Bunu Kİm Yapar.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TÜFAD İZMİR ŞUBESİ SERTİFİKASYON - 1 ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ Dr
Advertisements

Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Genel Öğretim İlkeleri
2.HAFTA ETKİLİ BİR ÖĞRETİM YÖNTEMİ Hazırlayan: Dr. Uğur Altay Memiş
EŞSİZ KALDI EŞŞİZ KALDI O HALDE 7 TEK SAYIDIR.
MATEMATİK 2. SINIF DOĞAL SAYILARDA TOPLAMA VE ÇIKARMA İŞLEMİ
Öğrencilerin birbirlerini tanımasına, görüşlerini, çözümlerini birebirleriyle paylaşmalarına el verişli yeni bir öğrenme tekniğidir.
Simülasyonların Kullanımı
Öğretimde Kullanılan Yöntemler
KART E Ş LE Ş T İ RME  NEDİR?  UYGULANMASI  AVANTAJLARI  DEZAVANTAJLARI  NEDİR?  UYGULANMASI  AVANTAJLARI  DEZAVANTAJLARI.
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
Örnek Olay Öğretim Yöntemi
Öğretim Durumlarını Planlama
UZAKTAN EĞİTİMDE YAZILI-BASILI ORTAMLAR
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YOLLARI
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
BİLİŞSEL HEDEFLERE GÖRE DAVRANIŞ YAZMA (KAVRAMA VE UYGULAMA)
Çarpma İşlemi.
Hayatta başarılı olmak için sahip olmanız gereken ilk şey nedir?
Öğretimde Teknoloji Kullanımı
PEER SUPPORT TEAM.
Eşitliklerden denklemlere
YARDIM ETME Amaç : Öğrencilerin yardım etme duygularının geliştirilmesi Düzey : 1. sınıf ve üstü Materyal: Yazı tahtası,kalem,fon kağıdı Süre.
ÖĞRETİM STRATEJİLERİ Murad TİRYAKİOĞLU.
PROJE TABANLI ÖĞRENME.
KAVRAM HARİTALARI NEDİR?
FENBİLGİSİ DERSİNİN ÖNEMİ
TRAFİK SORUNU Çözüm.
DERS: Sosyal Bilgiler ÜNTE: Uzaktaki Arkadaşlarım SINIF: 4/A
DENKLEM ÇÖZME Sonraki sayfa
ÖĞRETİMDE STRATEJİ Ali ÇELiK (Biyoloji).
BU BENİM ESERİM PROJE YARIŞMASI
3-B Sınıfı Veli Toplantısına Hoşgeldiniz
5) Y1değeri (0.075) girilir..
SINAVDAN ÖNCE YAPACAKLARIMIZ.
ÖDEV-BAŞARI Sevgili Öğrenciler;Ödevin eğitim hayatınızda çok önemlidir. Ödevin amaçları şunlardır Derse hazırlıklı gelmek Derste öğrenilen konuları pekiştirmek.
Kimyasal Değişme.
H.Ö.G.1 PERSONEL GENEL MÜDÜRLÜĞÜ. H.Ö.G TEKNİĞİN ÖZELLİKLERİ  EKİP BAZLI  PROJE BAZLI  KATILIMCI  İNNOVATİF  SÜREÇLERE YÖNELİK  ETKİN PLANLAMA.
NOT TUTMANIN PÜF NOKTALARI
Matematikten Neden Korkarız?
SINAVDAN ÖNCE YAPACAKLARIMIZ.. SINAV HAFTASI DENEME SINAVI ÇÖZÜN.(SAAT 10:00-12:00 ARASI) UYKU DÜZENİNİZE DİKKAT EDİN. SİZE ZARAR VEREBİLECEK ETKİNLİKLER.
Sevgili Öğrencilerim Yoğun bir çalışma sonrasında İyi bir tatili hakkettiğinize inanıyorum.Yine de tatilinizde Kitap okumayı ve konu tekrarları yapmayı.
Saldırıdan kurtulmak Öğretmen: GÜRAY KERA.
Ucu sivri bir kalemin kağıt üzerinde bıraktığı iz bir noktadır.
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler BÖLÜM 4 Öğretimin Değerlendirme ile Yapılandırılması.
Çalışma Yaprağı.
EĞİTİM TEKNOLOJİLERİ VE ÖĞRETİM TASARIMI
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
NOT TUTMA.
ÖRNEK KİRİŞ TASARIMI.
1EROL YETER BUGÜNKÜ ÖĞRETİM ŞEKLİ ESKİ ve YENİ YAKLAŞIMLAR.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
Sınav Nedir ? Sınav bir değerlendirme sürecidir Öğrenilen bilgi ve becerilerin düzeyini belirlemek için yapılan ölçme sistemi değerlendirme Sınavın amacı,
PROGRAMLAMA TEMELLERİ Burak UZUN Bilişim Teknolojileri Öğretmeni Burak UZUN.
Satranç Derslerinde Kullanabileceğimiz Öğretme Yöntemleri.
KÜÇÜK MUCİTLER ÖĞRENİYOR VE ÖĞRETİYOR
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA YÖNTEMLERİ GAP Anadolu Lisesi Rehberlik Servisi
Nasıl Test Çözülür? Rehberlik Servisi.
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
KONU:ELDELİ TOPLAMA İŞLEMİ PROBLEMLERİ SUNUSU HAZIRLAYAN: CUMA ARAYICI
Zihin Haritası Bu sunumda yer alan ana başlıklar:
ÖĞRETMENİM ÖĞRETMENLER GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN.
DERS:MATEMATİK HAZIRLAYAN: CUMA ARAYICI
Bir Bilenle Bilge Nesil projesi
ÜRETİCİ DÜŞÜNME Nilüfer SAYGICI ÜRETİCİ DÜŞÜNME Wertheimer, problemler için iki çözüm biçimi olduğunu belirtti 1. A Türü Çözümler 2. B Türü.
6.1.4.A Etik ve İnternet Etiği
Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
ORİGAMİ NE DEMEKTİR? ORIGAMI, JAPONCA ORU (KATLAMA) VE KAMI (KAĞıT) KELIMELERININ BIRLEŞMESIYLE MEYDANA GELMIŞ KATLANMıŞ KAĞıT ANLAMıNA GELEN GENEKSEL.
HAZİneyİ bul.
Sunum transkripti:

Bunu Kİm Yapar

Öğrenilenlerin gözden geçirilmesi, konuyla ilgili soruların yanıtlanması ve problemlerin çözümü çalışmalarında kullanılır.

UygulanmasI Alıştırmaların olduğu çalışma yaprakları hazırlanıp öğrenci sayısı kadar çoğaltılır.

Öğrenciler çalışma yapraklarını alıp bunu kim yapar diyerek sınıfta dolaşır. Birbirilerinin çalışma yapraklarındaki alıştırmalardan birini yapma konusunda anlaşanların eşleşmesi gerekir. Çalışma kağıtları belirlenen sürede tamamlanır.

Öğrenciler birbirilerinin çalışma kağıdındaki etkinliklerden birini yaparak adlarını yanlarına yazarlar. Hiç kimse bir çalışma kağıdında birden fazla etkinlik-alıştırma yapmamalıdır. Hiç kimsenin yapamadığı alıştırmaları öğretmen yapar.