HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EN İ Y İ LER HEP B İ Z İ MLE BÖLGEN İ N BEŞ OKUL B İ R İ NC İ S İ.
Advertisements

Eğitimde Hedefler ve Hedef Türleri
Farabi Değişim Programı Tanıtımı. Farabi Programı, Yüksek Öğretim Kurum- ları arasında, öğrenci ve öğretim üyesi değişim programıdır. Erasmus ile benzerlik.
IFMB202: FEN VE TEKNOLOJİ PROGRAMI VE PLANLAMA 2016-Bahar Dönemi 2. HAFTA Yrd. Doç. Dr. Bahadır Namdar Fen Bilgisi Eğitimi ABD.
Antalya/Muratpaşa SABİHA GÖKÇEN ANAOKULU EFQM KAZANANLAR KONFERANSI ASLI KANBİR OKUL MÜDÜRÜ 24 Şubat 2016 İstanbul Deniz Müzesi.
Eğitim Sen Ocak 2015 Yükseköğretimde Örgütlenme Ümit Akıncı, Eğitim Sen İzmir 3 No'lu Şube.
Diyarbakır İli Tekstil ve Hazır Giyim Sektörü Küme Yol Haritasının Oluşturulması Projesi Diyarbakır.
Veri Toplama ve Değerlendirme Sistemi Tanıtım Toplantısı.
Gazi Üniversitesi Bilgi Paketi Süreç Bilgilendirme Toplantısı 25 MART 2014.
TEOG PUANI İLE LİSE TERCİH AŞAMALARI AYSEL ÖZMUTLU 24 KASIM ORTAOKULU REHBERLİK SERVİSİ.
ERASMUS+ GENÇL İ K KA2 İ L SOSYAL ETÜT VE PROJE MÜDÜRLÜ Ğ Ü.
EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ÇALIŞMA TAKVİMİ
BEK Bilgi Formları Değerlendirmesi “Ön Bulgular” BOLOGNA UZMANLARI ULUSAL TAKIMI PROJESİ KAPANIŞ TOPLANTISI 16 Haziran ANKARA Yrd. Doç.
ERDEMLİ MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ TARIM ALANI.
TARIM ALANI. Okulumuz serası Çukurova Kalkınma ajansı projesi kapsamında 2013 yılında yapılmıştır. Seralarımız toplam 1.5 dönüm olmak üzere iki seradan.
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
Mehmet halil ibrahim hekimoğlu mesleki ve tEknik anadolu lisesi 2016 / 2017 EĞİTİM ÖĞRETİM YILI ALAN – DAL TANITIM ÇALIŞMALARI kONYA – 2017 Hazırlayan.
Farabi Değişim Programı Oryantasyon Toplantısı
RUH SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ İNTÖRN UYGULAMASI
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
İzmir İli Dokuz Eylül Üniversitesi Sağlık Meslek Yüksekokulu ve Ege Üniversitesi Sağlık Meslek Yüksekokulu Öğrencilerinin Sahada Crush(Ezilme)Sendromunun.
YENİ SINIF GEÇME YÖNETMELİĞİ
İLKNUR BAŞYİĞİT EĞİTİM KOMİSYONU BAŞKANI
ÖĞRETİM YILI “SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK” DERSİ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
DİYARBAKIR BİLİM VE SANAT MERKEZİ
(EDS462/OMB504) OKUL DENEYİMİ – II
Final Raporunda olması gerekenler
SAĞLIKLI YAŞAM VE HEMŞİRELİK II UYGULAMASI
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
KOCASİNAN REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
«Tarımsal Eğitimin Adresi»
Aile Atölyeleri Projesi
AACSB AKREDİTASYONUNDA NEREDEYİZ?
NİĞDE ZÜBEYDE HANIM SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULUNA HOŞGELDİNİZ
BİNGÖL ÜNİVERSİTESİ YABANCI DİLLER YÜKSEK OKULU
Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı
Sakarya Üniversitesi Çevre Mühendisliği Bölümü
TEOG SINAVI.
Fransa Eğitim Sistemi Dr. Yar Ali METE.
Öğr. Gör. İbrahim Alper GEDİK
KOCASİNAN RAM 2016 YILI FAALİYETLERİ
DEYİMLERİ YAŞAMA ZAMANI
ÖZ GELİRLER.
KÜMELER HAZIRLAYAN : SELİM ACAR
Yükseköğretime Geçiş Sınavı (YGS) 2016
OKUL-AİLE-ÇEVRE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
Eğitim-öğretim Yılı Bandırma Rehberlik Araştırma Merkezi
YÖK FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI BAŞVURULARI BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Ağustos 2009 Eğitim Merkezi Seminerleri
Üst Düzey Zihinsel Özelliklerin Ölçülmesi
Dünyanın En Şaşırtıcı Eğitim Sistemi: Finlandiya
GÜMÜŞOVA MESLEK YÜKSEKOKULU ÜRETİMDE KALİTE KONTROL PROGRAMI
Staj Öğrencileri Learning Agreement For Traineeship (Staj Anlaşması)
ÜNİVERSİTEDE YABANCI DİL ÖĞRETİMİNDE İNTERNET KULLANIMINA İLİŞKİN ÖĞRENCİ GÖRÜŞLERİ Mehmet AKSÜT Nihat ÇAKIN 
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
İŞYERİNDE MÜHENDİSLİK EĞİTİMİ (İME)
EĞİTİME GİRİŞ Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Bologna Eşgüdüm Komisyonlarının
EGE ÜNİVERSİTESİ HEMŞİRELİK FAKÜLTESİ
Türkiye’de medyaokuryazarlığı eğitimi
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SÜRECİ BİLGİLENDİRME SUNUMU
FARABİ DEĞİŞİM PROGRAMI
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
TÜRKÇE EĞİTİMİNİN ÖNEMİ
BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİM PROGRAMI HAZIRLAMA PLANI (1)
GEÇİŞ GEÇİŞ SÜRECİ Özel Gereksinimli ve / veya Engeli
Sunum transkripti:

HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN UYGULAMASI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Company Name Uygulama Başlangıç&BitişTarihleri 28 Eylül 2015 -15 Ocak 2016 (Güz Dönemi) 22 Şubat 2016 -10 Haziran 2016 (Bahar Dönemi)

İntörn Koordinatörü Prof. Dr. Süheyla ÖZSOY Ders Sekreterleri Arş. Gör.Dr. Özüm ERKİN Arş. Gör. Hatice ŞİMŞEK

Sorumlu Öğretim Üyeleri ve Elemanları Prof.Dr.Süheyla ÖZSOY Prof.Dr.Ayla BAYIK TEMEL Doç.Dr.Aynur UYSAL TORAMAN Doç.Dr.Melek ARDAHAN Doç.Dr.Şafak DAĞHAN Yard.Doç.Dr.Gülengül MERMER Öğr.Gör.Dr.Aslı KALKIM Öğr.Dr.Zuhal EMLEK SERT

Sorumlu Öğretim Elemanları Arş.Gör.Dr.Renginar DÖNMEZ Arş.Gör.Dr.Özüm ERKİN Arş.Gör.Hatice ŞİMŞEK Arş. Gör. Fatma SAVAN Ar.Gör.Sevcan TOPÇU Ar.Gör.Deniz EREN Ar.Gör. Gülçin YELTEN Ar.Gör.Esin ATEŞ Ar.Gör.Ebru KONAL Ar.Gör.Aysun ÇOBADAK Arş. Gör. Gülcan TAŞKIRAN (Güz dönemi)

Uygulama Alanları Aile Sağlığı Merkezi (ASM) İşyeri Hemşireliği Okul Sağlığı Hemşireliği

KURUMLAR Aile Sağlığı Merkezleri Atatürk Aile Sağlığı Merkezi Kızılay Aile Sağlığı Merkezi Pınarbaşı Aile Sağlığı Merkezi Doğanlar Aile Sağlığı Merkezi Koşukavak Aile Sağlığı Merkezi Mersinli Aile Sağlığı Merkezi Çamdibi 1 Aile Sağlığı Merkezi Çamdibi 2 Aile Sağlığı Merkezi Merkez Aile Sağlığı Merkezi Altındağ Aile Sağlığı Merkezi

KURUMLAR Okullar Özel Tevfik Fikret İlköğretim Okulu Özel Bornova İlköğretim Okulu Özel Ege Lisesi Işıkkent Koleji İzmir Türk Koleji

KURUMLAR İşyerleri ESBAŞ AŞ. Pınar Süt Mamülleri Sanayi A.Ş. DİMES AŞ Ege Seramik Ege Vitrifiye

DEĞERLENDİRME SONUÇLARI ÖĞRENCİLERİN UYGULAMA ALANI DEĞERLENDİRME SONUÇLARI

Uygulama Süresine İlişkin Değerlendirme

Uygulama Alanının Fiziksel Özellikleri

Uygulama Alanlarının /Kliniklerin Mesleki Becerileri Geliştirmeye Katkısı

Teorik/Kuramsal Bilgi Ve Laboratuar Çalışmalarının, Uygulama Alanı İle Örtüşme Durumu 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Hiç Ortalama 9.02 Çok

UYGULAMA ALANI/KLİNİKLERDE İLETİŞİME İLİŞKİN GÖRÜŞLER

UYGULAMAMANIN İLETİŞİM BECERİLERİNİZİN GELİŞİME KATKISI 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Hiç Ortalama: 9,36 Çok

UYGULAMA ALANINDA KULLANILAN FORMLARA İLİŞKİN GÖRÜŞLER

SEMİNERLERE İLİŞKİN GÖRÜŞLER

SEMİNER KONULARININ GELİŞİMİNİZE KATKISI … 0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Hiç Ortalama 7.66 Çok

UYGULAMA ÇIKTIĞINIZ ALANLARDA HERHANGİ BİR SORUN YAŞADINIZ MI?

Tüm Gruplara Ait Başarı Notları Dönem 11 öğrenci başarısız olmuştur, tekrar sınava alınarak HEPSİ BAŞARILI oldu. Dönem 12 öğrenci başarısız olmuştur, 1 öğrenci intörnlük uygulamasını DEVAMSIZLIK nedeniyle tekrarlayacaktır.

Formlara ilişkin görüş ve öneriler (n=1) Formlar daha kısa olabilir (1 öğrenci) 246 öğrenciden 194’ü geri bildirim formu doldurdu.

Uygulama alanına ilişkin görüş ve öneriler (n=3) Staja ayrılan süre daha kısa olabilir (1 öğrenci) En iyi staj yerimdi (1 öğrenci) İşyerinde yöneticiler çok müdahale ediyor (1 öğrenci)

Uygulama Alanında Sorun Yaşama Durumu (n=3) Hekim uygulamalara sürekli müdahale ediyor (1 öğrenci) Ev ziyaretleri için ailelerden onay almak zor oldu (1 öğrenci) ASM stajı çok yoğun, teorik çalışmaya vakit kalmıyor (1 öğrenci)

TEŞEKKÜRLER…