SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ. İnsanlık tarihinin en büyük organizasyonu olan toplumların; yapısını, gelişimini, değişimini, örgütlenme şekillerini ve kültürel dünyasını.
Advertisements

İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi
BBY 370 Müzelerde Bilgi Yönetimi Alev AyaokurTolga Çakmak Müze Türleri, Müzelerin Temel Unsurları – Organizasyonel Yapı ve Personel.
Prof. Dr. Ahmet Arıkan Gazi Ü niversitesi Gazi Eğitim Fakültesi OFMAE Bölümü Matematik Eğitimi Anabilim Dalı.
DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ. İÇİNDEKİLER  DESTEK EĞİTİM HİZMETLERİ OKULLARDA DESTEK EĞİTİM HİZMETİ NERELERDE VERİLİR? NEDEN DESTEK EĞİTİM? DESTEK EĞİTİM.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM © TemplatesWise.com 1.
Eğitim Sen Ocak 2015 Yükseköğretimde Örgütlenme Ümit Akıncı, Eğitim Sen İzmir 3 No'lu Şube.
İNSAN-BİLGİSAYAR ETKİLEŞİMİ. İnsan Bilgisayar Etkileşimi (İBE) alanındaki pratik ve teorik çalışmalar, bilgi ve iletişim teknolojilerinin insana ve insan.
Performans ve Ücret Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN
Zihinsel engellilerin sınıflandırılması
ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI SKOOOL TANITIMI VE SUNUMU 05 Şubat 2016.
%68 % 32 ANADOLU İMAM HATİP LİSELERİ İMAM HATİP ORTAOKULLARI EĞİTİM İÇERİĞİ.
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
Bireyi Tanıma Teknikleri I
Stratejik plan çalışmaları kapsamında yapılan akademik Personel Anket SONUÇLARI.
TUŞBA MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Ömer halİsdemir üniversitesİ Bilgi İşlem Daire BAŞKANLIĞI’na Hoşgeldiniz.. Arzu YILMAZ.
IĞDIR ÜNİVERSİTESİ ZİRAAT FAKÜLTESİ
BAP Desteği (Bilimsel Araştırma Projeleri)
SATILIK 8 BİN TON AHUDUDU
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘ü’
Sosyal Hizmet Meslek Etiği
ÇAĞDAŞ EĞİTİM SİSTEMİNDE ÖĞRENCİ KİŞİLİK HİZMETLERİ VE REHBERLİK
KISIM II Matematiksel Kavram ve Prosedürlerin Gelişimi
Drama ile İlgili Terimler / Eğitim Öğretim Sürecinde Drama
Erasmus+ KA1 Projesi: Gelişim İçin Hareketlilik
ENGELLİ ÇOCUKLARI TANIMA VE DEĞERLENDİRME
Bütünleştirme uygulamaları
ÖRGÜN EĞİTİMLE BİRLİKTE HAFIZLIK PROJESİ TANITIM PROGRAMINA
SOSYAL FARKINDALIK PROJESİ
BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR. BÖLÜM 1 TEMEL KAVRAMLAR.
BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ. BÖLÜM 3 ÖĞRETMENLİK MESLEĞİ.
FELSEFE BÖLÜMÜ.
TEOG SINAVI.
Fransa Eğitim Sistemi Dr. Yar Ali METE.
Sağlık Bilimleri Fakültesi
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘r’
ZİHİNSEL ENGELLİ ÇOCUKLAR Sağlık Bilimleri Fakültesi
Eğitim; bireyin davranışlarında, kendi yaşantısı yoluyla,
MESLEKLERİ TANIYALIM DÖRT YILLIK LİSANS PROGRAMLARI ‘f’
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
ÇUMRA İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
MBT-303 Özel öğretim yöntemleri-ı
1- İmam Hatip Okulları nedir?
İZMİR ÜNİVERSİTELERİ PLATFORMU DÖNEMİ ÇALIŞMALARI
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
Eğitim Sisteminde Öğretmenin Rolü
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
ÖĞRENME STİLLERİ.
BURSA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ ORMAN ENDÜSTRİ BİLİM TOPLULUĞU
Ankara Üniversitesi Teknoloji Transfer Ofisi
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Türkçe Öğretimi Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü
KÜTAHYA DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ Kütahya Dumlupınar Üniversitesi
SHB-221 TÜRKİYE’NİN TOPLUMSAL VE EKONOMİK YAPISI
Çevre teknikeri kimdir?
Etik.
Öğretim Yöntemleri ve Yaklaşımları
öneriler Sınıfların tüm öğrencileri içerecek biçimde düzenlenmesi
‘‘KARİYERİNDE BAŞARI SENİN ELİNDE’’
Çevre teknikeri kimdir?
Bireyi Tanıma Süreci Yrd. Doç. Dr. Gökhan Atik.
Isparta Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, orta öğretim kurumlarından mezun öğrencilerin 2 yıl süreyle eğitim-öğretim gördükleri, Ön lisans diploması.
Sınıf Öğretmenlerinin Eğitsel Amaçlı İnternet Kullanım Öz Yeterlikleri
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
FELSEFE BÖLÜMÜ.
Geliştirme Genel Müdürlüğü
İş ve Meslek Sosyolojisi
BİREYİ TANIMA TEKNİKLERİ
Sunum transkripti:

SOSYOLOJİ BÖLÜMÜ

Sosyolojinin Amacı İnsanlık tarihinin en büyük organizasyonu olan toplumların; yapısını, gelişimini, değişimini, örgütlenme şekillerini ve kültürel dünyasını analiz etmek. Sosyal hayatta karşılaşılan problemlere çözüm aramak ve topluma dair kuramlar ortaya koymak.

Bölümümüzün Amacı Sosyolojiye dair temel bilgileri öğrencilere aktarmak ve öğrencilerin içinde yaşadığı toplumu tanımasına, sonraki dönemlerde tatmin edici bir meslekte çalışmasına imkan verecek bilgi donanımını edinmesine yardımcı olmak.

Eğitim Süreci ve Kapsam Bölümümüzde 4 yıl lisans eğitimi vardır. Bölümün ders programında Sosyoloji öğreniminin yanında, Psikoloji, Antropoloji ve Felsefe alanlarının ana hatlarıyla ilgili derslerin de verilmesi planlamaktadır. .

İş İmkanları Sosyoloji Bölümü mezun olanlar, formasyon almaları halinde felsefe grubu öğretmeni olarak milli eğitimde görev alabilmektedirler. Bunun yanı sıra mezun olanlar bakanlıkların sosyolog kadrolarında, Devlet İstatistiklik Kurumunda, Araştırma Firmalarında, Üniversitelerin Sosyoloji Bölümlerinde, Dershanelerde ve özel sektörde çalışabilmektedirler.

Akademik Kadro Alkan ÖZKAN Unvan:Yrd. Doç. Dr. Görev:Bölüm Başkan V. Özkan AYDAR Unvan:Arş. Gör. Dr. Görev:Akademisyen Ender TUNCER Unvan:Arş. Gör. Görev:Akademisyen Hasan BİÇİM Unvan:Arş. Gör. Görev:Akademisyen