SOSYAL MEDYADA KPI’LAR ve AYLIK ANALİZ RAPORU HAZIRLAMA

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Eczane Web Eğitim-Yazılım Projesi Marka Danışmanlık İstanbul 2011 Bu sunumda kullanılan projelerin tamamı Marka Danışmanlık tarafından özgün olarak üretilmiştir.
Advertisements

Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Web 2.0 Nedir Eğitimde Nasıl Kullanılır?
Facebook Reklamları.
Google Analytics Nedir?
Anketten Foruma, Forumdan Bloga Sosyal Dengeler. •Kod Trendleri •İnternet Trendleri •Medya Trendleri.
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
13 Mart 2009 itibarıyla Facebook'un yeni arayüzü tüm hesaplarda kullanılmaya başlamıştır. Ancak bu arayüz, kullanıcılar arasında ikilik yaratmıştır.
İçerik Yönetim Sistemi (CMS)
Sosyal Medya.
Hale Uysal Şemsa Olşen Güzeldere. ÖNCEKİ ÇALIŞMALAR.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Baban, Sen bir de Volkswagen– Yılın Dijital Uygulaması
DIGITAL PROJELER. C-Elysée Lansmanı ve AUTOSHOW ISTANBUL Citroën Fuarda! Citroën, yeni modeli C-Elysée’yi dünya sahnesine ilk defa İstanbul Auto Show’da.
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
Kurum İçi Sosyal Medya & Blogy Uygulaması
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
SOSYAL MEDYA.
ERK İSG&İK – –
Sosyal Öğrenmenin Geliştirilmesinde Taylan ACAR Ulusal Destek Servisi.
- 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
Proje Web Sitesi ve IPPC Envanter Veri Tabanı Onur Mat
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
Hazırlayanlar: Sinan AYTULU Emine DİLAVER Güneş KARTAL Hasan ATLI
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Adı Soyadı : Serkan YILDIZ No : Bölüm : Türkçe Öğretmenliği 2. Sınıf Örgün Eğitim.
E ĞITIMDE W EB 2.0 ARAÇLARı IRMAK KARACA TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF(ÖRGÜN)
Sosyal Medya Stratejisi Geliştirme ve Sosyal Medya İletişimi 9-10 Kasım 2013 AISEC - Adana Zeynep Atay STGM Proje Asistanı Özgür Mehmet Kütküt STGM İletişim.
Web 2.0 araçlarI MERYEM KAYA AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Paylaşımı için Araçlar
Modül 5 FACEBOOK. DURUM Zaman Tüneli Zaman tüneli her Facebook kullanıcısının tüm içeriğini düzenleyebildiği ve gösterebildiği bir sanal alandır. Zaman.
ZEHRAŞAHİN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ
Türkçe Öğretmenliği 2.Sınıf
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
WEB2.0 ARAÇLARI Gökçe Hanım EMİR K ONULAR : ajax, rss, css, vidcast, podcast podcast.
E ĞITIMDE W EB 2.0 ARAÇLARı Eyyüp CAN Türkçe öğretmenliği örgün öğretim
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
Viral Reklam? Viral reklam; genellikle elektronik yollarla hızlı bir yayılma davranışı gösteren, başkalarına aktarmak ya da başkalarıyla paylaşmak amacıyla.
BoomSocial Hyundai Türkiye Facebook Raporu
BoomSocial Hyundai Türkiye Instagram Raporu
YKB Proje Önerileri. Ziyaretçiler scroll bar ‘da bulunan parayı çekerek sayfayı aşağıya doğru indirirler Para göndermenin ne kadar kolay ve hızlı olduğunu.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Sosyal Medya ve Türleri
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
SOSYAL MEDYA UYGULAMALARı MERT AKDOĞAN 9-A. INSTAGRAM Ekim 2010 da kuruldu Instagram, sosyal medyada ücretsiz fotoğraf paylaşma uygulamasıdır 75 milyon.
İnternet Sosyal Medya Sosyal Ağlar 2. Sunum Öğr. Gör. Mehmet Akif Barış 2.
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Şeyda GÜRKAYNAK (Y.L. Öğrencisi) Nilüfer Sezen DOĞAN (Y.L. Öğrencisi)
Kullanıcı Kılavuzu: Hızlı İpuçları
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
SOSYAL MEDYA.
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
WEB 2.0 ARAÇLARI.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Eğitimde Teknoloji Kullanımı
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
WEB 2.0 Teknolojileri Sibel SOMYÜREK.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

SOSYAL MEDYADA KPI’LAR ve AYLIK ANALİZ RAPORU HAZIRLAMA Halil AYGÜNDÜZ

FACEBOOK KPI’LARI Hayran sayısı Hakkında konuşulanların sayısı İçerik beğeni / yorumu / paylaşımı sayısı Engagement Rate

Hayran Sayısı Markaların sosyal medyadaki başarılarını, birbirleriyle kıyaslarken önemli kıstaslardan bir tanesidir. Sonuçları somutlaştırır. Uygulamaya konulan çalışmaların sonuçları hakkında net veriler verir. Bu veriler doğrultusunda; çözümleme sunabilme imkanı sağlıyor.

Hakkında Konuşulanların Sayısı Sayfa reytingidir. Sayfadaki içeriklerin beğenilmesi, yorumlanıp paylaşılması,diğer sayfalarda bahsinin geçmesi reytingi artırır. İçerikteki sorulara kullanıcıların cevap vermesi, paylaşılan etkinliklere katılım durumlarını bildirmeleri ya da sayfadaki bir fotografı etiketlemeleri reytingi etkileyen unsurlardır.

İçerik Beğeni / Yorumu / Paylaşımı Sayısı Bu sayı sayfadaki aktif kullanıcıyı gösterir. Tercih edilmiş içerik tipinin ve niteliğinin, ne kadar başarılı olduğunun göstergesidir. Ne kadar çok aktif kullanıcı, takip edilen ve paylaşılan içerik; o kadar çok başarı değeri olarak algılanır.

Engagement Rate En önemli başarı ölçütlerindendir. Etkileşim oranıdır. Hayran sayısı, içerik sayısı ve bu içeriklerin beğenilerinin birbirine oranıdır. Değerlendirme ölçütüdür. Markanın sosyal medyadaki konumunu belirler. Paylaşımların, beğenilerin ve yorumların oranı, markanın sosyal medyada ne kadar etkin olduğunu yansıtır. Markanın etkin oluşu, diğer markalar arasında üst konumlarda oluşu memnun edici bir geri dönüttür.

‘’Responte Rate’’ de çok önemlidir ‘’Responte Rate’’ de çok önemlidir. Kullanıcının içeriğine ne kadar sürede geri dönüt verdiğini gösterir. Paylaşımın hangi sıklıklarla takip edildiğini yansıtır. Engagement Rate markanın sosyal medyadaki başarısını somutlaştırmada, sayısal grafiklere dönüştürmede, marka için büyük önem taşır. Böylelikle; sosyal medya temsilcisinin başarısını da ölçütleyebilme imkanı doğar.

Engagement Rate Çıktıları Uygulanan kampanyaların başarısını gösterir. Hayran sayısıyla içerik beğeni sayısı arasındaki ilişkiyi gösterir. Viral etkileşimi belirler. Sayfayı, arkadaşının bildirimleririnden görüp, gelen kullanıcıyı gösterir. Gelen-Giden hayran sayısını belirlememize olanak sağlar. Yurt dışındaki hayran sayısını gösterir. En aktif kullacılarını belirlemeye yardımcıdır.

Sosyal medya KPI’ları markalara rakipleriyle olan farkı, kullanıcısıyla ne kadar etkileşime geçebildiğini, kampanyalarının istenilen sonuçları yansıtıp yansıtmadığını gösterir. Bu doğrultu da markanın sosyal medyadaki pusulasıdır aslında…

SOSYAL MEDYADA TRENDLER Google’dan akıllı gözlük projesi Instagram artık Android’de Youtube’dan 3D video girişimi Pinterest’in artan ziyaretçi trafiği 90’larda facebook olsaydı ! Angry Birds Space: 3 günde 10 M download

Micheal KORS ‘1 M’ kullanıcıya erişmesi kutluyor Micheal KORS ‘1 M’ kullanıcıya erişmesi kutluyor. Aslında yaptığı zaman tünelini kullanarak markasını tanıtması Sızıntı QR kod uygulaması Citroen kampanyası- Arabanı facebook uygulamasıyla yarat ve yapsınlar…

TAKİPTE KALIN… http://somediary.wordpress.com/ HALİL AYGÜNDÜZ Teşekkür ederim TAKİPTE KALIN… http://somediary.wordpress.com/ HALİL AYGÜNDÜZ