ALIŞVERİŞ STRESİNİ MUTLULUKLA DEĞİŞTİRDİK… devam etmek için lütfen tıklayınız…

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİNDE TEMEL FAKTÖRLER
Advertisements

2012
HAN TURiZM; Özverili çalışma ile müşterilerinin güvenini kazanmayı başarmış, planlı organizasyon büyümesini sağlayarak sektörde kurumsal bir firma haline.
360° Beyin Avı 27 Mayıs ° BEYİNAVI 27 Mayıs 2003 Doç. Dr. Yeşim Toduk Akiş Amrop International 1.
SERVİSTE UYULMASI GEREKEN KURALLAR ve SERVİS TÜRLERİ
GÜLOĞLU TİCARET Seracettin Güloğlu tarafından 1975 yılında kurulmuş olup, sektöre Teneke, Baca Armatürü ve Soba malzemeleri imalatı ile başlamıştır.
NENEHATUN KADIN DOĞUM HASTANESİ.
Avrupa Birliği Ortak Tarım Planı -AB OTP-
AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
SAĞLIKLI NESİLLERLE MUTLU BİR GELECEĞE
Perakendenin Yükselen Değeri.  1991 den Bugüne 1993 te Konya nın ilk hipermarketini açan Adese, zamanla Konya merkez ve ilçelerinin yanı sıra, Ankara,
Kütahya Porselen, 1970 yılında temelleri atılan, 1984 yılında %75’i Güral ailesine geçmiş, %26’sı hissesi de halka açık olarak İMKB de işlem görmekte.
İTALYAN VE TÜRK TEKNOLOJİSİNİN BULUŞTUĞU NOKTA Şirketimiz 2000 yılında Mimsunar LPG Otogaz Dönüşüm adı altında bir şahıs firması olarak İzmit'de 5 adet.
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
ACİL İHTİYAÇLAR İÇİN PRATİK ÇÖZÜM
‘’Kaliteli, sağlam, hızlı ve güvenilirlik’’ mantığı ile hizmet kalitesini ve müşteri memnuniyeti en üst seviyeye çıkararak profesyonel hizmetler sunmak.
OTO KAZA SİGORTALARI - HİZMET KALİTE İYİLEŞTİRME
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ KİMİ MEMNUN EDER? FOUR SEASONS VAKASI
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
ELGİNKAN VAKFI; E.C.A. markasını yaratan, ELGİNKAN ailesi tarafından kurulmuştur. ECA; Ekrem, Cahit ve Ahmet isimlerinin baş harflerinden oluşmaktadır.
TEMAŞ GIDA SANAYİ VE TİCARET A.Ş..
RESEARCHMODEL RESEARCH LAYOUT ARASTIRMAMODELI LOYALTY.
KALICI ÇÖZÜMLER Sorunlarınıza PROGEM YAZILIM Cover 1
REYSAŞ ‘’ Mükemmeli hedefleyen şirketler, ürettiklerinin aynı mükemmellik anlayışıyla pazara ulaştırılmasını talep etmektedir. ‘’
BÖLÜM 7 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
1 Corporate 1 KURUMSAL BANKACILIK Corporate. 2 2 KURUMSAL BANKACILIK Finansbank 90’ lı yılların ikinci yarısından başlamak üzere, giderek ihtiyaçları.
TARİHÇE Mensace Mermer Madencilik A.Ş yılında Turhalın tanınmış iki ailesi olan Çenesizler ve Sakmanlar tarafından Tokat-Turhal Organize Sanayi Bölgesi’nde.
GİRİŞİMCİ YAVUZ SELİM MURATOĞLU.
KALİTE POLİTİKASI Müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutarak, kendi sahamızda kaliteden ödün vermeksizin eğitilmiş personelimizle birlikte yükümlülüğümüz.
Yeni Pazarlama Teknikleri
PAZARLAMADA İNOVASYON
Kalite Kültürüne Dönüşüm Stratejileri
1954-Topkapı'da, 20 kişilik küçük bir fabrikada Marshall kuruluyor
Yavuz Altop:Yönetim Kurulu Başkanı
HAKKIMIZDA Firmamız Seray Uluslararası Taşımacılık şirketi 1998 yılında kurulmuştur. Kurulduğu günden bugüne balkan ülkelerine taşımacılık hizmeti sunmaktadır.
AVEA MOBİL PAZARLAMA Kurumsal SMS
DÜŞÜNCE KALİTESİ-YARATICILIK-iNOVASYON
SÜRDÜRÜLEBİLİR KARİYER SUNUMU
ANADOLU GRUP ESSE GRUP TEMİZLİK ve ÜRETİM DESTEK HİZMETLERİ
HAN TURiZM; Özverili çalışma ile müşterilerinin güvenini kazanmayı başarmış, planlı organizasyon büyümesini sağlayarak sektörde kurumsal bir firma haline.
Öğr.Gör.SEDA AKIN GÜRDAL
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
“SEN İ N MASALIN” ORGAN İ ZASYON İ FT İ HARLA SUNAR…
Kişisel Satış ve Satış Yönetimi.
N Fun Club Sistemine HOŞGELDİNİZ.
Bilişim Ortağınız.
“Günde defa karar anıyla karşı karşıya kalıyoruz.” Jan Carlzon, İskandinav Hava yolları Başkanı.
S KURT LOJİSTİK İNŞ. TAAH. TUR. VE SER. HİZ. TİC. LTD. ŞTİ.
VOSGEN OTOMOTİV.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
Tarıma verilen destek 90'lı yıllara kadar o zamanki Avrupa Ekonomik Topluluğu'nun yıllık bütçesinin %60'ı kadardır. Tarım desteği bugünkü Avrupa Birliği'nin.
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
HONDA Ürün : Motorsiklet Model : CBR 600 RR Değişiklik : Frenleri Değiştirdik. Yenilik : ABS fren sistemi getirdik.
Tarihçesi; 1990 yılında Akgiray Ailesi tarafından kurulan Bimeks, 2007 ve 2008 yıllarında CNBC–E Business, Interpro Bilişim 500 tarafından Türkiye’nin.
1963 yılında, Manisa’da İsmail Keskinoğlu’nun girişimleriyle kurulmuştur. Tavukçuluk ve yumurta üretimi ile faaliyetlerine başlayan şirket daha sonra.
Merkezi Uydu Sistemleri
Ayşegül ARSLAN.
BRANDING - MARKETING - TRADING
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed Dündar
Hedeflerinize Bizimle Ulaşın...!
Sağlık Kurumlarında Müşteri Memnuniyeti
Kişisel Satış ve Satış Yönetimi.
5. YÖNETİM KALİTESİ ve STANDARTLARI
STRATEJİK PLANLAMA.
Otizm Farkındalık Araştırması
PAZARLAMA YÖNETİMİ’NİN TEMELLERİ Prof. Dr. İsmail Üstel.
REKABET STRATEJİLERİ Rekabet Stratejileri.
Mağaza Satış Danışmanlarına Taşpınar Akademi Altın Tavsiyeler.
Sunum transkripti:

ALIŞVERİŞ STRESİNİ MUTLULUKLA DEĞİŞTİRDİK… devam etmek için lütfen tıklayınız…

Düzgün Marketçilik olarak 1998 yılından bu yana müşterilerin tercih ettiği, sürekli büyüyen ve gelişen, bölgemizde Vizyon sahibi bir işletmeyiz.

Bugün bulunduğumuz konuma gelmemizde müşteri odaklı çalışmanın etkisinin ne kadar fazla olduğunu ifade etmemiz gerekir.

Müşterilerimize rahat, ferah, temiz ve huzurlu bir ortamda, çeşitlilik, sürekli bulunabilirlik, uygun fiyat kalite ve kaliteli hizmeti bir arada sunarak alışverişi eğlenceye dönüştürmeyi hedefledik.

Hizmet alanındaki en önemli projelerimizden biri de , “Kasa başı poşetleme ve poşetlerin müşteri araçlarına veya servis araçlarımıza taşınması hizmetimiz” dir.

Biz çoğu zaman eziyete dönüşebilen alışverişi, bir eğlenceye dönüştürebilmek için alışverişin sonunu tatlıya bağladık.

Nasıl mı ? Günün yorgunluğu sonrasında yapılan alışverişin son noktası kasalar ve çıkış bölgesidir. Nasıl ki mutlu sonla biten filmlerde hep filmin sonu akılda kalırsa, biz de kasa başında vermiş olduğumuz hizmet ile müşterilerimizin hep aklında kalmayı ve tercih listesinde tek şık olmayı başardık.

Zorlu rekabet şartlarında piyasada var olmak ve başarılı olmak için “İLKE” li çalışmanın gerekliliği bilinen bir gerçektir.

Düzgün Marketçilik olarak ilkelerimiz arasında “MÜŞTERİYE KALİTELİ HİZMET SUNMAK” İlk sıralarda yer almaktadır. Bu kapsamda Kasa arkası poşetleme ve anında servis hizmeti işletmemizin değiştirilemez ilkesidir.

Ayrıca; Müşterinin alışveriş noktasını tercih etme sebepleri arasında; kalite, uygun fiyat, çeşitlilik gibi maddelerin yanı sıra HİZMET VE VERİLEN HİZMETİN SÜREKLİLİĞİ önemli bir yer kaplamaktadır.

Yaptığımız araştırmalara ve gözlemlere göre müşterilerimiz alışverişlerini genelde akşam mesai bitiş saatlerinden sonra ve hafta sonları yapmaktadır.

Bu bilgiler ışığında tüm şubelerimizde kasa arkasında sürekli olarak en az birer personel, akşam saatleri ve hafta sonları her kasa arkasında birer personel bulundurarak müşterilerin alışverişlerini tamamladıktan sonra aldıklarının poşetlenmesi ve akabinde müşteri araçlarına veya servis araçlarına taşınması sağlanmaktadır.

Çünkü; Müşterilerimiz misafirlerimizdir Çünkü; Müşterilerimiz misafirlerimizdir. Örf ve adetlerimize göre misafir kapıda güler yüzle karşılanır, en iyi şekilde ağırlanır, kapı önüne kadar geçirilir ve “bunu saymayız, tekrar bekleriz” denerek ziyaretten duyulan memnuniyet dile getirilir.

Günün yorgunluğu ve stresi ile alışverişe gelen müşterilerimize VIP hizmet sunarak alışverişte stresi mutlulukla değiştirdik.

Ayrıca, müşteri servislerimizi minibüs tarzı büyük araçlar yerine hafif ticari otolar (berlingo – doblo gibi) tercih ederek, başka işletmelerdeki gibi müşteriyi servis hizmetinden yararlandırmak için belli bir tutarda alışveriş yapmaya zorlamıyor ve alışveriş sonrasında belli bir süre bekleterek insanları tıkış tıkış bir araca doldurmuyoruz. Her müşteriyi ayrı ayrı taşıyoruz.

Bu hizmetlerimiz bölgemizde bizi rakiplerimizden farklı kılmış ve marka değerimizi artırmıştır.

Bugün kasa arkası poşetleme ve müşteri hizmetlerini işletmemizde çalışan 200 ü aşkın personelimizin kendine en önemli görev addetmiştir.

Biz hizmet içi eğitim ve iş başı eğitim programlarımızda bu konuyu sürekli işlemekteyiz.

Biliyoruz ki; perakendecilikte başarı ancak müşteri odaklı projelerle yakalanabilir.

……………..

……………..

……………..

Teşekkür ederiz.