KİLİS HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BİLGİSAYAR VE İNTERNETİN ÇOCUKLAR ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
Advertisements

PROJE HAZIRLARKEN DİKKAT EDİLECEK ADIMLAR
Havza Rehabilitasyon Projelerinde Sor-Sap-Çöz Çalışması
Gösterip Yaptırma Yöntemi
ERGANİ DEVLET HASTANESİ EĞİTİM BİRİMİ
Yaratıcı Drama Atölyesi
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
ÜST DÜZEY DÜŞÜNME BECERİLERİNE GÖRE TÜRKÇE DERSİ
GÜVENLİK RAPORLAMA SİSTEMİ
KONUŞMAYI BAŞLATMA VE SÜRDÜRME AMAÇ: Sözel İletişimi başlatabilme ve sürdürebilme DÜZEY: 2. Sınıf ve üstü SÜRE: 45 Dakika MATERYAL:
Yazılı Sınavlar ve Açık Uçlu Yanıtların Değerlendirilmesi
İLETİŞİM & HASTA MEMNUNİYETİ
ROL OYNAMA.
TARTIŞMA YÖNTEMİ.
KATILIM (1) Halkın, kendisiyle ilgili kararlara katılmasına dönük bir süreçtir. Katılımın olmazsa olmaz koşulu, problemlerin birlikte tespit edilmesi,
Buluş Yoluyla Öğretim Stratejisi
Dr. Hasan Özder Hizmetiçi eğitim
GÜVENLİK RAPORLAMA SİSTEMİ
Problem Çözme Süreci.
BAKANLIK HASTA HAKLARI UYGULAMALARI VE
=>SÖZCÜKTE ANLAM<=
Anket Tekniği.
1-)ÇOCUGUN FİZİKSEL VE MOTOR GELİŞİMİNDE ETKİNLİK SAĞLAMAK A-)Fiziksel İhtiyaçların Karşılanması ve Sağlığın korunması B-)Fiziksel Yapının Tanınması.
ÇOCUKLARIMIZIN EVDEKİ ÇELIŞMALARINA NASIL YARDIMCI OLABİLİRİZ ?
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YOLLARI
MEHMET TAŞ KIRIKKALE MEM SPE. İlkeler-Değerler Vizyon Yol gösterici olarak çalışanları; kurumun düzeni, güvenliği ve gelişimine uygun davranışlara teşvik.
EĞİTİM ORTAMLARININ DÜZENLENMESİ
PEER SUPPORT TEAM.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Hepsini bir araya getirmek 4. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
ZİHİNSEL YETERSİZLİĞİ OLAN ÇOCUKLARIN AİLELERİ İÇİN ÖNERİLER
TEMEL FOTOĞRAFÇILIK KOMPOZİSYON.
-İLETİŞİM- SUNUSU.
=>SÖZCÜK TÜRLERİ<=
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
DEĞERLERİM VE MESLEĞİM
TÜRKÇENİN YOZLAŞMASI.
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-1
=> SÖZCÜKTE ANLAM <=
Kişilerarası iletişim çatışmaları
YETİŞKİN EĞİTİMİ Yard. Doç. Dr. Samiye METE
KELİME KUMBARAM.
Medya ile ilişkiler Webinar-3 Kütüphan-e Türkiye Projesi Tanıtım Çalışma Grubu 23 Ekim 2014.
NİTEL VERİ TOPLAMA ARAÇLARI
İLETİŞİM VE EMPATİ.
EBA (Eğitim Bilişim Ağı)
HASTA-SAĞLIK ÇALIŞANI İLETİŞİMİ
ARCS Modeli.
Öğretim Yöntemleri Anlatım, Tartışma, Örnek Olay İncelemesi, Problem Çözme, Proje Temelli Öğretim, İşbirliğine Dayalı Öğretim, Gösterip Yaptırma..
YETİŞKİN EĞİTİMİ VE İLETİŞİM BECERİLERİ
Probleme Dayalı Öğrenme
En uzak mesafe ne Afrika’dır
AMAÇ, İÇERİK VE AKADEMİK YAKLAŞIM UYGULAMA SÜRECİ BEKLENEN SONUÇLAR.
Eğiticilerin Sınıf Yönetimi Yeterliklerinin Geliştirilmesi Doç.Dr. Ali E. Şahin Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
KÜÇÜK GRUP EĞİTİMİ Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 151.
Tüketmeden Düşün Projemizde; Bilinçli tüketim hakkında çocukların duyarlılığını arttırmak Geri dönüşüm hakkında farkındalık kazandırma Alışveriş yaparken.
EĞİTİMDE YARATICI DRAMA
TAM ÖĞRENME MODELİ.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
Tanıtım Çalışma Grubu
GÖSTERİ (DEMONSTRASYON) YÖNTEMİ
TÜRKÇENİN YOZLAŞMASI.
Sunum Teknikleri - Prof.Dr. Durmuş Dündar Arş.Gör. Nurten Çalışkan
Programdan Sorular.
Safa ZORLU Halkla İlişkiler ve İletişim Uzmanı
ÖĞRETİM İLKE ve YÖNTEMLERİ
Öğretim Yöntemleri Prof. Dr. Recai Doğan.
1 EĞİTİMDE YARATICI DRAMA EĞİTİMDE YARATICI DRAMA.
Sunum transkripti:

KİLİS HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ KANSER TARAMALARI EĞİTİCİ EĞİTİMİ

İLETİŞİM NEDİR? Bireylerin birbirine, bilinçli ya da bilinçsiz,olarak iletmek istedikleri duygu ve düşüncelerini aktardıkları süreçtir.

İLETİŞİMİN AMAÇLARI Sosyal Etkileşim İstekler ve İhtiyaçlar Bilgilenme- Bilgi Alma İlişki Kurma İkna Etme Problem Çözme

İLETİŞİMİN ÖZELLİKLERİ İlk dakika önemlidir. Sadece bilgi alışverişi değildir. Kişiye değil, kişiyle yapılır. Bir bütündür. İletişimde sözcükler, eller, gözler, bakış, duruş gibi öğeler önemli rol oynar.

İLK DAKİKA ÖNEMLİDİR!!!

İlk Karşılaşmada Kişiyi nazik şekilde karşılamalı Katılımlarından dolayı teşekkür edilmeli Nereden geldiğimiz ve kim olduğumuz isim vererek açıklanılmalı Göz teması kurulmalı Gerekli vücut dili kullanılarak, güven verilmeli

Eğitim Sırasında Göz teması devam ettirilmeli Gerekli vücut dilinin kullanılmasına özen gösterilmeli Katılımın sağlanması ve dikkatin devamını sağlamak için uygun yerlerde öğretilen hareketlerin beraber yapılması sağlanmalı Uygun anekdotlar paylaşılmalı, bu yapılırken mahremiyet sınırları aşılmamalı

Katılımın devamlılığını sağlamak adına aralarda sorulan sorulara konunun dağıtılmasına izin verilmeden cevap verilmelidir. Eğitim katılımcılarının paylaşmak istediği anekdotlar dinlenilmeli,anlatılandan güzel paylaşımların olabileceği unutulmamalıdır.

Mamografi, smear taramalarını yaptıran kişilerin tecrübeleri paylaşılmalı.Bu sayede daha sonra gelişebilecek yanlış anlatımların önüne geçilmeli.

Eğitim Sonunda Anlatılanların özeti katılımcılarla beraber yapılarak kalıcılık sağlanmalı Akıllarına takılan herhangi bir soru olup olmadığı öğrenilerek gerekli cevaplar verilmeli Taramalar için başvurmaları gereken yerler tam olarak belirtilmeli İlgili broşürler dağıtılmalı

Katılımcılara, katılımlarından dolayı tekrar teşekkür edilmeli Yapılan eğitim kayıt altına alınmalıdır.İmza mümkünse fotoğraf çekimi vb. yapılarak

TEŞEKKÜRLER.