İyileşmenin hedefi.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇOCUK NASIL ÖĞRENİR?.
Advertisements

YAŞAMIN ÖĞRETTİKLERİ (psikoloji arşivi)
TIP EĞİTİMİNDE ÖĞRENCİNİN YERİ
Hayata dair bir öykü.
Şİddet Muhammet GÜLER.
Meksika'da Inka tapınaklarına ç ıkmak isteyen Avrupalı bir grup arkeolog, birka ç yerli rehberle yola koyuluyor. Dağın tepesindeki tapınaklara giden uzun.
HAZIRLAYAN:PINAR MÜJDECİ
KENDİNİKEŞFET! SEVGİYİ KENDİNLE BİRLİKTE HER YERE TAŞI…
İLİŞKİLER. DERECELENDİRME SORUSU: Herşeyin çok kötü gittiği duruma “0” versek, Herşeyin çok harika olduğu duruma “10”puan versek, siz kendinize 0 ve 10.
SAĞLIK.
KANSER VE PSİKİYATRİ Prof Dr Behcet Coşar
1 - Kötü Alışkanlıklar Nasıl Başlıyor?. 2 Kötü Alışkanlıklar Nasıl Başlıyor? * Kötü alışkanlıklara başlamada, başta aile olmak üzere arkadaşlar, yaşanılan.
YETİŞKİNLERİN PSİKOLOJİK DAVRANIŞ BİÇİMLERİ
PSİKOLOJİK DANIŞMA KURAMLARI
OZAN KAYA 156 3/A ARKADAŞLIK ÖDEVİ.
Hak ve özgürlüklerin kullanımını engelleyen ZARARLI ALIŞKANLIKLAR
STRES VE BAŞA ÇIKMA YOLLARI 1.
Okul Rehberlik Servisi
ANADOLU BİLGELERİNİN AHLAK ANLAYIŞI
Ailelerin Çocukları İle İlgili Dikkat Etmesi Gereken Noktalar
Ailelerin Çocukları İle İlgili Dikkat Etmesi Gereken Noktalar
Mutluluk kapısı bir yerde kapanıyorken,başka bir mutluluk
BUDİZM GÜNÜMÜZDE YAŞAYAN DİNLERİ TANIYALIM
ÇOCUKLA İLETİŞİM.
STRES VE STRES TEPKİLERİ
7. BÖLÜM KAVRAM, BECERİ ve SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ ÖZEL EĞİTİM GÜZEL GELECEK.
En Güçlü Hipnozumuz Değersizlik İnancı.
ÖZSAYGI VE ATILGANLIK.
ÇATIŞMA.
EFT ile Potansiyellere Odaklanmak. Ki ş isel geli ş im aracı olarak EFT Basit dokunmalar bir çok sorunu ortadan kaldırır Fobiler, travmatik anılar, kaygılar.
Bülent Uran Eğitim Danışmanlık.  3D  D UYGU  D ÜŞÜNCE  D AVRANIŞ  Varlığımıza ait olduğunun bildiğimiz ama teknolojik -objektif ölçeklerle ölçülemeyen.
DEĞERLER. DEĞERLER “20 yıldır buradasın, neler öğrendin ?" Budist rahipler, artık yetiştiğini düşündükleri bir öğrencilerini, yola çıkmadan önce çağırdılar.
 Sorun dışsal bir olaya verilen içsel bir tepki sonucunda ortaya çıkan fiziksel, ruhsal, davranışsal olumsuz semptomlardır.
İyileşmenin hedefi Beden, ruh, zihin bütünlüğünü dengelemektir.
BÖLÜM 5 Birey, Toplum ve Başkaları: Sosyal Beceriler.
VERİMLİ VE PLANLI DERS ÇALIŞMA CUMHURİYET ANADOLU LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ.
BÖLÜM 6 Kültür, Çeşitlilik ve Değerler. BÖLÜM 6 Kültür, Çeşitlilik ve Değerler.
 Toplum içinde insanların belirlediği bir "iyilik" kavramı vardır. Yolda gördüğü dilenciye para veren, insanlara sürekli güleryüz.
Çoktan geçip gitmiş acılara yapışıp kalmayı bırakmak neden bu kadar zor?" Gerçek olan şu ki; sahip olduğun yegâne şey bu acılara sahip olman. Eski yaralarınla.
Kriz durumlarında bu dünyada tutunacak hiçbir dalın kalıcı sağlamlıkta olmadığını bilelim. Bir ayağımız basmadan ikinci ayağımızı kaldırmayalım. Kriz yönetmek.
1. BİLİNÇALTI BİR HAFIZA BANKASI OLARAK HİZMET VERİR  KAYDET VE SAKLA  ÇÖZÜM ÜRET.
En güçlü Hipnozumuz: Değersizlik İnancı
İBADET VE NAMAZ EY İNSANLAR! İBADET EDİN. (BAKARA SURESİ, 21)
MASUMİYET/DÜRÜSTLÜK.
Affetmek ve spiritualite
Online zayıflama çalışması
Sevgi.
SAFRA KESESİ MERİDYENİ
KALIN BAĞIRSAK MERİDYENİ
SAYGI.
Yrd. Doç. Dr. Serkan Kıvrak
SANJIAO MERİDYENİ.
MİDE MERİDYENİ.
ÇOKLU ZEKA Hazırlayan Figen BERBER.
Duygular ve hisler.
DUYGULARI ANLAMAK.
YAŞAM BOYU SPOR – BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR EĞİTİMİ.
Prof. Dr. Süheyla Ünal İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi Psikiyatri AD
Telkin3-1 Çekim Yasası.
Mutluluk kapısı bir yerde kapanıyorken,başka bir mutluluk
SANAT FELSEFESİSANAT FELSEFESİ Sanatçı Sanat Eserinin Özellikleri Ve NitelikleriSanat Eserinin Özellikleri Ve Nitelikleri.
“Bilgi” Kavramıyla Anlaşılan şey Nedir?.  Bilgi edinme insanın en temel güdülerinden birisidir.  İnsan bu özelliği sayesinde diğer canlılardan ayrılır.
Kriz durumlarında bu dünyada tutunacak hiçbir dalın kalıcı sağlamlıkta olmadığını bilelim. Bir ayağımız basmadan ikinci ayağımızı kaldırmayalım. Kriz yönetmek.
Eğitim; bireyin içinde yaşadığı toplumda yeteneğini, tutumlarını ve olumlu değerdeki diğer davranış biçimlerini geliştirdiği süreçler toplamıdır. Bireyin.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
MOTİVASYON ve FARKINDALIK
OKULDA ŞİDDET VE AKRAN ZORBALIĞI Öğrenci Semineri
Süreç Yönetimi Smith iş bölümü kavramının üç yararından bahsetmektedir.
Değersizlik İnancı Çalışmaları
Sunum transkripti:

İyileşmenin hedefi

BİR FELSEFİK BAKIŞ BILINCALTI BEDEN RUH

Bazı şeyleri açıklamak ve bazı dönüşümler sağlamak için ruhsallık ya da spiritüellik kavramına ihtiyacımız var.

Bir çok felsefik ve dini inanış dünyaya fiziksel bedene bağlı bir ruhla geldiğimizi kabul ediyor. Binlerce yıldır ruh inancı değişik grupların ilişkilerini ve yaşamını etkilemiştir

Ruh içimizde doğduğumuz anda var olan “ben insanım” içsel bilgisini içerir. İnsan olmak salt maddi bir varlık olmaktan çok öte bir kavramdır.

Bilinçaltı olarak adlandırdığımız sistem ait olduğu fiziksel bedeni canlı ve hayatta tutmak için sürekli öğreniyor ve öğrendiklerini kaydediyor.

Neyi nasıl öğrenirse öğrensin bilinçaltı fiziksel bedeni koruduğu için hayatta kalmayı salt maddi bir anlayış haline çevirmeye başlıyor.

Varlığımızı sadece maddi açıdan değerlendirmeye başlıyoruz Varlığımızı sadece maddi açıdan değerlendirmeye başlıyoruz. Toplum içinde bir mal gibi değer arıyoruz.

Bilinçaltı fiziksel bedenle ruh arasına, yarattığı bu inançlarla bir duvar örüyor. Zamanla insan olduğumuzu yani bir ruha sahip olduğumuzu unutmaya başlıyoruz.

İnsanlığımızın bekçisi olan vicdanımızın yerini bastırdığımız korkular alıyor. Tüm yaşamımızı bu korkular yönetmeye başlıyor. Ancak zamanla bu korkularımızdan da korkmaya başlıyoruz.

Ancak zamanla bu korkularımızdan da korkmaya başlıyoruz Ancak zamanla bu korkularımızdan da korkmaya başlıyoruz. Onları bastırmak, yok etmek için ya daha çok çalışıyoruz, ya kötü alışkanlıklara sapıyoruz ya da psikiyatrik ilaçlardan çare arıyoruz.

İçimizdeki ruhu ne kadar unutmaya çalışsak da, onu bastırmaya çalışsak da o varlığını hissettirmeye ve bizi rahatsız etmeye devam ediyor. İnatla çoğu insan bu ruhsal enerjiyi yok etmeye çalışıyor ama bir türlü çare bulamıyor.

Ruhun varlığı bir şekilde “sen insansın unutma ve şu anda insanlığından çıktın” mesajını yolluyor. Kişi bunu anlamamakta ısrar ederse ve çatışmayı ortadan kaldırmazsa yavaş yavaş fiziksel hastalıklar ortaya çıkmaya başlıyor.

Programlanan bilinçaltı tarafından yaratılmış duvar arada duruyor Programlanan bilinçaltı tarafından yaratılmış duvar arada duruyor. O duvar orada durduğu sürece ruhunuzla buluşmanız ve bedenle ruhu tekrar bir bütün haline getirmeniz mümkün olmuyor. Sadece ruhu bulmaya yönelik çalışmalar bu duvarla engelleniyor.

Doğrudan bu duvar üzerinde çalışmadan, duvarı ortadan kaldırmadan ruhu hissetmek ve onunla tam bir bütünlük sağlamak mümkün olmuyor

Duvarı kaldırmak hedefimiz değildir Duvarı kaldırmak hedefimiz değildir. Hedefimiz bedenle ruhu tekrar aynı uyumun içine sokmak, madde ile enerjinin dengesini kurmaktır.

Bedenle ruhu birleştirmenin yolu affederek duvarda delik açmaktan ve yeniden sevgi enerjisini akıtmaktan geçer