Önerinin Gerekçesi Günlük 7000 müşterimiz bu sayfaya erişmektedir.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BULUT BİLİŞİM M. KÜRŞAT YILDIRIM İÇERİK  BULUT BİLİŞİM NEDİR?  BULUT BİLİŞİM ÖZELLİKLERİ  BULUT BİLİŞİM MİMARİ YAPISI  BULUT BİLİŞİM.
Advertisements

Bir asistanın, asistanlık dönemimdeki bilgilerinin sistem üzerinden takibinin yapılmasını sağlamak.
İNTERNETİN TEMELLERİ İnternet Kavramı İnternet Tarayıcı İnternet Adresi.
T. C. TORONTO BAŞKONSOLOSLUĞU KONSOLOSLUK İŞLEMLERİ RANDEVU SISTEMI.
Etkileşimli Tahta Sorumlu Firma Vestel Sorumlu Firma Yöneticisi Yereldeki Vestel Yetkili Servisleri Arıza Kaydı Vestel Çağrı Merkezi: Fatih.
Yeni native mecranız. 2 Neotempo bünyesinde kurulan Yaratıcı Ekip, sizlerden gelen brief’ler üzerinde çalışıp, en etkili Native Reklam fikirlerini onayınıza.
LUCA Bilgisayarlı muhasebe programı
İSTANBUL ESENYURT ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ İŞLETME ANABİLİMDALI YÖNETİM ve ORGANİZASYON CENK SOYER SÜREÇ YENİLEME DEĞİŞİM MÜHENDİSLİĞİ REENGINEERINGG.
Sağlık Hizmeti Kalite Göstergeleri
2. CNC TAKIM TEZGÂHINDA PARAMETRELER
Görev Atama. Focus İnstore Merkez ofis uygulamasına ‘’tıklayarak’’ giriş yapıyoruz.
Proje Entegrasyon Yönetimi
EQUIZSHOW.
İŞ’TE GÜVENLİK PROJESİ. AMAÇ Proje; ILO ile Türkiye arasında 2015 yılında imzalanan İş Sağlığı ve Güvenliğini Geliştirme Çerçeve Sözleşmesi doğrultusunda;
Çağrı Merkezi Satış Ekranı Hangi proje için kullanılacak ise o isim seçilecek. (Yetki Bazlı)
5651 Sayılı Kanun Hazırlayan: Adı - Soyadı: Mehmet Ali ULUCAN Numara:
AYAKTA TEŞHİS VE TEDAVİ YAPILAN ÖZEL SAĞLIK KURULUŞLARI HAKKINDA YÖNETMELİK Tıp merkezi, poliklinik, laboratuvar, müessese ve muayenehanelerin: Açılmaları,
NETWORK YÖNETIMI Ş. Bü ş ra Güngör NETWORK YÖNETIMI NEDIR? Network, sunucu, yazıcı, bilgisayar ve modem gibi veri ileti ş im araçlarının güncel.
Açlığını Gider Detaylı Kullanım Kılavuzu
BİLGİSAYARINIZA E-İMZA ÜRETİMİ İÇİN
ÇAĞRI MERKEZİ CRM YAZILIMI İÇERİK ÖRNEĞİ
2014 Değerlendirme 25 Şubat 2015.
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
Katalog Tarama B a s ı l ı k a y n a k l a r
İnternet'e Bağlanmak İçin Neler Gereklidir?
Turizmde Kriz Yönetimi & Çözümler
İNTERNET TEKNOLOJİLERİ
GARSON/VALE ÇAĞRI SİSTEMLERİ KURULUM
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DİREKTÖRLÜĞÜ
Karşılaşılabilecek Sorunlar ve Çözümleri
Bulut Bilişim Olmadan Digital Dönüşüm Mümkün mü?
Öğrenci E-Postası Kullanımı
Eşyaların İnterneti ve Güvenlik Tehditleri
Mobil Uygulamaya Giriş Basamakları
Pirelli Kurulum Eğitimi yapacağımız tarihi de yazalım.
Ayarlarını Değiştirme
LİKİT KARŞILIĞI ÖDENEK KAYDI
ISO 9001:2015 standardı – 8. Maddenin Tanıtımı
Mobil Uygulamaya Giriş Basamakları
İnternet ve WEB Tanımları Html Temel Etiketleri
İNTERNET’İN ALTYAPISI VE KULLANIMI
Ağ Nedir IP Adresi DNS Sunucu
RESİM VE RESİM DÜZENLEME İŞLEMLERİ
Nerede O Mis Gibi Taze Kitap Kokusu?
WEB PROJE YÖNETİMİ Ahmet TAŞTAN.
E-DEVLET AŞKIN KAYA
Hazırlayan: Büşra KÜÇÜK CEIT380
Muhasebe yazılımı.
Mobil Uygulamaya Giriş Basamakları
Mobil Uygulamaya Giriş Basamakları
1. Konfigürasyon oluşturma
(Ergin BOYACI – Müşteri Deneyimi ve Ürün Geliştirme)
İNTERNET VE BİLGİSAYAR AĞLARI
Bu konudaki her şeyi okuyun Microsoft SharePoint Haberler
T.C. ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ ELEKTRONİK BELGE YÖNETİM SİSTEMİ (ebys) HÜSEYİN ERİŞGİN Gökhan göçmez sistem yöneticisi.
Dicle Üniversitesi Online Talep Takip Sistemi
TÜRKİYE NOTERLER BİRLİĞİ
24 AY SABİT FİYAT KAMPANYASI
Defter Beyan Sistemi Başvurusu
3. STOKLARIN YÖNETİMİ.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
İŞLETMEDE ARAŞTIRMA VE GELİŞTİRME (AR-GE) İŞLEVİ
ERP SÜREÇ BİLGİSİ İSMAİL ALTIN / BURSA.
“Kimlik Bilgileri” kısmında Kişisel Bilgiler girilir ve “Kaydet” butonuna basılarak,bilgiler kaydedilir. Tüm Bilgilerin girişi eksiksiz yapılmadır.
İNTERNET VE BİLGİSAYAR AĞLARI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Hastalığın Geçmişi Vet. Hek. Tahir S. YAVUZ.
Nedir? E-lmas üniversite bünyesinde çalışan bir laboratuvar için tüm analiz süreçleri kayıt altına alan ve raporlayan bir yazılımdır. Çok kullanıcılı ve.
Mobil Uygulamaya Giriş Basamakları
Sunum transkripti:

Yanlış Kullanıcı Adı veya Şifre Sayfasında Otomatik Modem Kurulumu Proje Sunumu

Önerinin Gerekçesi Günlük 7000 müşterimiz bu sayfaya erişmektedir. 1500 müşteri yeni satın alma süreçlerinde 1000 İptal Sürecinde 4500 Müşterinin modem ayarları yapılması gerekmektedir. Bu sayının %80 ‘ni çağrı merkezini aramaktadır. Yıllık çağrı merkezi giderimiz 5.5 Milyon TL dir.

Projenin Kapsamı Müşteri modemine otomatik ayar yaparak kolayca internete erişimini sağlamak.

Ne zaman hayata geçeceğini Modem çeşitliliği sebebi ile 2 adımda müşteriye hizmet verilebilir. Yönetilen modemlere otomatik konfigürasyon Gereken süre 6 ay (Kasım 2011) Yönetilemeyen modemlere otomatik konfigürasyon Gereken süre 5 ay (Temmuz 2012)

Ne sonuç elde etmeyi düşünüyoruz Müşteri bağlantı problemini hızlı gidermek. Müşteri memnuniyeti Hoca memnuniyeti Çağrı merkezi maliyetlerini azaltmak Çağrı merkezi kaynaklarını mevcut müşterilerin memnun edilmesi süreçlerinde kullanmak. Müşteri değeri oluşturmak.

Activex teknolojisi ile İnternet Explorer’da çalışır Activex teknolojisi ile İnternet Explorer’da çalışır. Diğer tarayıcı kullanan müşterilere uyarı çıkartmaktayız

Activex bileşeni hakkında bilgi verilir ve müşterinin onaylaması istenir.

Müşteri karşısına TTNET tarafından imzalanmış Activex bileşeni çıkartılır. Müşteriden uygulamayı yüklemesi istenir.

Activex bileşeni işleme başlar Activex bileşeni işleme başlar. Uyguladığı her adımda müşteriye bilgi verir.

Modem Arayüzüne bağlanmak için başlangıç şifreleri dener Modem Arayüzüne bağlanmak için başlangıç şifreleri dener. Cihaza erişemez ise değiştirilen kullanıcı adı ve şifre bilgisi müşteriye sorulur.

Müşteri arayüz kullanıcı adı ve şifreyi 3 deneme sonrası başarılı giremez ise çağrı merkezimize yönlendiriyoruz.

Modem tanımlanması sonrası müşteriye “Modem ayarlarınız yapılmaya çalışılıyor. Lütfen bekleyiniz.” uyarısı çıkarılır.

Modem ayarlanması sonrası müşteriye bilgi verilir Modem ayarlanması sonrası müşteriye bilgi verilir. Yeniden IP aldıktan sonra www.ttnet.com.tr adresine yönlendirilir.

Teşekkürler