Biz Kimiz? 3 nesildir sürdürdüğümüz aile şirketimizin getirmiş olduğu bilgi, birikim ve güven ile 70+ yıllık tecrübemiz ve yenilikçi yaklaşım sayesinde,

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Hakkımızda.
Advertisements

Murat AYAS Sosyal Güvenlik Uzmanı
PERFORMANS KRİTERLERİ
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
ARTEV Management Platform ‘Intellectual Asset Management at Enterprises ARTEV Consortium Partners Entelektüel Varlık Yönetimi - Mevzuat Altyapısının Ekonomik.
Bir kurumun faaliyetlerini geliştirmek ve onlara değer katmak amacını güden bağımsız ve objektif bir güvence ve danışmanlık.
HİZMETLERİMİZ İthalat, İhracat, Transit Gümrük İşlemleri,
GELECEĞİ TAHMİN ETMENİN EN İYİ YOLU ONU YARATMAKTIR…
Mesleki Uzmanlık Alanlarının Gelişiminde Kurumsallaşmanın Önemi
SÜLEYMAN ŞAH ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
SoHo SERBEST MUHASEBECİ MALİ MÜŞAVİRLİK
MARMARİS TİCARET SİCİLİ MÜDÜRLÜĞÜ
Doç. Dr. A.R Zafer SAYAR 18 Eylül 2014, Ankara
DOÇ.DR. YILDIZ AYANOĞLU 1969 yılında Bulgaristan'da doğdu. İlk ve orta eğitimini tamamladıktan sonra Razgrad Ticaret Lisesinin Sanayi İşletmelerinde Muhasebe.
GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON DERS NOTLARI – IX
3. YEMİNLİ MALİ MÜŞAVİRLİK DENETİM VE TASDİK SEMPOZYUMU
Yaşar Üniversitesi Finans, Bankacılık ve Sigortacılık Bölümü
SMMM Hasan Önder GÜVEN 1983 yılı İzmir doğumlu, İlk ve Orta Öğretimini Ankara’da tamamladıktan sonra 2005 Yılında Dokuz Eylül Üniversitesi Ekonomi Bölümünden.
Meslekte Haksız Rekabet Osman Dinçbaş Güney SMMM A.Ş.
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM İÇ DENETİM VE İÇ KONTROL SİSTEMİ
GELİR İDARESİ BAŞKANLIĞI
Kurumsal İçerik Yönetimi Kapsamında Bilgi Güvenliği
Muhasebe yardımcı elemanı; kişi, kurum ve kuruluşlarla ilgili yasal defterlerle belgeler hakkında bilgi sahibi olan, bu belgelerle muhasebede kullanılan.
5. TÜRKİYE HAKSIZ REKABET KONGRESİ
GENEL MAKRO EKONOMİK DEĞERLENDİRME VE 2009 YILI BÜTÇESİ HASAN BASRİ AKTAN MALİYE MÜSTEŞARI 30 Ocak 2009 – İSTANBUL T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
2015 YAMANTÜRK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ ALAN VE BÖLÜMLER
İZMİR – İSTANBUL – GEBZE
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
LD Yön. Bil. Sis. San. Tic. Ltd. Şti
Ar-Ge FAALİYETLERİNE İLİŞKİN VERGİSEL TEŞVİKLER
Güncel Mesleki Sorunlar ve Sorunların Çözümü İçin Yapılan Çalışmalar
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ BİRİMLERİ KAMU İÇ KONTROL STANDARTLARINA UYUM EYLEM PLANININ HAZIRLANMASI BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ BİRİMLERİ KAMU İÇ KONTROL STANDARTLARINA.
TÜRKİYE BİLİŞİM DERNEĞİ Kamu Bilişim Platformu - 17 E-Ticaret Güvenlik Sertifikasyonu ve Hukuksal Düzenlemeler 1 Çalışma Grubu ve Ötesi Kamu Hizmetlerinde.
NÜFUS HİZMETLERİNİ GÜÇLENDİRME VAKFI
Sayın Bagatur Hukuk Bürosu Türkiye’nin en eski hukuk bürolarından birisi olup, 1966 yılında kurulmustur. Bagatur Hukuk Bürosu üç nesilden beri hukuk.
Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
TEKSTİL MÜHENDİSLERİ ODASI /
Üye Sicil Müdürlüğü olarak, Ülkemizde ilkleri yapan İZMİR TİCARET ODASI’ nın, kendi görev alanında ilkleri yapan Müdürlüğü olmaya devam ediyoruz…
Bakanlığımız yönetiminde ve kullanımında bulunan taşınmazlar ;
YENİ TÜRK TİCARET KANUNU SÜRECİNDE YOL HARİTASI Hazırlayan: Recep Aşır Temmuz 2012.
TS EN ISO/IEC Personel belgelendirme sertifikalandırma işi yapmak isteyen kurum ve kuruluşların akreditasyon şartlarını içeren uluslararası bir standarttır.
KAMU YÖNETİMİNDE İÇ KONTROL SİSTEMİ ve İÇ KONTROL EYLEM PLANININ UYGULANMASI KAMU YÖNETİMİNDE İÇ KONTROL SİSTEMİ ve İÇ KONTROL EYLEM PLANININ UYGULANMASI.
1. 2 Siber güvenlik dünyasına yönelik, yenilikçi profesyonel çözümleri ile katkıda bulunmak amacı ile 2008 yılında kurulan BGA Bilgi Güvenliği A.Ş. stratejik.
Hakkımızda 2000’li Yılların sonunda Şirketlere Muhasebesel, Finansal ve Ticari konularda hizmet sağlamak amacıyla yola çıkmış bir grubuz. İlk sağladığımız.
Sermaye Piyasası ve Meslek İlişkisi DOÇ. DR. SERHAT YANıK İSTANBUL ÜNIVERSITESI SIYASAL BILGILER FAKÜLTESI.
1 BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ ULUSLARARASI İLİŞKİLER KOORDİNATÖRLÜĞÜ ORTAK PROGRAMLAR ÇİFT DİPLOMA PROGRAMLARI.
7. TÜRKİYE HAKSIZ REKABET KONGRESİ Mesleğimizde Haksız Rekabet Haksız Rekabetle Mücadelede; Hizmet Kalitesi ve Meslek Kararının Rolü ve Önemi Ali Kamil.
1 Türkiye’de Yatırım Ortamının İyileştirilmesi Reform Programı.
KOBİ VE KÜMELENME DESTEKLERİ DAİRESİ
İTÜ Personel Daire Başkanlığı
KOBİ VE KÜMELENME DESTEKLERİ DAİRESİ
EDM E-BİLET.
SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
MERKEZİ SİCİL KAYIT SİSTEMİ
T.C. BAŞBAKANLIK DEVLET PERSONEL BAŞKANLIĞI EĞİTİM DAİRESİ BAŞKANI
MUHASEBE I DERSİNİN KAPSAMI
EDM E-BİLET.
TÜRK EXIMBANK İhracatın Finansmanı
İŞLETMELERİN KURULUŞU
YEMİNLİ MALİ MALİ MÜŞAVİRLİK VE MALİ MÜŞAVİRLİK MESLEĞİ
YRD. DOÇ. DR. EDA ÖZDİLER KÜÇÜK
ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VE YAZILIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
e-Fatura Uygulaması ile Pratik Hayatta Gelen Değişiklikler
Düzce Üniversitesi Gümüşova MYO
TANITIM SUNUMU.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ BÜROSU
KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ KALİTE KOMİSYONU BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
DESTEK VE TEŞVİK PROGRAMLARI
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
TEZ SUNUMU AVRUPA YAKASINDA BULUNAN ULUSLARARASI OTEL VE OTEL ZİNCİRLERİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI Hazırlayan Gizem KEÇECİ Danışman Dr. Meltem T. Kayhan.
Sunum transkripti:

Biz Kimiz? 3 nesildir sürdürdüğümüz aile şirketimizin getirmiş olduğu bilgi, birikim ve güven ile 70+ yıllık tecrübemiz ve yenilikçi yaklaşım sayesinde, çeşitli sektörlerden şahıs firmaları, sermaye şirketleri, vakıf ve derneklerin muhasebe ve müşavirlik hizmetlerini başarıyla yürütmekteyiz. Bünyemizde 2 ruhsatlı meslek mensubu ve 7 çalışan bulunmakta olup, mesleğimize yeni katılacak mensupların yetiştirilmelerine ve eğitimlerine büyük önem vermekteyiz. Büromuz, Meslek Kanunu, Etik Yönetmeliği, Çalışma Usul ve Esasları Yönetmeliği, Haksız Rekabet Yönetmeliği ve Etik İlkeler doğrultusunda hareket etmektedir. 1946 M. Süheyb KORUNAN 1. Nesil 1963 Nadir DOYURAN & Zeki ÖTÜNLÜ 2. Nesil 2009 Hakan DOYURAN 3. Nesil Gelir İdaresi Başkanlığı Üstün Hizmet Ödülü Etik Büro ve Etik Mali Müşavir Belgesi

S.M. Mali Müşavir Hakan DOYURAN 1976, İstanbul doğumlu. Lise öğrenimini Özel Tercüman Koleji’nde tamamladı. 1995-2006 yılları arasında Rotary Kulübü’nde Rotaract olarak aktif rol oynadı. 1995 yılından beri BJK Kongre üyesidir. Bilgi Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Bölümünde öğrenim gördü. Anadolu Üniversitesi İşletme Bölümünü tamamladı. İşletme Yüksek Lisansını 2013 yılında İstanbul Beykent Üniversitesi’nde, “Mali Müşavirlik Hizmetlerinde Süreç İyileştirme” konusundaki çalışması ile tamamladı. 2009 yılında başladığı muhasebe sektöründe 2015 yılında ruhsat alarak halen devam etmekte. İyi derecede İngilizce bilmekte.

Hizmetlerimiz Muhasebe Hizmetleri 1 Muhasebe Hizmetleri Genel Kabul Görmüş Muhasebe Standartlarına uygun, ilgili mevzuat hükümleri gereğince resmi defterlerin tutulması ve raporlaması, Beyannamelerin, mali tabloların ve diğer belgelerin düzenlenmesi, Sabit kıymet kayıtlarının tutulması ve raporlanması, Mikro, küçük ve orta ölçekli işletmelerin kendi bünyelerinde muhasebe altyapısının oluşturulması, Firma personellerinin güncel mevzuat ve muhasebe uygulamaları konularında bilgilendirmesi, SGK ile ilgili bildirgelerin verilmesi, bordroların ve diğer belgelerin düzenlenmesi,

Hizmetlerimiz Mali Müşavirlik Hizmetleri 2 Mali Müşavirlik Hizmetleri Şahıs işletmesi, Sermaye şirketi, Kooperatif, Dernek ve Vakıfların kuruluş işlemleri ve danışmanlığı, Şirketlerin mali analizlerinin yapılıp yorumlanması, Muhasebe uygulamaları hakkında eğitim ve danışmanlık, Dönemsel özel raporlama, Kobi danışmanlığı, Girişimci destek danışmanlığı, Şirket birleşmeleri, bölünmeleri, tasfiye hizmetleri danışmanlığı, Teşvik danışmanlığı, İç denetim yapılması, raporlaması ve danışmanlığı, Usulsüzlük incelemesi ve uyuşmazlık danışmanlığı, Aile işletmeleri anayasa ve dokümantasyon hazırlanması, kurumsallaşma ve şirketleşme danışmanlığı

Hizmetlerimiz Diğer Hizmetler 3 Diğer Hizmetler Türk ve yabancı ortaklı şirketlerin kuruluş işlemleri, resmi dairelerde tescil ve sicil kayıtlarının yapılması, Yabancı irtibat bürolarının kuruluş izinlerinin alınması ve yasal kuruluş işlemlerinin yapılması, Firmaların yıllık genel kurullarının yapılması, Şirketlerin ana sözleşme tadilleri ve nevi değişikliklerinin yapılması, Şirketlerin tasfiye, devir, birleşme ve bölünme işlemlerinin yapılması, Sermaye artış ve azalış işlemlerinin yapılması, Sermaye tespit raporlarının hazırlanması, Yurt dışındaki yabancı şirketlere Türkiye’de şube açılması, Ortakların hisse devir işlemleri, İş süreçlerinin analizi, mali ve operasyonel verimliliğe yönelik hedef yapının kurgulanması,

Hizmetlerimiz Diğer Hizmetler 3 Diğer Hizmetler Yeniden yapılandırmaya yönelik çalışmaların gerçekleştirilmesi, Muhasebe, ERP, MRP vb. sistemlerin şirketlere uyarlanması, Mali işler departmanları yazılı prosedürlerinin ve iş akış şemalarının oluşturulması, Organizasyon şemalarının oluşturulması, Örtülü sermaye, örtülü kazanç (transfer fiyatlaması) risk analizleri, Yabancı kurum şubesi ve irtibat bürosu risk, avantaj analizleri, Stopaj, KDV iadesi raporları, sermaye  tespit ve sermaye artırım raporlarının hazırlanması, Geçmiş mali yıl vergi riskleri analizleri, Vergi mevzuatı ve teşvik mevzuatı çerçevesinde, vergi riski, vergi avantajı analizleri,

uyarınca işlenmekte ve korunmaktadır. Dijital Müşteri Deneyimimiz 1 Müşteri Portalı ve Mobil Uygulama Web sitemizde bulunan müşteri portalı ve mobil uygulamamız ile büro ile mükellef arasındaki bilgi ve evrak alışverişinde köprü oluyoruz. Böylece mükelleflerimizin emek ve zamanlarından tasarruf etmelerini sağlıyoruz. * Müşterilerimizin Kişisel Verileri, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu uyarınca işlenmekte ve korunmaktadır. 2 Blog, Sosyal Medya ve Mailing İletişimi Tüm güncel haber ve duyuruları web sitemiz, mail listelerimiz, sosyal medya hesaplarımız ve MuhasebeApp vasıtasıyla duyurarak müşterilerimizi bilgilendiriyoruz.

Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin Bizi Takip Edin: @korunanmuhasebe Facebook, Twitter, Instagram, Linkedin

Teşekkürler…