner Pazarlama Hedefi : Kelebekler Vadisi ve Armada City projelerinin web sitelerine ziyaretçi sağlamak. Kullanılan premium sitelerdeki maksimum düzeyde ki ilgili kullanıcıları satış ofislerine çekebilmek. Kampanyanın Amacı : Her iki projeden maksimum düzeyde konut satışı gerçekleştirmek. Hedef Kitle : Premium siteleri ziyaret eden kullanıcılar. Uygulama : CPM banner ve Advertorial çalışmaları yapıldı. Bu yayınlar yapılırken ağırlık olarak Haber, Finans, Spor ve Emlak siteleri kullanıldı. Sonuç : Kelebekler Vadisi projesindeki konutların %50 sini, Armada City projesindeki konutların ise büyük bir çoğunluğu bu yapılan kampanyadan satıldı.

10 Anneler Gününe Özel Saat&Saat Facebook Kampanyası Reklam url adresi : www.saatandsaat.com.trwww.saatandsaat.com.tr Görsel Format : Jpeg + Text Pazarlama Hedefi : Facebook offical sayfalarına daha değerli kullanıcılar çekmek. Facebook üzerinden ürün satışı yapabilmek. Kampanyanın Amacı : Anneler Günü öncesinde e-ticaret sitelerinden satış yaptırmak. Hedef Kitle : Anneler Gününe istinaden hediye arayışında olan Facebook kullanıcıları Uygulama : +25 yaş üzeri Erkek ve Kadın hedef kitleye Domain Ads, Remarketing ve Custom Audiences yaparak satış yapmak. Sonuç : Facebook reklamı için kullandığımız reklam bütçesinin %333’ü kadar ciro elde ettik.

11 Teşekkür Ederiz. Fatih Güven – fatih@reklamz.com Emrah Pamuk – emrah@reklamz.com


"Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları