Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü
Advertisements

TATVAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI İSTATİSTİK BİLGİLERİNİN GİRİLMESİ.
EBA BİLİŞİM AĞI TANITIMI VE KULLANIMI. EBA v2 EBAv2 : Eğitimde FATİH Projesinin içerik bileşeni olarak 2012 yılında yayın hayatına başlayan Eğitim Bilişim.
TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ Öğrencilerin aldıkları puanlar kadar yaptıkları doğru tercihler de iyi bir liseye adım atmalarına yardımcı olacaktır.8.sınıf.
REHBERLİK VE VE KİŞİSEL GELİŞİM MERKEZİ MERKEZİ. ORTAÖĞRETİME GEÇİŞTE YENİ SİSTEM.
EN İ Y İ LER HEP B İ Z İ MLE BÖLGEN İ N BEŞ OKUL B İ R İ NC İ S İ.
DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ. İÇİNDEKİLER  DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ OKULLARDA DESTEK EĞİTİM HİZMETİ NERELERDE VERİLİR? NEDEN DESTEK EĞİTİM? DESTEK EĞİTİM.
ÖZEL EĞİTİM VE REHBERLİK HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
MEHMET EM İ N YURDAKUL ORTAOKULU REHBERL İ K SERV İ S İ teog.
ATP MESLEK ALANLARINA GEÇİŞ KOŞULLARI
FEN LİSELERİ KURUM TANITIMLARI BURSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BURSA TEMEL EĞİTİM SONRASI KARİYER DANIŞMANLIĞI PROJESİ MODÜL 2 ORTAÖĞRETİM KURUMLARI TANITIMI.
1 Sınav Güvenliği ve Sınav Yönetimi Daire Başkanlığı Ölçme, Değerlendirme Ve Sınav Hizmetleri Genel Müdürlüğü.
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
TEOG BÜ Ş RA ATICI REHBER Ö Ğ RETMEN Öğretim Yılında 8. sınıfta okuyan öğrenciler, Ortaöğretime (Liseye) yeni sınav sistemi olan TEOG ile.
DESTEK EĞİTİM ODASI.
TEOG PUANI İLE LİSE TERCİH AŞAMALARI AYSEL ÖZMUTLU 24 KASIM ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ.
TEMEL İŞLEVLERİNE GÖRE REHBERLİK
Ar-Ge Ödeneği Talep Edilen Araştırma ve Geliştirme Projeleri Hakkında Genelge.
2014 ORTA ÖĞRETİME YERLEŞTİRME SİSTEMİ – 2015 E ğ itim- ö ğ retim yılında altı temel ders için 8. sınıfta ö ğ retmen tarafından dönemsel olarak.
Sevgili 8.sınıf öğrencisi; Kendi yeteneklerin, ilgilerin, değerlerin hakkında bilgi sahibi olmak ve daha doğru lise tercihi yapabilmek için lütfen öncesinde.
ANKARA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ. Ankara’da orta öğretim çağ nüfusu ’dir öğrencimiz orta okullarımızın 8. sınıfından muzun oldu. 9. sınıf.
OKULUMUZ HAKKINDA BİLGİLER Öğretmen Sayısı : 19 Öğrenci Sayısı : 212 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 9 Fen Laboratuarı Sayısı :0 BT(Bilgisayar) Sınıfı.
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
ORTAÖĞRETİM KURUMLARINA GEÇİŞ UYGULAMASI TERCİH VE YERLEŞTİRME SÜRECİ
İSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
DENEYSEL YAKLAŞIM (Kullanıcı Testleri)
Bu BEP’in Geliştirildiği BEP Toplantısı
ÖZEL EĞİTİMİN TEMEL İLKELERİ
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK SERVİSİ
DİYARBAKIR BİLİM VE SANAT MERKEZİ
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Aile Atölyeleri Projesi
2017‐2018 BİLİM ve SANAT MERKEZLERİÖĞRENCİ TANILAMA KILAVUZU
BİLSEM NEDİR? “Bilim ve Sanat Merkezi, okul öncesi eğitim, ilkokul, ortaokul ve lise çağındaki özel yetenekli öğrencilerin bireysel yeteneklerinin farkında.
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ.
DIGIKENT Kent Yönetim Platformu Elektronik Belge Yönetimi
Özel Yeteneklerin Geliştirilmesi Daire Başkanlığı
2018 Yükseköğretim Kurumları Sınavı Tanıtım Sunumu
VELİLER İÇİN ANKET GİRİŞİ
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
KOCASİNAN RAM 2016 YILI FAALİYETLERİ
2018 Yükseköğretim Kurumları Sınavı Tanıtım Sunumu
Sağlık Bilimleri Fakültesi
BİLİM ve SANAT MERKEZİ TANILAMA SÜRECİ
Mesleki Eğitimi Geliştirme Tanıtım ve Yönlendirme
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
YENİ SINAV SİSTEMİ   REHBERLİK SERVİSİ.
ÇUMRA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Eğitim-Öğretim İzleme ve Değerlendirme Sistemi
Yüksek öğretim KURUMLARI sınavı
Eğitim-öğretim Yılı Bandırma Rehberlik Araştırma Merkezi
REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
UZEM KULLANIM KILAVUZU
Rehberlik ve Psikolojik Danışma Servisinin Tanıtımı
HAZİRAN DÖNEMİ SEMİNER ÇALIŞMALARI
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
ÖZEL ATACAN ORTAOKULU LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ (LGS) ( )
ÖZEL ATACAN ANADOLU LİSESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SINAVI (YKS)
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
DESTEK EĞİTİM Destek Eğitim Odası. DESTEK EĞİTİM Destek Eğitim Odası.
BAP Koordinatörlüğünün Görev ve Sorumlulukları
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM ŞUBESİ
Bireyi Tanıma Süreci Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
Üniversite ve Akademik Dürüstlük Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi
Liselere Geçiş Sınavı;
ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ YÖNERGESİ
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
LİSELERE GEÇİŞ SİSTEMİ
ABİDE (Akademik Becerilerin İzlenmesi ve DEğerlendirilmesi)
Sunum transkripti:

Özel Eğitim ve Rehberlik Hizmetleri Genel Müdürlüğü

E - REHBERLİK internet tabanlı bir e-rehberlik modülü

HATIRLATMA ÖLÇME ARAÇLARI ETKİNLİKLER ÖZEL EĞİTİM FORMLAR P.M.H MEVZUAT YÖNELTME HİZMET İÇİ EĞİTİM MESLEKİ GELİŞİM RAM İLE İLETİŞİM DUYURULAR REHBERLİK PANOSU SUNU- SEMİNER ÖĞRENCİ RANDEVU MAİL KUTUSU HATIRLATMA İLETİŞİM BECERİLERİ ÇATIŞMA ÇÖZME ERGENLİK DÖNEMİ VELİ RANDEVU ÖĞRETMEN RANDEVU

Formlar Sistem öğrenci öğrenci numarası, veli ya da öğretmen için TC kimlik numarası ile çalışıyor.

Öğrenci için; Foto Ad Soyad Not Devam Durum Aile Bilgisi Sağlık Özel Eğitim Bilgiler Yıl Sonu Ort.

Veli için; Çocuk 1 Çocuk 2 şeklinde görünecek. Not: Okul ya da kurumun öğrencisi ise aktif olacak. Diğer türlü çocuklar silik görünecek.

Öğretmen için; Sınıf 3-A ya da branş öğretmeni ise bağlı olduğu sınıflar görünecek.

Formlar kısmına tıklandığında yapılandırılmış görüşme ekranı gelecek Formlar kısmına tıklandığında yapılandırılmış görüşme ekranı gelecek. Gerekli bilgiler girildikten sonra yazdır butonuna basılarak girilen bilgilerinde yer aldığı ve görüşme özetinin yazılacağı sayfa çıktı olarak alınacaktır. Öğrencinin özel eğitim hizmeti ile ilgili bilgileri ve hareketliliği takip edilebilecektir. Yine öğrencinin ram ile gerçekleşen görüşme kaydı varsa bilgi ekranına yansıyacaktır. Alan uzmanının dolduracağı kayıt formu kesinlikle ikinci şahıslarla paylaşılmayacaktır. Ayrıca toplanan verilerde filtreleme sonrasında öğrenci isimleri kesinlikle yer almayacaktır. Hukuki sınırlılıklar göz önüne alınarak danışanın kişisel hakları korunacaktır.

1.aşamada; Rehberlik alanlarından seçilir. Kişisel ve Sosyal Rehberlik Bireysel Psikolojik Danışma Eğitsel Rehberlik Grupla Psikolojik Danışma Mesleki Rehberlik Aile danışmanlığı Rehberlik alanlarından seçilir.

2.aşamada; Öğrenci görüşmesi sorun alanlarından seçilir. Sağlık Sorunları Okulla ilgili sorunlar Aile ile ilgili sorunlar Kişisel sorunlar Arkadaşlık İlişkilerine Dayalı Sorunlar Sosyo-Ekonomik Sorunlar Diğer (Belirtiniz) Öğrenci görüşmesi sorun alanlarından seçilir.

Üçüncü aşamada Hatırlatma Butonu olacak Üçüncü aşamada Hatırlatma Butonu olacak. Veli – öğrenci- öğretmen randevuları sisteme kayıt edilecektir. Öğrenci ile ilgili uygulanmak istenen ölçme aracı vb. E REHBERLİK sistemine her girişte, sistem öğrenci- veli- öğretmene yönelik hatırlatmaları ilgili rehber öğretmene UYARI yapacaktır.

Görüşmenin Yazılacağı Sayfa ÖĞRENCİ VELİ FOTOĞRAF AD SOYAD NOT AİLE BİLGİSİ SAĞLIK BİLGİSİ ÖZEL EĞİTİM BİLGİSİ DEVAM DURUM YIL SONU ORT. REHBERLİK ALANI KİŞİSEL-SOS EĞİTSEL MESLEKİ SORUN ALANI Görüşme Saati- Yeri- Görüşme Sayısı – Ram ile yapılan görüşme bilgisi ÖĞRENCİ-VELİ-ÖĞRETMEN HATIRLATMA KAYDET Görüşmenin Yazılacağı Sayfa Yazdır

Görüşmenin Yazılacağı Sayfa VELİ ÖĞRENCİ FOTOĞRAF AD SOYAD NOT SAĞLIK BİLGİSİ ÖZEL EĞİTİM BİLGİSİ DEVAM DURUMU YIL SONU ORT. REHBERLİK ALANI KİŞİSEL-SOS EĞİTSEL MESLEKİ SORUN ALANI Görüşme Saati- Yeri- Görüşme Sayısı ÖĞRENCİ-VELİ-ÖĞRETMEN HATIRLATMA KAYDET Görüşmenin Yazılacağı Sayfa Yazdır

Uygulanan Ölçme Araçları Tüm ölçme araçlarının elektronik ortamda raporlamaya uygun hale getirilmesi. Uygulanan Ölçme Araçları Otobiyografi Sosyometri Başarısızlık Nedenleri Anketi Problem Tarama Listesi (O Takımı) Problem Tarama Listesi (L Takımı) Kuder İlgi Alanları Envanteri Kimdir Bu-Tekniği Snellen Göz Tarama Testi Kime Göre Ben Neyim Tek. Boş Zamanları Değ. Anketi Devamsızlık Nedenleri Anketi Beier Cümle Tamamlama testi Sınav Kaygısı Ölçeği Çalışma Davranışı Değerlendirme Ölçeği Aile Envanteri Akademik Benlik Kavramı Ölçeği Kendini Değerlendirme Envanteri Mesleki olgunluk Ölçeği Kişilik Envanteri TKT 7–11 TYT 6–8 TYT 9–11

Tarih - Varsa Onay Sayısı - Rehberlik Alanı Etkinlikler ve Araştırmalar Formlar kısmında olduğu gibi (…) sistemin başlatılması ardından Konu kısmı gelecektir. Konu kısmı açılır kutu şeklinde olup buradaki bilgiler daha sonra netleştirilecektir. KONU: ………. Sınavlar hakkında bilgi verilen Üst Öğretim Programları hakkında bilgi verilen Sınav kaygısı ve baş etme yolları konusunda bilgi verilen …….. Açılır kutu seçildiğinde konular-etkinlik türü görünecektir Etkinlik Türü Öğrenci öğretmen veli ve diğer bilgilendirme çalışmaları şeklinde sayısal verilerin girilebileceği kutular açılacaktır, tarihte sisteme girildikten sonra kaydet butonu ile faaliyet sisteme aktarılacaktır. ÖĞRENCİ VELİ ÖĞRETMEN DİĞER Tarih - Varsa Onay Sayısı - Rehberlik Alanı KAYDET

Grupla Psi. Danışma Grupla Eğitsel Reh. Grupla Mesleki Reh. Diğerleri Bu süreçte yıl sonu raporundaki doldurulması gereken kısımlardan olan öğrenci ve velilere ilişkin hizmet alanları olan bölüm seçilecektir bu bölümler şunlardır: Grupla Psi. Danışma Grupla Eğitsel Reh. Grupla Mesleki Reh. Diğerleri Araştırma -yayınlar ve projeler kısmı ise diğer bir alt başlık olarak etkinlik bölümünün altında yer alacaktır. Aynı şekilde iş birliği yapılan kurumlar konu ve kurum şeklinde giriş yapılmasına müsaade edecek şekilde alt başlık olarak yer alacaktır.

Tarih - Varsa Onay Sayısı - Rehberlik Alanı Psikososyal Müdahale Hizmetleri Çalışma prensibi etkinliklerle benzer özelliktedir. KONU: ………. Psikoeğitim Psikolojik Bilgilendirme ve Anlamlandırma (de brifing) Grupla Psikolojik Danışma Hayata Sahip Çıkma Aile Eğitimi Şiddeti Önleme Madde Bağımlılığı Temel Önleme Açılır kutu seçildiğinde konular görünecektir. Öğrenci öğretmen veli ve diğer bilgilendirme çalışmaları şeklinde sayısal verilerin girilebileceği kutular açılacaktır, tarihte sisteme girildikten sonra kaydet butonu ile faaliyet sisteme aktarılacaktır. ÖĞRENCİ VELİ ÖĞRETMEN DİĞER Tarih - Varsa Onay Sayısı - Rehberlik Alanı KAYDET

RAM RAM TARAFINDAN İSTENİLEN BELGELERİN, YAPILACAK OLAN ÇALIŞMALARIN, VERİLMESİ DÜŞÜNÜLEN EĞİTİM ve SEMİNERLERİN MODÜL ÜZERİNDEN BİLDİRİLMESİ ve REHBERLİK SERVİSİ İLE İLETİŞİMİN SAĞLANMASI PSİKOLOJİK ÖLÇME ARAÇLARI İLE İLGİLİ VERİLECEK EĞİTİMLERDE İLGİLİ EĞİTİMİ VERECEK FORMATÖRÜN BİLGİLERİ VE YETERLİLİĞİ- EĞİTİME KATILIM SAYISININ BELİRLENMESİ- KURSİYERLERİN HİZMET İÇİ EĞİTİM BİLGİLERİNİN OLDUĞU MÖDÜLÜN ETKİN OLARAK KULLANILMASI

Psikolojik Ölçme Araçları Eğitim Eğitim Formatorü T.C kimlik no ve şifresi ile ilgili modüle girdikten sonra önce açabileceği eğitimi seçecektir. Sonra açacağı eğitimin katılımcı sayısını belirtecektir. İlgili eğitim ile katılımcı sayısı belirlendikten sonra katılımcıların T.C kimlik noları sisteme girilecektir. Bu aşamadan sonra katılımcıların uzmanlık alanı görev yeri ve aldığı eğitim bilgileri belirlenecek katılımcı şartları ile eğitimin özellikleri ve hizmet amacının eşlemesi halinde eğitim onay süreci başlayacak önce il onayı geçekleşecek daha sonraki aşamada ise bakanlık incelemesi ve onayı geçekleşecek ve süreç sonlandırılmış olacaktır

Psikolojik Ölçme Araçları Eğitimi Formatörün T.C Kimlik Numarası ve Şifresi Hangi Eğitimi Açabilir Kaç Kişilik Açabilir Katılımcıların T.C nosu Alanı Görev Yeri Aldığı Eğitimler Onay Süreci İl Onayı Bakanlık Onayı Yetkin Olduğu Eğitimler Belirlenmiş kontenjan

Hizmetiçi Eğitim - Mesleki Gelişim Hizmetiçi eğitim iki şekilde çalışacaktır. Tüm yıl içinde açılan mahalli ve merkezi seminerlerin süzülerek sistemde görünmesi. Başvuru tarihi - kurum onay tarihi - yeri - katılımcı sayısı vb. gibi Yıl sonu raporunda istenen kişisel gelişim alanına yönelik hizmetiçi eğitimlerin RAM’a iletilmesi boyutu uygun görülmektedir. ÇALIŞANLARIN ALDIKLARI EĞİTİMLERİN SİSTEM İÇİNDE YER ALMASI İLLER VE BAKANLIK TARAFINDAN GÖRÜLMESİ

Mesleki Gelişim’ kısmı Bu bilgiler personel özlük modülü hizmetiçi eğitim bilgileri kısmında bulunmaktadır. Bu bilgilere ihtiyaç durumunda ilgili RAM ya da bakanlığın görüşüne sunulacaktır.

Özel Eğitim 1. BEP FORMLARI- PERFORMANS DEĞERLENDİRME FORMLARI başlıkları halinde adı geçen formların rehberlik modülünde boş form şeklinde olması.İlgili formların Genel Müdürlük sayfasından e-rehberlik modülüne aktarılması ve değerlendirmelerin modül yolu ile RAM ‘lara doküman-bilgi akışının sağlanması. 2. BİREYSEL GELİŞİM RAPORLARI başlığı halinde adı geçen formların rehberlik modülünde boş form şeklinde olması. e-rehberlik modülüne aktarılması ve değerlendirmelerin modül yolu ile RAM ‘lara doküman-bilgi akışının sağlanması 3.Gönderme Öncesi Bilgi Formlarının rehberlik modülünde boş form şeklinde olması.Yönlendirme işleminin okul kanalı ile yazışma şeklinin direk elektronik ortamda yapılmasının uygun olacağı düşünülmektedir. 4. Özel eğitime tabi öğrencilerin hareketliliği görüşme (form ) butonunda Rehber öğretemenin karşısına gelecek ve takibi sağlanacak

RAPORLAR,Görüşme Formlarından Süzülen bilgiler Yıl sonu Roporu formatıyla uygun bir şekilde tablolara aktarılacak. Rehberlik ve psikolojik danışma hizmeti verilen öğrenci veya bireylere ilişkin hizmetler: Öğrenci Görüşmeleri Veli Görüşmeleri Aile-Veli Ziyaretleri Bireysel Rehberlik Hizmetleri Grupla Rehberlik Hizmetleri Bireysel Psikolojik Danışma Bireysel Eğitsel Rehberlik Bireysel Mesleki Rehberlik Grupla Psikolojik Danışma Grupla Eğitsel Rehberlik Grupla Mesleki rehberlik Grup Sayısı Öğrenci Sayısı 1-4. Sınıf Öğrenci Sayısı 5-8. Sınıf Öğrenci Sayısı Ortaöğretim Öğrenci Sayısı

Sorun Alanlarının Değerlendirilmesi: Öğrenci Görüşmelerinin Sorun Alanlarına Göre Dağılımı K E Sağlık Sorunları Okulla ilgili sorunlar Aile ile ilgili sorunlar Kişisel sorunlar Arkadaşlık İlişkilerine Dayalı Sorunlar Sosyo-Ekonomik Sorunlar Diğer (Belirtiniz)

Ziyaret Edilen Üst Okullar Mesleki Rehberlik ve Yöneltme Hizmetleri Kapsamında: Ziyaret Edilen Üst Okullar Okul ve İş yeri Sayısı Öğrenci Sayısı Fen Lisesi Anadolu Lisesi Anadolu Güzel Sanatlar ve Spor Lisesi Sosyal Bilimler Lisesi Meslek Liseleri Meslek Danışma Merkezi Ziyaret edilen iş yerleri sayısı Fakülte ve Yüksekokullar Din Eğitimi Veren Orta Okul ve Liseler ( İ.H.L.)

Sınavlar ve Sınav Kaygısına Yönelik Çalışmalar Yapılan Bilgilendirme Çalışmalarının Konusu Yapılan Bilgilendirme Sayıları Öğrenci Sayısı Öğretmen Aile Mahalli Basın Sınavlar hakkında bilgi verilen Üst Öğretim Programları hakkında bilgi verilen Sınav kaygısı ve baş etme yolları konusunda bilgi verilen

ÖLÇME ARAÇLARI Otobiyografi Sosyometri Başarısızlık Nedenleri Anketi Problem Tarama Listesi (O Takımı) Problem Tarama Listesi (L Takımı) Kuder İlgi Alanları Envanteri Kimdir Bu-Tekniği Snellen Göz Tarama Testi Kime Göre Ben Neyim Tek. Boş Zamanları Değ. Anketi Devamsızlık Nedenleri Anketi Beier Cümle Tamamlama testi Sınav Kaygısı Ölçeği Çalışma Davranışı Değerlendirme Ölçeği Aile Envanteri Akademik Benlik Kavramı Ölçeği Kendini Değerlendirme Envanteri Mesleki olgunluk Ölçeği Kişilik Envanteri TKT 7–11 TYT 6–8 TYT 9–11

Uygulanan Ölçme Araçları Rehberlik Ve Psikolojik Danışma Hizmetleri Amacıyla Kullanılan Ölçme Araçları: Uygulanan Ölçme Araçları Şube Say. Uygulama sayısı Kız Erkek Top Otobiyografi Sosyometri Başarısızlık Nedenleri Anketi Problem Tarama Listesi (O Takımı) Problem Tarama Listesi (L Takımı) Kuder İlgi Alanları Envanteri Kimdir Bu-Tekniği Snellen Göz Tarama Testi Kime Göre Ben Neyim Tek. Boş Zamanları Değ. Anketi Devamsızlık Nedenleri Anketi Beier Cümle Tamamlama testi Sınav Kaygısı Ölçeği

Katılımcı Grup ve Sayıları Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri Servisi Tarafından Yapılan Etkinlikler: Rehberlik ve Psikolojik Danışma Hizmetleri Servisi Tarafından Gerçekleştirilen: Etkinlikler (Seminer, Konferans, Panel, Toplantı vb.) Konusu Etkinlik Sayısı Katılımcı Grup ve Sayıları Öğrenci Öğretmen Veli Diğer Toplam 1. 2. 3. … Sıra No Araştırmalar – Projeler Yayınlar 1 2 3 …

Ulaşılan Personel Sayısı Eğitime Katılan Psikolojik Dan. Sayısı Psikososyal Müdahale Hizmetleri Program Türü Ulaşılan Okul Ulaşılan Personel Sayısı Ulaşılan Öğrenci Sayısı Veli Sayısı Eğitime Katılan Psikolojik Dan. Sayısı İlkokul Ortaokul Lise Öğretmen Yönetici Psikoeğitim Psikolojik Bilgilendirme ve Anlamlandırma (de brifing) Grupla Psikolojik Danışma Hayata Sahip Çıkma Aile Eğitimi Şiddeti Önleme Madde Bağımlılığı Temel Önleme

RAPORLAR SINIFLARA GÖRE AYLARA GÖRE GÖRÜŞME SAYISI ÖLÇME ARAÇLARINA GÖRE REHBERLİK ALANINA GÖRE GÖRÜŞME SORUN ALANINA GÖRE GÖRÜŞME SAYISI AYLARA GÖRE GÖRÜŞME SAYISI ŞEHİRLERE GÖRE ÖĞRENCİ VELİ ÖĞRETMEN ETKİNLİK VE ARAŞTIRMA

BAŞARISIZLIK NEDENLERİ SINIFLARA GÖRE A PTE 9 İSTATİKSEL VERİLER B ABKÖ C 10 BAŞARISIZLIK NEDENLERİ GRAFİK D 11 12

1 2 3 4 AYLAR BİREYSEL-8 OCAK GÜNLER SAYI PZT SALI ÇRŞ PRŞ CUMA GRUP-2 ŞUBAT 3 4

HATIRLATMA XX/YY/ZZZZ TARİHİNDE 11-C AHMET 3. DERS SAATİ 2. GÖRÜŞME XX/YY/ZZZZ TARİHİNDE 11-C AHMETİN VELİSİ MEHMET 5. DERS SAATİ GÖRÜŞME XX/YY/ZZZZ TARİHLİ SINAV İLE İLGİLİ EĞİTİM TDBİRİ OLAN ÖĞRENCİLER KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİNE TABİ ÖĞRENCİ RAPORU

RANDEVU GÜNLER ÖĞRENCİ VELİ ÖĞRETMEN DERS SAATİ PZT SALI ÇRŞ PRŞ CUMA

MEVZUAT MEB Mevzuat Modülünden Alan ile ilgili mevzuat süzülecek,

YÖNELTME YÜKSEKÖĞRETİM ORTA ÖĞRETİM YGS- LYS Sınav Sistemi TEOG sistemi Yükseköğretim Programları- taban puanlar- kont. Okul- Taban Puan- Kon.- Kredi veren kurum kuruluşlar Mesbil- İşkur Tabanlı Mesleki Linkler Askeri Okullar ve öz. Yetenekle girilen kur. Ulusal Mesleki Bilgi Sistemi Tabanlı Mesleki tan. Sınav Tedbiri Olan Öğrencileri Hatırlatma

Ziyaret Edilen Üst Okullar Okul ve İşyeri Sayısı Öğrenci Sayısı Fen Lisesi Anadolu Lisesi Anadolu Güzel Sanatlar ve Spor Lisesi Sosyal Bilimler Lisesi Meslek Liseleri Meslek Danışma Merkezi Ziyaret edilen iş yerleri sayısı Fakülte ve Yüksekokullar Din Eğitimi Veren Orta Okul ve Liseler ( İ.H.L.)

TEŞEKKÜRLER