TÜRKİYE’DEKİ TURİZM SORUNLARI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
GİRİŞİMCİLİK Mustafa Özhan KALAÇ
Advertisements

MİSYONUMUZ Bölgemizin stratejik ili olan Batman’ı modern ve huzurlu bir şehir haline getirmek ve Batmanlıların yaşam kalitesini yükseltmektir.
Oğuz Bal Adularya Enerji Gen.Müd. Yardımcısı
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
Hazırlayan Yard.Doç.Dr. Cihan SEÇİLMİŞ
PAZARLAMA YÖNETİMİ.
Support to Local Administration Reform 1 Yerel Yönetim Birlikleri ve hizmetlerin verilmesi.
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI:
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
STRATEJİK PAZARLAMA 1.Hafta Pazarlama Nedir
ÇEVRESEL ETKİ DEĞERLENDİRMESİ, İZİN ve DENETİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
Pazarlama Karma Elemanları: DAĞITIM
Sağlık Turizminde Devlet Desteğinin Önemi ve Yabancı Sermaye Hüseyin ÇELİK Acıbadem Adana Hastanesi Direktörü II.Uluslararası Sağlık Turizmi Kongresi Antalya.
Bakanlar Kurulunca tarihinde kararlaştırılan ve
Girişimcilik.
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
İşletme-1/5.
KURUMUMUZCA YÜRÜTÜLEN FAALİYETLER;
Support to Local Administration Reform 1 Yerel Yönetimler için Ulusal Eğitim Stratejisi.
Yeni Pazarlama Teknikleri
Mardin’de Sürdürülebilir Turizmin Geliştirilmesi için Teknik Yardım Otel Temsilcileri Odak Grup Toplantısı No: Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye.
T.C Kültür ve Turizm Bakanlığı Türkiye Turizm Stratejisi &
KONAKLAMA İŞLETMELERİ
Bölüm 10 İşlevsel Stratejiler (Fonksiyonel/Bölümsel Stratejiler)
TANITMA NEDİR Turizmde tanıtma; yurt içinde veya yurt dışında insanların ilgilerini bir ülkenin bölgenin ya da turistik bir yerin turistik ürünleri üzerine.
Pazarlama İletişimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
HAVZA ÖLÇEĞİNDE STRATEJİK PLANLAMA VE KALKINMA ‘Kelkit Havzası Örneği’
Gençlik Sektöründe Yerelleşme ve Yeniden Yapılandırma
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
İŞLETMELER TEMELDE DÖRT BAŞLIK ALTINDA SINIFLANDIRILIR;
GELENEKSEL KENT DOKULARININ YENİ GELİŞME ALANLARIYLA BULUŞMASI
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Doğal Mirası Koruma Mekansal Gelişme Kültürel Mirası Koruma KIRSAL KALKINMA DÜŞÜN GERÇEKLEŞME SÜRECİ VE KELKİT A.Faruk GÖKSU Çekül Vakfı Kelkit 2005.
İŞLETME İLKELERİ Küresel Ortamda İşletmecilik ve Rekabet
Ayhan TÖZERMüberra GÜNGÖR Genişbant İnternet Hizmetlerinin Yeni Ekonomideki Rolü ve Ülkemizdeki Durum Habtekus 2009, Yıldız Teknik Üniversitesi, İstanbul.
YGS’de Hesaplanacak Puan Türleri
Turizm Öğrencileri Kurultayı Diğer Konular Sorunlar ve Çözüm Önerileri Nisan 2009.
El Sanatları Bölümü  Halıcılık ve Kilimcilik Programı  Kuyumculuk ve Takı Tasarımı Programı  Geleneksel El Sanatları Programı Mimarlık ve Şehir Planlama.
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
İŞLETME BİLİMİNE GİRİŞ
Öğr.Gör.SEDA AKIN GÜRDAL
Turizm Pazarlaması Çevresi
III- Dış Çevre Analizi: Fırsat ve Tehditler
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
Pazarlama İlkeleri.
Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
İşletmenin Kuruluş Çalışmaları
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
T.C. MEVLANA KALKINMA AJANSI TEMMUZ 2012 İL KOORDİNASYON KURULU TOPLANTISI Temmuz 2012 Konya.
KKTC TURİZM VE ÇEVRE BAKANLIĞI TURİZM YATIRIM POLİTİKALARI Doç. Dr
Teknoloji ve Tasarım Dersi
İnteraktif Çalıştay 90 Dakika 90 Fikir
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
TÜRKİYE’NİN KONGRE ve FUAR TURİZMİNE İLİŞKİN SORUNLARI
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
Yeni Turist • daha sık ve kısa süreli tatile çıkıyor,
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bölüm 6. Pazarlama karması (stratejiler)
Müşteri Memnuniyetini Geliştirme Planı
Hizmet Pazarlamasında Fiyat Kavramı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
ISL 561 PAZARLAMA YÖNETİMİ
1960lardan 1980lere kadar işletme stratejileri genel olarak ürün-pazar seçimi konuları ile ilişkili idi. Ama bu durum pazarlama akademisyenlerinden kaynaklanmıyordu.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
GAS 208 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ ve HİZMET PAZARLAMASI
Sunum transkripti:

TÜRKİYE’DEKİ TURİZM SORUNLARI Başkan: Seda SARIGÜL Başkan Yardımcısı: Görkem ÇELİK Raportör: Sinem ÖZHAN Raportör Yardımcısı: Mustafa ÇETİN

Konular 1- Turizmde Yenilikler 2- Pazarlama Stratejileri 3- Her Şey Dahil Sistemi 4- Yatırım, Altyapı ve Planlama 5- Doğayı Koruma ve Kollama 6- Fiyat Stratejisi 7- İstihdam 8- STK (Sivil Toplum Kuruluşları) 9- Tur Operatörleri

Turizmde Yenilikler Alternatif Turizm İçin Yatırım Teşviki Marka Kent Modeli Arz Talep Şekillenmesi

Pazarlama Stratejileri Pazar Bölümlendirilmesi Görsel Medya Unsurları Film Projeleri Yerel Yönetim Turizm Bilinçlendirme Projeleri İnternet Pazarlaması Yabancı Dil Desteği

Her Şey Dahil Sistemi STK’lar Tarafından Farklılaştırma Kısır ve Verimsiz Tatil Konsepti Uluslararası Kalite Standartları

Yatırım, Altyapı ve Planlama Alternatif turizm hareketlerinde ülkemizin tüm bölgelerinde özel sermayeye teşvik ÇED (Çevre Etki Değerlendirmesi)

Doğayı Koruma ve Kollama Doğal ve Kültürel Kaynakların Bilinçsiz Kullanımı Restorasyon

Fiyat Stratejisi Uluslararası Piyasa Standartları

İstihdam Turizm işletmelerinde istihdam edilen personelin turizm eğitimi almış kişilerin olma zorunluluğu yasalarca belirlenmelidir.

Sivil Toplum Kuruluşları Söz Sahibi Olmama Turizm Bilinci Oluşturulması Sosyal Sorumluluk Projeleri Yaptırım Gücü

Tur Operatörleri Tekelleşmeyi Engelleme Tur Operatörlüğü Yasası

Bizi Dinlediğiniz İçin Teşekkür Ederiz