TEZ SUNUMU AVRUPA YAKASINDA BULUNAN ULUSLARARASI OTEL VE OTEL ZİNCİRLERİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI Hazırlayan Gizem KEÇECİ Danışman Dr. Meltem T. Kayhan.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

Hale Uysal Şemsa Olşen Güzeldere. ÖNCEKİ ÇALIŞMALAR.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Hazırlayan Yard.Doç.Dr. Cihan SEÇİLMİŞ
MARKA YÖNETİMİ HAFTA IV. Türkiye’nin Marka Değerleri 1972 tarihli Dünya Kültürel ve Doğal Mirasının Korunmasına Dair Sözleşme çerçevesinde evrensel değerlere.
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI:
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
BÖLÜM X HALKLA İLİŞKİLER.
T.C. DOĞUŞ ÜNİVERSİTESİ MESLEK YÜKSEKOKULU. HEDEFİMİZ Öğrencilerimizi; Çağdaş bilgi ve mesleki beceri ile donatmak, Nitelikli, ahlaklı, kültürlü ve sorumlu.
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
PAZAR RAPORLARI_2013.
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ KİMİ MEMNUN EDER? FOUR SEASONS VAKASI
Sosyal Medya, Müşteri Etkileşimi ve Sosyal CRM
Erciyes Üniversitesi Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
TANITMA NEDİR Turizmde tanıtma; yurt içinde veya yurt dışında insanların ilgilerini bir ülkenin bölgenin ya da turistik bir yerin turistik ürünleri üzerine.
Geçmişi & Geleceği Birleştirmek Konferans ve Workshoplar 26 Eylül 2012 tarihinde Olympos‘da.
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
Sponsorluk 1.
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
YÜKSEK SADAKAT KONSERİ
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
Yrd. Doç. Dr. Cemalettin DEMİRELİ
Tedarikçi Firma Sunumu
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
HOŞGELDİNİZ FUNDA KÖROĞLU REHBERLİK SERVİSİ.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Pazarlama İlkeleri.
Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK
SPOR ETKİNLİK ENDÜSTRİSİNİN ÖZELLİKLERİ
TURİZM PAZARLAMASINA GİRİŞ
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
KONAKLAMA İŞLETMECİLİĞİ
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
KONGRELER NASIL YAPILMALI?
MAN 533T ULUSLARARASI PAZARLAMA TUTUNDURMA STRATEJİLERİ II
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
ve FARKI
T.C. Erciyes Üniversitesi Turizm Fakültesi
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
KONGRE TURİZMİNİN DİĞER TURİZM TÜRLERİ İLE İLİŞKİLERİ
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
Sağlık Hizmetlerinde Tutundurma Politikaları
DRAMA UYGULAMALARI-DRAMADA LİDER VE KATILIMCILAR
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
SATIŞ GELİŞTİRME -PROMOSYONU
YENİŞEHİR EVLİYA ÇELEBİ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
Müşteri Memnuniyetini Geliştirme Planı
Öğr. Gör. Dr. Dİdar sarI çallI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
PAZARLAMA İLETİŞİMİ – AĞIZDAN AĞIZA ( WOM ) PAZARLAMA.
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Biz Kimiz? 3 nesildir sürdürdüğümüz aile şirketimizin getirmiş olduğu bilgi, birikim ve güven ile 70+ yıllık tecrübemiz ve yenilikçi yaklaşım sayesinde,
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Sunum transkripti:

TEZ SUNUMU AVRUPA YAKASINDA BULUNAN ULUSLARARASI OTEL VE OTEL ZİNCİRLERİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI Hazırlayan Gizem KEÇECİ Danışman Dr. Meltem T. Kayhan

BİYOGRAFİ Gizem KEÇECİ tarihinde Gölcük’te doğdu. İlköğrenimini Cent Koleji’nde tamamladıktan sonra, Orta Öğrenimini Bandırma Ayyıldız Anadolu Lisesi’nde bitirdi eğitim öğretim yılında Okan Üniversitesi Turizm ve Otelcilik Bölümünde lisans eğitimi gördü eğitim öğretim yılında Beykent Üniversitesi Pazarlama Bölümünde lisans eğitimi gördü.

SUNUM PLANI TURİZM, KONAKLAMA VE PAZARLAMA KAVRAMLARI SOSYAL MEDYA VE SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI UYGULAMA VE ANKET SONUÇ VE DEĞERLENDİRME

TURİZM, KONAKLAMA VE PAZARLAMA- BİRİNCİ BÖLÜM

SUNUM PLANI

İstanbul’daki Beş Yıldızlı Oteller- BİRİNCİ BÖLÜM

Turistlerin İstanbul’a Geliş Nedenleri - BİRİNCİ BÖLÜM İstanbul'un turistik çekicilikleri Kongre turizmi Eğlence turizmi Alışveriş turizmi Kültür turizmi Spor turizmi Sağlık turizmi

İstanbul’daki Beş Yıldızlı Oteller- BİRİNCİ BÖLÜM ni, ni ve ni barındırmaktadır

SOSYAL MEDYA ve SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI- İKİNCİ BÖLÜM Turizm işletmeleri, daha fazla kişiye daha hızlı olarak sosyal medya aracılığıyla ulaşabilmektedirler. Turistik ürün kullanıcılarının olumlu ve olumsuz tüm deneyimlerini paylaşmalarından dolayı mevcut gelişme, beraberinde getirmektedir. Turizm işletmeleri sosyal medyayı etik açıdan doğru kullanırlarsa uzun dönemde hiç şüphesiz kazançlı çıkacaklardır

İşletmeler sosyal medya pazarlaması üzerinden birçok yarar sağlamaktadır. Özellikle markaların ya da işletmelerin pazarlama masraflarını düşürmede, işletmenin internet sitesinin etkileşimini artırmada, bilinilirliğini yükseltmede, satışları yükseltip kazançları iyileştirmede oldukça etkilidir. Sosyal medya potansiyel alıcılarla yeni ilişkiler oluşturmaya ve aktif müşterilerle iletişimi geliştirmeye de yardımcı olur. SOSYAL MEDYA ve SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI- İKİNCİ BÖLÜM

Günümüzde Instagram, Facebook ve Twitter gibi sosyal paylaşım sitelerinde firmalara ait sayfaların bulunması olmazsa olmaz bir hal almıştır. Bu sayfalar üzerinden tüketiciler, şikayetlerini iletme, soru sorma ve memnuniyetlerini iletme gibi konularda firma ile doğrudan iletişim kurabilmektedirler. Bunun yanı sıra firmanın vizyonunu talep ileterek genişletebilir ve ar-ge çalışmalarına katkıda sağlayabilirler. SOSYAL MEDYA ve SOSYAL MEDYA PAZARLAMASI- İKİNCİ BÖLÜM

SUNUM PLANI