OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
AİLELERİN EĞİTİM SÜRECİNE KATILIM ÇALIŞMALARI
Advertisements

2007 / 30 SAYILI MESLEKİ VE TEKNİK EĞİTİMDE TANITIM VE YÖNELTME ÇALIŞMALARI GENELGESİ DOĞRULTUSUNDA İLÇEMİZ İLKÖĞRETİM VE ORTAÖĞRETİM KURUMLARINDA YAPILMASI.
Günlük Plan Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
EĞİTİM SETİ TANITIMI.
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI TEMEL EĞİTİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
YILLIK VE GÜNLÜK PLANLARIN DEĞERLENDİRİLMESİ
3.Hafta: Erken Çocukluk ve Okul Öncesi Dönemlerinde Özel Eğitim
AB-TÜRKİYE ODA FORUMU PROJESİ 1/51 DEĞERLENDİRME TABLOSU Başvuru Rehberi içinde yer alan ve proje tekliflerinin hangi kriterlere göre değerlendirileceğini.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARINDA PLANLAMA VE DEĞERLENDİRME
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI VE KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ
REHBERLİK DERS II.
SINIF YÖNETİMİ YENİ BİR DÖNEME BAŞLANGIÇ
OKUL ÖNCESİ DÖNEM: İnsan hayatının her döneminde olduğu gibi
KEŞFET KENDİNİ PROJESİ
MERHABA.
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROĞRAMI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DEĞERLER EĞİTİMİ YILLIK ÇALIŞMA PLANI
Çukurova Üniversitesi Anaokulu Hoş GeldinizToplantısı 04-05/09/2014
YARIN SİZDEYİZ.
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
Danışman: Prof. Dr. Mustafa ERGÜN Hazırlayan: Melike ELMEZ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN İLKELERİ
KAYNAŞTIRMA EĞİTİMİ Özel eğitim gerektiren bireylerin,yetersizliği olmayan akranlarıyla birlikte eğitim-öğretimlerini resmi okullarda sürdürmesi esasına.
MOTİVASYONU VE BAŞARIYI ARTTIRMA PROJESİ
Okul Öncesi Eğitimden İlköğretime Geçiş.
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP)
AYDIN ÇOCUK MAHKEMESİ İSMAİL ÇEKİN PEDAGOG
BEP GELİŞTİRME BİRİMİNİN GÖREVLERİ
EDS462 Okul Deneyimi Dersi
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DEĞERLENDİRME
TAHSİN TEMİZER SİLVAN R.A.M. MÜDÜRÜ
TÜRKİYEDE UYGULANAN EĞİTİM PROGRAMLARI
SERTİFİKASYONA İLİŞKİN İKİNCİ DANIŞMAN GÖRÜŞMESİ EEE PRATİKTE KULLANIM FAALİYETLERİNİN EVALÜASYONU Eğitimde Etniklerarası Entegrasyon Projesi.
GİRİŞ Hayat bilgisi dersinde eğitim-öğretim sürecinin başarılı bir biçimde gerçekleşmesi ve kazanımların öğrencilere kazandırılması için önemli.
Eylül Ayında Yapılacak İş ve İşlemler
Kurullar, Meslekî Çalışmalar ve Komisyonlar
OKULLARDA ORMAN PROGRAMI (Learning About Forest-LEAF)
OTMG KAPSAMINDA YAPTIĞIMIZ ETKİNLİKLER GELİŞİM ALANLARI EYLÜLEKİMKASIMARALIKOCAKŞUBATMARTNİSAN MESLEKİ GELİŞİM KİŞİSEL VE MESLEKİ GELİŞM Öğrencilerin.
MEB İLKÖĞRETİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Okul Gelişim ve Rehberlik Şubesi İKS Proje Sorumlusu Program Geliştirme Uzm: Bahar KÜÇÜKTEPE Haziran 2010 İLKÖĞRETİM KURUMLARI.
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİ OKULA UYUM PROGRAMI ÖĞRETMEN KILAVUZU VE
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE GEZİ ALANLARI VE GÖZLEM
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
EĞİTSEL VE DAVRANIŞSAL DEĞERLENDİRME- ASSESSMENT Ders 1: Değerlendirme Basamakları Gönderme Öncesi Süreç Prof. Dr. Tevhide Kargın.
HAZIRLAYANLAR ESMANUR ÖZDEMİR EDA AKKUŞ NURSEMA YALÇIN
OKUL ÖNCESİ UYUM PROGRAMI
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
CGL 310 OKUL ÖNCESİ EĞİTİM PROGRAMLARI II DERSİ
Okul öncesİ dönemde müzİk İle Öğretİm
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ PLAN HAZIRLAMA REHBERİ
PSİKOLOJİK DANIŞMA VE REHBERLİK HİZMETLERİ PLANI HAZIRLAMA TAKVİMİ
EDS462/OMB504 Okul Deneyimi Dersi
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
Havacılıkta İnsan Kaynakları Eğitimde 4. hafta, fiilen 3
REHBERLİK VE PSİKOLOJİK DANIŞMA HİZMETLERİ PLAN HAZIRLAMA
Derleme/Düzenleme : Manavgat RAM RPD Hizmetleri Bölümü
ORTAOKUL ÖĞRENCİLERİ ARAŞTIRMA PROJELERİ YARIŞMA SÜRECİNİN TANITIMI
Hanife ÇAKIR Uzman Öğretmen
REHBERLİK DERS II.
Sunum transkripti:

OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I

AYLIK PLAN Kazanım ve göstergeler Kavramlar Alan gezileri Belirli gün ve haftalar Aile katılımı Değerlendirme

Aylık Eğitim Planı Formatı (MEB, 2013) BELİRLİ GÜN VE HAFTALAR AYLIK PLANI Aylık Eğitim Planı Formatı (MEB, 2013) Okul Adı : ………. Öğretmen Adı ve Soyadı : ………. Tarih : …./…./…….. Yaş Grubu (Ay) : ………. AYLAR KAZANIMLAR VE GÖSTERGELERİ Çocukların gelişimsel özellikleri göz önünde bulundurularak o ay içinde ulaşılması beklenen kazanım ve göstergeler seçilir. Seçilen kazanım ve göstergeler gelişim alanları belirtilerek açık olarak yazılır. …………………… KAVRAMLAR Kavramlar o ay için belirlenen kazanımlarla ilişkilendirilerek seçilir ve kategorileriyle birlikte yazılır. Gerekli durumlarda kavram listesine yeni kavramlar eklenebilir. BELİRLİ GÜN VE HAFTALAR ALAN GEZİLERİ AİLE KATILIMI O ay için uygun olan belirli gün ve haftalar belirlenerek yazılır. O ay için belirlenen kazanımlara uygun olarak yapılacak alan gezileri yazılır. O ay için belirlenen kazanımlara göre evde ve okulda ailelerle birlikte yapılacak etkinlikler yazılır. DEĞERLENDİRME Ay sonunda yapılacak değerlendirmeler günlük değerlendirmeler göz önüne alınarak çocuk, program ve öğretmen boyutlarında genel olarak yapılır. Çocuklar; “Gelişim Gözlem Formu”na kaydedilen gözlemler dikkate alınarak değerlendirilir. Program; kazanım ve göstergeler, kavramlar, alan gezileri, aile katılımı, materyaller ve uyarlama boyutları dikkate alınarak değerlendirilir. Öğretmen; o ay planladığı programın tüm boyutlarını dikkate alarak kendini değerlendirir. Bu değerlendirmeler sonucunda bir sonraki ayda alınacak kazanım ve göstergeler belirlenir. Her ay kullanılması gereken formlar bu bölümde belirtilir. (Eylül ayında “Okul Tanıtım ve Aile Tanıma Dosyası”nda bulunan formlar ile “Aile Eğitimi İhtiyaç Belirleme Formu” ve “Aile Katılımı Tercih Formu” uygulanır. Eğitim yılı boyunca her çocuk için “Gelişim Gözlem Formu” doldurulur. Her dönemin sonunda her çocuk için “Gelişim Raporu” hazırlanır).

GÜNLÜK EĞİTİM AKIŞI Güne Başlama Zamanı Oyun Zamanı Etkinlik Zamanı Günü Değerlendirme Zamanı Genel Değerlendirme