1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(Çilingiryan) tarafından Hamburg'da kuruldu.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
“Yenilik ve Yüksek Teknoloji Üretir...”. Kısaca Mobit  Mobit, 1998’den bugüne katma değerli çözümler üreten, sektörel ihtiyaçlara yönelik donanım tedariği.
Ğ We take care of your vision ...your care provider.
PERAKENDECİLİK VE TOPTANCILIK
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
Kütahya Porselen, 1970 yılında temelleri atılan, 1984 yılında %75’i Güral ailesine geçmiş, %26’sı hissesi de halka açık olarak İMKB de işlem görmekte.
ACİL İHTİYAÇLAR İÇİN PRATİK ÇÖZÜM
MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ KİMİ MEMNUN EDER? FOUR SEASONS VAKASI
YONT401 YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ
KALICI ÇÖZÜMLER Sorunlarınıza PROGEM YAZILIM Cover 1
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
FİYATLANDIRMA STRATEJİLERİ
Hazırlayan:Murat Sait ÇABUK. 1: B2B (Business to Business): Sirketler Arası Elektronik Ticaret * B2B’nin temeli, sirketlerin internet uzerinden birbirine.
SPOR ENDÜSTRİSİ BÖLÜMLEME MODELİ
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
Lezzet, Sağlık ve Güven..
E- Ticaret Altyapısı.
Tedarikçi Firma Sunumu
Ben Bilinçli Bir Tüketiciyim.
Tarıma verilen destek 90'lı yıllara kadar o zamanki Avrupa Ekonomik Topluluğu'nun yıllık bütçesinin %60'ı kadardır. Tarım desteği bugünkü Avrupa Birliği'nin.
HONDA Ürün : Motorsiklet Model : CBR 600 RR Değişiklik : Frenleri Değiştirdik. Yenilik : ABS fren sistemi getirdik.
KAHVE AROMALARI F İ K İ R PROJES İ. STRATEJİ Ürünün diğer kategorisinde, kahve aromaları adı altında hizmete sunulması planlanmaktadır. X şirketi, ailesi.
İSVEÇ KRALLIĞI (2017 YILI SUNUMU)
ABDULLAH ONUR DURUK
KATILIM SOSYAL GÜVENLİK HUKUKU VE DANIŞMANLIĞI
Hazırlayan ve Sunan Ayşegül Arslan
Fahriye OBUT.
HAZIRLAYAN ve SUNAN Muhammed DÜNDAR
Hazırlayan: Selim ERDEM
TCHIBO MERVE NUR ÜNER.
HAZIRLAYAN HALİDİN SÖNMEZ
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR
MELODİ TAŞDEMİR
Ayşegül ARSLAN.
Hazırlayan: Hasan ACAR
PAZARLAMADA YENİ YAKLAŞIMLAR DERSİ
Tchibo’yu Keşfetmek Dünyanın lider kahve üreticilerinden biri olarak 1949 yılından beri 60 ülkede 1300 mağaza ve 120 bin satış noktasıyla tüketicilere.
TCHIBO MARKA HİKAYESİ Erdem OKTAY
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
TCHIBO FULYA KARAYAZI.
Betül GÜLER
Hazırlayan ve Sunan Ayşegül ARSLAN
1947 yılında İsveçli girişimci Erling Persson tarafından kurulmuştur.
Tchibo Sunumu Hazırlayan;Elif TEK.
TCHİBO MUHAMMED YAYLA.
H&M Hennes & Mauritz AB Hazırlayan: Recep Gürkan TINÇ NO :
H&M Sunumu Hazırlayan; Elif TEK
Sam Walton tarafından 1962 yılında kurulmuş Amerikan perakende satış yapan mağazalar zinciridir yılında Walmart büyük kazandıracak olan borsaya.
ALİBABA GROUP Hazırlayan : Mehmet özdemirler
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Büşra BARDAK Tchibo Sunumu
Kuruluş Tchibo ,1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(çilingiryan)tarafından Hamburg’da kuruldu. İkili iş hayatına öncelikle posta ile kahve satışı.
TCHİBO Ağahan köse
Tchibo Marka Araştırması
Hazırlayan: Hasan ACAR
Merve ÇAKMAK.
Hazırlayan: Recep Gürkan TINÇ
Damla AYDIN TCHİBO SUNUMU
ÜNİTE 2: ÜRETİM YÖNETİMİ.
THOMAS COOK-2.
Diana Tour.
6. HAFTA KALİTE MALİYETLERİ.
Şehir Pazarlama: Gelecekle İletişim
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
FİYATLANDIRMA STRATEJİLERİ
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Sunum transkripti:

1949 yılında Max Herz ve Carl Tchillinghiryan(Çilingiryan) tarafından Hamburg'da kuruldu. İkili iş hayatına öncelikle posta ile kahve satışı yaparak başladı. Şirketin ismi Tchilinghiryan ve Bohn kelimelerinin birleşiyle(Tchi-bo) oluşturuldu.

HER HAFTA YENİ BİR DÜNYA SADECE TCHİBO DÜNYASINA ÖZEL SLOGAN HER HAFTA YENİ BİR DÜNYA SADECE TCHİBO DÜNYASINA ÖZEL

SORUMLULUK Tchibo markası olarak kurumsal sorumluluk konusunda birçok alanda önemli gelişmeler kaydediyor. Kahve üretiminde sürdürülebilir tarım yöntemlerini destekliyor, tema ürünlerinin imalatında kaynakların verimli kullanılması ve iklimin korunması konusunda önemli projelere imza atıyor.

KALİTE Tüm Tchibo ürünleri, TCM (Tchibo Certified Merchandise) damgası taşır ve bu damga en yüksek kalitede üretimin garantisidir. Her ürün için yapılan yoğun kalite testleri haricinde, ayrıca tüm Tchibo oyuncakları, çok sıkı güvenlik şartları gerektiren European Norm 71 standartlarına göre defalarca test edilir. Hiçbir Tchibo ürünü, çocuklara zarar verebilecek zararlı madde içermez. Bunun garantisi de ürünlerin üzerindeki TCM damgasıdır.

GELİŞİM 1954- Gold-Mocca Almanya’nın en popüler kahvesi haline geldi. Gold-Mocca’nın özelliği farklı dokuz kahvenin harmanı olmasıydı. Gold-Mocca’ya kadar, mocca harmanları genellikle farklı beş kahveden oluşmaktaydı. 1955– Kahveye olan yoğun ilginin ve Tchibo’nun başarısının sonucu olarak Hamburg Almanya'da kahve tadım mağazasını açtılar. Bu yeni konsept ile Tchibo müşterilerine kahve satın almadan önce, eşsiz lezzet ve aromaya sahip kahvelerini tatma fırsatı sundu.

1961– Ünlü aktör  Mr. Pithey, “Tchibo Man” reklamları ile Almanya’nın en bilinen reklam ikonu seçildi. 1961’den itibaren yaklaşık onbeş yıl boyunca, Tchibo’nun kahve çekirdeklerinin kalitesini ve çeşitliliğini anlatan kişi oldu.

1973– Tchibo geleneksel ürün yelpazesini genişletti ve mağazalarında kahvenin yanı sıra gıda dışı farkı konseptte ürünler de satmaya başladı. En çok satılan ürünler masa takımları ve kahvaltı masaları oldu. 1984- Tchibo, espresso makinesi ‘Picco’ yu piyasaya sundu. İlk yıl 200,000’den fazla makina satıldı. 

Taze kavrulmuş kahve çekirdeği, Tchibo’nun yüksek kalitesinin kolay akılda kalır ve hatırlanabilir sembolü olarak lanse edildi.

1994- Tchibo Coffee Service GmbH; otellere servis veren ayrı bir şirket haline geldi. 1996- Gıda dışı ürünler ve Tchibo kahvesi Almanya’da katalog üzerinden sipariş verilmeye başlandı. 2001- Tchibo golf sporuna ucuz yollu bir başlangıç yapmak isteyenler için, ilk kez komple bir golf setini ve “golf kartı” nı müşterilerine sundu.

2002- Tchibo finansal hizmetler sunmaya başladı: sigorta uzmanı AXA’nın katkılarıyla mağazalarda ve internet üzerinden sekiz farklı sigorta sunulmaya başlandı. Tchibo, Fleesensee Golf & Country Club’ta ilk golf kursunu açtı. Kulüp ile işbirliği içerisinde golf dersleri verilmeye başlandı. Tchibo yılbaşı döneminde ilk kez Almanya’nın en büyük mücevher ürünleri tedarikçisi haline geldi.

2003- Tchibo, Almanya’nın en büyük kahve dükkanı işletmecisi oldu. Tchibo, ünlü tenör Luciano Pavarotti konseri için oldukça düşük fiyatla özel biletler sundu. Tchibo, Avrupa’nın en büyük ambarını Bremen’de açtı. Tchibo , FIAT Automobil AG ile işbirliği içerisinde ilk kez satılık arabalar sundu, Fiat Stilo ‘TCM Edition’ 14,990€ fiyatıyla piyasaya sürüldü.

2004- Mobil telefon piyasasında çığır açan Tchibo Mobil kuruldu 2004- Mobil telefon piyasasında çığır açan Tchibo Mobil kuruldu. Tchibo ve O2 Germany arasındaki ortak girişim, bütçeye uygun mobil  paketler  sunan ilk sağlayıcı oldu. 2005- Cafissimo’nun lansmanı gerçekleşti. Tek bir makina ile üç farklı kahve çeşidi hazırlayabilen Almanya’daki ilk tek-servis sistemi oldu.

2006- Tchibo yenilikçi hizmetler adında yeni bir pazarlama platformu başlattı. Bu hizmet ile Tchibo müşterilerine konser biletleri, el sanatları ürünleri gibi farklı süprizleri makul fiyatlar ile, şeffaf koşul ve şartlar altında gerçekleştirmeye sunmaya devam etti. 2008 yılından beri bu hizmetler ‘Tchibo Plus’ markası altında sunulmaya başlandı.

Dünyanın lider kahve üreticilerinden biri olarak 1949 yılından beri 60 ülkede 1300 mağaza ve 120.000 satış noktamızla tüketicilerimize hizmet vermektedir. Tchibo mağazalarında, tüm damak tatlarına uygun farklı yoğunluk ve yumuşaklıkta öğütülmüş, hazır ve çekirdek kahveler, kahve ekipmanları ve kahve makinaları , alışveriş yorgunluğunu nefis kahve ve atıştırmalıkları tadarak atmak isteyenler için Kahve Barı ve her hafta değişen, birbirinden farklı ürünleri ile tüketicilerimizi şaşırtan temalarıyla birlikte üç ayrı bölüm bulunmaktadır.