ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Özel Hastane Web Sitelerinin Sağlık Turizmi Kapsamında Analizi
Advertisements

İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ 6331
AVRUPA BİRLİĞİ SİSTEMİNDE ENGELLİLER ve ÖZEL EĞİTİM
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
Ulusal Yayınların Stratejik Önemi Prof. Dr. Çetin Erol Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi Kardiyoloji AD YÖK Genel Kurul Üyesi.
UNI-SET Toplantı Notları
KIRSAL KALKINMA EYLEM PLANI ( )
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
YOL HARİTASI Okul Çevre İşbirliği Etkinliklerine İlişkin Temel Kavramlar Okul Çevre İş Birliği Etkinliklerinin Temel Özellikleri Okul Çevre İş Birliği.
Yüksek Başarımlı Hesaplama Sistemleri ve Yapılan Çalışmalar Züleyha EZBER
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
SUNUCU İŞLETİM SİSTEMİ Öğr. Gör. Ümit ATİLA.  1980’li yıllardan günümüze geldikçe, bilgi toplumuna yönelişte teknolojik rota, telekomünikasyon ve iletişim.
Gazi Üniversitesi Bilgi Paketi Süreç Bilgilendirme Toplantısı 25 MART 2014.
PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI 7-Ö ğ retim Üyesi Yeti ş tirme Programı YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI.
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
1 BOLOGNA SÜRECİ’NDE İÇ DENETİMİN ROLÜ Mustafa PAKSOY Sakarya Üniversitesi İç Denetçi.
BARTIN ÜNİVERSİTESİ’NDE BOLOGNA SÜRECİ bologna.bartin.edu.tr.
XV. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU
YOZGAT TAPU VE KADASTRO XXII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Takım Lideri : Elvan SİVAS Takım Raportörü : İsmail AKSOY Takım Üyeleri :Seval ŞAHİNER Onur EREN Hakan.
- 1 Kurumsal arşiv Açık Erişim Kurumsal Arşiv: Bir kurumun ürettiği bilimsel literatürünün dijital ortamda toplandığı, saklandığı, indekslendiği, korunduğu.
HAZIRLAYANLAR SEDA NUR GÖK KEMAL ŞAHİN. AÇILIMI Türkiye Bilimsel ve Teknolojik Araştırma Kurumu Türkiye’de bilim ve teknolojiyi teşvik etme Yönlendirme.
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Tekstil Mühendisliği Bölümü
Kaynak Paylaşımında Sınırları Kaldırmak Khas Bilgi Merkezi Yaklaşımı : Eşit, Sınırsız, Ücretsiz İsmail GÜLAY Kadir Has Üniversitesi Bilgi Merkezi Dolaşım.
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
TED Üniversitesi Alt Başlık Tarih:.
Stratejik plan çalışmaları kapsamında yapılan akademik Personel Anket SONUÇLARI.
Emine Hoşoğlu doğan İstanbul şehir üniversitesi Eylül 2014
Ömer halİsdemir üniversitesİ Bilgi İşlem Daire BAŞKANLIĞI’na Hoşgeldiniz.. Arzu YILMAZ.
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
Adıyaman Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi
Sanayi ve ticaret limiteD şirketi
Stratejik plan çalışmaları kapsamında yapılan İdari Personel Anket SONUÇLARI.
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
MÜHENDİSLİK ve MİMARLIK FAKÜLTESİ
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
ENGELSİZ ÜNİVERSİTE FAALİYET RAPORU
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Stratejik Planı Yrd. Doç. Dr. Günver GÜNEŞ Merkez.
İl Danışma Meclisi Formatı (Basına Açık Bölüm)
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Toplantısı
Erasmus+ KA1 Projesi: Gelişim İçin Hareketlilik
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
Projeye Mali Kaynak Sağlama
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
Cube Organization Presents.
S.Ü.ÇUMRA MESLEK YÜKSEKOKULU
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
DÖNEMİ FAALİYET RAPORU Sunucu: Doç. Dr. Fevzi HANSU
Yükseköğretim Kurulu Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
İZMİR ÜNİVERSİTELERİ PLATFORMU DÖNEMİ ÇALIŞMALARI
Ankara Yıldırım Beyazıt Üniversitesi
DÖNEMİ FAALİYET RAPORU Sunucu: Yrd. Doç. Dr. Fevzi HANSU
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
Ankara Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi
BOLOGNA UZMANLARI 5.DÖNEM ULUSAL TAKIM PROJESİ 1 EKİM 2009,NEVŞEHİR
Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
BATMAN ÜNİVERSİTESİ FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ ( )
Mesleki ve Teknik Eğitim Eğitim Politikaları Daire Başkanlığı
Yasal Çerçeve Yapılan Çalışmalar Yapılması Gereken Çalışmalar
BAP Koordinatörlüğünün Görev ve Sorumlulukları
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitsel Amaçlı İnternet Kullanım Öz Yeterlikleri
KASTAMONU ÜNİVERSİTESİ
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
Sunum transkripti:

ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI STRATEJİK PLANI (2013 / 2017)

MİSYON, VİZYON VE KALİTE POLİTİKASI Bilgi hizmetleri taleplerini en üst düzeyde karşılayabilen, çağın gerektirdiği en iyi şekilde sunan ve Üniversitemiz/Ülkemizin gelişimine katkıda bulunan örnek bir bilgi merkezi olmaktır. Üniversitemizin temel misyonunda yer alan; hedeflenmiş olan eğitim-öğretim düzeyine erişilmesi ve araştırma faaliyetlerinin gerçekleştirilebilmesi amacına yönelik, tüm paydaşlara gerekli bilgi ve belge hizmetlerini çağın gerektirdiği en iyi şekilde sunmaktır. Üniversitemizin eğitim, öğretim ve araştırma faaliyetlerine katkıda bulunmak için; kullanıcıların bugün ve gelecekteki ihtiyaç ve beklentilerini karşılamak üzere, çağın gerektirdiği bilgi ve bilgi kaynaklarını, alanındaki her türlü gelişmeye ayak uydurarak sağlamak ve bu bilgileri düzenli bir şekilde kalite yönetim sisteminin yapısal şartlarına bağlı kalarak, güler yüzlü personeliyle daha iyisi olmalı mantığı ile sürekli iyileştirmeler yaparak kullanıcılarımıza sunmak Daire Başkanlığının kalite politikasıdır.

Fiziki, Teknik, Bilgi ve İnsan Kaynakları Kullanım alanı :1700 metrekare Oturma kapasitesi: 362 TEKNOLOJİK KAYNAKLAR Adet Masaüstü Bilgisayar 59 Taşınabilir Bilgisayar 1 Yazılım=Kendine ait/Merkezi sistem 5 =2/3 Projeksiyon Barkot Okuyucu 2 Fotokopi Makinesi 3 Faks Yazıcı Tarayıcı Harici disk BİLGİ KAYNAKLARI Mevcut Koleksiyon   Kitap (Basılı) 45900 DVD/VCD  759 Tez (Basılı + Cd) 1063 Süreli Yayın (Basılı Türkçe) 385 Süreli Yayın (Elektronik) 17734 E-Kaynak (Veri Tabanı) 44 E-Kaynak (Veri Tabanı) Dağılımı (Veri Tabanı Dağılımı/İçerdiği Kaynak Sayısı) E-Kaynak E-Dergi (Tam Metin) E-Kitap Satın alma (Tam Metin) 12.040 E-Kitap Abonelik (Tam Metin) 2200.000 E-Tez (Bibliyografik) 2.300.000

Fiziki, Teknik, Bilgi ve İnsan Kaynakları İNSAN KAYNAKLARI  Toplam Sayı Eğitim Durumu Hizmet Sınıfı Cinsiyet Yaşı Hizmet Süresi İlkokul Ortaokul Lise ve Dengi Ön Lisans Lisans Yüksek Lisans Doktora G.İ.H S.H.S. E.Ö.H T.H.S. D.H.S Y.H.S. Erkek Kadın 21-25 26-30 31-35 36-40 41-45 46-50 51-55 1-3 4-6 7-10 11-15 16-20 21- üzeri Akademik Uzman 5   4 1 2 Okutman İdari Daire Başkanı Şb Müd. Şef 1  Memur 2   1 3 Kütüphaneci Genel Hizmet Alımı Güvenlik Genel Hizmet Alımı Temizlik Genel Toplam 17 11 6 9 8 7

Birimin Bütçe Ödenekleri Yıllar Ödenek Mikarı 2000 42.000 2001 80.000 2002 270.000 2003 2004 2005 2006 300.000 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2012 Yılına Göre Bazı Üniversite Kütüphane Bütçelerinin Karşılaştırması ADÜ Süleyman Demirel Üniversitesi Muğla Üniversitesi Pamukkale Üniversitesi Hacettepe Gazi Üniversitesi ODTÜ Üniversite Bütçesi 135.259.000,00 TL 203.621.000 TL 109.681.000 TL 164.192.00TL 421.618.000 TL 404.520.0000 TL 278.018.000 TL Kütüphane Bütçesi 300.000 TL 800.000TL 400.000 TL 600.000 TL 1.250.000 TL 3.000.000 TL 2.450.000 TL KBÜBO 0,22 0,39 0,36 0,37 0,30 0,74 0,88

GZFT ANALİZİ GÜÇLÜ YÖNLER Deneyimli mesleki personel. Zengin elektronik kaynak koleksiyonu ve niteliği. Mesleki bir yöneticinin olması. Mesleki yeniliklerin izlenmesi. Kütüphanenin kendine ait bütçesi olması. Etkin kütüphanelerarası işbirliği. ZAYIF YÖNLER Kütüphanenin, eğitim ve öğretim faaliyetlerinin en önemli girdileri arasında görülmemesi. Çağdaş ve yeterli büyüklükte bir kütüphane binasının olmaması. Dağınık bir kampüs yapısına sahip olunması. Bütçe yetersizliği. İdari personelin sayısal açıdan yetersizliği. Bilgisayar ve internet arızları için teknik personel bulunmaması. Birim kütüphanelerinin çoğunda sürekli görevli bir personelin bulunmaması. Web sayfamızın dinamik yetersizliği.

GZFT ANALİZİ TEHDİTLER Artan öğrenci ve personel sayısına rağmen fiziki şartların geliştirilememesi. Modern, çağdaş, kütüphane hizmetlerine uygun, ihtiyaçları karşılamaya yönelik yeni bina gerekliliği düşüncesinin ertelenmesi. Yaşanması muhtemel olan ulusal ve global ekonomik krizler. Basılı ve elektronik yayın dünyasındaki fiyat artışları ile döviz kurlarındaki yükselmeler Elektronik yayın alanındaki kısıtlayıcı lisans antlaşmaları. Teknolojik donanımların yetersiz kalması. Yeterli sayıda ve nitelikte personel planlamalarının yapılamaması. ULAKBİM Ekual (Elektronik Kaynaklar Ulusal Akademik Lisansı) uygulamasının kısmen ya da tamamen durdurulması. Öğrenci ve akademik personel sayısının artarak elektronik yayın aboneliklerinin fiyatlandırılmasında üniversitemizin büyüklüğü açısından orta düzeyden büyük düzeye yükselmesi. FIRSATLAR Bilginin ekonomik değer olması. Kütüphanenin, eğitim ve öğretim faaliyetlerinin en önemli girdileri arasında görülmesi. Üniversitenin diğer birimleriyle pozitif işbirliği. Ulusal ve uluslararası işbirliği projelerinden yararlanma. Mesleki ve teknolojik ve gelişmeler.

Amaç, Hedef ve Stratejiler AMAÇ 1 Çağdaş bilgi teknolojileri ile donatılmış, kütüphane hizmetlerine uygun, modern, engelli kullanıcıların da sorunsuz faydalanabildiği yeterli büyüklükte yeni bir merkez kütüphane binasına sahip olmak. Hedef 1.1 Yeterli büyüklükte yeni bir kütüphane binasına sahip olmak için gerekli çalışmalar yapmak. Mevcut binanın yetersizlik durumu hakkında üst yönetime rapor sunmak. Aynı büyüklükteki üniversitelerden yeni binaya sahip olanların kütüphane binaları ve hizmet çeşitlilikleri hakkında üst yönetime rapor sunmak. Her yıl üniversite bütçesi hazırlanırken yatırımlarda yeni kütüphane binasının yer alması için talepte bulunmak. Stratejiler Hedef 1.2 Kullanıcıların bilgi ve belge hizmetlerinden daha hızlı ve etkin bir şekilde yararlanmasını sağlamak amacıyla en yeni bilgi teknolojilerini kütüphanelerimize uygulamak. Birim kütüphanelerine yönelik ‘kütüphane güvenlik sistemi’ vb. teknolojik destek sağlamak. Okuyucuların kitapları kendi kendine ödünç alma, iade etme süreçlerinde kullanılan otomatik ödünç-iade istasyonları hizmete sunmak. Stratejiler

Amaç, Hedef ve Stratejiler AMAÇ 2 Nitelik ve nicelik açısından yeterli, kurumsallaşma bilincine hakim, etik değerleri yüksek insan gücüne sahip olmak. Hedef 2.1 Çağdaş ve standartlara uygun "insan kaynakları politikası" oluşturmak. İdeal kadronun nicelik ve nitelik açılarından belirlenmesi. Stratejiler Hedef 2.2 Çalışanların mesleki ve sosyal gelişimi için etkinliklere katılım sağlamak. Yurt içi ve yurt dışı mesleki eğitim, kongre, konferans, sempozyum programlarına katılmak. Sosyal ve kültürel gelişimi arttıracak toplantılara (vs.) katılmak. Stratejiler Hedef 2.3 Yönetim ile çalışanlar arasında sağlıklı bir iletişim ortamı oluşturmak. Düzenli aralıklarla bilgilendirme toplantıları düzenlemek. Sosyal etkinlikler düzenlemek. Stratejiler

Amaç, Hedef ve Stratejiler AMAÇ 3 Bütçenin daha çağdaş ve etkin hizmet verebilecek düzeye çıkartılması için çaba göstermek, bu kaynakların ekonomik ve dengeli bir şekilde harcanmasını sağlamak. Her yıl kütüphane bütçesinin üniversite bütçesine oranı analiz edilerek en az % 1 oranında bütçe payı elde etmek için girişimlerde bulunmak. Stratejiler Hedef 2.1 Çağdaş standartlara uygun olarak "kütüphane bütçesinin üniversite bütçesine oranını esas alan" bir yaklaşımı, üniversite üst yönetiminin dikkatine sunmak.

Amaç, Hedef ve Stratejiler AMAÇ 4 Kullanıcıların gereksinim duyduğu basılı, elektronik ve görsel-işitsel bilgi kaynaklarını sağlamak. Kitap taleplerinin mevcut koleksiyon kontrolünden sonra, elektronik/basılı format tercihlerinden, elektronik öncelikli olarak sağlamak. Yeni açılacak bölümler için gerekli çekirdek koleksiyonun oluşturmasına öncelik vermek. Hedef 4.1 Kullanıcıların gereksinim duydukları kitapların tamamını öncelik elektronik formatta olmak üzere sağlamak. Stratejiler Hedef 4.2 Birim kütüphaneleri koleksiyonlarını, Türkçe kültür, sanat ve bilim ürünleri açısından zenginleştirmek Bütün Birim Kütüphanelerinin eğitim görülen alanlardaki ve edebiyat, kültür, sanat konularındaki Türkçe basılı kitap sayılarını arttırmak. Stratejiler

Amaç, Hedef ve Stratejiler AMAÇ 4 Kullanıcıların gereksinim duyduğu basılı, elektronik ve görsel-işitsel bilgi kaynaklarını sağlamak. Elektronik yayın abonelikleri ve kullanıcı eğitimleri konularında ANKOS (Anadolu Üniversite Kütüphaneleri Konsorsiyumu) Derneği ve ULAKBİM (Ulusal Akademik Ağ ve Bilgi Merkezi) ile işbirliğini sürdürmek. Abone olunan elektronik kitap/dergi/tez veri tabanlarının sayısını talepler doğrultusunda arttırmak. Abone olunamayan ve abone olunması düşünülen elektronik kaynakların deneme erişimlerini talep ve takip etmek. Elektronik kaynakların kullanımını arttırmak için tanıtım-eğitim uygulamaları gerçekleştirmek. Elektronik kaynakların yeterlilik değerlendirmesi (anket vb.) yapmak ve kullanım memnuniyetini ölçmek. Hedef 4.3 Kullanıcılarımızın ihtiyaçlarına yönelik elektronik kaynak sayılarını arttırmak ve bu kaynakların daha etkin ve verimli kullanımı için kullanıcı eğitimleri gerçekleştirmek. Stratejiler Hedef 4.4 Kütüphane kullanımını arttırmak, eğitimi desteklemek ve kullanıcıların sosyal, kültürel gelişimlerine katkıda bulunmak için Türkçe süreli yayın ve yetersiz olan görsel-işitsel koleksiyonu geliştirmek. Basılı Türkçe süreli yayın aboneliklerini sürdürmek ve arttırmak. Nitelikli görsel-işitsel koleksiyonu arttırarak hizmete sunmak. Stratejiler

Amaç, Hedef ve Stratejiler AMAÇ 5 Üniversitemizin bilgi ürünlerinin akademik dünyaya sunumunu sağlamak. Üniversitemizde üretilen bilimsel yayınların tamamının (uygun görülenlerin tam metinlerinin) elektronik ortamda hizmete sunulmasını sağlamak. Üniversitemizin yayınlamış olduğu kitap, dergi, broşür vb. kaynakların ortak bir web tabanlı platformda sunulması için çalışmalarda bulunmak Stratejiler Hedef 5.1 Üniversitemizin ulusal ve uluslar arası bilimsel platformlarda isminin daha çok yer almasına katkıda bulunmak amacıyla bilimsel bilgiye engelsiz ve bedelsiz erişim olan “Açık Erişim”i desteklemek

Amaç, Hedef ve Stratejiler AMAÇ 6 Varlık nedenimiz olan kullanıcılarımıza sunulan hizmetleri arttırmak ve geliştirmek. Hedef 6.2 Kullanıcı hizmetlerinin çeşitliliğini ve kalitesini arttırmak. ‘İnteraktif Kütüphaneciye Danışın’ hizmetini uygulamak. Kütüphanede kesintisiz olarak siyah beyaz/renkli fotokopi/bilgisayar çıktısı verme hizmeti sunmak. İnternet hizmeti verilen bilgisayar sayısını arttırmak. Görsel-işitsel materyallerin hizmet sunumunu çeşitlendirmek. Stratejiler Kütüphane bilgi kaynaklarının tanıtımı ve kullanımına yönelik oryantasyon veya talepler doğrultusunda merkezde ya da ilgili yerlere gidilerek özel tanıtım programları gerçekleştirmek. Kütüphane elektronik tanıtım materyali ve broşür hazırlayarak üniversite tanıtım paketlerinde yer almasını sağlamak. Hizmetlerin tanıtım ve sunumu için sosyal ağlardan yararlanmak. Kültürel etkinlikler düzenleyerek kütüphane hizmetlerinin farkındalığını arttırmak. Hedef 6.1 Kütüphane hizmetlerini tanıtmak. Stratejiler

Amaç, Hedef ve Stratejiler AMAÇ 6 Varlık nedenimiz olan kullanıcılarımıza sunulan hizmetleri arttırmak ve geliştirmek. Hedef 6.4 Kütüphanelerarası işbirliği ve kaynak paylaşımı hizmetlerini tanıtmak ve geliştirmek. ‘İnteraktif Kütüphaneciye Danışın’ hizmetini uygulamak. Kütüphanede kesintisiz olarak siyah beyaz/renkli fotokopi/bilgisayar çıktısı verme hizmeti sunmak. İnternet hizmeti verilen bilgisayar sayısını arttırmak. Görsel-işitsel materyallerin hizmet sunumunu çeşitlendirmek. Stratejiler Bilgi toplumu olma yolunda; yerel, bölgesel ve ulusal işbirliği çalışmalarını takip ederek ilgili kuruluşlar (Kültür Bakanlığı, MEB, TÜBİTAK – ULAKBİM, ADIM Üniversiteleri Konsorsiyumu, Aydın Valiliği, Aydın Belediye Başkanlığı, İl Kültür Müdürlüğü, vb.) ve mesleki dernekler (ANKOS, ÜNAK, TKD) ile işbirliklerini sürdürmek ve geliştirmek. KİTS (Kütüphanelerarası İşbirliği Takip Sistemi) ve TÜBESS (Türkiye Belge Sağlama Sistemi) hakkında kullanıcılarımızı bilgilendirmek. Hedef 6.3 Farklı yerleşkelerde olmaları nedeniyle Merkez Kütüphane olanaklarından yeterince yararlanamayan kullanıcılarımıza sunulan hizmetleri arttırmak. Stratejiler Hedef 6.5 Kullanıcılardan düzenli olarak geri bildirim almak ve sonuçları değerlendirmek. Kullanıcı memnuniyet düzeyini belirlemek. Üniversitemiz öğrenci temsilcileri ile işbirliği yaparak, öğrencilerin kütüphane hizmetleri ile ilgili taleplerini belirlemek. Stratejiler

Beklentilerimiz *Üniversite yönetiminin kütüphaneleri eğitim öğretim faaliyetlerinin en önemli girdisi olarak görmesi, *Modern, kütüphane hizmetlerine uygun, ihtiyaçları karşılamaya yönelik kütüphane binasına sahip olmak, *Kütüphane bütçesinin üniversite bütçesine oranının en az %1 oranında olması, *Bilgi erişimini engelleyecek bilgi işlem alt yapı sorununun olmaması, *Nitelik ve nicelik bakımından yeterli personel desteğinin sağlanması *Basılı ve elektronik kaynak koleksiyonumuzun üniversitenin tüm eğitim, öğretim ve araştırma ihtiyaçlarını karşılaması için yeterli bütçe, araştırmacılardan kaynak önerisi, görüş ve isteği * Birim kütüphanelerine başlangıç aşamasında en az bir idari personelin görevlendirilmesi

ADÜ Kütüphanesi Stratejik Planlama Ekibi Gençliğin bilgiyle buluştuğu Üniversite için, Bilgi Merkezimize önem verilmesi dileğiyle, Teşekkürler ADÜ Kütüphanesi Stratejik Planlama Ekibi