Y YÖNLENDİRİCİ Doğru Davranış Yönlendiricisi honnu0741@gmail.com.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
AİLELERİN EĞİTİM SÜRECİNE KATILIM ÇALIŞMALARI
Advertisements

MBA-502 Stratejik Yönetim Yard. Doç. Dr. Erlan Bakiev
Motivation for SPI? Orhan Kalaycı Halil Şengonca Harun Öztürk
Esin Kulaç, Erol Gürpınar, Meral Öncü
Mesleki Eğitim Ögrenci ve Çalışan Hareketlilik Bütçeleri Katılımcı ve rafakatçi için seyahat edilecek ülkeye gidiş dönüş için Seyahat Edilen mesafe 100.
RİSK KAVRAMI RİSKLERİN BELİRLENMESİ
KYF II. DÖNEM HİBE PROGRAMI ETKİ DEĞERLENDİRMESİ
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
EVCİLER İLKÖĞRETİM OKULU BRİFİNG SUNUSU
"Schools PRomoting INtercultural competence through Games"
PAZARLAMA STRATEJİLERİ
Üniversite - Sanayi İşbirliği Destek. Programa Etken Olan Temel Sorular
Bir İş Planı Yazmanın Ne, Neden
“PAZARLAMA PLANI” ESASLARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
Güçlü Kişilik Özellikleri Üstün Yönetsel Beceriler
İlköğretim Fen Bilimleri Dersi Öğretim Programı
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME ve ÜRÜN YAŞAM SÜRECİ STRATEJİLERİ
KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ ve SOSYAL SORUMLULUK
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
Ar-Ge ve Girişimcilik Ekibi
Pazarlama İletişimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
Açık İnovasyon ve Fikri Varlıklar Sertaç Köksaldı İnovasyon ve Sınai Mülkiyet Hakları Konferansı 4 Aralık 2009.
2. Pazarlama Planının Hazırlanması
Pazarlama Araştırması
ULUSAL AĞIZ DİŞ SAĞLIĞI POLİTİKASI VE GELİŞTİREN OKULLAR PROJESİ
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
Yrd. Doç. Dr. Özcan PALAVAN
EĞİTİM ORTAMLARINDA ŞİDDETİN ÖNLENMESİ VE AZALTILMASI
AYAZMA İLKOKULU Rehberlik Servisi
Mağaza İmajının Algılanan Değer, Fiyat ve Satın Alma Niyeti Bağlamında Kuyumculuk Sektöründe İncelenmesi Prof. Dr. Serap ÇABUK – Çukurova Üniversitesi.
Pazarlama Ve Perakende Bölümü Alan Tanımı
SINIF YÖNETİMİ.
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA.
Konu: Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
1 İşletmeye Giriş Konu 12: İşletmelerde Pazarlama Yönetimi - II Yrd.Doç.Dr. Yıldırım Osman Çetmeli Yaşar Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü.
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ
Modern bir konaklama işletmesinde genel yönetim fonksiyonunun yanı sıra üç temel fonksiyon daha vardır. Bunlar satın alma, mal ve hizmet üretme ve son.
Bilişim Ortağınız.
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM.
Ailenin Çocuğun Başarısındaki Rolü ,Sağlıklı İletişim ve Aile Sağlığı
EĞİTİMDE YARATICI DRAMA
KATILIM SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU VE DANIŞMANLIĞI
SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ BÖLÜMÜ TEMMUZ 2017
PERFORMANSGÖSTERGESİ HEDEFE YÖNELİK TEDBİR FAALİYET LER
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
Bölüm 4 Fizibilite Analizi Gerçekleştirmek ve Kazançlı Bir İş Planı Oluşturmak.
Şirket Adı İş planı sunusu.
Getiri Ltd. Şir.’nin Nisan 2008 ’de aşağıdaki ticari işlemleri yapmıştır. Bu ticari işlemlerin günlük ve büyük defter kayıtlarını yapınız. Maliyet hesaplarında.
EĞİTİMİN EKONOMİK TEMELLERİ
FİNANSAL ANALİZ.
1 /A Sınıfı Veli Toplantısına HOŞGELDİNİZ Ramazan SERİNOĞLU
Planlama.
ErteleMEMEli Meme Kanserinde Erken Tanının Önemine Yönelik Farkındalık: İzmit’te İki İç Çamaşırı Mağazası Deneyimi Berk Hancı, Burak Aras, Görkem Çakırcalı,
PAZARLAMA YÖNETİMİ’NİN TEMELLERİ Prof. Dr. İsmail Üstel.
Bölüm 6. Pazarlama karması (stratejiler)
Süreç Hiyerarşisi.
SELVİLİ SİTESİ SAİME HASYİĞİT Yılında Satış İçin Yapılan Faaliyetler 25 Mayıs tarihinde aktif olarak sosyal medya üzerinden Tanıtım Sayfası.
Ortak Piyasa Düzeni (OPD) Gerekliliklerine Uyum için
AMACIMIZ Hazırladığımız oyunla günlük hayatta kullandığımız yabancı sözcükler konusunda farkındalık oluşturup farklı sınıf seviyelerindeki öğrencilerin.
AMACIMIZ Hazırladığımız oyunla günlük hayatta kullandığımız yabancı sözcükler konusunda farkındalık oluşturup farklı sınıf seviyelerindeki öğrencilerin.
Şirket Adı İş Planı.
AMACIMIZ Hazırladığımız oyunla günlük hayatta kullandığımız yabancı sözcükler konusunda farkındalık oluşturup farklı sınıf seviyelerindeki öğrencilerin.
Şirket Adı İş Planı Sunusu.
1 EĞİTİMDE YARATICI DRAMA EĞİTİMDE YARATICI DRAMA.
Sunum transkripti:

Y YÖNLENDİRİCİ Doğru Davranış Yönlendiricisi honnu0741@gmail.com

YÖNLENDİRİCİ HANGİ GEREKÇE İLE DOĞDU

Y TOPLUMSAL SORUNLARDA FARKINDALIK YARATARAK ÇÖZÜMÜN BİR PARÇASI OLMAK İÇİN DOĞDU

Y SORUNLAR KİTAP OKUMA ALIŞKANLIĞININ YETERSİZLİĞİ ÖĞRENCİLERİMİZDEKİ İSTENMEYEN YANLIŞ DAVRANIŞLAR ÖĞRETMEN VELİ İLETİŞİMİNDEKİ KOPUKLUK

Y ÇÖZÜM

ÖĞRENCİ BAKIŞ AÇISI İLE SORUNUN ÇÖZÜMÜ Y ÖĞRENCİ BAKIŞ AÇISI İLE SORUNUN ÇÖZÜMÜ DAVRANIŞ HATALARINI OTOKONTROL YÖNTEMİ İLE DÜZELTECEK DOĞRU DAVRANIŞ İÇERİSİNDE BULUNMA ARZUSU ARTACAK KİTAP OKUMAYI OYUNUN BİR PARÇASI HALİNE DÖNÜŞTÜRECEK

VELİ BAKIŞ AÇISI İLE SORUNUN ÇÖZÜMÜ Y VELİ BAKIŞ AÇISI İLE SORUNUN ÇÖZÜMÜ ÇOCUĞUNU GÜNLÜK TAKİP ALTINDA TUTMA İMKANINI YAKALAYACAK SORUN BÜYÜMEDEN MOTİVASYON EKSİKLİĞİ GİDERİLECEK ÇOCUĞU, BOŞ ZAMANLARINDA SEVEREK VE İSTEYEREK KİTAPLARI İLE ARKADAŞLIK KURACAK UFKUNU GENİŞLETİP, İYİ İNSAN OLMA YOLUNDA MESAFE ALIRKEN ; KÖTÜ ALIŞKANLIKLARDAN DA UZAK DURACAK

ÖĞRETMEN BAKIŞ AÇISI İLE SORUNUN ÇÖZÜMÜ Y ÖĞRENCİLERİNE OTOKONTROL BOYUTUNDA YAŞAMAYI ÖĞRETECEK İNSAN İLİŞKİLERİNDE POZİTİF YAKLAŞIMLARLA TOPLUMSAL BARIŞA KATKI SAĞLAYACAK ÖĞRENCİLERİNE KİTAP OKUMA ALIŞKANILIĞINI KAZANDIRARAK TAM DONANIMLI İNSAN OLMA UFKUNU AÇACAK

İLKOKUL ÖĞRENCİSİ-VELİSİ TÜRKİYEDEKİ İLKOKULLAR İŞ MODELİ ANA ÜRETİCİ KENDİMİZ PAZARLAMA STRATEJİK ORTAKLIK MÜŞTERİ İLKOKUL ÖĞRENCİSİ-VELİSİ YAYILIM KANALLARI TÜRKİYEDEKİ İLKOKULLAR

ÜRÜNLER KİMLERİN SORUNLARINA ÇARE OLACAK TÜRKİYE’DE TOPLAM 6 MİLYON İLK OKUL ÖĞRENCİSİ VAR Y OKULLARIMIZ TÜRKİYE’DE TOPLAM 30 BİN İLKOKUL VAR

YÖNLENDİRİCİDEN SONRAKİ KAZANIMLAR SORGULAMA ZAMANLAMA FARKINDALIK ÖZGÜVEN BAŞARI SORUMLULUK Y

YÖNLENDİRİCİNİN UYGULAMA ALANI

Y

Y

Y

Y

Y ANA ÜRÜNLER

ÜRÜNLER 1 DOĞRU DAVRANIŞ YÖNLENDİRİCİSİ A

Y DOĞRU DAVRANIŞ YÖNLENDİRİCİSİ B

ÜRÜNLER 2 KİTAP OKUMA YÖNLENDİRİCİSİ A

KİTAP OKUMA YÖNLENDİRİCİSİ B

OKUDUĞUM KİTAPLAR ALBÜMÜ VE BEN EK ÜRÜNLER Y OKUDUĞUM KİTAPLAR ALBÜMÜ VE BEN

OKUDUĞUM KİTAPLAR ALBÜMÜ VE BEN KAZANIMLAR OKUNAN KİTAPLARA KENDİSİNİ VE O ANDAKİ ANILARINI DA DAHİL EDEREK , ÖZEL KESİM BİR ALBÜM OLUŞTURMA ÇALIŞMASI YAPACAK ALBÜMDE KENDİ YARATICILIĞINI AÇIĞA ÇIKARMA ŞANSINI YAKALAYACAK AİLE FERTLERİNİ DE ALBÜME DAHİL EDEREK ÇALIŞMALARI BİR ÖMÜR BOYU KALICI HALE GETİRECEK ALBÜMLERİN ÇOKLUĞU KİŞİYE PRESTİJ KAZANDIRACAĞI GİBİ KİTAP DOSTU KUPASINI ALMA ŞANSINI DA YAKALAYACAK Y

EK ÜRÜNLER 1 OKUDUĞUM KİTAPLAR ALBÜMÜ VE BEN Y

Y

Y

Y

Y

Y

Y

Y

Y

Y

Y

AYNI ZAMANDA RESİM ÇALIŞMALARINDA KULLANILABİLİR ÖZELLİKTE KİŞİYE ÖZEL EK ÜRÜNLER 2 Y MASA ÜSTÜ KALEMLİK AYNI ZAMANDA RESİM ÇALIŞMALARINDA KULLANILABİLİR ÖZELLİKTE KİŞİYE ÖZEL SULUK

EK ÜRÜNLER 2 KALEMLİK AYNI ZAMANDA SULUK

Y BULGU VE YORUM YÖNLENDİRİCİDEN ÖNCEKİ YÖNLENDİRİCİDEN SONRAKİ UYARICILAR Soyut Sözcükler Zaman aralıkları ile her hatırlatıldığında Ebeveynler ve öğretmen UYARICILAR Somut Görsellik Yanı başında her dokunduğunda Doğru Davranış Yönlendiricisi

Y PROMOSYONLARIMIZ ÖĞRETMENE , ÖĞRENCİYİ MOTİVASYON KAŞELERİ

PROMOSYON Y ÖĞRETMENE , OKUNAN KİTAPLAR KONTROL PANOSU

Y ÖĞRETMENE , KALEMLİK

ÖĞRETMENE , DAVRANIŞ TAKİP DEFTERİ Y PROMOSYON ÖĞRETMENE , DAVRANIŞ TAKİP DEFTERİ

ÜRÜN SATIŞ BEDELLERİ KDV DAHİL Y FİYAT ÜRÜN SATIŞ BEDELLERİ KDV DAHİL 7 – 9 TL ARALIĞINDA OLMASI MUHTEMEL

Y RAKİPLERİMİZ DERS ARAÇ-GEREÇLERİ İMALAT ŞİRKETLERİ DERS ARAÇ-GEREÇLERİ PAZARLAMA ŞİRKETLERİ

RAKİPLERİMİZDEN ÜSTÜNLÜĞÜMÜZ ÜRÜNLERİN İLK ÜRETİCİSİ VE PATENT SAHİBİ OLMAK UZMAN KADRO OLUŞUMU İLE ÇALIŞMA İMKANIMIZIN OLMASI Y

RİSK ANALİZİ Y   Üretim çoğaltım ve pazarlama aşamaları geçilirken karşılaşılabilecek Mali yetersizlik   Ürünlerin dağıtım ve pazarlanması dar bir alanda yapılırsa ilk üreten olmamıza rağmen taklit edilebilme ihtimalinin olması

MALİ İŞLER VE HUKUK MÜŞAVİRLİĞİ YÖNETİM Y VELİ VE ÖĞRENCİ KURULU ÖĞRETMEN ÜRÜN PAZARLAMA UZMANI İNSAN İLİŞKİLERİ MALİ İŞLER VE HUKUK MÜŞAVİRLİĞİ

Y MALİ TAHMİNLER ÜRETİM MALİYETİ D.D.Y 20 Bin Ad. 44 000 TL K.O.Y KALIP MALİYETİ 38 000 TL K.O.Y 50 000 TL DEMİRBAŞ 36 000 TL KALEMLİK 4 Bin Ad. 12 000 TL DİĞER MALİYETLER 52 000 TL ALBÜMLER 6 Bin Ad. 18 000 TL SATIŞ 22 000 TL Y ÜRETİM MALİYETİ

ŞİMDİYE KADAR BAŞARILANLAR ÜRÜNLERİN PORTATİPLERİ BİRER ÖRNEK YAPILDI ÜRÜNLERİN ÇOĞALTIM PAZARLAMA AR-GE ÇALIŞMALARI ŞİRKETLEŞME MALİYET HESAPLARI ÇIKARILDI ÜRÜNLERLE İLGİLİ TECRÜBELİ ÖĞRETMENLERLE ANKET ÇALIŞMASI YAPILDI KARİKATÜRÜZE EL BROŞÜRLERİ HAZIRLANDI ÜRÜN TANITIM Y