HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

E-Ticaret Nedir? İnternetin yaygınlaşmasıyla birlikte Ticaret, birtakım sistemler aracılığıyla internet üzerinden de yapılır hale geldi. Bu yeni ticaret.
Google Analytics Nedir?
PERAKENDECİLİK VE TOPTANCILIK
TARİHÇESİ Yataş’ın temelini oluşturan Süntaş A. Ş
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
DIGITAL SIGNAGE ÇÖZÜMLERİ
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
PAZARLAMADA İNOVASYON
Lider yapan pazarlama gerçekleri
1. 2 E-Ticaret Neden Ç evrecidir?  4 © Elif Dural Dünya iklim koşullarındaki değişiklik, kaynakların azalması ve canlı türlerinin yavaş yavaş yok olması,
ŞİRKET PROFİLİ Gençoğlu ailesi tarafından 1989 yılında, Bursa’da 7 bin 500 m2 alanda kuruldu. Kuruluş amacı tümüyle ihracat olan Penguen Gıda, Avrupa.
Yavuz Altop:Yönetim Kurulu Başkanı
E- Ticaret Altyapısı.
İNOVASYON.
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
GİRİŞİMCİ.
HONDA Ürün : Motorsiklet Model : CBR 600 RR Değişiklik : Frenleri Değiştirdik. Yenilik : ABS fren sistemi getirdik.
KAHVE AROMALARI F İ K İ R PROJES İ. STRATEJİ Ürünün diğer kategorisinde, kahve aromaları adı altında hizmete sunulması planlanmaktadır. X şirketi, ailesi.
Logo.
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
1 GİRİŞİMCİ SUNUM TASLAĞI. 1. İletişim Formu 2. Şirket Hakkında Bilgi 3. Genel Bilgi 4. Sektör ve Pazar Hakkında 5. Teknoloji ve Patent Hakkında 6. Rakip.
Showrooming: Mağaza İstismarı Erdal ÜNSALAN (Amasya Üniversitesi) Mustafa ÜNSALAN (Nevşehir Hacı Bektaş Veli Üniversitesi)
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
ABDULLAH ONUR DURUK
Hazırlayan ve Sunan Ayşegül Arslan
WEB TABANLI DESTEK.
Fahriye OBUT.
2016 Kayseri Ticaret Odası.
TATA MOTORS HAZIRLAYAN DOĞANCAN DEMİR.
TATA MOTORS HAZIRLAYAN HALİDİN SÖNMEZ
Hazırlayan: Selim ERDEM
TCHIBO MERVE NUR ÜNER.
HAZIRLAYAN HALİDİN SÖNMEZ
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR
1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(Çilingiryan) tarafından Hamburg'da kuruldu.
Hazırlayan: Hasan ACAR
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR DERSİ
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed Dündar
TCHIBO MARKA HİKAYESİ Erdem OKTAY
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
TCHIBO FULYA KARAYAZI.
Deneyimsel Bir yaklaşımla MARKA YÖNETIMI
Betül GÜLER
Hazırlayan ve Sunan Ayşegül ARSLAN
1947 yılında İsveçli girişimci Erling Persson tarafından kurulmuştur.
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed Dündar
Tchibo Sunumu Hazırlayan;Elif TEK.
H&M Hennes & Mauritz AB Hazırlayan: Recep Gürkan TINÇ NO :
H&M Sunumu Hazırlayan; Elif TEK
Sam Walton tarafından 1962 yılında kurulmuş Amerikan perakende satış yapan mağazalar zinciridir yılında Walmart büyük kazandıracak olan borsaya.
ALİBABA GROUP Hazırlayan : Mehmet özdemirler
ALİBABA GROUP FULYA KARAYAZI
Büşra BARDAK Tchibo Sunumu
Kuruluş Tchibo ,1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(çilingiryan)tarafından Hamburg’da kuruldu. İkili iş hayatına öncelikle posta ile kahve satışı.
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Reklam Stratejileri Radyo Ve Tv’de Reklam Yapım Teknikleri Dersi Ödevi
TCHİBO Ağahan köse
Tchibo Marka Araştırması
Hazırlayan: Hasan ACAR
Merve ÇAKMAK.
Hazırlayan: Recep Gürkan TINÇ
Bölüm 4 Fizibilite Analizi Gerçekleştirmek ve Kazançlı Bir İş Planı Oluşturmak.
Yeni Turist • daha sık ve kısa süreli tatile çıkıyor,
Uluslararası Fuarların Ülke ve Şehir Ekonomisine Katkısı
Sunum transkripti:

HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR 130907046

Tchibo 1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(Çilingiryan) tarafından Hamburg'da kuruldu. İkili iş hayatına öncelikle posta ile kahve satışı yaparak başladı. Şirketin ismi Tchilinghiryan ve Bohn kelimelerinin birleşiyle(Tchi-bo) oluşturuldu. 1952 yılında, dar bütçeler için tarifler, son moda tüyolar gibi içerikler barındıran Tchibo Dergisi aylık olarak yayınlanmaya başlandı. Tchibo, Starbucks ile birlikte dünyanın en büyük kahve üreticilerinden biridir.

Kahve satışı markanın en önemli ürün grubudur Kahve satışı markanın en önemli ürün grubudur. Firmanın Almanya sloganı " Her hafta yeni bir dünya" şeklindedir. Tchibo faaliyetlerini 1.000'in üzerindeki mağaza sayısıyla devam ettirmektedir. Ana merkezi halen Hamburg'dadır. Tchibo markalı kahveler ABD, Çek Cumhuriyeti, Slovakya, Romanya, Türkiye, Macaristan, Ukrayna, Suriye, İsrail, Ürdün, Rusya, Birleşik Arap Emirlikleri ve Polanya'da son kullanıcılara ulaşmaktadır.

Son dönemde kahvenin sosyalleşme aracı haline gelmesi pazarında hızla büyümesini sağladı.  Bu pazarın  ülkemizdeki ilk oyuncularından biri olan Tchibo, hem bu potansiyeli kullanarak hem de orijinal konseptiyle, hızla büyüyen zincirler arasında yer alıyor. Tüketicilerine posta yoluyla kahve satma fikriyle yola çıkan Tchibo 2005 yılından beri Türkiye’de faaliyet gösteren Tchibo’nun mağazalarında kahvenin yanı sıra gıda dışı farklı konseptlerde ürünler de bulunuyor.

Aynı zamanda 1973 yılından beri ürün yelpazesini genişletip müşterilerine seyahat hizmetleri ve finansal hizmetler sunup, internet ve telefon gibi satış kanallarını kullanarak müşterilerinin ilgisini canlı tutuyor ve tercih edilebilirliğini arttırıyor.

Tchibo’yu rakiplerinden ayıran en önemli farklardan biri müşterilerini misafir gözüyle görmesi diyebiliriz. Onlara bir aile ortamı sunarak alışverişlerini kolaylaştırıyor, onları sanki evinde ağırlıyormuş havası ile hizmet veriyor. Bu tarz farklılaştırılmış pazarlama stratejileri kullanarak müşterileri kendisine çekmeyi başarıyor. Tchibo’nun kullandığı  stratejilerden birisi de deneyim mağazacılığı olarak karşımıza çıkıyor. Deneyim mağazacılığı kısaca  “müşterinin mağazada eğer 5 duyu organına aynı anda ve birlikte seslenen bir mağazacılık anlayışı kurgulanmasıdır. Böylelikle müşteri bu ortamdan ve sahneden etkilenir. Müşteri için bu an “unutulmaz bir andır” ve duygulara kodlanır. Sonuç olarak mağazadan, markadan ve hizmet tasarımından hoşlanır hale gelir.

Online alışveriş sitesinde, ziyaretçisini yormadan aradığını bulabilmesini sağlaması ve o haftaki temasına uygun kataloglar gibi avantajları takipçileri tarafından oldukça seviliyor. Ayrıca hem arama motoru ile kolaylık sağlarken hem de online alışveriş hizmeti veriyor. Tchibo bu hizmeti ile Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği tarafından en iyi SEM (arama motoru pazarlaması) ödülünü alırken,  Bahçe Keyfi, Haydi Spora, Kahvaltı Keyfi, Yaratıcı Fikirler, Bu Hafta Ailece Dışarı Çıkıyoruz! Kahve ve benzer tatlarının yanı sıra gıda dışı ürünlerde temalar her hafta değişiyor. Böylelikle de pazarlama anlayışını canlı tutmayı başarıyor.

Hız ve deneyimin yanı sıra bu mağazacılık uygulamasını müşterinin gözünde farklı kılan bir başka etmen ise görsel sunum içinde ürünün hızlı yenilenmesinden kaynaklanan  “müşterinin merak duygusunun sürekli gıdıklanması” da var. Müşteri Tchibo ile olan alışveriş süreci içinde şöyle düşünüyor:“-Acaba bir sonraki mağaza yenilenmesinde Tchibo bana hangi farklı ürün sunumuyla gelecek, ben mağazada kahvemi de yudumlarken bana ne tür ilginç ürünler ve  fırsatlar sunacak?”  bu merak duygusu müşterinin alışveriş tutkusunu sürekli “diri” tutmayı başarıyor. Müşteri sadakatinin giderek düştüğü genel perakende sektöründe Tchibo, mağazacılığının başarısıyla topladığı ve her geçen gün büyüttüğü  “müşteri sadakati”  evrensel olarak incelenmeye değer duruyor.

HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR 130907046 Teşekkürler.