ÇAĞRI MERKEZİ CRM YAZILIMI İÇERİK ÖRNEĞİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İŞLETİM SİSTEMİ İşletim Sistemi Nedir İşletim Sisteminin Görevleri Kullanıldığı Yerler Örnekler Düzenleyen: Mehhmet Akif BARIŞ.
Advertisements

EK DERS UYGULAMA REHBERİ. GIRIŞ EKRANı Sisteme giriş için adresi kullanılmaktadır. Kullanıcı adı ve şifre için ö ğ renci bilgi.
SUNU HAZIRLAMA PROGRAMI: powerpoint
Mal ve Hizmet Alımları Bildirimi (BA) ve Mal ve Hizmet Satı ş ları Bildirimi (BS) Formu NE ZAMAN GÖNDER İ L İ R? Ba ve Bs formlarını aylık dönemler halinde.
LUCA BILGISAYARLı MUHASEBE PROGRAMı Öğr. Gör. Coşkun Aliyazıcıoğlu KTÜ Beşikdüzü Meslek Yüksekokulu Şubat
İŞLE 524 – İŞLE 531 Yönetim Muhasebesi
Bağımsız Denetim ile Vergi Denetimi Arasındaki Geçişler
Yazdırılmak istenen model Solidworks, Autocad, Catia vb. Cad programlarında ölçülerine uygun olarak tasarlanır. 1 1.
LUCA Bilgisayarlı muhasebe programı
Raporlama Yapmanın Amaçları 2 -Yapılan çalışmaların sonuçlarını daha net görebilmek -Yapılan çalışmaları geçmiş zaman verileriyle kıyaslayabilmek -Rapor.
Gereksinim Analizi ve Varlık Ba ğ ıntı Diyagramı Sibel SOMYÜREK.
Çağrı Kuçat SQL Yapısı.
EQUIZSHOW.
YÖNLENDİRME. Yönlendirme ● Statik ● Dinamik ● Kaynakta yönlendirme ● Hop by hop yönlendirme.
ZAMAN Ç İ ZELGELER İ İ LE VER İ ML İ L İ K ANAL İ Z İ BİTİRME ÖDEVİ.
5651 Sayılı Kanun Hazırlayan: Adı - Soyadı: Mehmet Ali ULUCAN Numara:
GPS 301 B Akıllı Çocuk Telefonu Hızlı Kurulum
Açlığını Gider Detaylı Kullanım Kılavuzu
BİLGİSAYARINIZA E-İMZA ÜRETİMİ İÇİN
Mobil Uygulama Entegrasyonu İle
İDEALİSTKENT 2. ETAP SİTE YÖNETİMİ
GARSON/VALE ÇAĞRI SİSTEMLERİ KURULUM
EBSCOhost ile Arama Hatırlatmaları Oluşturma
Açık Bulut Nedir ? Neden Açık Bulut ?
Proje Dosyası - Belgeleme - Raporlama
CAD (Computer Aided Design) İngilizce kelimesinin baş harflerinden oluşmaktadır. Türkçesi Bilgisayar Destekli Tasarım `dır piyasada çeşitleri çoktur. CAD.
KDV BEYANNAMESİ / MUHTASAR BEYANNAME / KURUMLAR VERGİSİ BEYANNAMESİ / GEÇİCİ VERGİ BEYANNAMESİ’NDE ORTAK ÖZELLİKLER F5 PENCERESİ Beyannamelerde yer alacak.
Temel Bilgi Teknolojileri
Vega Şefim Şezlong takip sistemi
1.DİJİTAL BASKI MAKİNESİNİ BASKIYA
XPEECH S Serisi CDR Kayıtları
SAĞLIK ENFORMASYON YÖNETİMİ 1 DERSİ 7. DERS : HASTA DOSYALARI ARŞİVİ 2
DIGIKENT Kent Yönetim Platformu Elektronik Belge Yönetimi
Teknolojİ ve tasarIm dersİ
SUNUM PROGRAMLARI (Bölüm 2)
RESİM VE RESİM DÜZENLEME İŞLEMLERİ
TEKNOLOJİ VE TASARIM DERSİ
5. HAFTA Öğr. Gör. Yunus KÖKVER
Veritabanından Raporlama Yapmak
Ofis Yazılımları – Veritabanı Programları
BİLİM ve SANAT MERKEZİ TANILAMA SÜRECİ
Muhasebe yazılımı.
Eğitim-Öğretim İzleme ve Değerlendirme Sistemi
Eğitim-Öğretim İzleme, Değerlendirme Sistemi
Erdem Danyer 1,2* , N.Gamze YÖRÜK 2
Futbol Yetenek Avcısı AOFScout.
MUAFİYET VE İNTİBAK İŞLEMLERİ
Electude Kullanımı ile İlgili Bilgiler
FI – Finansal Muhasebe Genel Sunumu
Yükseköğretim Kurulu Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
Oxford Dergılerını Tarama ve Tarama Seçeneklerini
2009 yılında İzmir’de kurulan Asyay müşteriye özel yay üretimi ve pazarlama faaliyetlerini sürdürmektedir. Otomotiv, Beyaz Eşya, Endüstriyel Malzeme, Elektrik.
Bu konudaki her şeyi okuyun Microsoft SharePoint Haberler
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Bilgisayar II 26 Nisan-7Mayıs Öğr. Gör. Feyza Tekinbaş.
Komşuda pişer bize de düşer
E-posta Web : Tlf :
Oxford Dergılerını Tarama ve Tarama Seçeneklerini
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
MERSİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ RESMİ OKULLAR İNGİLİZCE ÖĞRETMENLERİ DYNED KAYIT YÖNETİMİ SİSTEMİ EXCEL OTOMATİK E POSTA TANIMLA PROGRAMI KULLANIM KILAVUZU.
VADEMECUMONLINE KULLANIM KILAVUZU
5.6 İKS Dokümantasyonu Her çiftçi için belli dokümanlar ve İKS seviyesinde tutulmalıdır. ( İKS Rehberi 5.6’da belirtildiği gibi) Bu kayıtlar hem iç hem.
VADEMECUMONLINE KULLANIM KILAVUZU
Nedir? E-lmas üniversite bünyesinde çalışan bir laboratuvar için tüm analiz süreçleri kayıt altına alan ve raporlayan bir yazılımdır. Çok kullanıcılı ve.
Karşıt evrakları hazırlama programı sunumu
Bellek içi raporlama sistemleri için denormalizasyon uygulaması
İŞ ZEKASI UYGULAMALARI İLE ÜST YÖNETİM GRAFİK RAPORLAMA
Sunum transkripti:

ÇAĞRI MERKEZİ CRM YAZILIMI İÇERİK ÖRNEĞİ

Müşteri Veritabanı:  Sistem, formatı ne olursa olsun, Excel dosyaları içerisinde tüm müşteri kayıtlarını kendi veritabanına aktarılabilmektedir. Aktarım sırasında, akıllı aktarım ekranı üzerinden ilgili xls dosyasının formatı sisteme tanıtılabilmektedir. Tanıtılan aktarım formatı daha sonra kullanılmak üzere kaydedilebilmektedir. Sistem aktarım sırasında, gelişmiş algoritma ile müşteri mükerrerlik kontrolü yapmaktadır. Mükerrerlik kontrolü için o ana kadar sisteme aktarılmış olan tüm müşteri kayıtları kullanılmaktadır. Her aktarımda genişleyen, mükerrer kayıtlar önlenmiş bir Çağrı Merkezi Müşteri veritabanına sahip olursunuz

Müşteri Bilgileri Ekranı Inbound çağrı geldiğinde veya müşteri arandığında , ilgili müşterinin tüm kişisel bilgileri, evcil hayvanları, müşteriye özel notlar, tuttuğu takım, yapılan çağrılar, verilen teklifler, teklif edilen ürünü tercih etmeme gerekçeleri, yapılan satışlar, ilgili satışların kargo gönderim bilgileri, müşteri ile yapılan görüşme esnasında tek ekran üzerinden takip edilir. (Kullanıcı bazlı hangi bilgilerin görüntüleneceği seçilebilir.)

Müşteri Havuzu Veritabanı içerisinde yeralan müşteri kayıtları içerisinden, istenilen parametrelerde sorgulama yapılıp müşteri havuzu oluşturulabilir. Oluşturulan havuz için özel çağrı ayarları yapılabilir.

Excel Dosyası Aktarımı İstenilen formatta Excel dosyası üzerinden veri aktarılabilir. Veri aktarım modülü öncelikle dosyadaki kolon başlıkları ile Çağrı Merkezi Sistemi Veritabanı alanlarını eşleştirmenizi ister. Yapılan eşleştirmeye göre veriler önce ara tabloya okunur. Ara tablo üzerinden il-ilçe isimleri, meslek grupları, cinsiyet benzeri alanlar için akıllı eşleştirme ve düzenlemeler yapılır. Tek dosya üzerinden 200.000 kayıt aktarılabilir. Aktarılan tüm kayıtlar Çağrı Merkezi Veritabanında tutulur. Müşteri Veritabanında bir limit yoktur.

Ekip Yönetimi Arama yapacak personeller ekiplere ayrılabilir. Her ekip için bir ekip lideri atanır. Her ekip lideri, yönetim ekranları üzerinden kendi ekibini yönetebilir.

Otomatik Çağrı Sistem havuz bazlı otomatik çağrı, manuel çağrı, bekletmeli otomatik çağrı seçeneklerini kullanabilir.

Çağrı Karşılama:  Sistem veritabanındaki bir müşteri, inbound arama yaptığı zaman; ilgili müşterinin, daha önce yapılan görüşmeler, alınan notlar, yapılan satışlar ve iadeler gibi, ilgili müşteri ile ilgili tüm bilgileri içinde barındıran müşteri bilgileri ekranı ile çağrı karşılanmaktadır. Bu ekranda bulunan bilgiler, kullanıcı bazlı yetki ile belirlenebilmektedir.

Çağrı Gerekçesi Sistem üzerinden satış amaçlı, bilgilendirme amaçlı, bilgi toplama amaçlı çağrılar yapılabilmektedir. 

Çağrı Yönetimi Çağrı Merkezi Yazılımı, doğrudan kendi ekranları üzerinden, çağrı bekletme, çağrı yönlendirme, yönlendirme sırasında, yönlendirme yapılan kişiye ön bilgi verebilme işlemlerini yapabilmektedir. 

Randevu Sistemi:  Müşteri arama ekranında, müşteri için pratik bir şekilde randevu oluşturulabilmektedir. 

Agent Mola Yönetimi:  Çalışanlarınızın, günlük mesaisini efektif kullanabilmeleri için, mola süresi hesaplama sistemi mevcuttur. Offline olunan zamanlarda veya belirli bir süre çağrı almama durumunda otomatik olarak mola süresi işletilebilmektedir. 

Satış Yönetimi Sistem aktif çağrı için (inbound veya outbound) anlık satış yönetimi yapabilmektedir. İlgili havuz için atanmış birden fazla ürün tek çağrıda müşteriye sunulabilmektedir.

Kredi Kartı Tuşlama Müşteri kredi kartı bilgisi, IVR sistemi üzerinden tuşlanarak alınır. Tuşlama sırasında girilen bilginin doğruluğu anlık olarak tespit edilip müşteri IVR sistemi tarafından yönlendirilir. IVR sistemindeki anonslar sizin tarafınızdan değiştirilebilir. 

Satış Sonrası Hizmetler Çağrı Merkezi CRM Yazılımımız, satış sonrası arka ofis hizmetleri için; satış doğrulama, kargo takibi, fatura basma, kargo etiketi basma, müşteri talep-şikayet yönetimi işlemlerini yönetebilmektedir. 

Anket Tasarlama ve Uygulama Özel anket soruları tasarlanabilir ve seçilen müşteri havuzuna uygulanabilir

Fatura Basımı Çağrı Merkezi CRM sistemi üzerinden yapılan satışlara sistem üzerinden fatura basılabilir. Fatura formatı sizin tarafınızdan tasarlanabilir. Ürün grubu bazlı fatura formatı tanımlanabilir. 

Özel Rapor Tasarımı Sistemdeki rapor tasarım modülü üzerinden istenilen formatta rapor tasarlanabilir.

İnsan Kaynakları Modülü Çağrı merkezi yazılımımız içerisinde, entegre İnsan Kaynakları Yönetim sistemine sahiptir.