Das Abitur am Istanbul Lisesi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Das Präsens (Gegenwart)
Advertisements

Eğitim Konulu Çalışma Toplantısı
Avrupa Üniversitelerinde Turizm Bölümü çerçevesinde yabancı dil öğretimi Araştırma sonuçları ‘SLEST’ çalışma grubu tarafından ‘Leonardo-da-Vinci’ projesi.
TVO Psikolojik Danışma ve Rehberlik Servisi
Hoşgeldiniz bu toplantıya Hauptschulede- hangi imkanlar var?
BBC - SEMINER ZAP-Sinavlari
Sonuç Raporu Turizm alanında yabancı dilin gereksinimi 82 kapsamlı röportaj sonucunda hazırlandı, yedi Avrupa ülkesinde uygulandı “SLEST” çalışma grubu.
Sonuç Raporu Turizm alanında yabancı dilin gereksinimi 355 röportaj sonucunda hazırlandı, yedi Avrupa ülkesinde uygulandı “SLEST” çalışma grubu tarafından.
EDİRNE İLHAMİ ERTEM ANADOLU LİSESİ
NAMIK KEMAL LİSESİ REHBERLİK SERVİSİ
ORTAOKUL SONRASI EĞİTİM SEÇENEKLERİ
ERASMUS+ STAJ HAREKETLİLİĞİ BAŞVURU KILAVUZU. 1. Adım: KAYIT.
DERS SEÇİMİ NEVİM DEMİRCİ DANIŞIK.
YENİ VATANIM ÖN UYUM PROJESİ MEINE NEUE HEIMAT EIN VORINTEGRATIONSPROJEKT Federal Almanya Göç ve Mülteciler Dairesi - BAMF ve Avrupa Uyum Fonu EIF´in.
VKV KOÇ ÖZEL LİSESİ 2010 – SINIFLAR DERS SEÇİM SÜRECİ HAKKINDA
ALIYA.
LİSE 1. SINIF (9. SINIF) ORTAK ALAN.
Übersicht zur Ausstellung
DERS SEÇİMİ Ne Zaman Nasıl.
ESPAÑA SİSTEMA DE EDUCACİÓN LA EDUCACİÓN SUPERİOR LA FORMACİÓN DE LOS DOCENTES AB Ülkelerinde Eğitim Prof. Dr. Mustafa ERGÜN Nurcan BUNAR.
SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
Koordinatörler Toplantısı - 29 Kasım 2007 Yerleştirme (Staj) Hareketliliği Yrd.Doç.Dr.Sevinç HATİPOĞLU Erasmus Öğrenci Sorumlusu
Iguazú Wasserfälle Iguazú Şelaleleri Sie bestehen aus ca. 270 Wasserfällen auf einer Länge von 2.5 Km, bei der die Wassermassen zum Teil bis 80m in die.
TÜRK CUMHURİYETLERİ İLE TÜRK VE AKRABA TOPLULUKLARI SINAVI (TCS)
Ortak Dersler MADDE 7 – Ortak dersler, öğrencilerin okulu bitirinceye kadar almakla yükümlü olduğu derslerdir. Bu dersler, bütün öğrencilere asgarî.
HAFTALIK DERS DAĞILIMINIZ
H.Ü. EDEBİYAT FAKÜLTESİ BOLOGNA TOPLANTISI 21 NİSAN 2015.
SINAVSIZ GEÇİŞ ve OBP.
( YEDİ TANE MELEK SENİ BU ANDAN İTİBAREN KORUSUN )
ERDEMLİ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Baikalsee Baykal gölü (Sibirien) Seine Tiefe ist so groß, dass sein Wasser das ganze Land mit einer Schicht von 20 cm überfluten könnte. Öyle derindir.
Ders seçimi veli, “öğrenci” tarafından yapılır.
1. D.G.S. nedir? Meslek Yüksekokullarından mezun olanların, lisans eğitimine devam edebilmeleri için, yılda bir defa ÖSYM tarafından tek oturumda yapılan.
FINDIKLI MESLEKİ ve TEKNİK EĞİTİM MERKEZİ
9. sınıfı başarısı hangi meslek = uygun dersler istediği üniversite bölümünü puanı kırılmadan Ders seçimi sisteminde öğrenim gören bir öğrencinin alanı.
H.Ahmet Kanatlı Anadolu Lisesi Psikolojik Danışma ve Rehberlik Servisi
Almanya'da Diploma Denklik
M İ SYON-MISION V İ ZYON -VISION  DERG İ AMACI & DA Ğ ITIMI  UNSER Z İ EL & VERBREITUNG  REKLAM BEDELLER İ & ANZEıGEPREıSE DEUTSCH TÜRKISCHE FREUNDSCHAFT.
HAFTALIK DERS DAĞILIMINIZ
TÜBİTAK 47. ORTAÖĞRETİM ÖĞRENCİLERİ PROJE YARIŞMASI
MITKOMMEN: Birlikte gelmek İch komme mit  Bende geliyorum (seninle) Kommst du mit?  Sende geliyor musun? (benimle/bizimle) ABSCHREIBEN: Bir yerden yazmak,kopyalamak.
WAHRE LIEBESGESCHICHTE Eine Schockierende wahre Geschichte..... Hut ab vor dieses Brautpaar. Nehmen Sie sich Zeit, und schauen sich die Geschichte bis.
Alan-Ders Seçimi Seminerine HOŞGELDİNİZ
MODALVERBEN.
ÖĞRENCİ SEÇME VE YERLEŞTİRME SİSTEMİ (ÖSYS) 1. AŞAMA2. AŞAMA YGS LYS.
ERDEMLİ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ TARIM ALANI.
Hast du deinen Job satt? / Artık işin çekilmez mi geliyor?
Es Selamu Aleykum Hoş geldiniz Herzlich willkommen.
KLASSE KK KUNSTRAUM M MUSİKRAUM B B BİBLİOTHEK DİE KÜCHE DİE KANTİNE S SCHLAFRAUM.
TÜRKİYE’DE YÜKSEKÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ VE SON DEĞİŞİKLİKLER
Prof. Dr. Sevinç Sakarya Maden
Netzwerk A1 Kurs- und Arbeitsbuch
Netzwerk A1 Kurs- und Arbeitsbuch
Iguazú Wasserfälle Iguazú Şelaleleri (Brasilien/Argentinien)
ICH HABE DIR DEN NAMEN LIEBE GEGEBEN
WIR LERNEN DEUTSCH .
Deutsche Leistungsvergabe. İch Fahre Gerne İch mag reisen.
«Tarımsal Eğitimin Adresi»
Passiv (Edilgen Çatı) Etken : Er schreibt den Brief.
YENİŞEHİR EVLİYA ÇELEBİ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
2017 İLKÖĞRETİM VE ORTAÖĞRETİM KURUMLARI BURSLULUK SINAVI
DAS NEUE TÜRKISCHE HANDELSGESETZBUCH
Sait Gürsoy’un Özgeçmişi 1954 yılında doğan Sait Gürsoy, ilk ve orta öğrenimini Galatasaray Lisesi’nde tamamlamış, ardından da Galatasaray Yabancı Diller.
Passiv (Edilgen Çatı) Etken : Er schreibt den Brief.
Netzwerk A1 Kurs- und Arbeitsbuch
Das Abitur am Istanbul Lisesi
SABAHATTIN ALI Er wurde am 25. Februar 1907 in Edirne geboren.
Amerika, Birleşik Krallık ve Avrupa’da Okumak
ICH  Mein name ist Muhammed. Ich bin sechzehn jahre alt. Ich komme aus Rize. Ich wohne in İstanbul. Ich höre musik gerne. Mein gesicht ist oval. Meine.
Iguazú Wasserfälle Iguazú Şelaleleri (Brasilien/Argentinien)
Sunum transkripti:

Das Abitur am Istanbul Lisesi Bedeutung des Abiturs Abitur´un Anlamı Zeitplan für die Qualifikationsphase 11.ve 12.sınıflar için zaman planı Notensystem - Notenberechnung Not sistemi - Not hesaplanması Prüfung Sınav Abiturnote Abitur Notu

Bedeutung des Abiturs Internationale Begegnung, Auseinandersetzung mit der Kultur eines europäischen Partnerlandes schon während der Schulzeit. Daha okul yıllarında başlayan uluslararası bir karşılaşma, bir Avrupa ülkesi kültürü ile yapılan uyuşmadır. International anerkannter und angesehener Abschluss. Uluslarası kabul gören bir diplomadır. Erfahrungen sammeln mit international üblichen Prüfungsformen. Uluslarası sınav sistemi ile ilgili bilgi ve tecrübe edinmektir.

Bedeutung des Abiturs Freie Studienwahl in Deutschland und in anderen Ländern – völlige Gleichstellung mit den deutschen Abiturienten (sog. „Bildungsinländer“). Almanya’da ve diğer ülkelerde Alman Abitur diploma sahipleriyle tamamen eşit koşullarda öğrenim demek. Okumak istediğin bölümü özgürce tercih etmek demektir. Leichter Einstieg in Masterstudiengänge, Promotion oder Zweitstudium. Master ve doktora öğrenimini kolaylaştırır, ikinci bir bölüm okumayı sağlar.

Bedeutung des Abiturs Ein Vorteil in den Bewerbungsunterlagen, bei internationaler Konkurrenz um Spitzenpositionen in Wirtschaft und Wissenschaft. Uluslararası Ticaret ve Bilim alanlarındaki yüksek pozisyonlara yapılacak olan başvurularda ARTI puandır. Attestiert nicht nur Sprachkenntnisse, sondern auch vertiefte Kenntnisse in Wissenschaft, Literatur und Kultur, nicht nur in Deutsch, sondern auch in Englisch. Sadece Almanca bildiğininin isbatı değildir, Alman ve İngiliz Edebiyatı ve kültürü bilgisine sahip olduğunun belgesidir.

Zeitplan für die Qualifikationsphase

Notensystem

Notensystem Türkei: Türkiye: Fachliche Qualifikation und Bewertung der Studierfähigkeit sind getrennt (Lise diploması ve YGS). Die Schüler werden punktuell beurteilt. Alan ve üniversite eğitimi başvuruları ayrı. Öğrenciler puanlara göre değerlerdiriliyor.

Notensystem Deutschland: Almanya: Die Beurteilung der Schüler erfolgt langfristig. Öğrencilerin seçimi uzun süreyi kapsıyor. Die Noten bewerten sowohl die fachliche Leistung als auch die Fähigkeit zu studieren: Das Abitur ist die Berechtigung zu studieren! Notlar hem alan bilgisini hem de üniversite okuma yeterliliğini kapsıyor : Abitur üniversite eğitimine başlamaya hak kazanmaktır. Die deutsche Note 4 (5 Notenpunkte; 45%) wird deshalb als untere Grenze angesetzt. Bu nedenle 4 Alman notu alt sınırı belirler.

Prüfung

Prüfung Mündliche Prüfung Wahlfach (1. Prüfungsfach) Seçmeli ders (1. Seçmeli ders sınavı) Eine Naturwissenschaft, die nicht schriftliches Prüfungsfach war Yazılı sınavını olmadığı bir fen dersinden Weiteres Prüfungsfach (2. Prüfungsfach) ikinci bir dersten sınav Vom Prüfungsbeauftragten bestimmt: Schriftliches Prüfungsfach mit größter Abweichung nach unten. Sınav sorumlusun kararı ile notun düşmesiyle oluşan fark. Weitere Prüfungsfächer Diğer derslerden sınav Wenn zum Bestehen der Prüfung nötig oder nach Wunsch des Abiturienten Eğer geçmek için gerekliyse yada öğrenci istiyorsa

Prüfung Yazılı sınava hak kazanma toplantısı sonrasında öğrenciye ikinci sınav dersi ve sınav planı bildirilir.

Notenberechnung Not hesaplanması Abiturnote Notenberechnung Not hesaplanması Ein Beispiel Bir örnek 1. Fach 1. Alan 2. Fach 2. Alan 11/1 10 11/2 8 12 12/1 7 12/2 9   Vornote Ilk puan 8,5 → 8 11,5 → 12 schr. Prüfung Yazılı mdl. Prüfung Sözlü --- Prüfungsnote Sınav notu 10,5 → 10 Endnote Son puanlama 8,5 → 9 11

Abiturpunkt Abitur puanlar Abiturnote Abitur notu Berechnung der Abiturnote Abitur notunun hesaplanması Summe der Endnoten der 4 schriftl. Prüfungsfächer Dört yazılı yoklamanın sonuncunun toplamı Summe der Endnoten der anderen zwei Prüfungsfächer Diğer iki ders sınav sonuncunun toplamı Abiturpunkt Abitur puanlar x 2 + x 1 = mindestens minimum 50 Abiturnote Abitur notu 4,0 höchstens maksimum 150 ab 138 Punkten 138 den puan 1,0