AMAÇ ÇÖZÜM SONUÇ koctas.com.tr üzerinden sepetine ürün ekleyip satın

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

AKILLI FAKS.
MBA-502 Stratejik Yönetim Yard. Doç. Dr. Erlan Bakiev
Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013
internet sitemize HOŞGELDİNİZ!
Neden e-ticaret’e ihtiyaç duyuluyor? Bugün; •Sürekli (24 saat boyunca 365 gün kesintisiz) reklam ve ticaret olanağı sunan, •İletişimi çok hızlı ve interaktif.
Satış Noktası Yönetimi
Prokart Promosyon Sistemi Version: Temel Özellikler  Kullanıcı dostu kolay kullanım.  Alışveriş Merkezi ortamında dahi kolayca çalışabilme.
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.
Google Analytics Nedir?
Sipariş Takip Programı
E-TİCARET SATIŞ SİTELERİ. E-TİCARET “Doğrudan fiziksel bağlantı kurmaya ya da fiziksel değiş tokuş işlemine gerek kalmadan tarafların elektronik olarak.
Çözümlerimizle İşinizde Değer Yaratalım
Google Adwords Dönüşüm Optimize Edici
ELEKTRONİK ATIKLAR VE GERİ DÖNÜŞÜM
ELEKTRONİK PAZARLAMA.
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
Restaurant Yönetim Sistemi
MILLENIUM MARKETING SUNUMU
Aynı Anda 3 ayrı satış fişi. Bir Müşteri işlemini yarım bırakıp başka bir müşteriye satış yapabilme 40 Ayrı Masa Hesabı -Tüm ürünleri masalara 2. satış.
İçerik e-Fatura Hakkında e-Arşiv Nedir? e-Arşiv’in Sunduğu Avantajlar
Toplu Sms Gönderimi EYLÜL 2014
GİRİŞİMCİLİK Ahmet AYDIN.
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
1 MarmarisCard Marmaris Turizm Geliştirme Projesi.
Eczane Sadakat Kart Sistemi
Erasmus Online Başvuru Kılavuzu - Öğrenim Hareketliliği Başvuru Esnasında Yaşadığınız Teknik Sorunlar için lütfen adresine .
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
Bu müşterilere %5 indirim ve sepette bıraktığı ürünlere göre ilgi duyacakları ilave ürün önerileri sunarak, alışverişlerini tamamlamaya yönlendirdik.
BİR İŞLETMENİN HEDEFİ 1.Müşteri kazanmak 2.Müşterileri firmada tutmak
=>SES BİLGİSİ
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Özel Alışveriş Sitesi.
TRAFİK SORUNU Çözüm.
E- Ticaret Altyapısı.
Bolum 4- 2.
Neden Kendi Siparişimi Kendim Girmeliyim?
AVEA MOBİL PAZARLAMA Kurumsal SMS
Herşey çok kolay! kolaymutabakat ile tanışmadan önceki haliniz. Şimdi değişim zamanı.
30 Eylül 2014 Eğitim Çalışmaları Webinar. Eğitim Çalışmaları Genel değerlendirme Eğitim planları – Grup gereksinimlerinin belirlenmesi – Eğitim süresinin.
NÜFUS HİZMETLERİNİ GÜÇLENDİRME VAKFI
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
  Satış sonrası hizmetler bir ürün satıldıktan sonraki süreçte müşteriye sunulan teknik destekler olarak değerlendirilebilir. Bu hizmetler arasında garanti,
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
In-Store Retail Analytics Başar Öztayşi
Shell Taşıt Tanıma Sistemi 1996 yılında Türkiye’de ilk defa Shell tarafından kullanılan, akaryakıt harcamalarının tek merkezden kontrol altına alınmasını.
1 E-Ticaret ve Güvenli Ödeme Kısım I. E-Ticaret Kısım II. Güvenli Ödeme Umur YILMAZ Comtech Tic. Ltd
CRM SOFTWARE YIĞIT TAKA CRM Tarihçesi 1980’ lerde database marketing. Neydi bu marketlerin amacı? Sayılamayan müşterilerle bire bir etkileşime.
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
KIRKLARELİ DEVLET HASTANESİ UZAKTAN EĞİTİM MERKEZİ Nisan 2017
WEB TABANLI DESTEK.
SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Liva Glutensiz Sistemi Bilgisayar için Kullanım Klavuzu
TCHİBO Ağahan köse
Akıl Defteri.
Restoran Otomasyon Sistemi
HEDEF KİTLE AMAÇ STRATEJİ
MEDUSA RANDEVU-REZERVASYON OTOMASYONU
ELEKTRONİK TİCARET E TİCARET NEDİR ? E-Ticaret ‘ te dikkat edilmesi gereken kurallar 1.
YENİ YILDA BULUŞALIM..
Otomatik Gönderi Programı
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
“Her Sabah Mutluluk”.
İŞLETMEDE BİLGİ SİSTEMLERİ
Kayıtta kullandığınız mail adresine gelen bilgileri giriniz.
LÜTFEN İLÜSTRASYONUMUZU KOMPLE İZLEYİNİZ
Hakkımızda Birleşik Ödeme; finansal işlemleri teknoloji ile birleştirerek ürettiği inovatif, pratik, güvenilir fintech çözümleri ile müşterilerine ve iş.
Sunum transkripti:

AMAÇ ÇÖZÜM SONUÇ koctas.com.tr üzerinden sepetine ürün ekleyip satın almayan müşterileri geri kazanmak istedik. ÇÖZÜM Bu müşterilere %5 indirim ve sepette bıraktığı ürünlere göre ilgi duyacakları ilave ürün önerileri sunarak, alışverişlerini tamamlamaya yönlendirdik. SONUÇ 2014 Temmuz – Aralık döneminde yapılan e-posta gönderimleri ile, %900 yatırım geri dönüş oranı (ROI) elde edilmiştir.

Sepetinde ürün bırakıp çıkan müşteri bilgisi Axion platformu kullanılarak tespit edildi.

E-posta Belirlenen kitleye otomatik olarak; sepetinde bıraktığı ürünleri hatırlatan, %5 indirim sunan, sepetindeki ürünlere özel ürün önerilerini içeren, e-posta gönderimi yapıldı. 1

Sepette Kalan Ürünler %5 indirim Verilen Fayda Akıllı Ürün Önerisi

Yatırımın geri dönüş oranı (ROI): %900 Tıklanan mail başı elde edilen değer: 26 TL Sepet ortalaması: online ortalamanın 1,80 katıdır. offline ortalamanın 2,41 katıdır. E-posta okunma oranı: %27,95 (Genel Mail Okunma Ortalamasının 6 Katı)