Merve ÇAKMAK.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

E-Ticaret Nedir? İnternetin yaygınlaşmasıyla birlikte Ticaret, birtakım sistemler aracılığıyla internet üzerinden de yapılır hale geldi. Bu yeni ticaret.
İNTERNET = HASTALARA ULAŞMANIN EN HIZLI YOLU Talip Taştemel – Genel Müdür
Google Analytics Nedir?
| Dış Kaynak Uzmanı. Misyonumuz : Dış Ticaret ve Lojistik Sektörlerinin tüm alanlarındaki hizmetlerimizle sağladığımız güvenirlilik ve yüksek iş ahlakımız.
PERAKENDECİLİK VE TOPTANCILIK
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
ELEKTRONİK TİCARET VE LOJİSTİK HİZMETLERİ
Sektöründe 10 Yıllık deneyimle ispatlanmış olsa gerek ki Telekomünikasyon sektörü sonu olmayan, yıl geçtikçe kendisini yenileyen yapısı ile ticari anlamda.
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
IAB Türkiye Basın toplantısı Büyük dönüşüm Dijital akıl.
K3 Toplantımıza Hepiniz
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
BOSCH ‘’ Yaşam İçin Teknoloji ‘’. Dünyanın üçüncü büyük beyaz eşya üreticisi ve Avrupa’da beyaz eşya pazarı lideri olan BSH Grubu, 700 milyon Euro yatırımla.
Lider yapan pazarlama gerçekleri
Lezzet, Sağlık ve Güven..
ELEKTRONİK TİCARETİN TÜRLERİ
E- Ticaret Altyapısı.
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
Altın hiç bu kadar kazandırmamıştı!
Neden Kendi Siparişimi Kendim Girmeliyim?
TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜ
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
GİRİŞİMCİ.
HONDA Ürün : Motorsiklet Model : CBR 600 RR Değişiklik : Frenleri Değiştirdik. Yenilik : ABS fren sistemi getirdik.
Logo.
ABDULLAH ONUR DURUK
Fahriye OBUT.
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed DÜNDAR
TATA MOTORS HAZIRLAYAN HALİDİN SÖNMEZ
Hazırlayan: Selim ERDEM
TCHIBO MERVE NUR ÜNER.
HAZIRLAYAN HALİDİN SÖNMEZ
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR
MELODİ TAŞDEMİR
1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(Çilingiryan) tarafından Hamburg'da kuruldu.
Hazırlayan: Hasan ACAR
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR DERSİ
Tchibo’yu Keşfetmek Dünyanın lider kahve üreticilerinden biri olarak 1949 yılından beri 60 ülkede 1300 mağaza ve 120 bin satış noktasıyla tüketicilere.
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed Dündar
TCHIBO MARKA HİKAYESİ Erdem OKTAY
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
TCHIBO FULYA KARAYAZI.
Betül GÜLER
Hazırlayan ve Sunan Ayşegül ARSLAN
1947 yılında İsveçli girişimci Erling Persson tarafından kurulmuştur.
Tchibo Sunumu Hazırlayan;Elif TEK.
TCHİBO MUHAMMED YAYLA.
H&M Hennes & Mauritz AB Hazırlayan: Recep Gürkan TINÇ NO :
H&M Sunumu Hazırlayan; Elif TEK
Sam Walton tarafından 1962 yılında kurulmuş Amerikan perakende satış yapan mağazalar zinciridir yılında Walmart büyük kazandıracak olan borsaya.
SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!
Pazarlamada Yeni Yaklaşımlar Hazırlayan: Gözde Boz
SOSYAL MEDYA.
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Büşra BARDAK Tchibo Sunumu
Kuruluş Tchibo ,1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(çilingiryan)tarafından Hamburg’da kuruldu. İkili iş hayatına öncelikle posta ile kahve satışı.
TCHİBO Ağahan köse
Tchibo Marka Araştırması
ALİBABA`NIN KURULUŞU Merkezi Çin’de bulunan Alibaba.cominternet sektöründe oldukça uzun zamandır hizmet veren şirketler arasında. İçinde bulunduğumuz yıl.
Hazırlayan: Hasan ACAR
Son yıllardaki atılımlarıyla dünyada tüm dikkatleri üzerine çeken Tata Motors'un Türkiye operasyonu 1997 yılında Isoto ile başlamıştır. İlk adımda, tek.
Hazırlayan: Recep Gürkan TINÇ
Damla AYDIN TCHİBO SUNUMU
Diana Tour.
Uluslararası Fuarların Ülke ve Şehir Ekonomisine Katkısı
6. HAFTA KALİTE MALİYETLERİ.
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Merve ÇAKMAK

1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan tarafından Hamburg'da kuruldu. Müşterilerine posta ile kahve satışı yaparak başladılar. Adını tchilling ve bean( kahve çekirdeği) kelimelerinin birleşimi olan Tchibo'yu koydular. 1952 yılında eğlenceli hikayeler, romanlar, usta dikiş kalıpları ve güzellik ipuçları içeren Tchibo dergisini aylık olarak yayınlanmaya başlandı. 1954 yılında ilk kez satışa sunulan Gold Mocca Almanya'da kısa bir süre içerisinde popüler hale gelmiştir. Bu kahvenin özelliği dokuz farklı kahvenin harmanlanarak üretilmiş olmasıydı. Gold Mocca'ya kadar mocca harmanları beş kahveden oluşmaktaydı.

1955 de Almanya'da tadım mağazasını açtılar 1955 de Almanya'da tadım mağazasını açtılar. Müşterilerine kahve satın almadan önce , eşsiz lezzet ve aromaya sahip kahvelerini tatma fırsatı sundu. 1973 yılında ürün yelpazesini genişleterek kahvenin yanı sıra gıda dışı farklı konseptte ürünler satmaya başlandı. 1975 yılında seyyar pastaneleri kırsal alanlarda kahve ve taze hamur işleri sunmaya başladı. 1984 de espresso makinesi Picco'yu piyasaya sundu ve 1986 yılında farklı kahve ekipmanlarını satmaya başlamıştır. 1990 yılında Tchibo ürünleri süpermarketlerde ve pastanelerde bulunmaya başlamıştır.

1997 de Tchibo seyahat sektörüne girdi. 225 1997 de Tchibo seyahat sektörüne girdi.225.000 den fazla müşteri seyahatlerini gerçekleştirdi. 2002 yılında finansal hizmetler sunmaya başladı. Sigorta uzmanı Axa'nın katkılarıyla mağazalarda ve internet üzerinde sigorta sunulmaya başlandı. 2003 yılında Almanya'nın en büyük kahve dükkanı işletmecisi oldu. Aynı yıl internet sitesi üzerinden çiçek siparişi vermeye başladı. Mobil telefon piyasasında çığır açan Tchibo mobili kurdu. 2005 yılında tek bir makine ile üç farklı kahve çeşidi hazırlayabilen Almanya'daki ilk tek-servis sistemi oldu.

Tchibo'nun günümüzde 60 ülkede 120. 000 satış noktası bulunuyor Tchibo'nun günümüzde 60 ülkede 120.000 satış noktası bulunuyor. Türkiye'de toplamda 54 mağazası bulunmaktadır. TÜRKİYE PAZARINDA TCHİBO Türkiye'de ilk olarak Avrupa'nın en büyük alışveriş merkezi olan İstanbul Cevahir AVM'de mağazasını açtı. Bununla beraber cirosunu 10 kat arttırırken, şimdilerde yüzde 25 büyüme elde etti. Tchibo Türkiye, Doğu Avrupa'da 10 yıldır bulunan mağazalarının olduğu ülkelerle aynı konuma ulaşmıştır. Cironun %25'ini kahve, %75'i gıda dışı ürünlerinden oluşmaktadır. Her hafta en az 4 bin civarında yeni üyeyi bünyelerine katmaktadır. Tchibo mağazaları Türk kahvesi satışlarının yıllık yüzde 80 büyüme kaydettiği ve pazarın yüzde 51'lik kısmını almaktadır.

Lokalizasyonun önemini bilerek hareket etmete olan Tchibo Türkiye, iProspect ile yürütmekte olduğu başarılı arama motoru kampanyalarını Türkiye'ye taşıdı. Kampanyanın amacı ise Tchibo web sitesine olan yoğunluğu arttırmak ve aynı zamanda ürün satışlarının maksimumda olmasını sağlamak. Web sitesinde ziyaretçiyi yormadan aradığını bulabilmesini sağlıyor ve o haftaki temasına uygun ürünlerde katalog gibi sunuyor. Tchibo bu kampanyası ile Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği tarafından ödüllendirilmiştir.

iProspect ? Bir ajans ve dijital pazarlama alanlarını bir araya getirerek entegre çalışmalar sağlamayı bilmek ve müşteriyi odak noktası yaparak her kanaldan insanları bir araya getiren basit ve efektif stratejiler üreterek şirketleri ölçülebilen yollar ile büyütmeyi amaçlar.