Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!"— Sunum transkripti:

1 SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!
VERİMİZ Bizim için veri sadece telefon numarası veya bir e-posta adresi değildir. Bizim için veri yakından tanıdığımız insanlardır. Sadece erişim bilgilerini değil alışveriş trendlerini ve tercihlerini, demografik bilgilerini ve SES gruplarını da biliriz. Bu sayede gönderi iznine sahip olduğumuz 6,8 milyon insana benzersiz kırılım kriterleriyle gönderi yapabilirsiniz.

2 AMAÇ Kişiye Özel Dijital Insert
Online dünyanın araçlarından faydalanarak markettlerde kişiye özel akıllı ürün önerileri ile mass kampanya maliyetlerini düşürmek, hedef kitleli kampanyalara göre daha yüksek kampanya geri dönüşü sağlamak hedeflenmiştir. Perakende sektöründe kitlesel olarak iletişimi yapılan basılı insert kampanyaları dijitalleştirilerek geçmişte benzer ürünleri alanlar gelecekte de benzer ürünleri alır mantığı ile kişiye özel ürün önerileri sunulmaktadır. Mobil üzerinden hedefleme Dijital Kişiye Özel Insert Promosyon Duyurusu İleri Analitik Modelleme VERİMİZ Bizim için veri sadece telefon numarası veya bir e-posta adresi değildir. Bizim için veri yakından tanıdığımız insanlardır. Sadece erişim bilgilerini değil alışveriş trendlerini ve tercihlerini, demografik bilgilerini ve SES gruplarını da biliriz. Bu sayede gönderi iznine sahip olduğumuz 6,8 milyon insana benzersiz kırılım kriterleriyle gönderi yapabilirsiniz.

3 UYGULAMA Tüketici Önerilen Ürünlerden Satın Alır. 5 Tüketiciler, kişiye özel ürünlerle hazırlanmış web sayfalarına ulaşır ve kampanyalı ürünleri görür. 4 SMS ile tüketiciye ulaşılır. 3 Hangi tüketiciye hangi ürünler önerileceği belirlenir. 2 Tüketicilerin alışveriş verileri öngörüsel pazarlama algoritmaları ile analiz edilir. 1 Sayın Mehmet Yılmaz, Özhan Market’ten size özel fırsatlar! Görmek için linke tıklamanız yeterli. eb5677yzt43ref Z.Yağı Z.Yağı Bal Bal K.Peyniri K.Peyniri K.Peyniri

4 Marketten Alışveriş Yapan
SONUÇ Marketten Alışveriş Yapan Müşteri Oranı %85 Önerilen Ürün Performansı* %24 İletişime Geçilen Kişi Sayısı: 72.585 Tıklama Oranı: %11 * Önerilen Ürün Performansı; Önerdiğimiz ürünü satın alan kişi sayısının tıklayan kişi sayısına oranıdır. Başarılı Sonuçlar Elde Edilmiştir. 6 Kat * *Diğer hedef kitleli kampanyalar ile karşılaştırdığımızda, kişiselleştirilmiş önerilerin sağladığı avantajlara göre verişmiştir.


"SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!" indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları