EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
/ 151 EğitimYöntemleri Şifa Üniversitesi Sağlık Bilimleri Yüksekokulu Eğitici Eğitimi Kursu Eylül 2015.
Advertisements

Ulusal Yayınların Stratejik Önemi Prof. Dr. Çetin Erol Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Kardiyoloji AD YÖK Genel Kurul Üyesi.
AKRAN DESTEKLİ ÖĞRENME
“Tıp Eğitimi Çalıştayı” 5 Mayıs 2016 DÖNEM II Koordinatörlük Dr. Hale MARAL KIR Dr. Devrim DÜNDAR Dr. Aylin KANLI.
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 3 Ömer Seytepe – Amina Majetic 1.
MÜFREDAT PLANLAMA Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 191.
Lisans Müfredatı ve Erken Klinik Eğitim Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 201.
RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK 1 YAPILANDIRMACI ÖĞRENME YAKLAŞIMI.
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
Stratejik plan çalışmaları kapsamında yapılan akademik Personel Anket SONUÇLARI.
Emine Hoşoğlu doğan İstanbul şehir üniversitesi Eylül 2014
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
Mehmet halil ibrahim hekimoğlu mesleki ve tEknik anadolu lisesi 2016 / 2017 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ALAN – DAL TANITIM ÇALIŞMALARI kONYA – 2017 Hazırlayan.
BDÖde Kullanılan Yaygın Formatlar
Uzaktan eğitim; - eğitim sisteminden doğan yüksek maliyeti düşürme, geleneksel eğitim modelinden daha yüksek verimin alındığı sanal sınıf ortamında.
HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI
6.SABDEK Toplantısı nisan 2017, Eskişehir
EĞiTiMDE iLETiŞİM VE EĞiTiM ARAÇLARI
RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
Sıklık Dağılımları Yrd. Doç. Dr. Emine Cabı.
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Öğretimin Uyarlanması
YENİ SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
Bitirme Çalışması Konu Başlığı
ERASMUS+ AKADEMİK TANINMA
KA1 – Yüksek Öğrenimde Bireylerin Öğrenme Hareketliliği
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II UYGULAMASI
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
Halkali Mehmet Akİf Ersoy meslekİ ve TEKNİK ANADOLU lİsesİ
Eğitim Bilimleri Fakültesi
Teknolojİ ve tasarIm dersİ
BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEK OKULU
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
Erdem Danyer 1,2* , N.Gamze YÖRÜK 2
Electude Kullanımı ile İlgili Bilgiler
Ağustos 2009 Eğitim Merkezi Seminerleri
Hazırlık Sınıfı Hazırlık Sınıfı 1. Kurs Olarak Uygulama
BBY 252 Araştırma Yöntemleri 2018 Bahar Ders Hakkında Bilgi
UZEM KULLANIM KILAVUZU
Üniversitelerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Endeksi
Akreditasyon ve Yeterlilikler Çerçevesinde
PROGRAM DEĞERLENDİRME
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
11. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 2 ELİF YÜKSEL FURKAN CAN ÖZMEN.
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
Sağlık Bilimleri Fakültesi
“Tıp Eğitimi Çalıştayı” 3 Mayıs 2018 DÖNEM II
11.MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI 3 MAYIS 2018
DAVRANIŞ BİLİMLERİNDE ARAŞTIRMA (YÜKSEK LİSANS)
İŞYERİNDE MÜHENDİSLİK EĞİTİMİ (İME)
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
Bologna Eşgüdüm Komisyonlarının
FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
BAP Koordinatörlüğünün Görev ve Sorumlulukları
SINAVLAR VE DEĞERLENDİRME. SINAVLAR VE DEĞERLENDİRME.
TYS102 ÖLÇME BİLGİSİ Yrd. Doç. Dr. N. Yasemin EMEKLİ
Nimet IŞIK Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi İlköğretim Bölümü
ARAŞTIRMANIN YAZILMASI II: BİÇİMSEL KOŞULLAR
KOÜ 11. Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Çalıştayı DÖNEM IV
ABİDE (Akademik Becerilerin İzlenmesi ve DEğerlendirilmesi)
Sunum transkripti:

EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ 2016-2017 ÖĞRETİM YILI “3. SINIF HASTALIKLAR VE HEMŞİRELİK BAKIMI” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI 21.06.2017

DERS KOORDİNATÖRÜ Prof. Dr. Yasemin YILDIRIM DERS ÖLÇME DEĞERLENDİRME SORUMLUSU Doç. Dr. Şenay ÜNSAL ATAN DERS SEKRETERİ Arş. Gör. Dr. Emine KARAMAN Arş. Gör. Dr. Birgül VURAL DOĞRU Arş. Gör. Dr. Özlem GÜNER

“HASTALIKLAR VE HEMŞİRELİK BAKIMI” DERSİ 1. MODÜL: Sistem Hastalıkları ve Hemşirelik Bakımı I 2. MODÜL: Sistem Hastalıkları ve Hemşirelik Bakımı II 3. MODÜL: Sistem Hastalıkları ve Hemşirelik Bakımı III 4. MODÜL: Sistem Hastalıkları ve Hemşirelik Bakımı IV 5. MODÜL: Sistem Hastalıkları ve Hemşirelik Bakımı V 6. MODÜL: Hastalıklar ve Hemşirelik Bakımı Uygulaması

“HASTALIKLAR VE HEMŞİRELİK BAKIMI” DERS BİTİRME KRİTERLERİ E.Ü. Hemşirelik Fakültesi Öğretim ve Sınav Yönergesine Göre; Bir mesleki dersin kapsamındaki modüller işlenirken, modülü oluşturan eğitim konularının özelliğine ve ağırlığına orantılı olarak modül bitiminde bir sınav (ödev, yazılı, sözlü, çoktan seçmeli ve/veya yapılandırılmış beceri sınavı) yapılır. Modüllerin bitiminde yapılan bu sınavlar mesleki dersin ara sınavı olarak kabul edilir.

Dersin değerlendirilmesinde, ders içindeki modüllerden alınan modül başarı notlarının ortalamasının %40’ı, yıl sonunda modüllerin ağırlığına orantılı olarak yapılan ders bitirme sınav notunun da %60’ı alınarak ders başarı notu elde edilir. Ders bitirme sınav notu 45 ve ders başarı notu en az 60 olmalıdır.

Ders bitirme kriterlerine göre yapılan değerlendirme sonucunda YO sınıfında; 2016-2017 öğretim yılında “Hastalıklar ve Hemşirelik Bakımı” dersine Kayıtlı görünen öğrenci sayısı 8’dir. Devamsız öğrenci sayısı 2’tir. Yıl sonu ders bitirme sınavına giren 8 öğrenciden 4 öğrenci (%50) ders başarı notu 60’ın altında olduğu için bütünleme sınavına kalmıştır. 8 öğrenciden 5 öğrenci başarılı olmuş, 3 öğrenci başarısız olmuştur.

Ders bitirme kriterlerine göre yapılan değerlendirme sonucunda Fakülte sınıfında; 2016-2017 öğretim yılında “Hastalıklar ve Hemşirelik Bakımı” dersine Kayıtlı görünen öğrenci sayısı 465’dir. Devamsız öğrenci sayısı 2’dir. Yıl sonu ders bitirme sınavına giren 463 öğrenciden 56 öğrenci (%9.67) ders başarı notu 60’ın altında olduğu için bütünleme sınavına kalmıştır. 56 öğrenciden 37 öğrenci başarılı olmuş, 19 öğrenci başarısız olmuştur.

Öğrenci Başarı Durumları (Yüksekokul)

Öğrenci Başarı Durumları (Fakülte)

Öğrenci Geri Bildirimleri Modüllere Yönelik Öğrenci Geri Bildirimleri

Konu İçerikleri Bakımından Öğrenci Görüşleri Konu tamamlama İçerik yeterlilik İçerik anlaşılma

Dersin İşleniş Biçimi Bakımından Öğrenci Görüşleri Öğrenciyi motive etme Ders işlenişi Ders süresi

Konuların Sunumuna İlişkin Öğrencilerin Görüşleri Konu vaka ilişkisi Öğrenci katılımına fırsat Öğretim elemanı hazırlığı

Materyal Kullanma ve Hedefe Ulaşma Durumuna İlişkin Öğrenci Görüşleri

Sınava İlişkin Öğrenci Görüşleri Sınav süresi Sınav soru hedefe ulaşma

Laboratuara Yönelik Öğrenci Görüşleri

Laboratuarın Fizik Ortam, Öğrenci Sayısı, Teorik Bilgi Uyumu ve Malzeme Yeterliği Lab/Teori Uyumu Malzeme yeterliliği Öğrenci sayısı Fizik uygunluk

Laboratuarın Süresi, Öğretim Elemanı Hazırlığı ve İletişimi Hazırlık Süre

Öğrenciye Fırsat Verme, Beceri Kazandırma ve Geribildirim

Modüllere Yönelik Öğrenci Görüşleri

I. MODÜL Konular çok hızlı işleniyor Bazı öğretim elemanlarının öğrencilere karşı tutumlarında daha dikkatli ve saygı çerçevesinde olunması gerekiyor Ders işlenirken sunumlar öğretim üyeleri tarafından okunmaması anlatılması gerekiyor

II. MODÜL Modülde konu içeriği çok yoğun Modüle ayrılan ders süresi yetersiz Modül revize edilmeli Dersler programdaki gibi yürütülmeli Derslerde değişiklik yapılmamalı Ders notlarında eksiklikler olmamalı

III. MODÜL C sınıfına da profesör hocalar derse girmeli Laboratuvar uygulaması yapılmadığı için bilgiler akılda kalmıyor, laboratuvar uygulamaları eklenmeli Konuların işlenişi çok hızlı Hocalar konuları slayttan okumamalı ek bir şeyler de söylemeli Bilinmeyen konular, terimler derste açıklanmalı

IV. MODÜL Laboratuvar derslerine önem verilmeli, izletilen CD.ler yenilenmeli, materyaller geliştirilmeli   Hocalar yeterince hazırlık yapmadan dersi anlatmamalı, slaytlar okunarak ders işlenmemeli Konular çok yoğun, ayrılan süre az-slaytlar yetersiz Sınavlarda sorular hedefe uygun değil Hocalar çok güzel ders anlattı

V. MODÜL Kısa sürede çok fazla konu işlendi Teorik konulara daha fazla zaman ayrılmalı   İçeriği anlaşılır bir modüldü Dersler çok aktif geçti Hayattan ve klinikten verilen örnekler yararlı oldu

TEŞEKKÜRLER...