Şekil–1: Öğrenci numaranızla sisteme giriş yaptıktan sonra açılacak sayfada sol tarafta bulunan menüden ders kayıt işlemleri tıklanarak ders kaydına başlayabilirsiniz. Harç ücretinizi (varsa) 1 gün öncesinden yatırmış olmanız gerekmektedir. 1.ADIM
Şekil–2: Ders Kayıt linki tıklandıktan sonra öğrencinin bağlı olduğu müfredat dersleri ilgili dönem ( BAHAR YY) ekranda belirecektir. 2.ADIM
3.ADIM ALTTAN DERSLERİNİZİ SEÇTİKTEN SONRA DÖNEM DERSLERİ SEÇENEĞİNİ SEÇEREK DÖNEM DERSLERİNİZİN SAYFANIZA GELMESİNİ SAĞLAYINIZ VE DÖNEM DERSLERİNİZİ SEÇİNİZ.
3.ADIM
Alttan derslerin hepsi seçilmek zorundadır. Dersler seçilince aşağıda resimdeki gibi alt kısma aktarılmış olacaktır.
Dönem derslerini seçmek İçin; Dönem dersleri seçeneğini seçerek dönem derslerinin ekrana gelmesini sağlayacak.Öğrenci bölmenin üst kısmında derslerin sol tarafındaki yuvarlak yeşil kutucuğu tıkladıkça ders seçilerek aşağı kısma aktarılmış olacaktır. NOT: 2012 yılı ve daha öncesinde okula kayıt yaptıran öğrenciler için YÖK dersleri olan Tük Dili, Yabancı Dil ve AİİT hariç alabilecekleri maksimum 40 AKTS derstir. 4.ADIM
Derlerinizi Seçiniz.
5.ADIM
Ders Kaydını Kesinleştirmeyen Öğrencilere Danışmanları Tarafından Ders Kayıt Onayı verilemez. Danışman onayından sonra “Yazdır” butonu ile 3 adet çıktı alarak danışmanınıza getiriniz. Bologna süreci kapsamında derslerde intibak işlemleri yapılacağından 2012 ve öncesi girişli öğrencilerimizin danışmanı ile iletişime geçmesi zorunludur. 6.ADIM
SİSTEM ÇIKTILARI (3 ADET) VE VARSA BANKA DEKONTU (1 ADET) TARİHİNE KADAR DANIŞMAN HOCALARINA TESLİM EDİLMESİ GEREKMEKTEDİR. AKSİ TAKDİRDE ÖĞRENCİNİN YAPMIŞ OLDUĞU DERS KAYDI GEÇERSİZ SAYILACAKTIR.
Öğrencilik haklarından faydalanabilmek (derse katılmak, sınavlara girmek, belge alabilmek…) için tüm bu işlemleri belirtilen tarihlerde gerçekleştirmek öğrencilerimizin sorumluluğundadır. Ders kayıtla ilgili sorularınız için danışmanınızla iletişime geçiniz.