Ürün veya Hizmet Satışı

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İŞ KURMA SÜREÇLERİ.
Advertisements

Girişimcilik Öğr.Gör.SEDA AKIN GÜRDAL. İş Kurma Motivasyonu  Motivasyon girişimci kişiye, önemli bir kişisel dinamizm kazandırır.  Kişi işi kurarken,
İşletme Politikası 7 – 8 Mart Üretim / Pazarlama Politikaları.
Avrupa Birliği Yaşamboyu Öğrenme Proğramı Grundtvig Learning Partnership Project.
Türk Müşavir Mühendisler ve Mimarlar Birliği 11. Teknik Müşavirlik Kongresi Etkili Süreç Yönetimi ve Teknoloji Yönetim Yeteneği Dr. Ahmet Tunçay 28 Nisan.
Page  1 BUCAK MEHMET CADIL ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİ COMENIUS PROJE TANITIMI.
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
Endüstriyel Pazarlar ve Endüstriyel Tüketici
E- Pazarlama Nedir? Pazarlama, bir ürünün tüketici tarafından bilinmesi, talep edilmesi ve alınmasını sağlayan, bu çerçevede, birçok bileşeni bulunan planlanmış.
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
Fiyat ve Fiyatlandırma
Proje Entegrasyon Yönetimi
Pazarlama Çevresi.
Bölüm 8: Tedarik Zinciri Yönetimi ve Sanal Pazar Kurumsal Kaynak Planlaması Prof. Mary Sumner Çeviren Sinan Berkdemir Şubat
Araştırma ve Strateji BBY256 Bilgi Mimarisi.
İFM – Vergi Tekniği Alt Çalışma Grubu Ön raporu Genel stratejik ilkeler 18 Mart 2009 Osman Özen, Umurcan Gago, Berna Bayındır, Ateş Konca.
İhracat Teşvikleri. Türkiye’de İthalat ve İhracat Katma Değerli Üretime Geçiş İhracatçıya Sağlanan Devlet Yardımları.
MODERN PAZARLAMA SİSTEMİ ve PAZARLAMA ÇEVRESİ
DOĞUŞ TEKNOLOJİ 20 Mart 2017 Bilkent Üniversitesi.
İHRACAT DESTEK PROGRAMLARI
ISO 9001:2015 standardı – 9. ve 10. Maddelerin Tanıtımı
Hazırlayan: Hasan ACAR
Sanayi ve ticaret limiteD şirketi
Betül GÜLER
ERP YAZILIMLARI ERKAN KARATAŞ
10.OLİGOPOL PİYASASI.
Uluslararası Pazarlama Araştırması
Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO
Öğr. Gör. Dr. İnanç GÜNEY Adana MYO
PAZAR ARAŞTIRMASI ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
Bu BEP’in Geliştirildiği BEP Toplantısı
Şirket Adı İş planı sunusu.
İhracat Genel Müdürlüğü
Adventure Works 2008 Satış Teklifi
ÜNİTE 1: FİNANS YÖNETİMİ.
ISO 9001:2015 standardı – 9. ve 10. Maddelerin Tanıtımı
Şirket Adı İş Planı.
Pazarlama Yönetimi Doç. Dr. Hayrettin ZENGİN.
İŞLETMELERİN KURULUŞU
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SOSYAL HİZMET BÖLÜMÜ
Aşağıdaki kavramları açıklayınız
ISO 9001:2015 standardı – 8. Maddenin Tanıtımı
SOSYAL MEDYA VE HALK KÜLTÜRÜ
Bölüm 9 İş Yönetim Stratejileri : Rekabet Stratejileri
INVIA WORLD’e HOŞGEDİNİZ!
İŞLETME TÜRLERİ BÖLÜM 3.
9/9/2018 Ürün Adı Sununun Başlığı.
Üretim ve Üretim Yönetimi Temel Bilgileri
İnsan Kaynakları ve Kalite Yönetimi
11.OLİGOPOL PİYASASI.
PAZARLAMADA FİYATLAMA
I.BÖLÜM TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI KAVRAMI VE PAZARLAMA
İK MAKALESİ.
İŞ YÖNETİM STRATEJİLERİ
Şirket Adı Ürünler ve Hizmetler
LOJ436 Lojistik Yönetimi Ders – I
Bu konudaki her şeyi okuyun Microsoft SharePoint Haberler
KÜRESEL GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON YÖNETİMİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bilgi Yönetimi Uygulamaları II
Yaratıcı Strateji: Planlama ve Geliştirme
BÖLÜM X FİYATLANDIRMA.
Personel Eğitimi Konunuzu buraya yazın.
Satış Eğitimi Veren Kişi [Ad].
Ürün ve Hizmetler İçin Kapasite Planlaması
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Pazarlama İletişimi ve Marka
YENİ ÜRÜN GELİŞTİRME ve ÜRÜN YAŞAM SÜRECİ STRATEJİLERİ
Örgüt Kuramı, Örgüt Tasarımı ve Örgütsel Değişim
Paydaşlar, Yöneticiler ve Etik
Sunum transkripti:

Ürün veya Hizmet Satışı Alt Başlık

Giriş Kendinizi ve çalışma arkadaşlarınızı kısaca tanıtın. Şirketinizin yüksek bir düzeyde sağladığı ürünleri veya hizmetleri açıklayın. Örnek: Trey Research, stratejik pazar planlaması için küresel iş zekası raporlarından hedeflenen pazar analizine kadar birçok alanda eksiksiz çözümler sunar. Giriş

Müşterilerin ihtiyaçlarını ve gereksinimlerini bildiğiniz kadarıyla belirtin. Örnek: Contoso, Ltd., [Tarih] MY yılında pazara sunulması planlanan çeşitli yeni araştırma ve geliştirme ürünlerine sahiptir. Şimdi tam zamanı: Bu ürünler için hedef pazarı belirleyin. Ürünlerin markalama ve konumlandırmasında en iyi yolu bulun. Rakiplerinizi belirleyin ve bunların başarısını ölçün. Ayrıca, pazarınızdaki değişimlere yanıt vermenize yardımcı olacak sürekli destek çözümlerini değerlendirin. İş Fırsatları

Ürünlerimiz ve Hizmetlerimiz Şirketinizin sağladığı, müşterinin hedeflerine ulaşmasına yardımcı olacak ürün veya hizmetleri listeleyin. Örnek: Trey Research, çeşitli araştırma yöntemleri kullanarak aşağıdaki alanlarda destek sağlayabilir: Pazara giriş stratejileri Ürün ve marka lansmanı Rekabetçi zeka verileri Pazar analizi, gözden geçirme ve izleme Ürünlerimiz ve Hizmetlerimiz

Maliyet Karşılaştırması Müşteriye finansal avantajları vurgulayın. Ürün veya hizmetinizin maliyetlerini bir veya daha fazla rakiple karşılaştırın. Özel Araştırma Hizmeti Trey Research Maliyeti* A Şirketi Maliyeti* Pazara giriş analizi E Sektör değerlendirmesi Fiyat ve marka analizi Tahmin ve planlama Abonelik Araştırma Hizmeti Tüketici sektörü pazar raporları Çevrimiçi küresel iş zekası veritabanı Maliyet Karşılaştırması * Özel araştırma hizmetinin maliyeti proje kapsamına bağlıdır

Güçlü Yönlerimiz Sektör ve Teknoloji Pazarları Araştırma Ağı Tüketici Malları ve Hizmetleri Dayanıklı mallar Elektronik Eşyalar Sağlık Yiyecek Araştırma Ağı Küresel Veriler Değerlen-dirme Marka zekası Eğilimler Sektör ve Teknoloji Pazarları Finans Medya Makine Ticaret B2B Hizmetleri Güçlü Yönlerimiz

Ürün veya Hizmetin Önemli Avantajları Tanıttığınız ürün veya hizmet tarafından sağlanan önemli avantajları özetleyin. Örnek: Pazar araştırmasına yatırım yapmak, ürününüzün başarısına yatırım yapmaktır! Müşterinizi tanıyın Rakiplerinizi tanıyın Zamanlama her şeydir Takip edin ve uyum sağlayın Ürün veya Hizmetin Önemli Avantajları

Ürün veya hizmetlerinizi sipariş etme ya da satın almaya ilişkin sonraki adımları kabaca özetleyin. Örnek: Trey Research’e araştırma yaptırmak için: Projeyi tanımlama İlk olarak sizinle toplantı yaparak projenizi tanımlarız. Araştırma teklifi sunma Sonra, değerlendirmeniz için bir teklif sunarız. Araştırmaya başlama Teklif onaylandığında, araştırmanızı yapmak ve bulguları analiz etmek üzere deneyimli bir ekip oluştururuz. Sürekli destek sağlama Raporunuzu teslim ettikten sonra sizinle birlikte çalışmaya devam ederek araştırma bulgularından en fazla değeri elde etmenizi sağlarız. Sonraki Adımlar

Şirketinizdeki önemli çalışanların iletişim bilgilerini sağlayın. Uygun durumlarda e-posta ve Web sitesi bilgileri sağlayın. İletişim Bilgileri