Ürün veya Hizmet Satışı Alt Başlık
Giriş Kendinizi ve çalışma arkadaşlarınızı kısaca tanıtın. Şirketinizin yüksek bir düzeyde sağladığı ürünleri veya hizmetleri açıklayın. Örnek: Trey Research, stratejik pazar planlaması için küresel iş zekası raporlarından hedeflenen pazar analizine kadar birçok alanda eksiksiz çözümler sunar. Giriş
Müşterilerin ihtiyaçlarını ve gereksinimlerini bildiğiniz kadarıyla belirtin. Örnek: Contoso, Ltd., [Tarih] MY yılında pazara sunulması planlanan çeşitli yeni araştırma ve geliştirme ürünlerine sahiptir. Şimdi tam zamanı: Bu ürünler için hedef pazarı belirleyin. Ürünlerin markalama ve konumlandırmasında en iyi yolu bulun. Rakiplerinizi belirleyin ve bunların başarısını ölçün. Ayrıca, pazarınızdaki değişimlere yanıt vermenize yardımcı olacak sürekli destek çözümlerini değerlendirin. İş Fırsatları
Ürünlerimiz ve Hizmetlerimiz Şirketinizin sağladığı, müşterinin hedeflerine ulaşmasına yardımcı olacak ürün veya hizmetleri listeleyin. Örnek: Trey Research, çeşitli araştırma yöntemleri kullanarak aşağıdaki alanlarda destek sağlayabilir: Pazara giriş stratejileri Ürün ve marka lansmanı Rekabetçi zeka verileri Pazar analizi, gözden geçirme ve izleme Ürünlerimiz ve Hizmetlerimiz
Maliyet Karşılaştırması Müşteriye finansal avantajları vurgulayın. Ürün veya hizmetinizin maliyetlerini bir veya daha fazla rakiple karşılaştırın. Özel Araştırma Hizmeti Trey Research Maliyeti* A Şirketi Maliyeti* Pazara giriş analizi E Sektör değerlendirmesi Fiyat ve marka analizi Tahmin ve planlama Abonelik Araştırma Hizmeti Tüketici sektörü pazar raporları Çevrimiçi küresel iş zekası veritabanı Maliyet Karşılaştırması * Özel araştırma hizmetinin maliyeti proje kapsamına bağlıdır
Güçlü Yönlerimiz Sektör ve Teknoloji Pazarları Araştırma Ağı Tüketici Malları ve Hizmetleri Dayanıklı mallar Elektronik Eşyalar Sağlık Yiyecek Araştırma Ağı Küresel Veriler Değerlen-dirme Marka zekası Eğilimler Sektör ve Teknoloji Pazarları Finans Medya Makine Ticaret B2B Hizmetleri Güçlü Yönlerimiz
Ürün veya Hizmetin Önemli Avantajları Tanıttığınız ürün veya hizmet tarafından sağlanan önemli avantajları özetleyin. Örnek: Pazar araştırmasına yatırım yapmak, ürününüzün başarısına yatırım yapmaktır! Müşterinizi tanıyın Rakiplerinizi tanıyın Zamanlama her şeydir Takip edin ve uyum sağlayın Ürün veya Hizmetin Önemli Avantajları
Ürün veya hizmetlerinizi sipariş etme ya da satın almaya ilişkin sonraki adımları kabaca özetleyin. Örnek: Trey Research’e araştırma yaptırmak için: Projeyi tanımlama İlk olarak sizinle toplantı yaparak projenizi tanımlarız. Araştırma teklifi sunma Sonra, değerlendirmeniz için bir teklif sunarız. Araştırmaya başlama Teklif onaylandığında, araştırmanızı yapmak ve bulguları analiz etmek üzere deneyimli bir ekip oluştururuz. Sürekli destek sağlama Raporunuzu teslim ettikten sonra sizinle birlikte çalışmaya devam ederek araştırma bulgularından en fazla değeri elde etmenizi sağlarız. Sonraki Adımlar
Şirketinizdeki önemli çalışanların iletişim bilgilerini sağlayın. Uygun durumlarda e-posta ve Web sitesi bilgileri sağlayın. İletişim Bilgileri