Misyonumuz ve Vizyonumuz

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÜSTÜN YETENEKLİLER EĞİTİM MERKEZİ. Misyonumuz Hedef kitlesindeki öğrencilerden zeka, yaratıcılık, sanat, liderlik kapasiteleri veya özel akademik alanlarda.
Advertisements

Özel Hastane Web Sitelerinin Sağlık Turizmi Kapsamında Analizi
T.C. ŞEHİTKAMİL KAYMAKAMLIĞI 75. YIL CUMHURİYET ANAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
BALSA MOBİLYA. DOĞTAŞ  Hacı Ali Doğanın 1972 de ‘Doğan Mobilya’yı kurması ile başlıyor.  Hızlı gelişimi sayesinde 1993’te Arnavutluk’a ihracatını yaptı.
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ MADDE ay arasındaki özel eğitime ihtiyacı olan bireylerin okul öncesi eğitimi zorunludur. Ancak,
Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi ( HASAL) eğitim-öğretime 4 Haziran 1984’te 108 öğrenciyle başladı.
SPORLA İLGİLİ HAREKETLER DÖNEMİ (7-12 yaş)
SUNUCU İŞLETİM SİSTEMİ Öğr. Gör. Ümit ATİLA.  1980’li yıllardan günümüze geldikçe, bilgi toplumuna yönelişte teknolojik rota, telekomünikasyon ve iletişim.
Rensis Likert ( ) – Sosyal psikolog, Michigan Üniversitesi – Verimsiz, etkinliğin düşük olduğu işletmelerde çalışanlar «işe eğilimli yönetici»
Arş.Gör.İrfan DOĞAN.  Bugün otizm tedavisinde en önemli yaklaşım, özel eğitim ve davranış tedavileridir.  Tedavi planı kişiden kişiye değişmektedir,
Filiz DİKİCİ Psikolojik Danışman ÜSTÜN ZEKALILAR.
KENDİMİZİ TANIMAK MESLEKLERİ TANIMAK MESLEK SEÇİMİNİN ÖNEMİ SEÇMEK İSTEDİĞİM MESLEKLER HAKKINDA NERELERDEN BİLGİ ALABİLİRİM.
KONYA BİLİM VE SANAT MERKEZİ EĞİTİM ÖĞRETİM YILI.
Ekip Çalışması Yaklaşımlarına Sosyal Hizmet Perspektifinden Bakış
OKULUMUZ HAKKINDA BİLGİLER Öğretmen Sayısı : 19 Öğrenci Sayısı : 212 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 9 Fen Laboratuarı Sayısı :0 BT(Bilgisayar) Sınıfı.
KTÜ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ 1. SUNUM AKIŞI TarihçeMisyonVizyonFakülte YönetimiSon Birkaç Yıla Ait Tavan ve Taban Puanları Bölümlerde Mevcut Öğrenci.
 Kalitim nedir?  Genotip ve fenotip nedir?  Kalitimin Gelisim Uzerindeki Etkisi.
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ
Müdür V. DOÇ. DR. Durmuş DAĞHAN
Engelli Amerikalılar Yasası (Americans with Disabilities Act -ADA)-(1990)
EĞİTİM ORTAMLARININ DÜZENLENMESİ
ÜSTÜN ZEKALI VE ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLAR
PROJE TABANLI ÖĞRENME ATÖLYESİ
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
ÖZEL YETENEKLİ BİREYLERİN EĞİTİMİ
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ
SHB268 ÇOCUKLUĞUN TARİHİ HAFTA ÇOCUK HAKLARI.
Kişisel-Sosyal Rehberlik
Bu BEP’in Geliştirildiği BEP Toplantısı
ÇAĞDAŞ EĞİTİM SİSTEMİNDE ÖĞRENCİ KİŞİLİK HİZMETLERİ VE REHBERLİK
ÖZEL EĞİTİMİN TEMEL İLKELERİ
KINIK ÇOK PROGRAMLI ANADOLU LİSESİ OKUL TANITIMI
MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARININ (BEP) HAZIRLANMASI
Aile Atölyeleri Projesi
BIÇAKÇI BEDRİYE BAYKAŞ ORTAOKULU OKUL KÜLTÜRÜ
Ziyafet ve İkram Hizmetleri
BİLSEM EĞİTİM PROGRAMLARI
Yrd.Doç.Dr. Çağdaş Erkan AKYÜREK
ÖRGÜT SAĞLIĞI SADEGÜL AKBABA-ALTUN.
BİLSEM NEDİR? “Bilim ve Sanat Merkezi, okul öncesi eğitim, ilkokul, ortaokul ve lise çağındaki özel yetenekli öğrencilerin bireysel yeteneklerinin farkında.
SarIyer beledİyesİ gençlİk eğİtİm merkezİ Aİle-eğİtmen buluŞmasI
Özel Yeteneklerin Geliştirilmesi Daire Başkanlığı
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
KAYNAŞTIRMA UYGULAMALARI
Hayvancılık İşletmeleri Açısından Yönetim
Cube Organization Presents.
Kırınım, Girişim ve Müzik
Sağlık Bilimleri Fakültesi
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
T.C. HALİLİYE KAYMAKAMLIĞI ŞANLIURFA ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ
OSMANİYE BİLİM VE SANAT MERKEZİ
Bölüm 6 Örgütsel Yönlendirme
Dr. İLKER YAKIN & Dr. HASAN TINMAZ
Üst Düzey Zihinsel Özelliklerin Ölçülmesi
Dünyanın En Şaşırtıcı Eğitim Sistemi: Finlandiya
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
Okul Öncesi Eğitim.
ÖĞRENME STİLLERİ.
VELİ SEMİNERİMİZE HOŞGELDİNİZ
Gelişim ve Temel Kavramlar
DİL GELİŞİMİ KURAMLARI - II
ÖĞRENCİLERE ÇEVRE BİLİNCİ KAZANDIRMA
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitsel Amaçlı İnternet Kullanım Öz Yeterlikleri
Yrd. Doç. Dr. Şükrü KEYİFLİ
ÜNİTE 15 ÜSTÜN ZEKALI ÖĞRENCİLER
ALAN TERCİHLERİ VE MESLEK SEÇİMİ
ENGELLİ ÇOCUKLARIN KAYNAŞTIRILMASINDA DRAMANIN KULLANIMI
Örgüt Kuramı, Örgüt Tasarımı ve Örgütsel Değişim
Sunum transkripti:

Misyonumuz ve Vizyonumuz     Çalışan annelerin en büyük sorunu olan çocuk bakım ihtiyacı nedeniyle, 0-6 yaş arası çocuklara yönelik olarak tasarlanmış, özel mimari ve akıllı bina teknolojisi ile inşa edilmiş okulumuz, 2012-2013 Eğitim-Öğretim döneminde hizmete girmiştir. Okulumuzda, çocuklarımızın en iyi eğitimi alması amacının yanında, güvenlikleri ve konforları açısından da üst düzey detaylar göz önünde tutulmuştur. Yetenek Atölyesi, çevre yerleşim yerleri için kolaylıkla ulaşılabilecek konumu, fiziksel altyapısı, izlediği eğitim metodları ve profesyonel kadrosu ile bölgenin en yüksek kapasitesine sahip kreş ve gündüz bakım evi olma özelliğini taşımaktadır. Okulumuz “Yetenekli Olmak Ayrıcalıktır” ilkesi doğrultusunda çocuklarımızın bireysel yeteneklerini ön planda tutan anlayış ve o doğrultuda faaliyet gösteren bir eğitim merkezidir. Kendine güvenen, özgür, bağımsız kararlar alıp uygulayabilen, insani değerlere sahip, yaratıcı, girişken, etkili iletişim kurabilen, sorun çözebilen bireyler yetiştirmek temel hedefimizdir. Velilerimiz, çocuklarını onlar kadar iyi tanıyan ve anlayan deneyimli eğitmenlere emanet ettiklerini bilir, eğitmenlerimiz her çocuğumuza geleceğin lideri, sanatçısı, düşünürü, iş adamı gözüyle yaklaşır ve onların farklılıklarını, yeteneklerini ortaya çıkarmaya çalışır. Tüm çocukların potansiyellerinin en üst düzeye çıkması öncelikli hedeflerimizdendir.  

LOGO VE KURUMSAL KİMLİĞİMİZ

LOGONUN RENKLİ KULLANIMLARI KARTVİZİT ANTETLİ KAĞIT

BALON KURUMSAL ARAÇ GİYDİRME ŞAPKA KURUMSAL

YETENEK ATÖLYESİ

5-6 YAŞ GRUBU SINIFLARIMIZ

2-3 YAŞ GRUBU SINIFLARIMIZ

MÜZİK VE YABANCI DİL SINIFLARIMIZ

MONTESSORİ UYGULAMA SINIFLARIMIZ

UYKU ODALARIMIZ

KIS BAHÇEMİZ