Final Raporunda olması gerekenler

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
(EDS462) OKUL DENEYİMİ – II
Advertisements

Pilot Uygulamanın Amacı; a. İlköğretim Kurumu Standartlarının, öz değerlendirme aracı olarak;  Anlaşılırlığını,  Geçerliğini,  Uygulanabilirliğini,
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
TANIŞMA ETKİNLİĞİ 1-Adınız ve Soyadınız 2-Görev Yeriniz 3-En son okuduğunuz kitap 4-En sevdiğiniz dizi 5-Kendinizi ifade eden bir kelime.
Staj Bilgilendirme 2016 Lütfen Sitemizde Bulunan Staj Açıklamalarını Dikkatlice Okuyunuz!
Bir asistanın, asistanlık dönemimdeki bilgilerinin sistem üzerinden takibinin yapılmasını sağlamak.
5.BÖLÜM İLETİŞİM VE EĞİTİM Ahmet ATAÇ- Cihan ÇAKMAK – Gülenaz SELÇUK – İhsan YILMAZ.
OKUL GELİŞİM YÖNETİM EKİBİ (OGYE).
T.C. ORDU VALİLİĞİ İlköğretim Müfettişleri Başkanlığı TAM ÖĞRENME MODELİ TAM ÖĞRENME MODELİ.
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
Grundtvig Öğrenme Ortaklığı “A Step Towards Elderly People (STEP)” “Yaşlılara Doğru Bir Adım Projesi” Dr. Halis YEŞİL Çıraklık ve Yaygın Eğitim Genel Müdürlüğü.
TEFTİŞ SİSTEMİ VE İKS İLİŞKİSİ. İlköğretim Kurumları Standartları (İKS) Teftiş Sisteminde de bazı değişimleri beraberinde getirecektir (?) İlköğretim.
1 “Öğrenci Merkezli Öğretim” Öğretmen Adayları Bakış Açısı ile Ne İfade Ediyor? Dr.Dürdane JACOBS Dr. Fahriye HAYIRSEVER.
SOLUNUM VE GEVŞEME EGZERSİZLERİ İLE ETKİLİ MÜZİK EĞİTİMİ AYŞEN ÜMİT İSTANBUL BİLİM VE SANAT MERKEZİ Müzik Mentoru.
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI SKOOOL TANITIMI VE SUNUMU 05 Şubat 2016.
İyilik Okulu Projesi Uygulama Süreçleri Dr Cemil Keskin
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
PROJE TABANLI ÖĞRENME ATÖLYESİ
FLİPPED CLASSROOM TERS YÜZ EĞİTİMİ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
OKUL ÖNCESİNDE.
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMLARI
İç Kontrol Standartlarına Uyum Eylem Planı Toplantısı
ASSURE Modeli.
Okul Deneyimi Dersi-II «Öğretmenlik Uygulaması»
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
Öğretimin Uyarlanması
HIGH SCOPE.
ERASMUS+ AKADEMİK TANINMA
(EDS462/OMB504) OKUL DENEYİMİ – II
Halkali Mehmet Akİf Ersoy meslekİ ve TEKNİK ANADOLU lİsesİ
YAŞAM BECERİLERİ -Öfke kontrolü -“Hayır” diyebilme -Israrlara karşı koyabilme -Kendini ortaya koyma -İletişim becerileri -Sorun çözme -Stresle başa.
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
Sakarya Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümü
AİLE VE TÜKETİCİ HİZMETLERİ DERSİNDE TAM ÖĞRENME MODELİNİN ÖĞRETME-ÖĞRENME UYGULANIŞINI İNCELEYELİM GÜLDAĞ ARAS.
TEOG SINAVI.
WEB PROJE YÖNETİMİ Ahmet TAŞTAN.
TEST GELİŞTİRME.
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
İŞBİRLİKLİ ÖĞRENME YAKLAŞIMI
ERASMUS+(ÖĞRENCİ STAJI) ALMANYA (BERLİN)-İSPANYA (MARBELLA)
PROJENİN AMACI Milli Eğitimin Temel Amaçlarında ifadesini bulan; beden, zihin, ahlâk, ruh ve duygu bakımlarından dengeli ve sağlıklı şekilde gelişmiş bir.
MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
ÖĞRETİMDE PLANLAMA.
Hazırlık Sınıfı Hazırlık Sınıfı 1. Kurs Olarak Uygulama
UZEM KULLANIM KILAVUZU
İSTASYON YÖNTEMİ.
Akreditasyon ve Yeterlilikler Çerçevesinde
Akademik Bilişim '08 İLKÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİNİN
ÖBBS (Öğrenci Başarılarının Belirlenmesi Sınavı)
HAZİRAN DÖNEMİ SEMİNER ÇALIŞMALARI
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
[Yıl Ekleyin] Okul Yılı Okul Adı Öğretmenin Adı Sınıf
Geliştirme Genel Müdürlüğü
ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ KALİTE GÜVENCE SİSTEMİ
TC ÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ Sağlık Bilimleri Enstitüsü
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
Bologna Eşgüdüm Komisyonlarının
E-TWINNING BİLGİLENDİRME SUNUSU
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SÜRECİ BİLGİLENDİRME SUNUMU
FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI
Paylaşım Semineri İş Akışı
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
Geliştirme Genel Müdürlüğü
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
ABİDE (Akademik Becerilerin İzlenmesi ve DEğerlendirilmesi)
Sunum transkripti:

Final Raporunda olması gerekenler Okul Deneyimi Final Raporunda olması gerekenler Ders Öğretmeni: Eser Çeker

İçerik başlıkları

İçerik başlıkları Rapor Kapağı (0,66p)

İçerik başlıkları Staj Devam Çizelgesi (0,66p)

İçindekiler Sayfası (+ Rapor sayfa düzeni) (0,66p)

İçerik başlıkları Etkinlik-1: (Dönem Planı)-[sd]- (3,66p) Etkinlik-2: (Günlük bir ders planını/etkinliğini hazırlama çalışması)-[sd]- (3,66p) Etkinlik-3: (Ders anlatımı uygulaması: ders öğretmeninin değerlendirmesi)-[si]- (20p)

İçerik başlıkları Etkinlik-4: Öğrenciye soru sorma-cevap alma/öğrenciden soru alma-cevaplama çalışması -[si]- (13,33p) Etkinlik-5: Bir derste kullanılacak öğretim yöntem ve tekniğini belirleme/uygulama/değerlendirme -[si]- (13,33p)

İçerik başlıkları Etkinlik-6: Okulun veya Bölümün bazı aktivitelerine katılım ve katkı çalışması –[sd]- (3,66p) Etkinlik-7: Öğretimde yardımcı ders araç-gereçlerinden ve teknolojilerinden yararlanma vasıtalarını kullanım çalışması –[si]- (13,33p)

İçerik başlıkları Etkinlik-8: Test hazırlama & testi kullanma & sonuçlarını analiz etme [si] (13,33p)

İçerik başlıkları Etkinlik-9: Formun özdeğerlendirme için kullanılması (3,66p) Özdeğerlendirme

İçerik başlıkları Etkinlik-10: Öğrencinin ders verme çalışmalarının staj öğretmeni tarafından değerlendirme formu üzerinde total değerlendirilmesi (10p) ____________________________ Final raporun total max. notu: 50p

Staj Öğretmeninin Final Raporu İçerik başlıkları Staj Öğretmeninin Final Raporu

Final Rapora eklenen diğer notlar Devam notu: a) Staj devam notu (20h [sd] + 20h [si] = 45 puan) b) Seminerler devam notu = (5 puan) _______________________ Devam notu total max: 50 puan Rapor toplan notu max: 50 puan +_________ 100 puan

Dikkatiniz için teşekkürler! http://okuldeneyimi.wikispaces.com E-mail: cekereser@yahoo.co.uk