Açıkhava Reklamları Yarışması katılım koşulları

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

8. SINIF 3. ÜNİTE BİLGİ YARIŞMASI
Eczane Web Eğitim-Yazılım Projesi Marka Danışmanlık İstanbul 2011 Bu sunumda kullanılan projelerin tamamı Marka Danışmanlık tarafından özgün olarak üretilmiştir.
YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013
Finansal Eğitim Merkezi ve Eğitim Teknolojileri 2012 – 2013 Dönemi Değerlendirmesi Mesleki Gelişim ve Kurumsal İletişim Grup Başkanlığı Temmuz 2013.
İZLEME VE DEĞERLENDİRME BİRİMİ
Amaç Yeni yetişen nesillerde vergi bilincini oluşturmak ve belge alma alışkanlığını kazandırmak amacıyla Gelir İdaresi Başkanlığımızca "Ülkemi Seviyorum.
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
ŞEREFLİKOÇHİSAR MESLEKİ EĞİTİM MERKEZİ
“ PAYLAŞTIĞIMIZ AVRUPA-OUR SHARED EUROPE” PROJE YARIŞMASI.
Millî Eğitim Bakanlığı İlköğretim ve Orta Öğretim
DÖRDÜNCÜ DÖNEM KANITA DAYALI TIP UYGULAMALARI Dr. Zeynep İnce, 2 Ocak 2013.
AR-GE ve Devlet Yardımları Şubesi
 BİLFORCE; hızla dönen ve gelişen dünyada, baş döndüren teknolojik gelişimlerin en temel dinamiği olan Bilişim ve Yazılım sektöründeki.
Sizin sosyal medya danı ş manınız olarak Markanız için sosyal medya stratejilerinin olu ş turulması ve yönetimini yapıyoruz. Ayrıca kriz durumlarında.
BİLİM VE TEKNOLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Kültür Bilgi-Günü 2011 Kültür Programı Avrupa kültür festivallerine destek Dizin
REKLAM OLANAKLARI Uluslararası Bilgi ve İletişim Teknolojileri Fuarı 6 – 10 Ekim 2010 TÜYAP, Istanbul Fuar Ana Sponsoru Organizatör.
AR-GE, İNOVASYON ve ENDÜSTRİYEL UYGULAMA
YURTDIŞINDA OFİS-MAĞAZA AÇMA, İŞLETME VE MARKA TANITIM FAALİYETLERİNİN DESTEKLENMESİ (Tebliğ No: 2005/4)
COĞRAFYA İÇERİSİNDEKİ YERİ
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
Medya Paylaşım Toplantıları Reklam Yatırımları 2010/2011 Yıllık Değişim Büyüyen Sektörler Gündemimizdeki Konular 1.
Hatay İl Milli Eğitim Müdürlüğü AR-GE Proje Ekibi
Spor’un Gelişmesini İstiyorsak…
7. Uluslararası İstanbul Mutfak Günleri 21 – 24 Mart 2009 Tüyap Fuar ve Kongre Merkezi Büyükçekmece, İstanbul.
JOLLY TOURS FİRMA ANALİZ RAPORU
ULUSAL İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ BİLGİ AĞI TOPLANTISI
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Prof. Dr. Bülent Yılmaz H.Ü. Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
ALACA MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
ENDÜSTRİYEL TASARIM Endüstriyel Tasarım eğitimi, tüketim pazarına yönelik, seri üretilebilecek her türlü kullanım eşyasının tasarımını içerir. Otomotiv.
TÜBİTAK Girişimcilik ve Yenilikçilik Yarışmaları Programı
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
YAZILIM HAKLARI İÇİNDEKİLER 1-)Telif Hakkı Nedir Ve Ne İşe Yarar?
 KONU VE AMAÇ: Orta Karadeniz Kalkınma Ajansı bölgenin ekonomik ve sosyal kalkınmasının hızlandırılması amacıyla 2012 yılında TR83 Bölgesi İnovasyon.
Comenius Okul Ortaklıkları
1 T.C. AVRUPA BİRLİĞİ BAKANLIĞI AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ BAŞKANLIĞI.
ÖĞRENCİLER AB'Yİ ÖĞRENİYOR PROJESİ KIRSEHIR MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ ÖĞRETMEN BİLGİLENDİRME TOPLANTISI 06 NİSAN 2015.
DEN İ ZL İ İ HRACATÇILAR B İ RL İĞİ GENÇ MUC İ TLER ARANIYOR İ NOVAT İ F F İ K İ RLER YARI Ş MASI inovatiffikirleryarismas iwww.denib.gov.tr.
E- Ticaret Altyapısı.
KIZ TEKNİK VE MESLEK LİSESİ
45. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMASI 2014
XII. TEKNOLOJİ ÖDÜLLERİ TANITIM TOPLANTISI Deniz Bayhan Teknoloji Ödülleri Yürütme Kurulu Üyesi Üyesi.
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
TÜBİTAK BİLİM FUARI.
2. TÜRK DÜNYASI BİLİM OLİMPİYATI ARALIK ESKİŞEHİR
BİLSEM TANILAMA SÜRECİ
BİLİM VE SANAT MERKEZLERİ ÖĞRENCİ TANILAMA İŞ VE İŞLEMLERİ
TÜBİTAK 47. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ PROJE YARIŞMASI
35. Pınar Resim Yarışması hakkında soru ve cevaplar
SPOR ETKİNLİK ENDÜSTRİSİNİN ÖZELLİKLERİ
Bandırma Rehberlik ve Araştırma Merkezi
İlçe Millî Eğitim Müdürlüğünce, Kitap Okumayı Yaygınlaştırmak amacıyla eğitim öğretim yılında ilçemizde düzenlenecek olan Kitap okuma yarışmasınının.
KATILIMCI FİRMANIN ÜNVANI:…………………………………..………………….………….…………… POSTA ADRESİ:…………………………………………………….………….…………….. TELEFON NUMARASI:……..…………………………………………….………….………………
SERBEST DOLAŞIMA GİRİŞ REJİMİ
TEKNOPAZARDESTEĞİ HAZİRAN 2016 ANKARA. Teknolojik Ürün, Tanıtım ve Pazarlama (TEKNOPAZAR) Destek Programı Bakanlığımıza bağlı Bilim ve Teknoloji Genel.
Türkiye Bankalar Birliği Eğitim Merkezi İktisadi İşletmesi Seminerleri
ÇANAKKALE RUHU KALEVANİ
Fikri ve Sınai Haklar Kanunu Gümrük Kanunu
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
Anlatmacı: Adnan Hadzimusiç
YRD. DOÇ. DR. EDA ÖZDİLER KÜÇÜK
Türkiye Bankalar Birliği Eğitim Merkezi İktisadi İşletmesi Eğitimleri
MEVLANA DEĞİŞİM PROGRAMI NEDİR
Ceyhun yılmaz 1 ceyhun yılmaz soru ve talep için.
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMA SÜRECİNİN TANITIMI
MEDYA OKUR YAZARLIĞI ve Temel İlkeler
Sunum transkripti:

Açıkhava Reklamları Yarışması katılım koşulları A Awards Açıkhava Reklamları Yarışması katılım koşulları GENEL KOŞULLAR 1.1 Yarışmaya Türkiye’de Açıkhava reklam ünitelerinde ve Açıkhava mecrasında yayınlanan reklamlar katılabilir. Yurt dışında tasarlanmış ancak adapte edilerek üzerinde Türkiye’den kreatif katkı olan işler de yarışmaya jürinin onaylaması koşuluyla katılabilir. Başvuruların sona erdiği duyurulduktan sonra, Jüri tarafından katılmak için gereken koşullara sahip olmadığı sonucuna varılan veya kategorisi değiştirilen reklamlar geri çekilebilir; ilgili kuruluşa/kişiye reklamların katılım bedeli iade edilmez. 1.2 Yarışmaya katılım başvurusu, reklamverenler, reklam ajansları ve medya ajansları tarafından yapılır. Katılacak işin künyesinde, açıkhava reklamını tasarlayan, uygulayan, üreten, reklamveren, kreatif direktör ve varsa medya ajansı belirtilir. 1.3 Katılım sayısında sınırlama yoktur. 1.4 Yarışmaya 31 Haziran 2013- 31 Mart 2014 tarihleri arasında ilk kez yayınlanmış, uygulanmış olan özgün açıkhava reklamları katılabilir. Söz konusu reklamlar, belirtilen dönem içinde açıkhava mecrasında yayınlanmış olmalıdır. 1.5 Yarışmaya katılacak çalışmalar için başvuruların 11 Nisan 2014 tarihine kadar web sitesindeki ilgili bölüme girişlerinin tamamlanmış olması gerekmektedir. 1.6 Yarışmaya katılacak her iş için katılım bedeli 250 + KDV (295 TL) olarak belirlenmiştir. Katılım bedelleri için fatura düzenlenecektir. Fatura için gerekli bilgilerin başvuru yapılırken beraberinde bildirilmesini rica ediyoruz. 1.7 Katılım bedelleri A Awards sitesinde belirtilen hesaba havale yapılmalıdır. Havale dekontunun kopyası veya internet eft işleminin dekontu coya.yaes@arvak.com.tr adresine gönderilmelidir. 1.8 Yarışmaya katılım internet üzerinden yapılır, gerekli teknik koşulları içeren doküman web sayfasına yüklendikten sonra ayrıca bir materyal gönderilmesine gerek yoktur. Yüklenecek görsellerin 16 : 9 formatında olursa 1920 x 1080, 3 x4 formatında olur ise 1024 x 768 çözünürlüğünde olması gerekmektedir. Video için mpeg-avi, Görsel için jpg-jpeg-gif-tiff formatları kabul edilmektedir. 1.9 Yarışmaya katılan reklamlar uygun olduğu taktirde birden fazla kategoride yarışmaya katılabilir. Aynı reklamın birden fazla kategoride yarışmaya katılması durumunda, her katılım için katılım bedeli ödenir.

2. YARIŞMA KATEGORİLERİ A Awards Açıkhava Reklamları Yarışması 6 dalda düzenlenmiştir. 2.1 Poster 2.2 Özel uygulama 2.3 Ambient uygulama 2.4 Sektör 2.5 Açıkhava/Digital uygulama 2.1Poster Kategorisi Reklamı yapılan ürünün /hizmetin ait olduğu sektöre bakılmaksızın ve belirlenen tarihler aralığında ilk defa açıkhava mecrasında yayınlanmış Billboard CLP Duvar Megalight Megaboard Banner için hazırlanan farklı bir fikirle ve açıkhava mecrasının kriterlerine uygun tasarlanmış reklamlar katılır. Bu kategorideki çalışmalar, reklamın yaratıcı fikri kadar, Açıkhava mecrasının kendine özel diline uygun tasarım açısından değerlendirilir. 2.2 Özel Uygulama Kategorisi Reklamı yapılan ürün/hizmetin ait olduğu sektöre bakılmaksızın, açıkhava mecrasındaki reklam ünitelerinde farklı ve yaratıcı bir fikir ve tasarımla hazırlanmış, belirlenen tarihler arasında Açıkhava mecrasında yayınlanmış uygulamaların katılacağı kategoridir .Bu kategoride reklamın yaratıcı fikri kadar, reklamın uygulama farklılığı da ele alınır. 2.3 Ambient Kategorisi Reklamı yapılan ürün/hizmetin ait olduğu sektöre bakılmaksızın , varolan açıkhava reklam ünitelerinin dışında yaratılmış, farklı ve yaratıcı bir fikir ve tasarımla, belirlenen tarihler arasında Açıkhava mecrasında yayınlanmış özel uygulamaların katılacağı kategoridir. 2.4 Sektör Kategorisi Yarışmaya katılan çalışmaların sektör bazında değerlendirildiği kategoridir. Aşağıdaki sektörler için tasarlanmış Açıkhava reklamları değerlendirilir. 2.4 A Sektör Kategorisi 1 2.4.A.1 İletişim –Bilişim Teknolojileri 2.4.A.1.a Servis sağlayıcılar (Gsm,İnternet…)

2.4.A.1.b Elektronik (cep telefonu, telefon,fax….) 2.4.A.2 Finans – Sigorta 2.4.A.3 Eğitim 2.4.B Sektör Kategorisi 2 2.4.B.1 Perakende – AVM – E-ticaret 2.4.B.2 Dayanıklı Tüketim (Beyaz eşya, yatak,mobilya) 2.4.B.3 FMCG 2.4.B.3.a Kişisel bakım – Kozmetik 2.4.B.3.b Temizlik 2.4.B.3.c Gıda 2.5.B.3.d İçecek 2.4.B.4 Tekstil – Moda 2.4.C Sektör Kategorisi 3 2.4.C.1 Otomotiv ve Otomotiv Ürünleri 2.4.C.2 Ulaşım – Turizm 2.5 Sosyal Sorumluluk Proje Kategorisi 2.6 Açıkhava/Dijital Uygulama Kategorisi Reklamı yapılan ürün/hizmetin ait olduğu sektöre bakılmaksızın, açıkhava reklam üniteleri ile birlikte tasarlanmış, kurgulanmış /uygulanmış dijital işlerin yarışacağı kategoridir . 3. JÜRİ DEĞERLENDİRME Katılan çalışmalar ön jüri, ana jüri olmak üzere iki ayrı jüri tarafından değerlendirilecektir. 3.1 Ön jüri Arvak tarafından belirlenmiş Ön Jüri ilk değerlendirmeyi yapar. Ön jüri üyelerinin yarısının oyunu alan iş ön elemeyi geçerek kısa listeye kalmaya hak kazanır. 3.2 Ana Jüri Kısa listeye kalan işler arasından seçilen işler, ana jürinin verdiği puanlar doğrultusunda, kategori bazında en çok puanı alan iş A Awards ödülünü, ikinci en çok puanı alan iş başarı belgesi almaya hak kazanır. 3.3 Değerlendirme kriterleri Jürinin değerlendirme kriterlerinde yapılan işin fikir ve/veya uygulama düzeyinde özgün olması yani orijinalliği ve ister promosyon ister marka inşası isterse bir fikrin yaygınlaşması amaçlansın iletişim problemini çözme becerisi 2 temel unsur olacaktır. Gerçekten yaratıcı bir açıkhava uygulaması, işlevini yerine getirebilmek için hangi yaratıcı kulvarı izlemiş olursa olsun mutlaka dikkat çekici olmalı, farkedilmeli ve belirli mesafeden mesajını net bir biçimde iletebilmelidir. Bu özellikleri sağlayan eleman(lar) kullanılan fotoğraf, illüstrasyon, metin ya da bir bütün olarak tasarım olabilir. Açıkhava uygulamasının yeri, konumu, şekli, rengi ya da taşıdığı başka bir prodüksiyon özelliği gibi bir çok unsur bu etkiyi arttırabilir. Jüri kanaatini oluştururken bu unsurların bütününe dikkat eder ve seçilecek işlerin endüstrideki uygulama çıtasını yükseltecek nitelikte olmasına özen gösterir.

4. ÖDÜLLER 4.1 En iyi Açıkhava reklamı özel ödülü Tüm kategoriler arasından ödül alan işler arasından, jürinin değerlendirmesi sonucunda en iyi seçilen iş Altın A Awards ödülünü almaya hak kazanacaktır.  4.2 En iyi Poster ödülü Açıkhava mecrasında ilk kez yayınlanmış, poster tasarımları katılır. Katılan çalışmalar, reklam fikri, yaratıcılık ve doğru tasarlanmış olması açısından değerlendirilir. 4.3 En iyi Özel uygulama ödülü Açıkhava mecrasında ilk kez uygulanmış ve varolan açıkhava reklam ünitelerini farklı ve yaratıcı bir şekilde kullanmış açıkhava reklamları katılabilir. Reklamı yapılan ürün/hizmetin ait olduğu sektör dikkate alınmadan, yaratıcı açıkhava mecra kullanımı ve yeni fikirler açısından değerlendirilir. 4.4 En iyi Ambient ödülü Varolan açıkhava mecraları dışında yaratılmış ve açıkhavada ilk kez uygulanmış işler katılabilir. Reklamı yapılan ürün/hizmetin ait olduğu sektör dikkate alınmadan, katılan reklamlar yaratıcı ve yeni fikirler içermesi açısından değerlendirilir. 4.5 En iyi Açıkhava / Dijital uygulama ödülü Açıkhava reklam üniteleri için ilk kez üretilmiş/uygulanmış açıkhava ile birlikte tasarlanmış, dijital işler katılabilir. Reklamı yapılan ürün /hizmetin ait olduğu sektör dikkate alınmadan, açıkhava ile dijitalin birlikte uygulandığı yaratıcı ve yeni fikirler içeren çalışmalar değerlendirilir. 4.6 En iyi Sektör reklamı ödülleri Bu kategoriye açıkhavada ilk kez yayınlanmış tüm açıkhava reklamları katılabilir. Bu kategoriye katılan çalışmalar, sektörler bazında yeni ve yaratıcı fikirler açısından değerlendirilir 4.6.1 En iyi İletişim-Bilişim reklamı 4.6.2 En iyi Finans-Sigorta reklamı 4.6.3 En iyi Eğitim reklamı 4.6.4 En iyi Perakende-AVM- E-ticaret reklamı 4.6.5 En iyi Dayanıklı Tüketim reklamı 4.6.6 En iyi FMCG reklamı 4.6.7 En iyi Tekstil-Moda reklamı 4.6.8 En iyi Otomotiv-Otomotiv Hiz.ve ürünleri reklamı 4.6.9 En iyi Ulaşım-Turizm reklamı 4.7 En iyi Sosyal Sorumluluk reklamı ödülü  4.7 Kentsel Tasarım Özel ödülü Ön jüri tarafından yapılan değerlendirme sonucunda seçilen Açıkhava reklamları Kentsel Tasarım Özel Ödülüne aday gösterilir. 4.8 Jüri Özel Ödülü A Awards Açıkhava Reklamları Yarışması için belirlenmiş kategoriler dışında kalan, açıkhava mecrasına yeni bir boyut, soluk getiren, yerleşik kalıpların dışında ama açıkhavanın dilini doğru konuşan işler Jüri Özel Ödülü’ne aday gösterilir ve değerlendirilir.

5. FİKRİ MÜLKİYET HAKLARI Katılımcı, yarışmaya katılım formunu imzalamakla, yarattığı/tasarladığı/vücuda getirdiği reklam ve/veya pazarlama iletişim kampanyasına ilişkin olarak, söz konusu kampanyayı oluşturan bilgi, belge, çizim, resim, müzik vesair her türlü öğenin FSEK kapsamında sahibi olduğunu veya eser sahiplerinden akdettiği/akdedeceği sözleşmeler çerçevesinde tüm bu bilgi ve belgelerin mali haklarını yer, süre, sayı sınırlaması olmaksızın devir aldığını ve katılımcı olarak bu hakların sahibi olduğunu, buna göre de, Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu’nun 21. maddesinde düzenlenen “İşleme Hakkı”nı, 22. maddesinde belirtilen “Çoğaltma Hakkı”nı, 23.maddesinde yer alan “Yayma Hakkı”nı, 24. maddesinde düzenlenen “Temsil Hakkı”nı ve 25. maddesinde yer alan “İşaret Ses ve/veya Görüntü Nakline Yarayan Araçlarla Umuma İletim Hakkı”nı bilabedel süre, yer, sayı ve muhteva itibariyle gayrimahdut olarak Arvak Açıkhava Reklamcıarı Vakfı’na devredeceğini beyan, kabul ve taahhüt etmiştir. Katılımcı, reklam veya pazarlama iletişim kampanyasını oluşturan tüm bu bilgi, belge, çizim, resim, müzik dahil her türlü öğenin vücuda getirilmesinde emeği geçmiş tüm kişilerin, FSEK uyarınca doğmuş ve doğacak her türlü haklarının, Arvak Açıkhava Reklamcıları Vakfı’na geri dönülmez biçimde sorumludur. Katılımcı, hak sahiplerinden veya üçüncü kişilerden gelebilecek her türlü hak ve /veya talepleri üstleneceğini, hukuki ve cezai takiplerden sorumlu olacağını kabul eder..