KÜTÜPHAN-E TÜRKİYE PROJESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ ENGELLİLER UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ 8 Mart Dünya Kadınlar Günü İÜ Engelli Kadın İstihdamını Tartışıyor Paneli
Advertisements

T.C. GIDA TARIM VE HAYVANCILIK BAKANLIĞI TARIMSAL YAYIM VE DANIŞMANLIK.
28 Nisan 2014 EDİRNE Prof. Dr. Naim SAĞLAM Fırat Üniversitesi, Su Ürünleri Fakültesi Su Ürünleri Yetiştiriciliği Bölümü 23119, Elazığ.
Özel Hastane Web Sitelerinin Sağlık Turizmi Kapsamında Analizi
Öğr. Gör. MEHMET ALİ ZENGİN
Türkiye’de Çevre Yönetimi ve Belediyeler Pınar Akpınar Proje Yöneticisi UCLG-MEWA Yönetim Kurulu ve Konsey Ortak Toplantısı Çevre Komitesi Toplantısı Sürdürülebilir.
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
UNI-SET Toplantı Notları
Eğitim Sen Ocak 2015 Yükseköğretimde Örgütlenme Ümit Akıncı, Eğitim Sen İzmir 3 No'lu Şube.
Yeni İletişim Teknolojileri ve (E- )Demokrasi Öğr. Gör Mehmet Akif BARIŞ.
Diyarbakır İli Tekstil ve Hazır Giyim Sektörü Küme Yol Haritasının Oluşturulması Projesi Diyarbakır.
YOL HARİTASI Okul Çevre İşbirliği Etkinliklerine İlişkin Temel Kavramlar Okul Çevre İş Birliği Etkinliklerinin Temel Özellikleri Okul Çevre İş Birliği.
Stratejik Pazarlama 4. Hafta
© mexxon Consulting SAYILI KAMU MALİ YÖNETİMİ VE KONTROL KANUNU ve STRATEJİK PLANLAMA Dr. Çağdaş GÜMÜŞSUYU.
Yüksek Başarımlı Hesaplama Sistemleri ve Yapılan Çalışmalar Züleyha EZBER
Uluslararası Pazarlama Araştırması Metodolojisi
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
1 M & M MÜŞAVİRLİK SAN. ve TİC. LTD. ŞTİ. TAPU ve KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SÜREKLİ KURUMSAL GELİŞİM PROJESİ TANITIM SUNUMU ADRES: Ziyabey Cad. 5. Sokak.
E- Pazarlama Nedir? Pazarlama, bir ürünün tüketici tarafından bilinmesi, talep edilmesi ve alınmasını sağlayan, bu çerçevede, birçok bileşeni bulunan planlanmış.
İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü ERASMUS+ Gençlik KA3. Yapılandırılmış Diyalog.
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
ERASMUS+ SPOR DESTEKLERİ. SEMİNERİNE HOŞGELDİNİZ.
Tanıtım Sunum. PROJENİN ADI TR83 Bölgesinde Endüstriyel Tasarım Alanında Genç İstihdamının Artırılması Projesi PROJENİN KAPSADIĞI BÖLGE TR83 Bölgesi (Samsun,
GRUNDTVIG Yetişkin Eğitimi ve Yaşam Boyu Öğrenme.
Yrd. Doç. Dr. Ş ule Aydın Turan Planlama. Plan? Tahmin? Örgüt için uygun amaçlar ve bunları gerçekle ş tirecek eylemler belirleme süreci ne, kim tarafından,
HAZIRLAYANLAR SEDA NUR GÖK KEMAL ŞAHİN. AÇILIMI Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu Türkiye’de bilim ve teknolojiyi teşvik etme Yönlendirme.
Kütüphane Otomasyon Sistemleri
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
Bilim ve Teknoloji Genel Müdürlüğü
İHRACAT DESTEK PROGRAMLARI
Emine Hoşoğlu doğan İstanbul şehir üniversitesi Eylül 2014
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
Adıyaman Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
Bal Arıları KSS projesi – Ön bülten ve basın toplantısı
ÖRGÜTSEL İLETİŞİM ARAÇLARI
PAZAR ARAŞTIRMASI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
YAYGIN EĞİTİM Yaygın Eğitim: Örgün eğitim sistemine hiç girmemiş
Ergun, S.1, Koçak, S.1, Devrilmez, E.1, Tek, T.1
Ürün veya Hizmet Satışı
STRATEJİK PLAN ( ) HAZIRLAMA TOPLANTISI
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
YONT221 Küreselleşme ve Yerelleşme
Katılım Öncesi Mali Yardım Aracı (IPA II)
OKUL-AİLE-ÇEVRE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
PIRLS (The Project of International Reading Language Skills-Uluslararası Okuma Becerileri Projesi) Yrd. Doç. Dr. Ömer Kutlu.
Teknoloji Geliştirme Bölgeleri
Ortak Piyasa Düzeni (OPD) Gerekliliklerine Uyum için Strateji Geliştirilmesi Teknik Yardım Projesi TR2014/AG/10-A1-01/001 Bu proje, Avrupa Birliği ve Türkiye.
DİCLE ÜNİVERSİTESİ KALİTE YOLCULUĞU
Türkiye HBÖ Eylem Planı ( )
GÜMÜŞOVA MESLEK YÜKSEKOKULU ÜRETİMDE KALİTE KONTROL PROGRAMI
Üniversitelerarası Girişimcilik ve Yenilikçilik Endeksi
ORTAK ARAŞTIRMA MERKEZİ
Dijital kütüphanelerin değerlendirilmesi nedir?
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
Ankara Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi
BOLOGNA UZMANLARI 5.DÖNEM ULUSAL TAKIM PROJESİ 1 EKİM 2009,NEVŞEHİR
Bilgilendirme Toplantısı
SHB-221 TÜRKİYE’NİN TOPLUMSAL VE EKONOMİK YAPISI
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Filiz KUŞKAYA MUMCU Tülin HAŞLAMAN Yasemin KOÇAK USLUEL
Bologna Eşgüdüm Komisyonlarının
E-TWINNING BİLGİLENDİRME SUNUSU
Mesleki ve Teknik Eğitim Eğitim Politikaları Daire Başkanlığı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
MEDYA OKUR YAZARLIĞI EĞİTİMİ
TKGM KADASTRO DAİRESİ BAŞKANLIĞI “GAYRİMENKUL DEĞERLEME ÇALIŞTAYI”
Sunum transkripti:

KÜTÜPHAN-E TÜRKİYE PROJESİ

Kütüphan-e Türkiye Projesi Niçin tanıtım ? Projenin tanıtım açısından iki temel amacı vardır: Projenin önemini toplumun ilgili kesimlerine duyurmak ve farkındalık yaratmak Proje bitiminden sonra da sürdürülebilir bir yapının varlığını garanti etmek

Kütüphan-e Türkiye Projesi Amaçlarımıza ulaşmak için bir yol haritasına gereksinim duyduk. Haritanın bileşenleri: Planlama Uygulama Değerlendirme

Kütüphan-e Türkiye Projesi Planlama SWOT analizi yapıldı, güçlü yönler belirlendi: Hacettepe Üniversitesi, Kültür Bakanlığı, Gates Vakfı Ortaklığı, Kalifiye personel istihdamı, Proje kapsamındaki ülkelerin deneyiminden yararlanma, Kütüphanecilik kesiminin desteği.

Kütüphan-e Türkiye Projesi Planlama SWOT analizi yapıldı, zayıf yönler belirlendi: Kütüphane kurumunun toplumdaki imajı, Mesleki sorunlar, Bürokratik problemler, Teknolojik alt yapı sorunları.

Kütüphan-e Türkiye Projesi Planlama SWOT analizi yapıldı, fırsatlar belirlendi: Internetin popülerliği E-devlet anlayışının yaygınlaşması.

Kütüphan-e Türkiye Projesi Planlama SWOT analizi yapıldı, tehditler belirlendi: Ekonomik dalgalanmalar.

Kütüphan-e Türkiye Projesi Planlama İşbirliği yaptığımız / yapacağımız kurumlar Kamu kurumları Cumhurbaşkanlığı Başbakanlık e-devlet grubu Kalkınma Bakanlığı Ulaştırma Denizcilik ve Haberleşme Bakanlığı Üniversiteler Merkezi ve yerel yönetimler

Kütüphan-e Türkiye Projesi Planlama İşbirliği yaptığımız / yapacağımız kurumlar b) Sivil Toplum Örgütleri Kütüphanecilik dernekleri Yerel kültür ve meslek örgütleri

Kütüphan-e Türkiye Projesi Planlama İşbirliği yaptığımız / yapacağımız kurumlar c) Özel sektör kuruluşları Bilgisayar ve iletişim firmaları Bankalar, ticari kuruluşlar Basın ve yayın organları

Kütüphan-e Türkiye Projesi Planlama Hedef kitlemiz kimlerdir? Karar vericiler (İlgili kamu kurumları) Karar vericileri etkileyenler Mesleki kuruluşlar Medya Vatandaşlar c) Kütüphane çalışanları

Kütüphan-e Türkiye Projesi Uygulama Projeye yönelik mesajların hazırlanması Bu mesajların hedef kitleye iletilmesi

Kütüphan-e Türkiye Projesi Uygulama Uyguladığımız stratejiler: İletişim teknikleri Halkla ilişkiler Eğitim çalışmaları

Kütüphan-e Türkiye Projesi İletişim Teknikleri: Konuşmalar (kişi ve kurumlarla)

Kütüphan-e Türkiye Projesi İletişim Teknikleri: Kamuya Açık Toplantılara Katılma

Kütüphan-e Türkiye Projesi İletişim Teknikleri: www.kutuphaneturkiye.org.tr

Kütüphan-e Türkiye Projesi İletişim Teknikleri: Sosyal medya (Facebook)

Kütüphan-e Türkiye Projesi İletişim Teknikleri: Sosyal medya (Twitter)

Kütüphan-e Türkiye Projesi İletişim Teknikleri: www.kutuphaneturkiye.org.tr

Kütüphan-e Türkiye Projesi Uygulama 2. Halkla İlişkiler E-posta kampanyaları Reklam çalışmaları (tanıtım filmi, afiş, poster) Yarışma ve ödüller

Kütüphan-e Türkiye Projesi Uygulama 2. Halkla İlişkiler Medya kampanyası Gazeteler Basın açıklamaları (ulusal, yerel basın ve Internet medyası) İlgili yazarlara konu ile ilgili yazıların gönderilmesi İlerleyen süreçte yerel medyadan daha fazla yararlanmayı düşünüyoruz. TV ve Radyo – kamu spotu

Kütüphan-e Türkiye Projesi Sait Gürsoy’un köşe yazısı, Sabah Gazetesi

Kütüphan-e Türkiye Projesi Prof. Dr. Ahmet Çelik ile röportaj, BT Haber

Kütüphan-e Türkiye Projesi Uygulama 3. Eğitim Çalışmaları Eğitim kılavuzu, Yerinde ve çevrimiçi eğitim.

Kütüphan-e Türkiye Projesi Değerlendirme Değerlendirme Yöntemleri Hedef kitleye yönelik anket ve görüşmeler Örnek olay yöntemi Odak gruplar Medya raporu Kamuoyu yoklaması Katılımcılarla görüşme