BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TÜRKİYE ESNAF ve SANATKARLARI KONFEDERASYONU HİZMETİÇİ EĞİTİM SEMİNERİ
Advertisements

EGE ÜNİVERSİTESİ İzmİr Atatürk SağlIk Yüksekokulu Ebelİk Bölümü ZORUNLU Stajlar HAKKINDA GENEL BİLGİLER.
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Finansal Eğitim Merkezi ve Eğitim Teknolojileri 2012 – 2013 Dönemi Değerlendirmesi Mesleki Gelişim ve Kurumsal İletişim Grup Başkanlığı Temmuz 2013.
Yatay Geçiş Başvurusu Değerlendirme
KADEM KIBRIS TÜRK TABİPLER BİRLİĞİ HEKİM ÇALIŞMA KOŞULLARI, SORUNLAR VE ÖNERİLER ARAŞTIRMASI MART 2010.
NOKTA, DOĞRU, DOĞRU PARÇASI, IŞIN, DÜZLEMDEKİ DOĞRULAR
Sistem Analizi ve Planlama
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Eğitim Programı Kurulum Aşamaları E. Savaş Başcı ASO 1. ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİ AVRUPA BİLGİSAYAR YERKİNLİĞİ SERTİFİKASI EĞİTİM PROJESİ (OBİYEP)
e-İçişleri Projesi Yerel Yönetim Modülleri Anketi
DİCLE ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK BİLGİ SİSTEMİ (AKADEMİKWEB)
Hale Uysal Şemsa Olşen Güzeldere. ÖNCEKİ ÇALIŞMALAR.
BİLGİ İŞLEM DAİRE BAŞKANLIĞI SERVİSLERİ KULLANIMI ANKETİ 2005 ve 2006 Hazırlayan: İlker Kalender.
Bu menü, ILL, Katalog, Konu başlıkları, Kütüphane Yönergesi dışında kalan tüm sayfalarda aktiftir Araştırma sürecinizi kolaylaştırmak, kütüphane kaynaklarına.
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ TEKNİK ve İDARİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ (T.İ.İ.M) “HİZMET MEMNUNİYETİ ÇALIŞMASI” Temmuz, 2010.
BELEDİYELERDE MECLİS VE ENCÜMEN İŞ VE İŞLEMLERİ
KÜTÜPHANELERDE HALKLA İLİŞKİLER ve PAZARLAMA ANKARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ Tuna CAN & E.Erdal AYDIN
T.C. KİMLİK NUMARASI İLE YAPILAN ÖDEMELER HAKKINDA DUYURU
ADRES BİLGİLERİNİN TUTULMASINA İLİŞKİN DÜZENLEMELER T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI NÜFUS VE VATANDAŞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ 18 AĞUSTOS 2006 Mustafa DÖNER Genel.
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
1 DİNAMİK WEB SAYFASI. 2 Personel ve Öğrenciler ile tüm internet kullanıcılarına hizmet verebilecek, Ziyaretçilerin kolay anlaşılabilir bir ara yüz ile.
Strateji Geliştirme Başkanlığı
T.C. KİMLİK NUMARASI İLE YAPILAN ÖDEMELER HAKKINDA DUYURU
ARED DEĞERLENDİRME ANKETİ ANALİZİ. * Yapılan anketin amacı ekonomik kriz sonrasında değişen dengelerle birlikte sektörel sorunlardaki öncelikleri sıralamak.
Örnek Bİr VerİtabanI TasarImI
ZAMBAK 1 SORU BANKASI UĞUR CESUR 1 ZAMBAK 1 SORU BANKASI ÖZEL SORULARI Hazırlayan: UĞUR CESUR.
SINIFLARIMIZ ÖNCEKİ HALİ ŞİMDİKİ HALİ 1. ÖĞRETMENLER ODAMIZ ÖNCEKİ HALİ ŞİMDİKİ HALİ 2.
İZLEMEİZLEME Defterdarlıklar İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013 Strateji Geliştirme Başkanlığı 1.
TEST – 1.
Dış Ticaretin Gelişimi Bölgesel Yaklaşımlar I. Ticaret Müşavirleri Konferansı 28 Nisan 2011 TİM Dış Ticaret Kompleksi.
Mülki İdare Amirleri Evrak Modülü Anketi DEĞERLENDİRME SONUÇLARI
GÖREV G ÖREVLER - 1 Okulumuzun web sitesinde duyuru başlıkları yer alan, tıklandığında ilgili duyuruya ulaşılan verileri içinde tutacak bir tablo.
8 ? E K S İ L E N EKSİLEN _ 5 5 ÇIKAN FARK(KALAN) 8.
TEFBİS DÖNER SERMAYE İŞLETMELERİ MODÜLÜ KULLANICI EĞİTİMİ
Finansal Eğitim Merkezi’nde Düzenlenen Seminerlerin Eylül 2011 – Haziran 2012 Dönemi Değerlendirmesi Mesleki Gelişim ve Kurumsal İletişim Grup Başkanlığı.
HANGİ ÖĞRENİM SİSTEMİ DAHA MEMNUN EDİCİ?
PERFORMANS PROGRAMI HAZIRLIK SÜRECİ Nisan, Yeni Kamu Yönetimi Anlayışı Üzerine Genel Bir Değerlendirme Ana Hatlarıyla Performans Programı Performans.
Proje Web Sitesi ve IPPC Envanter Veri Tabanı Onur Mat
Eğitim Merkezi Seminerleri Eylül 2008 – Haziran 2009 Dönemi Değerlendirmesi Eğitim ve Tanıtım Grubu Ağustos 2009.
EYOKA Mezun Takip Sistemi
SEVGİLİ ÖĞRENCİLERİMİZ SEVGİLİ ÖĞRENCİLERİMİZ ERİŞİM SAĞLANAN WEB SİTESİNDEN KULLANICI ADI VE ŞİFRESİ İLE SİSTEME GİRİŞ YAPABİLİRSİNİZ. KULLANICI ADINIZ.
SEVGİLİ ÖĞRENCİLERİMİZ SEVGİLİ ÖĞRENCİLERİMİZ ERİŞİM SAĞLANAN WEB SİTESİNDEN KULLANICI ADI VE ŞİFRESİ İLE SİSTEME GİRİŞ YAPABİLİRSİNİZ. KULLANICI ADINIZ.
STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI Bütçe Daire Başkanlığı
TEFBİS ÖZEL OKULLAR MODÜLÜ KULLANICI EĞİTİMİ TEFBİS ÖZEL OKULLAR MODÜLÜ KULLANICI EĞİTİMİ.
Trabzon Bölge 9. Sınıf Anketleri
Strateji Geliştirme Başkanlığı PERFORMANS PROGRAMI HAZIRLIKLARI VE İZLEME SÜRECİ 25 Kasım 2014 Antalya Coşkun KARAKOÇ İl Planlama Uzmanı.
Eğitim Merkezi Seminerleri Eylül 2009 – Haziran 2010 Dönemi Değerlendirmesi Mesleki Gelişim ve Kurumsal İletişim Grup Başkanlığı Temmuz 2010.
Anket Hazırlama.
Muhtar Bilgi Sistemi.
AMAÇ Muhtarlarımızın kamu hizmetlerini daha kaliteli ve etkin şekilde yürütmeleri amacıyla kamu kurum ve kuruluşlarından yapacakları taleplerin takip edilip.
BİLGİ İŞLEM GRUP BAŞKANLIĞI MEBBİS OKULLAR HAYAT OLSUN MODÜLÜ TANITIMI
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI NÜFUS VE VATANDAŞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
NORM KADRO UYGULAMALARI
2. ÜNİTE ARAŞTIRMA SORULARI ÜRETME, VERİ TOPLAMA,DÜZENLEME VE GÖSTERME
ÖĞRETMENLER İÇİN ANKET GİRİŞİ
3.GRUP SEVİLLA/İSPANYA GRUBU. Soru 1: Projedeki amaçlarınıza ulaşabildiniz mi? Proje amaçlarınıza hangi faaliyetleri yaparak ulaştınız? Proje amaçlarınızda.
G ÖREV 1-9. G ÖREVLER - 1 Gazi Böte’nin web sitesinde duyuru başlıkları yer alan tıklandığında ilgili duyuruya ulaşılan verileri içinde tutacak bir tablo.
Hem. Zerrin SAĞLAM ÜNLÜ, Dr. Hülya TOPCU ÇAĞLAR
DİLEK DİKEÇ Matematik Öğretmeni
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
ENFORMATİK BÖLÜM BAŞKANLIĞI
Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi Ölçme Analiz ve İyileştirme
SAYILI KANUNUN 40/B MADDESİ KAPSAMINDA GÖREVLENDİRME
ENFORMATİK BÖLÜM BAŞKANLIĞI
Hülya Aybek*, Nural Cevahir**
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
MARMARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
Görev 12.
Sunum transkripti:

BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI Çağrı Merkezi ve Yardım Masası Hizmetleri Memnuniyet Anketi DEĞERLENDİRME SONUÇLARI SUNUMU BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI

Anketin Amacı Bilgi İşlem Dairesi Başkanlığınca, Çağrı Merkezi ve Yardım Masası hizmetleri ile ilgili, e-İçişleri kullanıcılarının memnuniyetini tespit etmek amacıyla anket düzenlenmiştir. Bundan sonraki çalışmalarımızda yol gösterici olması ve kullanıcıların beklentiler ve ihtiyaçlarının belirlenmesi amaçlanmıştır. 17-27 Eylül tarihleri arasında uygulanan ankete 12.560 Personelin katılımı sağlanmıştır. Katılım oranı bu tarihe kadar düzenlenen anketler içerisine en yüksek olanıdır. Söz konusu araştırma, ilgili birimlere üst yazı ile bildirilmiş olup, ayrıca e-İçişleri Ana Sayfada pop-up olarak ve duyurular sayfasında yayınlanarak, Başkanlığımızca hazırlanmış olan 16 soruluk anketin cevaplandırılması ile yapılmıştır.

BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI ANKET SORULARI BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI

1- Lütfen unvan bilginizi seçiniz.

1- Lütfen unvan bilginizi seçiniz.

1- Lütfen unvan bilginizi seçiniz.

2- Bir önceki soruda cevabını "Diğer" ise açıklama giriniz. Ankete katılan kullanıcılardan 1866 kişi unvan bilgisi sorusuna ‘’Diğer’’ cevabını vermişlerdir. Bu kişilerin çoğunluğunu Yazı İşleri Müdürleri oluşturmaktadır. Ayrıca Memur/V.H.K.İ. Kadrolarına çalışmakta olup ‘’Diğer’’ seçeneğini seçenlerde önemli orandadır.

3- Görev yapmakta olduğunuz birimi lütfen seçiniz.

4- Çağrı Merkezi ve Yardım Masası hizmetlerinden faydalandınız mı?

5- Çağrı Merkezi ve Yardım Masası erişim numaralarını biliyor musunuz?

6- Çağrı Merkezi ve Yardım Masasına genelde erişimi nasıl sağlıyorsunuz?

7- Uygulamalar sırasında karşılaştığınız sorunla ilgili olarak, sorun yaşadığınız modülün Çağrı Merkezi ve Yardım Masasında oluşturulan gruplardan hangi grubun görev alanına girdiğini biliyor musunuz?

8- Operatörlerin sizlerle yapmış oldukları telefon görüşmeleri ve e-posta hizmetleri sırasında iletişim becerisi hakkında görüşünüz nedir?

9- Operatörlerin görüşmeyi sonlandırma becerisi konusundaki görüşünüz nedir?

10- Soru ve taleplerinizin doğru anlaşılıp, hatasız çözümlenmesi hakkındaki görüşünüz nedir?

11- Sorun veya bilgi taleplerinizde Çağrı Merkezi ve Yardım Masası personeli size geri bildirimde bulunuyor mu?

12- Görüşme esnasında hatta ne kadar süre ile bekletiliyorsunuz?

13- Çağrı Merkezi ve Yardım Masası personeli isteklerinizi yerine getirmek için sizce çaba harcıyor mu?

14- e-İçişleri Modülleri kapsamında kullanıcılar için düzenlenmiş olan yardım dokümanları size yeterli mi?

15- Operatörlerin sizinle konuşmaları sırasında ki üslubu nasıl buluyorsunuz?

16-Yaşadığınız tüm süreci düşündüğünüzde, aldığınız hizmetten genel memnuniyetiniz nedir?