Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

Sunum yükleniyor. Lütfen bekleyiniz

“Her Sabah Mutluluk”.

Benzer bir sunumlar


... konulu sunumlar: "“Her Sabah Mutluluk”."— Sunum transkripti:

1 “Her Sabah Mutluluk”

2 HER SABAH ZAMANINDA KAHVALTI
İnsanlar yoğun iş temposunda kahvaltı edemiyorlar veya sağlıksız ürünlerle geçiştirmek zorunda kalıyorlar. İnsanların her sabah kahvaltı siparişi vermek ve bunu beklemek için zamanı yok. “Her Sabah Mutluluk”

3 MARKET İnsanlar isteklerine kolay ulaşmak istiyorlar
Breakfast Order İnsanlar isteklerine kolay ulaşmak istiyorlar Doğal ve sağlıklı beslenmeye olan ilgi her geçen gün artıyor. İnsanların düzenli yaşama ihtiyacı hissediyor. “Her Sabah Mutluluk”

4 HEDEF KİTLE “Her Sabah Mutluluk” Beyaz yaka çalışanları
TOPLU KURUMSAL BİREYSEL Beyaz yaka çalışanları Üniversite Öğrencileri Lezzetli ve sağlıklı kahvaltı etmek isteyen herkes Şirketlerdenveya okullardan toplu alımlar Kurumsal anlaşmalar. “Her Sabah Mutluluk”

5 BİZİ NEDEN SEÇMELİLER? Lezzetli ve sağlıklı kahvaltı sunuyoruz.
Katkısız doğal ürünler kullanıyoruz. Abonelik modeliyle tek siparişte aylık kahvaltı. Her sabah sipariş vermek zorunda değiller. Her sabah tam saatinde teslimat. Düzenli ve sağlıklı yaşama bizimle adım atarlar. “Her Sabah Mutluluk”

6 ÜRÜNLERİMİZ “Her Sabah Mutluluk”

7 ABONELİK MODELİ Her gün sipariş vermenize gerek kalmadan, size her sabah kahvaltı getiriyoruz. Menülerimizden birini seçtikten sonra abone olmak istediğiniz süreyi belirtirsiniz ve sonrasında her sabah kapınıza kahvaltınızı getiririz. Aboneliğin başladıktan sonra sizi her sabah mutlu ediyoruz☺ “Her Sabah Mutluluk”

8 YOL HARİTAMIZ “Her Sabah Mutluluk” Müşterilere ilk satış gerçekleşti
Tohum yatırımı aldık ve şirketleştik. Fikir Kuluçka merkezine kabul edildik. Yatırımcıyla görüşmelere başladık “Her Sabah Mutluluk”

9 Gelir Modeli “Her Sabah Mutluluk” MORNERO ₺ ₺ MORNERO + ₺ ₺ REKLAMLAR
İki farklı abonelik opsiyonu İki farklı abonelik opsiyonu MORNERO + Kahvaltı yanında ürün tanıtımları REKLAMLAR Kendi kurylerimizin ve farklı işletmelerin kuryelerinin ortak kullanımı KURYE PAYLAŞIMI “Her Sabah Mutluluk”

10 Paket Maliyeti “Her Sabah Mutluluk”

11 Gelir / Harcamalar 8. ayda kâr marjımızı %50ye çıkarmayı hedefliyoruz
“Her Sabah Mutluluk”

12 %400 Büyüme Başladığımızdan bu yana 4 kat büyüdük.
“Her Sabah Mutluluk”

13 Marketing Plan Dijital Reklamlar Kampanyalar Müşteri İlişkileri
Google Adword Facebook Toplu mail gönderimi Kampanyalar Deneme kahvaltıları Hediye gönderimleri Referanslı abone alımı Müşteri İlişkileri Müşterilerle birebir iletişim. Listelere göre aramalar. “Her Sabah Mutluluk”

14 Büyüme Hedefi “Her Sabah Mutluluk”
16 ayın sonunda 20 kat büyüme hedefliyoruz. Profit Subscribers “Her Sabah Mutluluk”

15 Yakın Dönem Hedefler Develop new business models
Farklı bölgelere hizmet vermek Kurumsal Anlaşmalar 1000 Abone “Her Sabah Mutluluk”

16 Akıllı kahvaltı otomatları
Uzun Dönem Hedefleri Akıllı kahvaltı otomatları Kurye paylaşımı Fiziksel Mağazalar “Her Sabah Mutluluk”

17 “Her Sabah Mutluluk”


"“Her Sabah Mutluluk”." indir ppt

Benzer bir sunumlar


Google Reklamları