KAVRAMLAR.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TS EN ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Advertisements

ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Faydaları ve Uygulama Koşulları
Kalite Kavramı.
KÜLTÜR ve SANAT Yaratıcı kültürel yaşama sahip olmak dengeli, dinamik ve sağlıklı bir toplum yaratmak için gereklidir. Sanatın tüm dalları toplumun kültürel.
T.C. BURSA VALİLİĞİ İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: SÜREÇLER
PROJE YÖNETİMİ VE RİSK ANALİZİ
6. Kaynak Yönetimi 1-İnsan kaynakları (görevlendirme, yeterlilik, eğitim) 2-Enformasyon 3-Alt yapı (işyeri, ekipman, devamlılık, destek hizmetler) 4-Çalışma.
KAYSERİ SANAYİ ODASI KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ. İSO VE EN * ISO NEDİR? * 1947 yılında kurulan ve yaptığı standardizasyon çalışmaları sonucu sanayiye, ticarete.
SÜREÇ YÖNETİMİ Dr. Selami ERARSLAN İstanbul 2011.
Prof. Dr. M. Erdal GÜZELDEMİR
7.1 GENEL Kuruluş, güvenli ürünler gerçekleştirmek için ihtiyaç duyulan süreçleri planlamalı ve geliştirmelidir.
KADINLARIN VE KADIN SİVİL TOPLUM KURULUŞLARININ GÜÇLENDİRİLMESİ HİBE PROGRAMI GÜÇLÜ KADIN GÜÇLÜ TOPLUM PROJESİ STRONG WOMEN STRONG SOCIETY PROJECT TR2009/ /69.
KALİTE YÖNETİMİ (EĞİTİMDE).
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ VATAN YAZILIMEVİ
TEMEL KAVRAMLAR, TERİMLER VE TARİFLER
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ KURUM İÇİ BİLGİLENDİRME EĞİTİMİ
24 Kalite yönetimi.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
T.C. OKAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SAĞLIK YÖNETİMİ YÜKSEKLİSANS 1.PROGRAM SAĞLIK HUKUKU ÖDEVİ-II HAZIRLAYAN Dr Beytullah ŞAHİN AKADEMİK DANIŞMAN.
ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ & İÇ TETKİKÇİ EĞİTİMİ
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ İİBF TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ DERS NOTLARI
ETKİLEŞİMİ VE İYİLEŞTİRME TEKNİKLERİ
TÜSİAD - KalDer KALİTE ÖDÜLÜ’nün AMACI ve ULUSAL KALİTE HAREKETİ İLE İLİŞKİSİ Kalite bilincini ve Toplam Kalite Yönetimi anlayışını ülke çapında yaymak.
İŞ KALİTESİ ve MALİYET İLİŞKİLERİ
Kalite Yönetim Prensipleri (Devam)
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
ISO 9001 standardı maddelerinin tanıtımı ve yorumlanması
Kalite Nedir? Furkan LEVENTOĞLU.
İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRESİ BAŞKANLIĞI KALİTE PROGRAMI.
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Performans ölçme ve değerlendirme güz
Kalite Yönetim Sistemlerinin Tarihsel Gelişimi, ISO 9000 Standartlar Ailesi, Kalite Yönetim Prensipleri 2. Hafta.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ KURUM İÇİ BİLGİLENDİRME EĞİTİMİ
Kalite Kavramı ve Toplam Kalite Yönetimi - Kalite Yönetim Sistemi ilişkisi 1. Hafta.
ISO/TS 16949:2009 (Hafta 9) ISO 9001:2008’E GÖRE FARKLAR.
ISO/TS 16949:2009 (Hafta 10) ISO 9001:2008’E GÖRE FARKLAR.
ISO/TS 16949:2009 (Hafta 8) ISO 9001:2008’E GÖRE FARKLAR.
Erdemir Grubu İç Denetim Sistemi 9 Mayıs 2015.
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI ERZURUM NUMUNE HASTANESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
AYDIN ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ
Süreç Yönetimi.
ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ŞARTLAR
Kalite Yönetimi Genel Tanımlar.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Konu: Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
YENİKENT AHMET ÇİÇEK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 2010 ANKARA Nihat BÜLBÜL.
HİZMET KALİTESİ.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
 Kalite en basit tanımıyla, müşteri isteklerine cevap verebilmektir.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
YÖNETİM SORUMLULUĞU. Yönetim Kalite politikasını oluşturmuştur. Yönetim kalite politikasında belirlenen değerlere sadık kalmayı taahhüt etmiş ve politikasını.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
ISO 9001:2015 standardı – Maddelerinin Tanıtımı
KAMU KURUMLARINDA SÜREÇ YÖNETİMİ ve
Periyodik Kontroller-Ölçümler
Kalite Kavramı ve Toplam Kalite Yönetimi - Kalite Yönetim Sistemi ilişkisi 1. Hafta.
Kalite Yönetimi Yrd.Doç.Dr. Murat Tanık.
ISO 9001:2015 standardı – 8. Maddenin Tanıtımı
Süreç Yönetimi.
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
ISO 9001:2015 standardı – Maddelerinin Tanıtımı
Kalite Yönetim Prensipleri (Devam)
ISO9001:2015 STANDARD REVİZYONU
KURUM KÜLTÜRÜ.
İŞLETME BİLİMİ VE İŞLETMEYİ TANIYALIM
ISO
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
MERKEZİ ARAŞTIRMA LABORATUVARLARINDAKİ SÜREÇ YÖNETİMİ
Sunum transkripti:

KAVRAMLAR

KALİTE NEDİR ? KALİTE NEDİR ? KA LİTE NEDİR ? KALİTE NEDİR ?

AMACA / İSTEKLERE UYGUNLUKTUR.

KALİTE İSTENEN ÖZELLİKLERE ; İLK DEFADA, ZAMANINDA, HER DEFASINDA, UYMAKTIR.

Kalite Ateş karşısında bozulmayan altın, Altın karşısında bozulmayan kadın, Kadın karşısında bozulmayan erkek; "Kalitelidir."

MÜŞTERİ Bir ürünü ( hizmeti ) kabul eden (alan) kuruluş veya kişi.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ Müşterinin şartlarının yerine getirildiğinin, müşteri tarafından hissedilen(algılanan) tatmin derecesi.

BİR PROSESİN SONUCUDUR ÜRÜN BİR PROSESİN SONUCUDUR EDİR

GİRDİLERİ ÇIKTI HALİNE GETİREN BİRBİRLERİYLE İLGİLİ VE ETKİLEŞİMLİ FAALİYETLER TAKIMI. PROSES 1 4 2 5 6 3

ORGANİZASYON Düzenlenmiş sorumlulukları, yetkileri ve ilişkileri olan insanlar ve tesisler grubudur.

Ustaya başarısının sırrını sormuşlar, "Doğru kararlar"demiş Ustaya başarısının sırrını sormuşlar, "Doğru kararlar"demiş. Sürekli, nasıl doğru karar alabildiğini öğrenmek istemişler. Tek kelimeyle cevap vermiş: "Tecrübe." Peki tecrübe denen bu şeyin sırrı neymiş? Usta, derinnn bir iç geçirmeden sonra şöyle demiş: - Yanlış kararlar.

TEDARİKÇİ Bir ürün sağlayan organizasyon veya kişi

ÜRETİM / HİZMETİ OLUŞTURANLAR GİRDİLER TEDARİKÇİLER ÇALIŞANLAR PROSES KALİTE KONTROL BAKIM ÜRÜN EKİPMANLAR MÜŞTERİLER

ETKİNLİK Planlanmış faaliyetlerin gerçekleştirilmesi ve planlanmış sonuçların elde edilme derecesi.

VERİMLİLİK Elde edilen sonuç ile kullanılan kaynak arasındaki ilişki.

İLGİLİ TARAF Bir organizasyonun başarısından veya performansından fayda sağlayan (ilgililenen) kişi veya grup. Müşteriler Hissedarlar Banka ve Sigortalar Çalışanlar Kuruluş Yerel Basın Ulusal Basın Komşular Kardeş Kuruluşlar Yasal Otoriteler

ÇEVRE NEDİR ? Kuruluşun faaliyet gösterdiği alanı çevreleyen hava, su, toprak, doğal kaynaklar, flora, fauna, insanlar ve bunların arasındaki ilişkiler

ÇALIŞMA ORTAMI İşin yapıldığı şartlar

BEKLENEN SONUCA BELİRSİZLİĞİN ETKİSİ RİSK BEKLENEN SONUCA BELİRSİZLİĞİN ETKİSİ