BALIKESİR ÜNİ VERSİTESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Zehra KORUK Türkiye Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
Advertisements

Genel sekreterlik Genel Sekreterlik, bir Genel Sekreter ile en çok iki Genel Sekreter Yardımcısından ve bağlı birimlerden oluşur. Genel Sekreter, üniversite.
Nevşehİr Ünİversİtesİ
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
GENEL OLARAK ÜNİVERSİTE TEŞKİLATI
PERSONEL GELISTIRME Butun ulkelerde personel gelistirme gorevi ulkelerin egitim sistemi ve sistemde gorev yapan insan kaynaklari bolumune baglidir. Insan.
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ
OPERASYONEL SÜREÇLER YÖNETİM ve DESTEK SÜREÇLER
Ankara, 25 Mart 2011 Mehmet KAYA Hâkimler ve Savcılar Yüksek Kurulu Genel Sekreteri HSYK’ nın Anayasal Değişiklik Doğrultusunda Yeniden Yapılandırılması.
REHBERLİK HİZMETLERİNİN ÖRGÜTLENMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Plan Program Dairesi Başkanlığı Görev Tanımları Genel Müdürlüğümüzün yıllık bütçesini, yatırım programlarını hazırlamak ve uygulanmasını sağlamak, Genel.
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI SİCİL AMİRLERİ YÖNETMELİĞİ.
(Yasal mevzuat incelenerek hazırlanmıştır.)
T. C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Personel Genel Müdürlüğü SAYI :B. 08. PGM
(Yasal mevzuat incelenerek hazırlanmıştır.)
Personel Dairesi BaŞkanlIĞI SİCİL İŞLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ Derece terfi işlemleri Oktay DEMİRCİOĞLU.
ÜNİVERSİTEMİZDEKİ YÜKSEKOKULLAR Yıldız Meslek Yüksekokulu
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
EMEKLİLİK VE SİCİL İŞLEMLERİ
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI. 2 M. Tugay ÖZKAN İdari ve Mali İşler Daire Başkanı Erdoğan BÜYÜKERSOY Şube Müdürü Lütfü YILDIRIM Şube Müdürü İzzet.
Ege Üniversitesi Yeni Bilgi Sistemi
FIRAT ÜNİVERSİTESİ PERSONEL OTOMASYONU
EĞİTİM GRUBU MART AYI ÇALIŞMASI Fikri GÖZÜYUKARI Cevahir SALİHOĞLU Hakan DİNÇER Leyla KALELİ Ufuk ÖZKAN.
KURUM YAZIŞMALARI 1 Öğr. Gör. Hakan YILDIZ.
DOĞRUDAN TEMİN 22 (d).
DOĞRUDAN TEMİN 22 (abc).
KOCAELİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ İSU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
“KAMU PERSONELİ” Kimdir?
Kurullar, Meslekî Çalışmalar ve Komisyonlar
NORM KADRO UYGULAMALARI
METEOROLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ DİSİPLİN KURULLARI VE DİSİPLİN AMİRLERİ
YÖNETİM HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ÖZLÜK İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI SİCİL İŞLEMLERİ BİRİMİ.
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2014 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
T.C. GÜMRÜK VE TİCARET BAKANLIĞI
2547 SK. GÖRE 38. MADDE GÖREVLENDİRİLME İŞ AKIŞ SÜRECİ
HARCAMA.
657 Sayılı Devlet Memurları Kanunu 2914 Yükseköğretim Personel Kanunu Mali Hükümleri ve Genel Bilgiler Ali DEMİREL Şube Müdürü Ankara Ocak 2015.
Görev ve Sorumluluklar PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI 1-Üniversitelere Akademik Kadro Tahsis Edilmesi YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI.
Görev ve Sorumluluklar PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI sayılı Kanunun 35 inci Maddesi Uyarınca Geçici Kadro Tahsisi ile Mecburi Hizmet Yükümlülü.
SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEK OKULU
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ F A K Ü L T E L E R. Filiz MAYAKON İnşaat Fakültesi Fakülte Sekreteri.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI İDARİ DEĞERLENDİRME TOPLANTISI “Geleceğe… En İyiye…” Nisan 2016 İDARİ DEĞERLENDİRME.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI “Geleceğe… En İyiye…” Haziran 2016.
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRESİ BAŞKANLIĞI MİSYONUMUZ :  Üniversitemiz mali hizmetlerinin sunulmasında kaynakların, etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde.
Çankaya Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı
İTÜ Personel Daire Başkanlığı
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
AKADEMİK KADRO VE YAZIŞMAŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ YETKİ VE GÖREVLERİ
ÖMER HALİSDEMİR ÜNİVERSİTESİ
SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
50.Yıl T.C. BAŞBAKANLIK DEVLET PERSONEL BAŞKANLIĞI
“KAMU PERSONELİ” Kimdir?
T.C. BAŞBAKANLIK DEVLET PERSONEL BAŞKANLIĞI EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANI
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
SAYILI KANUNUN 40/B MADDESİ KAPSAMINDA GÖREVLENDİRME
PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞIMIZIN ORGANİZASYON ŞEMASI
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
ELEMENT BİLGİSAYAR İNSAN KAYNAKLARI BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ.
Görev ve Sorumluluklar
2018 KPSS- Ortaöğretim (KAMU PERSONEL SEÇME SINAVI) GÖREVLİ EĞİTİMİ
Personel Dairesi Başkanlığı
Genel Sekreterlik Organizasyon Şeması
BiRİM FAALİYET RAPORU GENEL SEKRETERLİK
Sunum transkripti:

BALIKESİR ÜNİ VERSİTESİ PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞI

SİCİL VE HİZMET İÇİ EĞİTİM ORGANİZASYON ŞEMASI DAİRE BAŞKANI Sekreter İç Hat: 1418 AKADEMİK PERSONEL ŞUBE MÜDÜRÜ İç Hat: 1430 İDARİ PERSONEL İç Hat: 1421 SİCİL VE HİZMET İÇİ EĞİTİM İç Hat: 1416 Bilgisayar İşletmeni İç Hat: 1427 İç Hat: 1428 İç Hat: 1422 İç Hat: 1420 V.H.K.İ. İç Hat: 1450 Memur İç Hat: 1454 İç Hat: 1451 İç Hat: 1455

MİSYONUMUZ Üniversitemizin temel amaç ve hedeflerine ulaşabilmesi için Akademik-İdari insan gücü planlaması ve personel politikasıyla ilgili çalışmalar yapmaktır.

VİZYONUMUZ Takım çalışmasını teşvik eden, katılımcı ve paylaşımcı bir yönetim anlayışıyla konusunda uzman personel ile yaygın iletişim ağlarını ve veri tabanlarını kullanarak örnek alınacak bir sistem oluşturup personel işlemlerini daha hızlı sonuçlandırmaktır.

Genel Sekreterlik Yazı İşleri birimi aracılığıyla (Rektör, Rektör Yardımcıları, Genel Sekreter, Genel Sekreter Yardımcısı tarafından) görülen yazılar Personel Daire Başkanlığına geldiğinde Başkanımız ilgili birime havale eder ve en kısa zamanda yazı işleme girer.

Akademik Personeli ilgilendiren işler Akademik Personel Şube Müdürlüğü, İdari Personeli ilgilendiren işler İdari Personel Şube Müdürlüğü, Akademik-İdari personelin Sicil ve disiplin işlemleri ile hizmet içi eğitim vb. işler sicil şube müdürlüğü tarafından yürütülür.

PERSONEL DAİRE BAŞKANLIĞININ KISACA GÖREVLERİ Üniversitemizde görevli Akademik-İdari Personelin nakil, atama, terfi, intibak, süre uzatımı, yurt içi - yurt dışı görevlendirme, izin, rapor vb. bütün özlük işlerinin yürütülmesi,

İş gücü planlaması ve personel politikasıyla ilgili çalışmaların (Kadro Çalışmaları, İptal-İhdas, Tenkis-Dağıtım İşleri, Personel alımıyla ilgili ilan çalışmaları vb.) yapılması,

Devlet Memurlarına Ödenecek Zam ve Tazminatlara ilişkin Bakanlar Kurulu Kararı Uyarınca Her yılın ocak ayında Yan Ödeme ve Özel Hizmet tazminatlarını gösterir I, II, III sayılı cetvellerin mevcut kadro durumlarına göre hazırlanması,

Hizmet öncesi, hizmet içi, aday memurların yetiştirilmeleri ve görevde yükselme eğitim programlarının düzenlenmesi ve yürütülmesi,

Birimde yürütülen faaliyetlere ilişkin ve Kurum içi veya dışından istenilen personel durumları ve kadro sayılarına ait istatistiki verilerin hazırlanması,

Akademik-İdari personelin Sendikaya üyelik ile üyelikten ayrılmalarına ilişkin işlemlerinin yürütülmesi ve bunlarla ilgili istatistiki çalışmaların yapılması,

Üniversitemizde yeni göreve başlayan veya durumlarında değişiklik olan Akademik-İdari personelin kimlik kartlarının yazım ve basım işlemlerinin yapılması,

Akademik-İdari personelin istekleri üzerine kendileri ve aile fertleri için Hizmet/Hususi Damgalı Pasaport formu ile görev belgesi düzenlenir