Hi Fatih Keskin.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Advertisements

Adnan BOSTAN MOBSAD Yönetim Kurulu Başkanı İSO
 zihinlerdeki çağrışımlar,  hisler, tutumlar, izlenimler  olumlu/olumsuz değerlendirmeler  akla gelen özet-resim  genel görünüş  sembolik anlam.
Özel Hastane Web Sitelerinin Sağlık Turizmi Kapsamında Analizi
BAŞLIK Makale Künyesi: Yılı, Yazarları, Yayınlandığı Dergi, sayfa sayısı ( gibi)
YRD.DOÇ.DR. VOLKAN UNUTMAZ 1 SPOR YÖNETİMİ -I. Yönetim Örgüt İki veya daha fazla bireyin amaçlarını gerçekleştirmek için bir araya gelerek işbirliği yaptıkları.
KULLANILABİLİRLİK.  ‘Bir kapıyı açmasını öğrenemeyen insan bu dünyada ne diye yaşar bilmem ki…’ Aziz Nesin ‘ İSTANBUL’UN HALLERİ’
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
Avrupa Birliği Yaşamboyu Öğrenme Proğramı Grundtvig Learning Partnership Project.
BULUT BİLİŞİM M. KÜRŞAT YILDIRIM İÇERİK  BULUT BİLİŞİM NEDİR?  BULUT BİLİŞİM ÖZELLİKLERİ  BULUT BİLİŞİM MİMARİ YAPISI  BULUT BİLİŞİM.
ASDEP Kapsamında Aileyle Görüşme Yöntem ve Teknikleri Doç. Dr. Yusuf GENÇ T.C. AİLE VE SOSYAL POLİTİKALAR BAKANLIĞI ASDEP EĞİTİCİ EĞİTİMİ.
OKUL GELİŞİM YÖNETİM EKİBİ (OGYE).
YOL HARİTASI Okul Çevre İşbirliği Etkinliklerine İlişkin Temel Kavramlar Okul Çevre İş Birliği Etkinliklerinin Temel Özellikleri Okul Çevre İş Birliği.
Page  1 BUCAK MEHMET CADIL ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ COMENIUS PROJE TANITIMI.
Öznur DUMAN ELGÜL ZEKA. ERGENLİK DÖNEMİNDEKİ DEĞİŞİMLER Duygu değişimlerinin hızı ve üst düzeyde yaşandığını önceden bilmek bu duygular yaşandığında.
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
Page 1 hhh. Endüstriyel Tasarım Öğrencileri Kulübü HOŞGELDİNİZ.
E- Pazarlama Nedir? Pazarlama, bir ürünün tüketici tarafından bilinmesi, talep edilmesi ve alınmasını sağlayan, bu çerçevede, birçok bileşeni bulunan planlanmış.
EĞİTİMİN AMACI yılında derlenmeye başlayacak olan “Öüm Nedeni Belgesi”ni, Türkiye genelindeki tüm Hekimlere tanıtmak Belgenin doldurulması konusunda.
ÖRGÜTSEL ADALET Adaletsizlik Nedir? Örgütlerdeki Adaletsizlikler?
İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlüğü ERASMUS+ Gençlik KA3. Yapılandırılmış Diyalog.
AFYON KACATEPE ÜNİVERSİTESİ ÇAY MESLEK YÜKSEK OKULU İŞLETME YÖNETİMİ PROGRAMI ZELİŞ KESKİN NO:
EĞİTSEL OYUNLAR DOÇ. DR. GÜLTEN HERGÜNER BÖLÜM: 2
AİLELERLE İŞBİRLİĞİ.
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
Aldatıcı hareket veya dürüstlük kurallarına aykırı ekonomik rekabetin kötüye kullanılmasıdır.  Başka bir işletmeye ait ürünlerin, markaların taklit edilmesi,
ZAMAN VE ÇATIŞMA YÖNETİMİ. ZAMAN YÖNETİMİ Zamanı Verimli Kullanmak Ufak zaman kazanımları Hatalı bir şeyi daha kuvvetli yapmanın bir faydası yoktur.
Prof. Dr. İnayet Aydın Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi
Şahin GÖKÇEARSLAN. Yazılım Türleri Bilgisayar Yazılımları Yazılım türleri (İşletim sistemleri, paket programlar, programlama dilleri) Yazılım lisans türleri.
Pazarlama Çevresi.
U Ş AK FAT İ H ORTAOKULU MÜDÜRLÜ Ğ Ü İŞ YER İ SA Ğ LIK GÜVENL İ K KURULU.
Leyla İÇERLİ Araş. Gör. Dr. Aksaray Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü.
Pazarlama İlkeleri.
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
ORGANİZASYON YAPISI.
PAZARLAMA KARARLARINI ETKİLEYEN ÇEVRESEL FAKTÖRLER
ÖRGÜTSEL DAVRANIŞ VE ÖĞELERİ
HALKLA İLİŞKİLER VE BASIN TANITIM SUNUMU 2017
Halkla İlişkiler Biriminin Örgütlenmesi
Pazarlama Yönetimi Doç. Dr. Hayrettin ZENGİN.
CESARETLENDİRME ve ÖVGÜ
Aile Atölyeleri Projesi
Sağlık Kurumlarında Kurum İmajı
BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ. BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ.
1-Proje Yönetİmİne Gİrİş
İDARİ-ASKERİ- AKADEMİK-ADLİ PERSONEL AYRIMI
Öğrenci Konseyi Yönetimi
EMPATİK İLETİŞİM 1.
OKUL-AİLE-ÇEVRE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
MBT-303 Özel öğretim yöntemleri-ı
Diğer Teknikler I Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
PROJE YÖNETİM OFİSİ KOORDİNATÖRLÜĞÜ
DİCLE ÜNİVERSİTESİ KALİTE YOLCULUĞU
Bir Kurumda Öğrenme Merkezi (ÖMer) Nasıl Oluşturulur?
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
ÖĞRENME STİLLERİ.
REFAH SİSTEMLERİ DERS 2 DOÇ. DR. MEHMET M. ÖZAYDIN.
V. DERS: Event Management (Örnek Olay Yönetimi) Kavramı
KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Yasal Çerçeve Yapılan Çalışmalar Yapılması Gereken Çalışmalar
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bireyi Tanıma Süreci Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
Çoğu konuşma “katli” kasıtsız ve kalıcıdır
BİREYİ TANIMA TEKNİKLERİ
Örgüt Kuramı, Örgüt Tasarımı ve Örgütsel Değişim
Paydaşlar, Yöneticiler ve Etik
Sunum transkripti:

hi Fatih Keskin

B) Halkla İlişkiler Halkla ilişkiler, genel olarak kamular özgül olarak da hedef gruplar ile nasıl, ne zaman ve ne şekilde “iletişim” kurulacağını belirleyen ve bu şekilde insanların tutumları, yaklaşımları ve algılamaları üzerinde yönlendirici etkiye sahip olmayı amaçlayan bir süreçtir.

B) Halkla İlişkiler Halkla ilişkiler faaliyetlerinde ilgi hedef gruplara; yani kanaat önderlerine, yasa koyuculara, müşterilere, tüketicilere, hammadde sağlayanlara, rakiplere, dağıtımcılara, medyaya, çalışanlara, sermaye sahiplerine, hissedarlara vb. gösterilmektedir.

B) Halkla İlişkiler Halkla ilişkiler, genel olarak kamular özgül olarak da hedef gruplar ile nasıl, ne zaman ve ne şekilde “iletişim” kurulacağını belirleyen ve bu şekilde insanların tutumları, yaklaşımları ve algılamaları üzerinde yönlendirici etkiye sahip olmayı amaçlayan bir süreçtir.

Halkla İlişkilerin İşe Yaracağı 7 Durum Kurum ve çalışanları arasında iletişimi sağlar Kurum ile dış çevre arasında olumlu ilişkiler kurulmasına yardımcı olur İşe, göreve, mesleğe dair toplumda oluşabilecek yanlış izlenimlerle mücadele eder 4. Kamuoyunu oluşturan güçlerle güven ilişkisi kurulmasını sağlar 5. Kurumsal kültür ve itibarı sağlar 6. İlgi uyandırır 7. Hedef grupları tanımaya ve kendini bunlara tanıtmaya yarar

Halkla İlişkilerde Olmaması Gereken Durumlar Gerçekdışı veya saptırılmış bilgileri kullanmak Basını bir düşman olarak görmek Güvenilmez, tutarsız bir tavır sergilemek Tutulamayacak sözler vermek İletişimi önemsememek

Kurum İçi Halkla İLişkiler İç halkla ilişkiler, “kurumun veya organizasyonun çalışanlarının iç iletişim, eğitim, ödüllendirme programları ve diğer etkinliklerle yönetim tarafından bilgilendirilmesi ve motive edilmesine yöneliktir”.

Kurum İçi Halkla İlişkiler Faaliyetleri uyum programı toplantılar kurum gazetesi kurum dergisi kurum bülteni sosyal etkinlikler (spor karşılaşmaları, konferans, seminer vb.) duyuru panosu

Kişilerarası İletişim Halkla İlişkiler Yöntemleri Basınla İlişkiler Reklam ve Pazarlama Kişilerarası İletişim Etkinlik Yönetimi Kurum İçi İletişim Sponsorluk