THY ÇALIŞMA SİSTEMİ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
GENEL BAKIŞ Kasım 2007’de kurulan AssisTT;
Advertisements

Tur Bilet Girişi. Rehberin sattıgı biletleri programa girmet için Reservation menüsünden Tour Reservation seçenegine tıklanır.
ClickMerkez İş Ortaklığı Sistemi Daha çok kazanmak için beklemeyin!
turRUS® Otomasyon Sistemi
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Havayolu maLİYETLERİNİN YAPISI
Tur Programının Kaydı.
Biz her gün size daha iyi nasıl hizmet verebiliriz diye düşünüyoruz, "Size ise hayattan geri kalmadan tadını çıkarmak kalıyor" Prestige Card hayatınızı.
TANITIM GÜNLERİ 13 – 14 EKİM 2010 Hoşgeldiniz.
2005 YILI MALİ SONUÇLARI İstanbul 1.Nisan.2005.
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI:
Pazarlama Karma Elemanları: DAĞITIM
Sektöründe 10 Yıllık deneyimle ispatlanmış olsa gerek ki Telekomünikasyon sektörü sonu olmayan, yıl geçtikçe kendisini yenileyen yapısı ile ticari anlamda.
ORTAK 9. SINIF DURUMU Tüm Ortaöğretim kurumları 9. sınıflarında okutulan dersler ortaktır. 9. sınıf öğrencileri Eğitim Öğretim yılı sonunda başarı durumuna.
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar – Talep, Kapasite Yönetimi
HAVAYOLU PAZARLAMASI, YOLCU TALEBİNİN ÖNEMİ VE TALEP TAHMİNİ
SİVİL HAVACILIK GENEL MÜDÜRLÜĞÜ (SHGM)
Öğrenci Adı Soyadı/Numarası
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
İKİNCİ HAFTA SEYAHAT ACENTACILIĞI
Comenius Okul Ortaklıkları
TURİZM HUKUKU SÖZLEŞMELERİ
E-DEVLET e-Devlet sayesinde bürokratik işlemlerden ve kapı kapı dolaşmadan gerekli hizmetleri alabileceksiniz. Bunun yanında hizmet almakla kalmayacak,
Avrupa Hava Yolları 2005 yılı inclemesi. Görevli Değişimi Paula Black Genel Müdür Tom Smith Pazarlama Müdürü Rachel Cross Muhasebe Müdürü Brian Simpson.
2011 LDV ORTAKLIK PROJELERİ BAŞLANGIÇ TOPLANTISI.
GÜMRÜK KIYMETİNİN TESPİTİ
Finansal Eğitim Merkezi ve Eğitim Teknolojileri 2014 – 2015 Dönemi Değerlendirmesi Mesleki Gelişim ve Eğitim Bölümü Temmuz 2015.
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
20.UPK ● Prof.Dr. Bayram Zafer ERDOĞAN ● Yrd.Doç.Dr. Tolga TORUN ● Yrd.Doç.Dr. Sevgi GÖNÜLLÜOĞLU.
TÜBİTAK 4006 BİLİM FUARLARI
AVEA MOBİL PAZARLAMA Kurumsal SMS
E-Ticaret Firması 2007 Kurulan Trend A.Ş. isimli şirket Tarafından Yönetilmekte… Hazırlayan: Nevzat Melih Tünek.
10 Haziran 2012 tarihinden itibaren rezervasyon sistemindeki yenilikler.
CUSTOMER TO CUSTOMER (TÜKETİCİDEN TÜKETİCİYE) E-TİCARET
Seyahatix.com “Türkiye’nin Seyahat Arama Motoru”.
ENGELSİZ YER HİZMETLERİ; ÖNCELİĞİMİZ MEMNUNİYETİNİZ Havaalanı ulaşımında tüm engellerin yerini konfor ve rahatlık aldı. Güvenli, rahat ve keyifli bir uçuş.
Mobil İletişimin Gelişimi
  Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler olarak değerlendirilebilir. Bu hizmetler arasında garanti,
ÖĞRENCİ YEMEK BURSU İŞLEMLERİ İŞ AKIŞ SÜRECİ
Üye Sicil Müdürlüğü olarak, Ülkemizde ilkleri yapan İZMİR TİCARET ODASI’ nın, kendi görev alanında ilkleri yapan Müdürlüğü olmaya devam ediyoruz…
Gundemkep.com.tr. Gundemkep.com Amaç: Kep sisteminde kanal yapısının açıklanabilmesi için hazırlanmıştır. Uygulama: Web Site işlemleri Sisteme giriş işlemleri.
TURİZM PAZARLAMASINA GİRİŞ
T.C. KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI YATIRIM VE İŞLETMELER GENEL MÜDÜRLÜĞÜ SEYAHAT ACENTALARINA SAĞLANACAK TURİZM DESTEĞİ İLE İLGİLİ BİLGİLENDİRME.
Arkman Vize Paketi. Arkman sistem işleyişi Sistemdeki çalışma prensipleri: ▫ Acente ofisinde alınan VİZE işlerinin (satış öncesi ya da sonrası, randevu.
HAVACILIK SİGORTALARI
Turizm Acentesi (Uçak Seyehat Acentesi). Genel Bakış Uçak ile seyehat etmek isteyen bir yolcu olsun. Kişi uçak bileti alabilmek için önünde iki seçenek.
PAZARLAMA MEVZUATI Paket Tur Sözleşmeleri. Paket tur sözleşmeleri; ulaştırma, konaklama ve bunlara yardımcı sayılmayan di ğ er turistik hizmetlerin en.
TERME MESLEK YÜKSEKOKULU PAZARLAMA PROGRAMI 2
ENGELSİZ YER HİZMETLERİ; ÖNCELİĞİMİZ MEMNUNİYETİNİZ Havaalanı ulaşımında tüm engellerin yerini konfor ve rahatlık aldı. Güvenli, rahat ve keyifli bir.
SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!
MUHASEBE YEDEKLEME.
TCHİBO Ağahan köse
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
Ziyafet ve İkram Hizmetleri
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
Havalimanı Check-in İşlemleri
ADVENCE REZ/TKT Önceden rezervasyon ve bilet satın alma
THY ÇALIŞMA SİSTEMİ-2.
Düşük Maliyetli Havayolu Taşımacılığı
Uçak Bileti Değiştirme
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
Medicaltourism.com.tr Nedir ?
Kullanıcıların Bilgilendirilmesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
2008/2 Sayılı Tasarım Desteği Hakkında Tebliğ
Öğr. Gör. Dr. Dİdar sarI çallI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

THY ÇALIŞMA SİSTEMİ

1. Nasıl rezervasyon yaptırabilirim? Türk Hava Yolları Satış Ofisleri, seyahat acenteleri, 444 0 849 numaralı telefondan ulaşabileceğiniz çağrı merkezimiz ve Online olarak Web sitemiz veya mobil uygulamalar aracılığıyla rezervasyon yaptırabilirsiniz.

2. Yedek sırası neye göre belirlenmektedir? Rezervasyon yedek sırası, yedeğe yazılış tarihi, yedeğine yazıldığı bilet fiyatı ve diğer kriterlere göre sistem tarafından otomatik olarak belirlenmektedir. Bu sıralamaya kaydolmuş ancak rezervasyonu onaylanmamış yolcularımız, havalimanında check-in kontuarına da başvurarak kendilerini “alan yedeği” olarak kaydettirmelidirler. Bilet türü ve check-in başvuru saati esaslarına dayanarak sistem tarafından otomatik olarak bir alan yedeği sıralaması oluşturulur. Havalimanında yedek yolcu alımı alan yedeği sıralamasına göre yapılır.

3. Yedek olan uçuşumun onaylandığını nasıl öğrenebilirim? Yedek listesinde olduğunuz uçuş onaylanırsa bu durumdan telefon, SMS ve e-posta yoluyla haberdar edilirsiniz. Konfirmasyon için ayrıca 444 0 849 numaralı telefondan çağrı merkezimize bildirimde bulunmanız istenebilir.

4. Sınıf neyi temsil etmektedir? Sınıf, gidilen yerde kalınacak süre, biletin uçuştan ne kadar süre önce satın alındığı gibi unsurlar göz önünde bulundurularak çeşitlendirilmiş bilet fiyatları için ayrılan kapasiteyi temsil etmektedir. Aynı kabin için satılan sınıflar arasında sunulan hizmet veya oturulan koltuk bakımından hiç bir farklılık yoktur.

5. Rezervasyon yaptırmak istediğim uçuşunuzda neden yüksek ücretli sınıflarda yer varken düşük ücretli sınıflarda yer bulamıyorum? Ve bu ücret farklılığı neden kaynaklanmaktadır? Gidilen yerde kalınacak süre, biletin uçuştan ne kadar süre önce satın alındığı gibi unsurlara bağlı olarak uçuşlarımızda farklı sınıflar oluşturulmakta ve her bir sınıf için uygulanan bilet fiyatı farklılık göstermektedir. Sınıflar için ayrılan kapasiteler istatistiklere göre belirlenir. Herhangi bir bilet fiyatının uygulandığı sınıf için ayrılan kapasite, o sefere fazla talep olması nedeniyle dolabilmekte; ancak diğer sınıflarda farklı fiyatlardan yer bulunabilmektedir.

KAYNAK http://www.turkishairlines.com/tr-tr/seyahat-bilgileri/sikca-sorulan-sorular/rezervasyon/rezervasyon