GÖRSEL SANATLAR DERSİ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DOÇ. DR.MEHMET ERDOĞAN AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Advertisements

İŞBİRİLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME YÖNTEMİ. İşbirliğine dayalı öğrenme, çocukların ortak bir amaç için birlikte çalışmaları ile sağlanan bir öğrenme türüdür(Berk,1997).
ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ
Learning to learn network for low skilled senior learners ÖĞRENMEYİ İSTİYORUM, FAKAT... BENİM STİLİM NE? Öğrenmeyi öğrenme Her yerde ve her zaman kendi.
İŞLE 524 – İŞLE 531 Yönetim Muhasebesi
İMAM HATİP ORTAOKUL VE LİSELERİ MÜDÜRLERİ TOPLANTISI GÜNDEMİ 1- Açılış ve Tanışma 2- Memnuniyet Anketi Analizi 3-Değerlendirme (Sayın Kâmil AYDOĞAN) 4-İlimizdeki.
Materyal Hazırlama Yönergesi Nisan, Materyal Ödevi2 Materyal Hazırlama Hazırlanan materyal vize sınavı yerine geçecek. Materyal ödevlerinin en son.
İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME (COOPERATIVE LEARNING)
ATP MESLEK ALANLARINA GEÇİŞ KOŞULLARI
BİLGİSAYAR DESTEKLİ ÖĞRETİM © TemplatesWise.com 1.
Hüseyin Avni Sözen Anadolu Lisesi ( HASAL) eğitim-öğretime 4 Haziran 1984’te 108 öğrenciyle başladı.
Siyaset Sosyolojisi.
1 Proje Adı Proje Yürütücüsü Kuruluş (Başvuru yapan kurum/kuruluşun adı ile bulunduğu şehir yazılır) Örnek: Çiçek Tarım A.Ş. KIRŞEHİR Proje Yürütücüsü.
Tane Kavramının Öğretimi (Basamaklandırılmış Yönteme Göre)
Hazırlayan: Dr. Emine CABI
AYIN DEĞERİ YARDIMLAŞMA Yardımlaşma; birlikte çalışmak yada yardım etmektir. Takım çalışması gibi yalnızken yapamayacağımız şeyleri yeteneklerimizi ve.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme
Öğretim  Öğrenci gelişimini amaçlayan, öğrenmenin başlatılması, sürdürülmesi ve gerçekleştirilmesi için düzenlenen planlı etkinliklerden oluşan bir süreçtir.
SOLUNUM VE GEVŞEME EGZERSİZLERİ İLE ETKİLİ MÜZİK EĞİTİMİ AYŞEN ÜMİT İSTANBUL BİLİM VE SANAT MERKEZİ Müzik Mentoru.
GÖRÜŞ GELİŞTİRME TEKNİĞİ
Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Prof. Dr. Feral OGAN-BEKİROĞLU Yrd. Doç. Dr. Kürşad DURU
MATHS: REAL OR FICTION (MATEMATİK: GERÇEK YA DA KURGU)
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
KAVRAM HARİTALAMA Doç.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
DERS 9: Değerlendirmede Tekli ve Çoklu Fırsat Yaklaşımları
Ali SANCI-Çorum Anadolu Lisesi
7.SINIFLAR TEKNOLOJİ TASARIM
AMAÇ Bu faaliyette verilen bilgiler doğrultusunda, uygun ortam sağlandığında, alçı şekillendirmede kullanılan pim çeşitlerini tanıyarak, teknik resim kurallarına.
Öğretimin Uyarlanması
ARAÇ GEREÇLERİN EĞİTİMDEKİ YERİ VE ÖNEMİ
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
(EDS462/OMB504) OKUL DENEYİMİ – II
Final Raporunda olması gerekenler
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
GÖRSEL SANATLAR ÜÇ BOYUTLU ÇALIŞMA HEYKEL
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
Eğitim Bilimleri Fakültesi
GÖRSEL SANATLAR DERSİ.
BİLSEM NEDİR? “Bilim ve Sanat Merkezi, okul öncesi eğitim, ilkokul, ortaokul ve lise çağındaki özel yetenekli öğrencilerin bireysel yeteneklerinin farkında.
AİLE VE TÜKETİCİ HİZMETLERİ DERSİNDE TAM ÖĞRENME MODELİNİN ÖĞRETME-ÖĞRENME UYGULANIŞINI İNCELEYELİM GÜLDAĞ ARAS.
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
ARAÇ-GEREÇLERİN ÖĞRETİMDEKİ YERİ & ÖNEMİ
‘AHŞAP OYUNCAK YAPIMI VE AHŞAP BOYAMA KURSU’
MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMI
Etkili Öğretmen Kimdir?
ÖĞRETİMDE PLANLAMA.
BEP-BÖP HAZIRLAMA.
Eğitsel Rehberlik.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
KAVRAM HARİTALARI.
ÖĞRETİM ARAÇ-GEREÇLERİNİN SEÇİMİ ve HAZIRLANMASI
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ 7.D.1. Özgün Ürünümü Tasarlıyorum.
İÇERİK DÜZENLEME -Bilgi türleri- Fiziksel bilgi
ÖĞRENME STİLLERİ.
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Geliştirme Genel Müdürlüğü
B. ÇEŞİTLİ ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
Öğretim Yöntemleri ve Yaklaşımları
Sınıfın İlişki Düzeni.
3 boyutlu sanat veya Hacim Sanatları, bir hacmi olan (eni-boyu-yüksekliği) tüm sanatlar; heykel, kabartmalar, asamblaj (üçboyutlu kolaj) vb dir. 3 boyutlu.
GÖRSEL ARAÇ ÇEŞİTLERİ.
Proje Başlığı Özet Sonuçlar ve Tartışma Materyal ve Metot Kaynaklar
Avukat Barkın Gültekin
FEN EĞİTİMİNDE DEĞERLENDİRME
Geliştirme Genel Müdürlüğü
Öz, Akran ve Grup Değerlendirmeleri
KONU : ÖRÜNTÜ ve SÜSLEMELER KAZANIM :
Sunum transkripti:

GÖRSEL SANATLAR DERSİ

SINIF: 6.SINIF

KONU:ÜÇ BOYUTLU ÇALIŞMALAR

KAZANIM:

6.1.7 Üç boyutlu çalışmalar oluşturmak için oyma, asamblaj,kabartma,kil veya modelleme tekniğini kullanır. Asamblajın doğal, endüstriyel nesnelerden ya da bunların parçalarının yeni bir düzen içerisinde bir araya getirilmesiyle oluştuğu vurgulanır.

SÜREÇ VE İSTEKLENDİRME:

Bir heykel sence ne ifade eder Bir heykel sence ne ifade eder. Üç boyutlu çalışmalara örnek verseniz neler olurdu.

YÖNTEM VE ÖĞRETİM YÖNTEMİ:

Ahşap oyma, asamblaj uygulama vb Ahşap oyma, asamblaj uygulama vb. yöntemlerle somut veya soyut üç boyutlu çalışmalar.

MATARYEL VE ARAÇLAR:

Kil Rölyef Ahşap oyma malzemeleri 2/b kalem 35/50 resim kağıdı

DEĞERLENDİRME:

Öğrencilerin yaptığı çalışmalarını kontrol etmek onlara yardımcı olmak Eksik ve anlaşılmayan konuları tamamlama

RASİM BAŞAK SEVTAP YAYLA SERT ÖĞRETMEN ÖĞRENCİ