BIÇAKÇI BEDRİYE BAYKAŞ ORTAOKULU OKUL KÜLTÜRÜ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
Advertisements

DEZAVANTAJLı ÇOCUKLARDA EĞITIM HAKKı YENI ORHANLı ORTAOKULU – ÖZGÜR KAYA.
ADIYAMAN FEVZİ ÇAKMAK İLKÖĞRETİM OKULU SUNAY AKIN OYUNCAK KÜTÜPHANESİ.
T.C. ŞEHİTKAMİL KAYMAKAMLIĞI 75. YIL CUMHURİYET ANAOKULU MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM © TemplatesWise.com 1.
Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi ( HASAL) eğitim-öğretime 4 Haziran 1984’te 108 öğrenciyle başladı.
EĞİTİM BİLİŞİM AĞI (EBA)
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
Okulumuz Çalılıöz Mahallesi 423. Sokak No:35’de yer almaktadır. Okulumuz tam gün eğitim yapmakta olup toplam 6 şubemiz ve 65 öğrencimiz bulunmaktadır.
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
Vizyon Kurumsal kimliği ve sunduğu hizmetlerle örnek alınan, kültürel mirası değerlendirebilen, yaşanan hayatı yorumlayabilen, problemlere çözüm üretebilen,
GRUNDTVIG Yetişkin Eğitimi ve Yaşam Boyu Öğrenme.
ÖĞRENME SINIF YÖNETİMİ
AKKUŞ İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ BRİFİNG DOSYASI 2016.
Bireysel Entegrasyon Ödevi Hayrunnisa Demirci.
Okul Tanıtım Bilgileri İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 32 Öğrenci Sayısı : 857 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 24 Fen Laboratuarı Sayısı : 1 BT(Bilgisayar)
OKULUMUZ HAKKINDA BİLGİLER Öğretmen Sayısı : 19 Öğrenci Sayısı : 212 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 9 Fen Laboratuarı Sayısı :0 BT(Bilgisayar) Sınıfı.
Okul Tanıtım Bilgileri girilecek İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 37 Öğrenci Sayısı : 1051 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 34 Fen Laboratuarı Sayısı :
ERDEMLİ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ TARIM ALANI.
KTÜ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ 1. SUNUM AKIŞI TarihçeMisyonVizyonFakülte YönetimiSon Birkaç Yıla Ait Tavan ve Taban Puanları Bölümlerde Mevcut Öğrenci.
TARIM ALANI. Okulumuz serası Çukurova Kalkınma ajansı projesi kapsamında 2013 yılında yapılmıştır. Seralarımız toplam 1.5 dönüm olmak üzere iki seradan.
Süreç... Rehberlik Nedir? Rehberlik Ne Değildir? Reberlik İlkeleri Nelerdir? Rehberlik Servisinden Hangi Konulara Dair Yardım Alınabilir? - Bireysel Alan.
TÜRK EĞİTİM SİSTEMİ VE OKUL YÖNETİMİ Ders Notları
IĞDIR ÜNİVERSİTESİ ZİRAAT FAKÜLTESİ
ÜSTÜN ZEKALI VE ÜSTÜN YETENEKLİ ÇOCUKLAR
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi Araştırma ve Uygulama Merkezi Stratejik Planı Yrd. Doç. Dr. Günver GÜNEŞ Merkez.
OKUL- ÇEVRE İLİŞKİLERİ
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
GÖLCÜK İMAM HATİP ORTAOKULU
ÇAĞDAŞ EĞİTİM SİSTEMİNDE ÖĞRENCİ KİŞİLİK HİZMETLERİ VE REHBERLİK
HAYAT BİLGİSİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK SERVİSİ
KINIK ÇOK PROGRAMLI ANADOLU LİSESİ OKUL TANITIMI
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Erasmus+ KA1 Projesi: Gelişim İçin Hareketlilik
ZAFER İLKOKULU BENGİ FAALİYETLERİ
ÖRGÜN EĞİTİMLE BİRLİKTE HAFIZLIK PROJESİ TANITIM PROGRAMINA
«Tarımsal Eğitimin Adresi»
TOPLUMSAL YAPI Gülen SARI.
Eğitim Bilimleri Fakültesi
BİLSEM NEDİR? “Bilim ve Sanat Merkezi, okul öncesi eğitim, ilkokul, ortaokul ve lise çağındaki özel yetenekli öğrencilerin bireysel yeteneklerinin farkında.
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ.
Cihan Ünlü Türkçe öğretmenliği Wep02 ödevi
Mehmet zeki obdan ilkokulu
Fransa Eğitim Sistemi Dr. Yar Ali METE.
ATATÜRK İLKOKULU’NUN TANITIMI VE TARİHİ. ATATÜRK İLKOKULU’NUN TANITIMI VE TARİHİ.
S.Ü.ÇUMRA MESLEK YÜKSEKOKULU
OKUL-AİLE-ÇEVRE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
T.C. HALİLİYE KAYMAKAMLIĞI ŞANLIURFA ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ
Geniş Ölçekli Testler Yrd. Doç. Dr .Ömer Kutlu.
T.C. TOROSLAR KAYMAKAMLIĞI YALINAYAK İLKOKULU MÜDÜRLÜĞÜ
DÖNEMİ FAALİYET RAPORU Sunucu: Doç. Dr. Fevzi HANSU
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
DÖNEMİ FAALİYET RAPORU Sunucu: Yrd. Doç. Dr. Fevzi HANSU
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
Okul Öncesi Eğitim.
Psikolojik Danışma ve Rehberlik
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Sınıfın İlişki Düzeni.
E-TWINNING BİLGİLENDİRME SUNUSU
Misyonumuz ve Vizyonumuz
14. EKİPLE ÖĞRETİM İKİ KAFA TEK KAFADAN DAHA İYİDİR ( Two heads are better than one) ingiliz atasözü.
MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİM ŞUBESİ
Bireyi Tanıma Süreci Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
Ergenlikte Psikososyal Sorunlar
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
ABİDE (Akademik Becerilerin İzlenmesi ve DEğerlendirilmesi)
Sunum transkripti:

BIÇAKÇI BEDRİYE BAYKAŞ ORTAOKULU OKUL KÜLTÜRÜ

OKUL KÜLTÜRÜ Okulumuz 1928 yılında kurulmuştur.

OKUL KÜLTÜRÜ 1928 yılında köy meydanındaki köy odasında açılmıştır. Birkaç yıl burada faaliyet gösterdikten sonra şimdiki okul bahçesinin güney kısmında köylülerin çabasıyla yeni okul yapılmıştır. 1965 yılına kadar bu bina faal iken kifayetsiz kalmış. 1965 yazında şimdiki ortaokul binası yapılmış. İlköğretim olunca ortaokullara yetersiz gelen okul binası, ortaokul öğrencileri birkaç yıl Bademli Ortaokuluna taşımışlar. 2006-2007 yılında şimdiki ilkokul binası yapılarak faal duruma gelmiştir. Şu an iki okul olarak Ortaokul bünyesinde 114 aktif öğrencisi ile Ortaokul olarak devam etmektedir.

OKUL KÜLTÜRÜ Okulumuzun amacı; sağlıklı, mutlu, başarılı, ailesine, kendisine ve ülkesine yararlı insanlar yetiştirmektir.

OKUL KÜLTÜRÜ Geçim kaynağını tarım ve hayvancılıkla sağlayan bir sosyo-ekonomik çevrede bulunmaktadır. Bu sosyo-ekonomik düzeyin dışına çıkacak, çevresini ve ülkesini tanımaya dönük bir görev yerine getirmek.

OKUL KÜLTÜRÜ Okulumuz kırsal alanda yer almaktadır. Okul yemekhanesi ve oyun bahçesi bulunmaktadır. Fatih Projesi kapsamında her sınıfta etkileşimli tahtalar aktif olarak kullanılmaktadır.

OKUL KÜLTÜRÜ Okul binasında derslik sayısı yetersiz olduğundan ilkokul binasından ek derslik kullanılmaktadır. Sağlıklı, mutlu, saygılı, ahlaklı ve başarılı bir eğitim düzeni içerisinde çalışmak.. Yönetici, öğretmen ve öğrencilerin en büyük beklentisidir.

OKUL KÜLTÜRÜ Öğrencilerinin bir meslek sahibi olarak köy ortamından çıkmaları ise velilerin büyük beklentisi içerisindedir.

OKUL KÜLTÜRÜ Öğrenci merkezli, bireysel eğitim anlayışına sahip, şiddete karşı, etkili iletişim becerilerini geliştirmiş, teknolojiyi etkin kullanan, geleceğe dönük projeler üretebilen öğrencilerin sadece zihinsel gelişimleriyle değil, psikolojik ve fiziksel gelişimleriyle de yakından ilgilenen bir eğitim anlayışına sahip olmak.