Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

SELVİLİ SİTESİ SAİME HASYİĞİT Yılında Satış İçin Yapılan Faaliyetler 25 Mayıs tarihinde aktif olarak sosyal medya üzerinden Tanıtım Sayfası.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "SELVİLİ SİTESİ SAİME HASYİĞİT Yılında Satış İçin Yapılan Faaliyetler 25 Mayıs tarihinde aktif olarak sosyal medya üzerinden Tanıtım Sayfası."— Sunum transkripti:

1 SELVİLİ SİTESİ 2017-2019 SAİME HASYİĞİT

2 2017 Yılında Satış İçin Yapılan Faaliyetler 25 Mayıs tarihinde aktif olarak sosyal medya üzerinden Tanıtım Sayfası açıldı. 17 Mayıs – 12 Ekim tarihleri arasında 11.000 adet broşür dağıtımı Ev,İş ve işlek caddeler üzerinde dağıtımı yapıldı. Satış memnuniyeti adına 15 günde bir müşteri ile iletişim kuruldu.

3 2017 Gelen Müşteri Oranı

4 2017 Genel Değerlendirme 13 SATIŞ 3 MİLYON 520 BİN  Yıl toplamı ofis gelen müşteri sayısı 110.  Bu sayıdan yapılan satış 13 daire.  Kazanılan tutar 3 MİLYON 520 BİN.

5 2017 Olumsuz Etkenler 6 EKİM ilçede köprülü kavşak çalışması başlatıldı. Ulaşım uzun geçiş mesafeleri ile sağlandı. Müşteri sayısında EKİM ayından sonra düşüş yaşanmıştır.

6 2018 Yılında Satış İçin Yapılan Faaliyetler Mart ayında Proje Danışmanları ile 150 adet katalog hastane,banka,diğer kurumlar ve çarşı içerisinde esnafa dağıtıldı. Temmuz ayında 150 adet katalog Milli Eğitim Kurumlarına dağıtıldı. Ekim ayında Organize Sanayi Bölgesine 150 adet dağıtıldı. Ekim ayında Ticaret ve Sanayi Odası Üyelerine % 10 indirim sağlandı. Ekim ayında Kemalpaşa İlçesine 5000 adet broşür dağıtıldı.

7 2018 Gelen Müşteri Oranı

8 2018 Genel Değerlendirme 18 Satış 4 MİLYON 725 BİN Yıl toplamı ofise gelen müşteri sayısı 170. Bu sayıdan yapılan satış 18. Kazanılan tutar 4 MİLYON 725 BİN TL.

9 2018 Olumsuz Etkenler 2017 yılında belli başlı bankalarda faiz oranları; AKBANK 1.11 HALKBANK 0.89 VAKIFBANK 1.13 ZİRAAT 0.95 YAPIKREDİ 1.01 2018 yılında belli başlı bankalarda faiz oranları; AKBANK 2.35 HALKBANK 2.09 VAKIFBANK 2.50 ZİRAAT 1.98 YAPIKREDİ 2.19

10 10 MAYIS ta ZİRAAT bankasının 0.98 faiz konut kredisi uygulaması ile AĞUSTOS aynın sonunda kadar satış oranı artmıştır. Ancak AĞUSTOS ayından sonra doların ve konut faiz oranlarının yükselmesi ile satışlar ve satış ofisine ziyaret oranı düşmüştür. Ek olarak İlçe içerisinde kavşak çalışması (6 Ekim 2017 – 22.02.2019 ) ay olarak uzamıştır uzun mesafeli yürüme, ulaşım zorluğu sebebi ile satış ofisine ziyaret oranı düşmüştür.

11 2019 Yılında Yapılan Faaliyetler İlçe Emlakçıları ile Whatsapp üzerinden tanıtım videosu atıldı ve iletişime geçildi. 15 günde bir düzenli olarak memnuniyet adına müşteri iletişimi sağlandı. 2019 yılı için faaliyet çalışması planlanacaktır.

12 2019 Gelen Müşteri Oranı

13 2019 Giriş Değerlendirilmesi Yıl toplamı gelen müşteri sayısı 17. Bu sayıdan yapılan satış 1. Kazanılan tutar 275 BİN TL. 1 satış 275 BİN

14 2017-18-19 GENEL DEĞERLENDİRME

15 SELVİLİ SİTESİ SWOT ANALİZİ Faiz oranları. Site sakinleri tarafından yapılan olumsuz ve kötü eleştiriler. Sitenin lokasyonu Kullanılan malzemelerin birinci kalite olması. Çevre projelere göre fiyatlandırmanın 3+1 daireler için uygun olması. Projenin sözleşme bitiş tarihinden 4 ay geç teslim edilmesi. Projenin yapı kullanım izni alınmasından sonraki süreçte kış aylarını hesaba katarak oturan ev sahiplerinin 3 ay boyunca doğalgaz kullanamaması. Sitede elektrik trafosu kurulmaması site sakinlerine ayda 600-1000 tl arası elektrik faturası gelmesi. Daire içerisinde işçiliğin iyi olamaması. Sorunların geç çözülmesi ya da çözülememesi. Piyasa koşullarına göre daire içlerinin %100 tamamlanması. Reklam ve tanıtımların iyi yapılması. GÜÇLÜ YÖNLER ZAYIF YÖNLER TEHDİT VE RİSKLER FIRSATLAR

16 2019 Yılı İçerisinde Planlanabilir Faaliyetler Gelen müşteri oranı göz önünde tutularak belirli bankalar ile faiz oranında net anlaşma yapılabilir.(örneğin ; 0.98 faiz oranı ) Vadeli ödeme seçenekleri. Fiyatlandırmaların konuma göre farklılık göstermesi örneğin zemin ve ara kat arasında fiyat farkının olması zemin katların fiyatlandırılmasının daha uygun olması satış artışına sebep olacaktır. Gelen müşterinin güven duygusunu artırabilmek adına site içerindeki eksiklerin (trafo vb) tamamlanması. Araç takasının kabullenilir olması. Müşteri portföyü baz alınarak ( memur kesim çoğunluk )kampanya yapılması. Site prestiji için SELVİLİ SİTESİ adına sosyal projelerde reklam yapılması

17 TEŞEKKÜRLER.


"SELVİLİ SİTESİ SAİME HASYİĞİT Yılında Satış İçin Yapılan Faaliyetler 25 Mayıs tarihinde aktif olarak sosyal medya üzerinden Tanıtım Sayfası." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları